abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:26:47 #51
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_100907212
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:23 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Ik denk dat je niks kunt maken dat bestand is tegen het weer.
Heb je vooral bij een tent - als de wind daar in komt is het gebeurd, dat houdt niks tegen volgens mij. Sucks, maar is niet anders.
Tuurlijk kunnen ze dat. Kwestie van kosten-baten analyse.
Hoe dan ook zijn dit soort situaties niet houdbaar. In extreme situaties kan er natuurlijk wel eens wat gebeuren, maar niet bij vier grote festivals in 15 maanden tijd.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:26:59 #52
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_100907220
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

True story inderdaad. Aflassen die handel zodra je de veiligheid van die mensen niet kunt garanderen. Ik neem aan dat zo'n organisatie zich toch goed en constant laat informeren over het weer, begrijp dan ook niet dat je dat in zo'n situatie niet had kunnen zien aankomen. Een beetje regen ok, maar als er windstoten verwacht worden, dan is het lullig, maar beter aflasten dan dat er slachtoffers vallen.
Er is een boom op die tent gevallen. Moet je altijd met alles rekening houden? Dan kan je stoppen met festivals.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:28:54 #53
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_100907302
Het programma van vandaag is dus afgelast.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:30:13 #54
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_100907361
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:26 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Tuurlijk kunnen ze dat. Kwestie van kosten-baten analyse.
Hoe dan ook zijn dit soort situaties niet houdbaar. In extreme situaties kan er natuurlijk wel eens wat gebeuren, maar niet bij vier grote festivals in 15 maanden tijd.
beetje gemakkelijk gezegd. dat het nu in 15 maanden tijd (ondertussen honderden festivals waar het gewoon goed is gegaan) 4 keer voorvallen (over de hele wereld welteverstaan) zijn gebeurd is beetje paniekerig. de meeste constructies zijn berekend voor bepaalde krachten en aan sommige gevallen kan er echt niks gedaan worden. Als je huis onbewoonbaar verklaard wordt omdat er een boom omvalt (wat aanzienlijk vaker gebeurt dan in dit geval sprake is) moet er dan ook meteen een diepgaand onderzoek in de huizenbouw plaats gaan vinden?
put
your
clothes
on!
pi_100907373
Noud twitterde op donderdag 18-08-2011 om 19:26:57 Slik, hopelijk niet.... RT @jackhobbes: Telefoon van het #pukkelpop front! Blijkbaar 2 meisjes gestorven? nog niet bevestigd opt nieuws reageer retweet
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_100907380
zeeuw twitterde op donderdag 18-08-2011 om 19:29:21 RT @locuta: Ooggetuigen melden zwaargewonden en doden op Pukkelpop na instorten tent.... reageer retweet
pi_100907411
Het vingertje wijzen door de wijze FOKers is nu al begonnen? :)
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:31:48 #58
346939 Janneke141
pi_100907424
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:30 schreef Jerruh het volgende:

[..]

beetje gemakkelijk gezegd. dat het nu in 15 maanden tijd (ondertussen honderden festivals waar het gewoon goed is gegaan) 4 keer voorvallen (over de hele wereld welteverstaan) zijn gebeurd is beetje paniekerig. de meeste constructies zijn berekend voor bepaalde krachten en aan sommige gevallen kan er echt niks gedaan worden. Als je huis onbewoonbaar verklaard wordt omdat er een boom omvalt (wat aanzienlijk vaker gebeurt dan in dit geval sprake is) moet er dan ook meteen een diepgaand onderzoek in de huizenbouw plaats gaan vinden?
Ik vind het nogal makkelijk gezegd dat er niks aan te doen is en dat je als festivalbezoeker maar aan de (weer)goden overgeleverd bent.
pi_100907427
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:26 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Er is een boom op die tent gevallen. Moet je altijd met alles rekening houden? Dan kan je stoppen met festivals.
Hoe kan het zijn dat een boom op een tent valt dan... Dan waren er waarschijnlijk rukwinden vanwege het noodweer. Daar zijn die tenten waarschijnlijk ook niet op gebouwd, maar gewoon het feestje laten doorgaan dan. Dáár heb je gewoon rekening mee te houden in mijn ogen ja. :) Maar goed ik ga dan ook nooit naar concerten. Dat hutje mutje gedoe zorgt natuurlijk voor foute taferelen als er iets mis gaat, daar heb je niet eens noodweer voor nodig.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_100907470
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik vind het nogal makkelijk gezegd dat er niks aan te doen is en dat je als festivalbezoeker maar aan de (weer)goden overgeleverd bent.
als mens ben je gewoon aan de weergoden over geleverd!
dat is gewoon zo!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:34:05 #61
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_100907491
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Je bent als mens aan zoveel overgeleverd, vooral aan onvoorspelbare dingen. Indien je dat alles wilt vermijden bouw je jezelf toch in in een betonnen constructie van 300 cm dik?

Ik vind het gewoon vreemd dat er een tragisch voorval heeft plaatsgevonden en dat er meteen al wordt geroepen dat er een verantwoordelijkheid ergens ligt... De onvoorspelbare dingen worden daardoor gevoelsmatig geélimineerd door een schuldvraag op te werpen, wat mijns inziens nergens op slaat.
put
your
clothes
on!
pi_100907505
Het zit Pukkelpop niet mee zeg. :{
Vorig jaar al die zelfmoord van de zanger van Ou Est Le Swimming Pool en de dood van de geluidsman van Black Rebel Motorcycle Club en nu dit weer.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_100907513
weermanreinier twitterde op donderdag 18-08-2011 om 19:25:41 Schade en gewonden noodweer in Hasselt, Belgie, door de bui, waarschijnlijk supercel, waar ik eerder over tweette. http://t.co/Ubd6elu reageer retweet
pi_100907515
Extra bulletin van NOS op 3FM.
pi_100907525
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hoe kan het zijn dat een boom op een tent valt dan... Dan waren er waarschijnlijk rukwinden vanwege het noodweer. Daar zijn die tenten waarschijnlijk ook niet op gebouwd, maar gewoon het feestje laten doorgaan dan. Dáár heb je gewoon rekening mee te houden in mijn ogen ja. :) Maar goed ik ga dan ook nooit naar concerten. Dat hutje mutje gedoe zorgt natuurlijk voor foute taferelen als er iets mis gaat, daar heb je niet eens noodweer voor nodig.
ja dan kun je nergens meer heen...
er zijn zo veel dingen op de wereld die 'een hoog risico hebben'

ik herinner me ook windhozen op campings waarbij van alles rond vliegt... dus nooit meer naar de camping?
bussen met vermoeide buschauffeur die van een berg rijden... dus nooit meer met een lange busreis?
een ongeval in een circus... Dus nooit meer naar het circus? (is potverdorie nog een tent ook :o)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:35:14 #66
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_100907528
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hoe kan het dat er bomen op huizen vallen? Staat er een boom naast je huis staat las jij je verjaardag ook af als het gaat stormen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_100907545
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:34 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Je bent als mens aan zoveel overgeleverd, vooral aan onvoorspelbare dingen. Indien je dat alles wilt vermijden bouw je jezelf toch in in een betonnen constructie van 300 cm dik?

Ik vind het gewoon vreemd dat er een tragisch voorval heeft plaatsgevonden en dat er meteen al wordt geroepen dat er een verantwoordelijkheid ergens ligt... De onvoorspelbare dingen worden daardoor gevoelsmatig geélimineerd door een schuldvraag op te werpen, wat mijns inziens nergens op slaat.
helemaal mee eens!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:35:44 #68
346939 Janneke141
pi_100907548
quote:

[..]

Dit was niet onvoorspelbaar. Dit was geen allesverwoestende tornado, dit was een stormpje waarvan je er ieder jaar 20 hebt.
Dan moet je op een terrein waar 40.000 mensen rondrennen geen tenten neerzetten die daar niet tegen kunnen. Dat is vragen om problemen. Of gokken dat het toevallig volgend weekend gaat stormen en niet nu.
pi_100907554
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:26 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nou ja, eigenlijk moet je wel met alles rekening houden.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_100907595
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:36 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Nou ja, eigenlijk moet je wel met alles rekening houden.
We kunnen de wereld het beste in één grote betonnen bunker veranderen en met z'n allen zo stil mogelijk op één plaats blijven zitten inderdaad :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:37:27 #71
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_100907603
Pukkelpop kondigt aan: "Het avondprogramma wordt zo snel mogelijk hervat. Er is geen reden meer tot paniek."
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:37:34 #72
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_100907607
Als er een boom is mgevallen, heeft het wel heel heftig gestormd. Volgens Twitter zijn er "vele gewonden" gevallen
The best firms advertise the least...
pi_100907615
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:35 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dit was niet onvoorspelbaar. Dit was geen allesverwoestende tornado, dit was een stormpje waarvan je er ieder jaar 20 hebt.
Dan moet je op een terrein waar 40.000 mensen rondrennen geen tenten neerzetten die daar niet tegen kunnen. Dat is vragen om problemen. Of gokken dat het toevallig volgend weekend gaat stormen en niet nu.
ja en hoe vaak gebeurt er zoiets bij zo'n stormpje die je 20 per jaar hebt?
terreinen ontruimen brengt ook problemen en risico's met zich mee...

sorry maar ik vind jou nogal een paniekmiep zeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Donald Duck held donderdag 18 augustus 2011 @ 19:37:46 #74
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_100907619
quote:

[..]

Gaat ook niet helpen, dat beton geeft radon af :P
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_100907657
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef edcetera het volgende:
Als er een boom is mgevallen, heeft het wel heel heftig gestormd. Volgens Twitter zijn er "vele gewonden" gevallen
ja of die boom was ziek en rot vanbinnen en trok het gewoon juist vandaag niet meer

waar gaan we nou helemaal op af? een foto op twitter?
wat een panieksamenleving leven we in tegenwoordig!
wtf!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')