Geestelijk gestoorden. Het was alleen maar wachten tot iemand het zou zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, gelukkig zijn er in Nederland ook nog godsdienstwaanzinningen:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)straf-van-god%C2%B4/
Ticket werd op naam gezet, en dat is gewoon netjes gecontroleerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:39 schreef StormWarning het volgende:
Zal je zien dat zwarthandelaartjes die hun tickets voor veel geld hebben doorverkocht ook nog eens de refund incasseren.
Ja, maar als je ze doorverkoopt kan je ze niet op een andere naam laten zetten, dat kon vorig jaar in ieder geval niet. Twee vrienden van mij hebben later ook nog een kaartje van iemand anders gekocht en één heeft er ook weer een doorverkocht en dat ging prima. Als je een goed verhaal hebt of ze gewoon niet zo opletten kwam je er wel mee binnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ticket werd op naam gezet, en dat is gewoon netjes gecontroleerd.
Ik had dit jaar 2 tickets besteld, maar op de tweede stond gewoon de naam van mijn vriend, dat moest ik dus wel ergens invullen. Beide tickets/namen werden ook gewoon met paspoort gecontroleerd...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Die namen controleren ze nooit en dat kan ook niet. Als ik vier tickets bestel staan ze allevier op mijn naam. Mijn drie vrienden kunnen daar ook prima mee naar binnen.
Vorig jaar had Pukkelpop nog ´echte´ voorverkoop tickets. Maar deze moest je toen ook via internet op naam registreren en vervolgens kreeg je enkel entree met dat ticket in combinatie met paspoort.quote:
Het viel wel mee, wij hebben niet eens in de rij gestaan. Denk dat het op sommige momenten wel drukker was (wij kwamen woensdagmiddag aan), maar ik vond het best goed geregeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan duurt het wel helemaal uren om binnen te komen als ze en moeten scannen en het paspoort controleren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |