True story inderdaad. Aflassen die handel zodra je de veiligheid van die mensen niet kunt garanderen. Ik neem aan dat zo'n organisatie zich toch goed en constant laat informeren over het weer, begrijp dan ook niet dat je dat in zo'n situatie niet had kunnen zien aankomen. Een beetje regen ok, maar als er windstoten verwacht worden, dan is het lullig, maar beter aflasten dan dat er slachtoffers vallen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah of gewoon zorgen als t begint te waaien er geen mensen in de buurt van zo'n stand zijn
Concert at Sea is toch ook om die redenen afgelast eerder dit jaar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
True story inderdaad. Aflassen die handel zodra je de veiligheid van die mensen niet kunt garanderen. Ik neem aan dat zo'n organisatie zich toch goed en constant laat informeren over het weer, begrijp dan ook niet dat je dat in zo'n situatie niet had kunnen zien aankomen. Een beetje regen ok, maar als er windstoten verwacht worden, dan is het lullig, maar beter aflasten dan dat er slachtoffers vallen.
een boom er op ligt niet aan de tent mensen lijkt me hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
Onbegrijpelijk dat na de Zwarte Cross, Concert at Sea en het gebeuren in Indiana die festivals nog steeds zo onveilig zijn.
Laten ze die tentenbouwtoko's maar eens aansprakelijk gaan stellen, niet voor het geld maar om de vraagstelling te beantwoorden waar nu de verantwoordelijkheid ligt.
De 2e dag was nog niet begonnen, is een hele andere opzet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:21 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Concert at Sea is toch ook om die redenen afgelast eerder dit jaar?
Ik denk dat je niks kunt maken dat bestand is tegen het weer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
Onbegrijpelijk dat na de Zwarte Cross, Concert at Sea en het gebeuren in Indiana die festivals nog steeds zo onveilig zijn.
Laten ze die tentenbouwtoko's maar eens aansprakelijk gaan stellen, niet voor het geld maar om de vraagstelling te beantwoorden waar nu de verantwoordelijkheid ligt.
plus iedereen probeert natuurlijk als een gek te bellen en sms-enquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:23 schreef DeMessias het volgende:
Niet kunnen bereiken van mensen hoeft niet erg te zijn (gewonden) maar het gsmbereik is momenteel zo goed als onmogelijk!
Reactie op het artikel op de fp wss. Daar posttie iemand met de username Wiebeldak foto's van een ingestort dak.quote:
Zeg dat volgende keer een weekje eerderquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:23 schreef Captain_Hindsight het volgende:
Ze hadden die tenten moeten evacuëren. Of steviger moeten bouwen.
Dank u Captain Hindsightquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:23 schreef Captain_Hindsight het volgende:
Ze hadden die tenten moeten evacuëren. Of steviger moeten bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |