Hoe hebben ze dat destijds in Duisburg gedaan? Kan het me even niet herinneren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mja hoeveel mensen willen doorfeesten in de chaos met in hun gedachten dat er (misschien) doden zijn gevallen.
denk dat er sowieso al veel weg willen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:47 schreef Monco10 het volgende:
Paniekzaaiers infojunkies via social media
als je gaat kamperen ben je sowieso aan de weergoden overgeleverdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal makkelijk gezegd dat er niks aan te doen is en dat je als festivalbezoeker maar aan de (weer)goden overgeleverd bent.
Pas je je PI even aan!quote:
Ze kunnen het niet zomaar afgelasten, want er lopen daar 1000en, al dan niet 10.000den mensen rond en dat komt de veiligheid dan niet ten goeden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lijkt me toch niet dat ze het door laten gaan als er doden gevallen zijn
wat is nu daadwerkelijk bevestigd? en wat is paniekzaaierij?
Heeft niks met regeltjes te maken. Kwestie van fatsoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:49 schreef Basp1 het volgende:
Vorig jaar was op de zwarte cross toch ook een dode door een kermis attractie gevallen en is men ook gewoon door gegaan. Bij hoeveel slachtoffers willen jullie de grens leggen om een festival af te lasten. Nog meer regeltjes erbij.
een paar doden, gewonden, en een tent die platlicht en mischien nog wat meer schade aan apratuur om de zooi op gang te houdenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:49 schreef Basp1 het volgende:
Vorig jaar was op de zwarte cross toch ook een dode door een kermis attractie gevallen en is men ook gewoon door gegaan. Bij hoeveel slachtoffers willen jullie de grens leggen om een festival af te lasten. Nog meer regeltjes erbij.
Denk even aan je PI als je hier post.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |