true.. ik denk dat ze er van uit gaan dat een groot gedeelte van zelf al weg gaatquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet zomaar afgelasten, want er lopen daar 1000en, al dan niet 10.000den mensen rond en dat komt de veiligheid dan niet ten goeden.
tja, maar iedereen tegelijk naar huis zorgt ook voor heel wat ellende denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:52 schreef TheVulture het volgende:
6 doden en een festivalterrein in puin lijken me voldoende reden om te cancellen...
Vooral dat laatste ja. Hele tent weg. Die zet je ook niet zo maar op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:52 schreef TheVulture het volgende:
6 doden en een festivalterrein in puin lijken me voldoende reden om te cancellen...
Lijkt het ergste langs te gaan. Oosten van het land krijgt wel flink slecht weer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:52 schreef Desdemona het volgende:
wat betekent dat voor Lowlands? Krijgen die hier ook mee te maken?
Ik denk het niet... al is het in Brabant nu wel ontzettend slecht weerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:52 schreef Desdemona het volgende:
Nee, zie http://buienradar.nl/quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:52 schreef Desdemona het volgende:
Neh, dat gaat Biddinghuizen als het goed is ruim voorbij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:52 schreef Desdemona het volgende:
Zit zelf in Breda, tussen 6 en 7 was het inderdaad noodweer. Nu is het hier wel rustig, maar het onweer was inderdaad heftig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk het niet... al is het in Brabant nu wel ontzettend slecht weer
Netwerk ligt plat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:53 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Neh, dat gaat Biddinghuizen als het goed is ruim voorbij.
Evengoed wel kut. Zitten ook vrienden van mij op Pukkelpop, en nog geen bericht gehad van ze.
Zeker een GSM-mast omgewaaid of zo?
Gsm netwerk is plat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:53 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Evengoed wel kut. Zitten ook vrienden van mij op Pukkelpop, en nog geen bericht gehad van ze.
of het netwerk is overbelast omdat iedereen probeert te bellenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:53 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Tienduizenden mensen zijn aan het bellen "ja hoor met mij gaat het goed"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:53 schreef BELASTING het volgende:
[..]
In Brussel was het wel heftig, maar het leek me toch niet van zodanige aard dat het gevaar zou kunnen opleveren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zit zelf in Breda, tussen 6 en 7 was het inderdaad noodweer. Nu is het hier wel rustig, maar het onweer was inderdaad heftig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |