Dat inderdaad, heel ergquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is lief, jammer van al die kutmensen die er dan doorheen moeten roepen:
[..]
HAHA WAT.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dan wordt die hete spatel een gloeiend hete pan hoor jongedame test me niet TESTTT ME NIETTTT
Shanghai?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:13 schreef JanPiraat het volgende:
borrelnootjes albert heijn merk gewoon
Ik mompel dan altijd zachtjes maar luister nou gewoon hij was er voor de reclame ook al mooi liedje mimimimimquote:
Ik voel me vereerd hoor meis, maar niet dankbaar for everquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke dan niet.En ik zei nog wel hoi enzo tegen je.
hehehehhequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHA WAT.SUKKEL WACHT MAAR WACHT MAAR.
Dit dus ook, nog erger waarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mompel dan altijd zachtjes maar luister nou gewoon hij was er voor de reclame ook al mooi liedje mimimimim
Je quote ging foutquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 18 augustus 2011 02:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen idee.... heb je niet een tv hoes te breien ofzo ?
jawelllll tochquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gek.![]()
DIT KOMT NIET ZOMAAR GOED.
ik nog steedsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:15 schreef Chloroform het volgende:
SPRINKHAAN KAPOT GEMAAKT, wie wilt me aanraken?
Sorry schat .. Kusje om het goed te maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik weer een heel topic tegen jouw blauw geslachtsloze posts aankijken
GEIL. Wanneer krijg ik jouwe?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef Chloroform het volgende:
Hey KB, ik heb je pics uitgeprint hoor, boven m'n bed hangen alles nu.
Jouwe ook FLAPDROL.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je quote ging fout
want je bent oud
hehe het rijmt
ik bent stout
[..]
Ik voel me vereerd hoor meis, maar niet dankbaar for ever
Slaap zacht lieve Whisquote:
Eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik weer een heel topic tegen jouw blauw geslachtsloze posts aankijken
vul eerst je geslacht even in dan praten we verder over kusjes en goedmaakseksquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:15 schreef shhulp het volgende:
[..]
Sorry schat .. Kusje om het goed te maken?![]()
Morgen man, morgen. Gelijk even hete fotoshoot doen, ja toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GEIL. Wanneer krijg ik jouwe?
[..]
Jouwe ook FLAPDROL.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Morgen man, morgen. Gelijk even hete fotoshoot doen, ja toch.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg echte piraat ik hou van je zoals ik van jan hou maar dan iets minder
Jaaaa hallo.... complot gewoon, dat zag je tochquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GEIL. Wanneer krijg ik jouwe?
[..]
Jouwe ook FLAPDROL.
Laat Jan het niet lezen hoor.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaaaa hallo.... complot gewoon, dat zag je toch
Jan houdt ook van me dus het magquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat Jan het niet lezen hoor.
[..]Faalhaasjeee.
heb men wachtwoord niet bijdehand sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
vul eerst je geslacht even in dan praten we verder over kusjes en goedmaakseks
"Mijn ONZ, mein kampf"?quote:
Hoeveel houd jij van mij dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jan houdt ook van me dus het mag![]()
Dan verwijs ik je door naar Chloro.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:18 schreef shhulp het volgende:
[..]
heb men wachtwoord niet bijdehand sorry
maar ben een jongetje
Naaktpics?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:18 schreef shhulp het volgende:
[..]
heb men wachtwoord niet bijdehand sorry
maar ben een jongetje
Met heel mijn hart.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoeveel houd jij van mij dan?
Ik moet hier WEEEEEEEGquote:
Prachtig toch, zo'n balans.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Cool.
Jan haat me met heel zijn hart.
Ja ik ook man, ik ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga dan. Ik word een beetje depri van je posts.
www.myfreecams.comquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:21 schreef Dalando het volgende:
Ik heb een enorme behoefte aan lekkere naakte vrouwen.
Was het dat maarquote:
REMLOF MAAK JE NOU RECLAME VOOR EEN NAAKTE MENSEN WEBSITE? OOOOEH ADSENSE PERMBAN GOOGLE DANNY WEG PR TR ALLES OOEEH STOUTE JONGEquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was het dat maar![]()
ONZ sucks bigtime
Bedoel ik, men is hier zo overdreven hartelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga dan. Ik word een beetje depri van je posts.
Of Solomio.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:21 schreef Dalando het volgende:
Ik heb een enorme behoefte aan lekkere naakte vrouwen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedoel ik, men is hier zo overdreven hartelijk
Oowww nu niet meer: ik kots op jeeeequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is half 3, tijd om te haten, niet huilen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, normale mensen gaan dat vermijden op den duurquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
O*O* dAAR STAAT ONZ BEKEND OM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
REMLOF MAAK JE NOU RECLAME VOOR EEN NAAKTE MENSEN WEBSITE? OOOOEH ADSENSE PERMBAN GOOGLE DANNY WEG PR TR ALLES OOEEH STOUTE JONGE
That's my boyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww nu niet meer: ik kots op jeeee![]()
![]()
opzouten wijffff
![]()
![]()
EN TOCH BLIJF JE ER POSTENquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, normale mensen gaan dat vermijden op den duur
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik was best aardig hoor. Jij begon zo raar te doen tegen mij, nou dan doe ik ook raar terug.
Krantenwijkje? Dag zoonquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Okee, ik pak m'n fiets uit de schuur en ik ben weg, fijne avond nog, ik ben rond half 7 weer thuis
Slaap zacht lieve mensen die gaan slapen, en de anderen spreek ik straks nog wel hier
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww nu niet meer: ik kots op jeeee![]()
![]()
opzouten wijffff
![]()
![]()
Hij is leuk:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh faal.![]()
VEEL PELZIER bedoelde ik.
Pelzier?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh faal.![]()
VEEL PELZIER bedoelde ik.
Neeneeee ik ben er nog en jij ook heeee jezelf aan het plezieren op de aandacht die je krijgt ofwattt ?quote:
Je moet geen glas eten man, niet goed voor je darmen, ja toch.quote:
Oh lame, dan drink ik m alleen maar leeg welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet geen glas eten man, niet goed voor je darmen, ja toch.
Het is geen smegmanus hé.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
REMLOF MAAK JE NOU RECLAME VOOR EEN NAAKTE MENSEN WEBSITE? OOOOEH ADSENSE PERMBAN GOOGLE DANNY WEG PR TR ALLES OOEEH STOUTE JONGE
Nee en nooit gedaan ook.. Herinner je je de opruiming nogquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neeneeee ik ben er nog en jij ook heeee jezelf aan het plezieren op de aandacht die je krijgt ofwattt ?
Ballen van Newton.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tof he.Hoe heet zo'n ding eigenlijk?
[..]
Hoi mevrouw.
Newton's cradlequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tof he.Hoe heet zo'n ding eigenlijk?
de watttt ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee en nooit gedaan ook.. Herinner je je de opruiming nog
Nope..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nicequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Newton%27s_cradle
Ik wil ook zo'n aparte hallo.quote:
KBquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice
[..]
Ik wil ook zo'n aparte hallo.
Jij geeft me een erectiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan stop eens en geef mij aandacht dan.
Ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh echt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hehehehheheh ja sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat doe jij hier? !
[..]
Jannn omg_
![]()
![]()
Wakker blijven tot m'n man eindelijk thuis komtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat doe jij hier? !
[..]
Jannn omg_
![]()
![]()
Ik voel me altijd wel thuis tussen de lekkere bois daarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef VBlom het volgende:
[..]
Oh nee, dat zit vol met rukkende kerels en gladde turken met zilveren kettinkjes.
Gaan jullie ook altijd met jullie buiken tegen elkaar aanwrijven, kutjebotsen alles?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA WANT MOBLOL EN IK ZIJN DIKKE VRIENDINNEN.
Viessss manquote:
Aww.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wakker blijven tot m'n man eindelijk thuis komt
Ik doe niet aan seks.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaan jullie ook altijd met jullie buiken tegen elkaar aanwrijven, kutjebotsen alles?
Ik denk dat je hem morgen ergens van de stoep moet vegenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wakker blijven tot m'n man eindelijk thuis komt
bah seksquote:
Nee, ik ook niet, vieze shit, ja toch.quote:
quote:
Kunnen jullie het uitleggen aan Jan? Hij begrijpt het niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, vieze shit, ja toch.
ik hoop het niet, hij zit nu op de motor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem morgen ergens van de stoep moet vegen
Laster, leugens, bedrog, fraudequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, vieze shit, ja toch.
je ging toch slapen? en stuur ej originele UI of die smiley zonder er iets op ik wil er wat nieuwe versies van makenquote:
Is al oud hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb weer een nieuw woord geleerd
Ja is goed man.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:33 schreef aight1 het volgende:
Chloro, zullen we samen niet aan seks doen?
Ik belde altijd gewoon de ANWB toen ik in Engeland woonde. Die belden dan de AA voor me, werkte perfectquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoop het niet, hij zit nu op de motor.
Hij is om 22.00uur geland op Manchester, maar z'n motor bleek het niet meer te doen (accu) dus hij heeft héél lang op de AA staan wachten
Bijna net zo oud als remlof zelfs.quote:
Ja, maar dan denk ik nog steeds niet dat er een auto ineens dichterbij was geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik belde altijd gewoon de ANWB toen ik in Engeland woonde. Die belden dan de AA voor me, werkte perfect
Nouuuuu als ik mijn betrouwbare bronnen moet geloven ben je nog steeds alcoholist hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik belde altijd gewoon de ANWB toen ik in Engeland woonde. Die belden dan de AA voor me, werkte perfect
De eerste 'nickname' die ik kreeg hier op FOK! was kutjebotsing.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bijna net zo oud als remlof zelfs.
Kan niet ik lig in bed op mobiel man. Morgen, als ik er aan denk. Stuur maar DM ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
je ging toch slapen? en stuur ej originele UI of die smiley zonder er iets op ik wil er wat nieuwe versies van maken
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nouuuuu als ik mijn betrouwbare bronnen moet geloven ben je nog steeds alcoholist hoor
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De eerste 'nickname' die ik kreeg hier op FOK! was kutjebotsing.
Ik voel je pijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De eerste 'nickname' die ik kreeg hier op FOK! was kutjebotsing.
Mag ik toekijken en later erbij komen meespelen ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alhoewel girl on girl.::~~
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:36 schreef Tchock het volgende:
Glas bijna leeg, dus ik ga slapen zo.
Slaap lekker allemaal
Ja toch, beetje schuren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alhoewel girl on girl.::~~
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mag ik toekijken en later erbij komen meespelen ?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:36 schreef Tchock het volgende:
Glas bijna leeg, dus ik ga slapen zo.
Slaap lekker allemaal
Wat een verassing die nickname had ik nooit bij je gezochtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn eerste nickname hier was BBQ, en als ik nu posts wil opzoeken waarin mijn naam staat, zie ik tig BBQ-verhalen.
Ik vond het ook al een vreemde keuze.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat een verassing die nickname had ik nooit bij je gezocht
GA WEG MET JE PIEMEL.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mag ik toekijken en later erbij komen meespelen ?
Prrr beetje schuren beetje likken beetje dit beetje dat.quote:
Vet man aan iedereen laten weten dat je aan drugs doet woauwquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prrr beetje schuren beetje likken beetje dit beetje dat.
Ja dat mag wel.quote:
Wat ga je doen, zoon?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een service! M'n fietsmaatje komt me gewoon ophalen
Dus moet ik nog even wachten
"haha" lachen manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheheh VBlom heeft gelikt aan schuurpapier en denkt nu dat ze geen maagd meer is
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het is patat hoor, even een nieuwe account aanmaken
Paracetamolquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:39 schreef Dalando het volgende:
Drugs
Roken
2 Dingen die je dus gewoon nooit hoort te doen. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:39 schreef Dalando het volgende:
Drugs
Roken
2 Dingen die je dus gewoon nooit hoort te doen. [ afbeelding ]
ben al klaarquote:
Parace? Wat is een Pa-race? Is dat met Pa's ofzo?quote:
Parra manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Parace? Wat is een Pa-race? Is dat met Pa's ofzo?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Parace? Wat is een Pa-race? Is dat met Pa's ofzo?
Zelf koffiebonen fijnstampen en in een glas heet water doen, scheppie suiker erbij klarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik mis mijn koffiezetapparaat nu![]()
En dan noem je het een Freedkraam?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:40 schreef Frietkraam het volgende:
kennen jullie die serie 'Weeds' waarin ze een bakkerij beginnen om wiet te verkopen?
dit ga ik ook met friet doen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan noem je het een Freedkraam?
Friet met Wiet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan noem je het een Freedkraam?
Slaap aight1 slaap, doei.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:42 schreef aight1 het volgende:
Slapen met slaapmuziek beste wat er is kusje.
J. Walker green label! single maltsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:42 schreef motorbloempje het volgende:
meh, ben geneigd een glaasje whisky in te schenken
Kusje man, kusje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:42 schreef aight1 het volgende:
Niet echt maar kijkt gewoon lekker wegquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kk op met die kk grote plaatjes kk homos
Het gaat over drugsverslaafde, Kankerkachelkees enzoquote:
JDquote:
wrom nog wakker danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:42 schreef aight1 het volgende:
wut, green is een blend hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:43 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
J. Walker green label! single malts![]()
er word wel weinig in geblowtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Populaire serie wel maar ik kon mezelf niet door de eerste aflevering heenwurgen.
heb vanochtend het plot 's door zitten lezen, maar heb besloten er maar niet aan te beginnen...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Populaire serie wel maar ik kon mezelf niet door de eerste aflevering heenwurgen.
hahahah kijk haar gaaannnnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kk op met die kk grote plaatjes kk homos
Dat sowiesoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:44 schreef MajorTom. het volgende:
Mja kan niet tippen aan Breaking Bad dus als ik het zo lees.
van single maltsquote:
Feestje van een vriend van me, een van de laatste van deze vakantie, dus alles eruithalen wat erin zitquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahahah kijk haar gaaannnn![]()
mijnnnn
![]()
![]()
Ik los je wel af, zijnde een uur in het verledenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK GA SLAPEN WANT IK BEN AL EEN UUR IN DE TOEKOMST.
DAG ALLEN.
En dat begint om 3u?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Feestje van een vriend van me, een van de laatste van deze vakantie, dus alles eruithalen wat erin zit
Wat een teamwork, BFF.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik los je wel af, zijnde een uur in het verleden
Doeiiii liefste klinkertjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DAG ALLEN.
Slaap lekker, morgen naaktpics van mij in je pm-box alles, lekker soppen, ntb toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DAG ALLEN.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doeiiii liefste klinkertje![]()
![]()
![]()
slaap lekker en tot snel weer rawrrrr
![]()
Ik ga er over fantaseren nu.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Slaap lekker, morgen naaktpics van mij in je pm-box alles, lekker soppen, ntb toch.
Hip! Waar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat een teamwork, BFF.
Ik heb een oom in Hull trouwens.
http://i.fokzine.net/s/heart.gifquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of zal ik wachten tot de stroom uitvalt?
Grappig man, geef me meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:49 schreef Dalando het volgende:
15.1mb aan plaatjes in your internetconnectie!
Ik ben admin, ik mag dat.quote:
ZSNES 4evahquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:50 schreef CyberJesus het volgende:
Ey wie weet een goeden Snes emulator?
Kon niet eerder, maar we gaan door tot 8 uur ofzo, dus komt goedquote:
Ja hoe doe ik al die shit dan en ik wil mario world spelen.. leg een nigger uit legquote:
youtube, youtubequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:51 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ja hoe doe ik al die shit dan en ik wil mario world spelen.. leg een nigger uit leg
rustig janquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:52 schreef JanPiraat het volgende:
dalaaaando Klinkertbotsinggg is woeeeeeestt op jou conjoooo![]()
hele laptop liep vast !! is dit wat je wil IS DITTTT GODVERRREEEDOMME WAT JE WILLLL ?!!! MENSEN KAPOTTTT MAKEN
![]()
dit valt me van je tegen
Laptop liep vast? Door plaatjes? Ik geloof dat nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:52 schreef JanPiraat het volgende:
dalaaaando Klinkertbotsinggg is woeeeeeestt op jou conjoooo![]()
hele laptop liep vast !! is dit wat je wil IS DITTTT GODVERRREEEDOMME WAT JE WILLLL ?!!! MENSEN KAPOTTTT MAKEN
![]()
dit valt me van je tegen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neeeeNEEEEEEEEEEEEEneee ik word gekkkk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smerige ijsjes altijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:55 schreef Hooidraad het volgende:
Ik had laatst zo'n ijsje.
[ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kkkneus met je kkgrote plaatjes kkalles nu blij dat ik met kk scheld?!
Je bent zo lief als je boos kijktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kkkneus met je kkgrote plaatjes kkalles nu blij dat ik met kk scheld?!
Zegt Jan ook altijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je bent zo lief als je boos kijkt
Wat de fuck is datquote:
Ik word er wel rustig vanquote:
Echt liefquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zegt Jan ook altijd.
IK HAAT JE. VERWIJDER ME ALS JE VREIENDJE HIER OP FOK. JA ZEMMEL.
rustig, klinkertjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zegt Jan ook altijd.
IK HAAT JE. VERWIJDER ME ALS JE VREIENDJE HIER OP FOK. JA ZEMMEL.
and then I Jizz in my pantsquote:
7quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:00 schreef BBQSausage het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 9 posts.
Alleen maar liefde schatje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rustig doen onder zulke omstandigheden.
Het weer is hier kut.
De stroom is kut.
De wc's zijn kut.
ALLES IS KUT.
GAAN JULLIE ZO DOEN.
JULLIE HATEN MIJ HE.
Ik hou wel van je hoor, stiekem.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rustig doen onder zulke omstandigheden.
Het weer is hier kut.
De stroom is kut.
De wc's zijn kut.
ALLES IS KUT.
GAAN JULLIE ZO DOEN.
JULLIE HATEN MIJ HE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |