Nope..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nicequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Newton%27s_cradle
Ik wil ook zo'n aparte hallo.quote:
KBquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice
[..]
Ik wil ook zo'n aparte hallo.
Jij geeft me een erectiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan stop eens en geef mij aandacht dan.
Ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh echt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hehehehheheh ja sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat doe jij hier? !
[..]
Jannn omg_
![]()
![]()
Wakker blijven tot m'n man eindelijk thuis komtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat doe jij hier? !
[..]
Jannn omg_
![]()
![]()
Ik voel me altijd wel thuis tussen de lekkere bois daarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef VBlom het volgende:
[..]
Oh nee, dat zit vol met rukkende kerels en gladde turken met zilveren kettinkjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |