Nope..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nicequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Newton%27s_cradle
Ik wil ook zo'n aparte hallo.quote:
KBquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice
[..]
Ik wil ook zo'n aparte hallo.
Jij geeft me een erectiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan stop eens en geef mij aandacht dan.
Ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh echt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hehehehheheh ja sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat doe jij hier? !
[..]
Jannn omg_
![]()
![]()
Wakker blijven tot m'n man eindelijk thuis komtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wat doe jij hier? !
[..]
Jannn omg_
![]()
![]()
Ik voel me altijd wel thuis tussen de lekkere bois daarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef VBlom het volgende:
[..]
Oh nee, dat zit vol met rukkende kerels en gladde turken met zilveren kettinkjes.
Gaan jullie ook altijd met jullie buiken tegen elkaar aanwrijven, kutjebotsen alles?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA WANT MOBLOL EN IK ZIJN DIKKE VRIENDINNEN.
Viessss manquote:
Aww.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wakker blijven tot m'n man eindelijk thuis komt
Ik doe niet aan seks.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gaan jullie ook altijd met jullie buiken tegen elkaar aanwrijven, kutjebotsen alles?
Ik denk dat je hem morgen ergens van de stoep moet vegenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wakker blijven tot m'n man eindelijk thuis komt
bah seksquote:
Nee, ik ook niet, vieze shit, ja toch.quote:
quote:
Kunnen jullie het uitleggen aan Jan? Hij begrijpt het niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, vieze shit, ja toch.
ik hoop het niet, hij zit nu op de motor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem morgen ergens van de stoep moet vegen
Laster, leugens, bedrog, fraudequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, vieze shit, ja toch.
je ging toch slapen? en stuur ej originele UI of die smiley zonder er iets op ik wil er wat nieuwe versies van makenquote:
Is al oud hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb weer een nieuw woord geleerd
Ja is goed man.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:33 schreef aight1 het volgende:
Chloro, zullen we samen niet aan seks doen?
Ik belde altijd gewoon de ANWB toen ik in Engeland woonde. Die belden dan de AA voor me, werkte perfectquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoop het niet, hij zit nu op de motor.
Hij is om 22.00uur geland op Manchester, maar z'n motor bleek het niet meer te doen (accu) dus hij heeft héél lang op de AA staan wachten
Bijna net zo oud als remlof zelfs.quote:
Ja, maar dan denk ik nog steeds niet dat er een auto ineens dichterbij was geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik belde altijd gewoon de ANWB toen ik in Engeland woonde. Die belden dan de AA voor me, werkte perfect
Nouuuuu als ik mijn betrouwbare bronnen moet geloven ben je nog steeds alcoholist hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik belde altijd gewoon de ANWB toen ik in Engeland woonde. Die belden dan de AA voor me, werkte perfect
De eerste 'nickname' die ik kreeg hier op FOK! was kutjebotsing.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bijna net zo oud als remlof zelfs.
Kan niet ik lig in bed op mobiel man. Morgen, als ik er aan denk. Stuur maar DM ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
je ging toch slapen? en stuur ej originele UI of die smiley zonder er iets op ik wil er wat nieuwe versies van maken
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nouuuuu als ik mijn betrouwbare bronnen moet geloven ben je nog steeds alcoholist hoor
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De eerste 'nickname' die ik kreeg hier op FOK! was kutjebotsing.
Ik voel je pijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De eerste 'nickname' die ik kreeg hier op FOK! was kutjebotsing.
Mag ik toekijken en later erbij komen meespelen ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alhoewel girl on girl.::~~
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:36 schreef Tchock het volgende:
Glas bijna leeg, dus ik ga slapen zo.
Slaap lekker allemaal
Ja toch, beetje schuren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alhoewel girl on girl.::~~
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mag ik toekijken en later erbij komen meespelen ?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:36 schreef Tchock het volgende:
Glas bijna leeg, dus ik ga slapen zo.
Slaap lekker allemaal
Wat een verassing die nickname had ik nooit bij je gezochtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn eerste nickname hier was BBQ, en als ik nu posts wil opzoeken waarin mijn naam staat, zie ik tig BBQ-verhalen.
Ik vond het ook al een vreemde keuze.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat een verassing die nickname had ik nooit bij je gezocht
GA WEG MET JE PIEMEL.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mag ik toekijken en later erbij komen meespelen ?
Prrr beetje schuren beetje likken beetje dit beetje dat.quote:
Vet man aan iedereen laten weten dat je aan drugs doet woauwquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prrr beetje schuren beetje likken beetje dit beetje dat.
Ja dat mag wel.quote:
Wat ga je doen, zoon?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een service! M'n fietsmaatje komt me gewoon ophalen
Dus moet ik nog even wachten
"haha" lachen manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheheh VBlom heeft gelikt aan schuurpapier en denkt nu dat ze geen maagd meer is
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het is patat hoor, even een nieuwe account aanmaken
Paracetamolquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:39 schreef Dalando het volgende:
Drugs
Roken
2 Dingen die je dus gewoon nooit hoort te doen. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:39 schreef Dalando het volgende:
Drugs
Roken
2 Dingen die je dus gewoon nooit hoort te doen. [ afbeelding ]
ben al klaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |