Dat inderdaad, heel ergquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is lief, jammer van al die kutmensen die er dan doorheen moeten roepen:
[..]
HAHA WAT.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dan wordt die hete spatel een gloeiend hete pan hoor jongedame test me niet TESTTT ME NIETTTT
Shanghai?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:13 schreef JanPiraat het volgende:
borrelnootjes albert heijn merk gewoon
Ik mompel dan altijd zachtjes maar luister nou gewoon hij was er voor de reclame ook al mooi liedje mimimimimquote:
Ik voel me vereerd hoor meis, maar niet dankbaar for everquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke dan niet.En ik zei nog wel hoi enzo tegen je.
hehehehhequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHA WAT.SUKKEL WACHT MAAR WACHT MAAR.
Dit dus ook, nog erger waarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mompel dan altijd zachtjes maar luister nou gewoon hij was er voor de reclame ook al mooi liedje mimimimim
Je quote ging foutquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 18 augustus 2011 02:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen idee.... heb je niet een tv hoes te breien ofzo ?
jawelllll tochquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gek.![]()
DIT KOMT NIET ZOMAAR GOED.
ik nog steedsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:15 schreef Chloroform het volgende:
SPRINKHAAN KAPOT GEMAAKT, wie wilt me aanraken?
Sorry schat .. Kusje om het goed te maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik weer een heel topic tegen jouw blauw geslachtsloze posts aankijken
GEIL. Wanneer krijg ik jouwe?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef Chloroform het volgende:
Hey KB, ik heb je pics uitgeprint hoor, boven m'n bed hangen alles nu.
Jouwe ook FLAPDROL.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je quote ging fout
want je bent oud
hehe het rijmt
ik bent stout
[..]
Ik voel me vereerd hoor meis, maar niet dankbaar for ever
Slaap zacht lieve Whisquote:
Eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik weer een heel topic tegen jouw blauw geslachtsloze posts aankijken
vul eerst je geslacht even in dan praten we verder over kusjes en goedmaakseksquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:15 schreef shhulp het volgende:
[..]
Sorry schat .. Kusje om het goed te maken?![]()
Morgen man, morgen. Gelijk even hete fotoshoot doen, ja toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GEIL. Wanneer krijg ik jouwe?
[..]
Jouwe ook FLAPDROL.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Morgen man, morgen. Gelijk even hete fotoshoot doen, ja toch.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg echte piraat ik hou van je zoals ik van jan hou maar dan iets minder
Jaaaa hallo.... complot gewoon, dat zag je tochquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GEIL. Wanneer krijg ik jouwe?
[..]
Jouwe ook FLAPDROL.
Laat Jan het niet lezen hoor.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaaaa hallo.... complot gewoon, dat zag je toch
Jan houdt ook van me dus het magquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat Jan het niet lezen hoor.
[..]Faalhaasjeee.
heb men wachtwoord niet bijdehand sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
vul eerst je geslacht even in dan praten we verder over kusjes en goedmaakseks
"Mijn ONZ, mein kampf"?quote:
Hoeveel houd jij van mij dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jan houdt ook van me dus het mag![]()
Dan verwijs ik je door naar Chloro.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:18 schreef shhulp het volgende:
[..]
heb men wachtwoord niet bijdehand sorry
maar ben een jongetje
Naaktpics?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:18 schreef shhulp het volgende:
[..]
heb men wachtwoord niet bijdehand sorry
maar ben een jongetje
Met heel mijn hart.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoeveel houd jij van mij dan?
Ik moet hier WEEEEEEEGquote:
Prachtig toch, zo'n balans.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Cool.
Jan haat me met heel zijn hart.
Ja ik ook man, ik ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga dan. Ik word een beetje depri van je posts.
www.myfreecams.comquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:21 schreef Dalando het volgende:
Ik heb een enorme behoefte aan lekkere naakte vrouwen.
Was het dat maarquote:
REMLOF MAAK JE NOU RECLAME VOOR EEN NAAKTE MENSEN WEBSITE? OOOOEH ADSENSE PERMBAN GOOGLE DANNY WEG PR TR ALLES OOEEH STOUTE JONGEquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was het dat maar![]()
ONZ sucks bigtime
Bedoel ik, men is hier zo overdreven hartelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga dan. Ik word een beetje depri van je posts.
Of Solomio.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:21 schreef Dalando het volgende:
Ik heb een enorme behoefte aan lekkere naakte vrouwen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedoel ik, men is hier zo overdreven hartelijk
Oowww nu niet meer: ik kots op jeeeequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is half 3, tijd om te haten, niet huilen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, normale mensen gaan dat vermijden op den duurquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
O*O* dAAR STAAT ONZ BEKEND OM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
REMLOF MAAK JE NOU RECLAME VOOR EEN NAAKTE MENSEN WEBSITE? OOOOEH ADSENSE PERMBAN GOOGLE DANNY WEG PR TR ALLES OOEEH STOUTE JONGE
That's my boyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww nu niet meer: ik kots op jeeee![]()
![]()
opzouten wijffff
![]()
![]()
EN TOCH BLIJF JE ER POSTENquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, normale mensen gaan dat vermijden op den duur
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik was best aardig hoor. Jij begon zo raar te doen tegen mij, nou dan doe ik ook raar terug.
Krantenwijkje? Dag zoonquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Okee, ik pak m'n fiets uit de schuur en ik ben weg, fijne avond nog, ik ben rond half 7 weer thuis
Slaap zacht lieve mensen die gaan slapen, en de anderen spreek ik straks nog wel hier
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww nu niet meer: ik kots op jeeee![]()
![]()
opzouten wijffff
![]()
![]()
Hij is leuk:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh faal.![]()
VEEL PELZIER bedoelde ik.
Pelzier?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh faal.![]()
VEEL PELZIER bedoelde ik.
Neeneeee ik ben er nog en jij ook heeee jezelf aan het plezieren op de aandacht die je krijgt ofwattt ?quote:
Je moet geen glas eten man, niet goed voor je darmen, ja toch.quote:
Oh lame, dan drink ik m alleen maar leeg welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet geen glas eten man, niet goed voor je darmen, ja toch.
Het is geen smegmanus hé.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
REMLOF MAAK JE NOU RECLAME VOOR EEN NAAKTE MENSEN WEBSITE? OOOOEH ADSENSE PERMBAN GOOGLE DANNY WEG PR TR ALLES OOEEH STOUTE JONGE
Nee en nooit gedaan ook.. Herinner je je de opruiming nogquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neeneeee ik ben er nog en jij ook heeee jezelf aan het plezieren op de aandacht die je krijgt ofwattt ?
Ballen van Newton.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tof he.Hoe heet zo'n ding eigenlijk?
[..]
Hoi mevrouw.
Newton's cradlequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tof he.Hoe heet zo'n ding eigenlijk?
de watttt ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee en nooit gedaan ook.. Herinner je je de opruiming nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |