MENSEN DIE DAT ZEGGEN OPEUIOFHJWHFDCJNKJN2WQEJB FJBDSquote:
Bij kleingeld ofwat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
MENSEN DIE DAT ZEGGEN OPEUIOFHJWHFDCJNKJN2WQEJB FJBDS![]()
![]()
Ik heb geen balie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet aan je balie gehad
Bij 10 cent fooi geven ja.quote:
post 20% gewijzigd door Tchockquote:
Remlof is hier en die vind ik niet lief vandaagquote:
Jij scrollt niet snel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:39 schreef Hooidraad het volgende:
5 seconden scrollwerk voor de fipo.
Grutjes, heeft hij je iets aangedaan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Remlof is hier en die vind ik niet lief vandaag
Allemaal tofquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Nirvana, Foo Fighters, Black Sabbath, Mumford&Sons, The Ramones, Radiohead, Arctic Monkeys, Nirvana, Red Hot Chili Peppers, Gorillaz, The Doors, Foo Fighters, The Clash, The Prodigy, Snow Patrol, Weezer, John Frusciante, Blur, Justice, The Fray, Coldplay, Pink Floyd, Deep Purple, Doe Maar, Led Zepplin, AC/DC, Jack Johnson... en zo kan ik nog laaaaaaaaang doorgaan.
[Staat niet in volgorde trouwens, ik kan nooit kiezen
Ja, jij ook?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb geen balie.
Oh maar shit man, jij komt ook uit Arnhem eh?![]()
Ik trots dat mijn OP nu al 3x is gebruikt, lees ik ditquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:38 schreef MajorTom. het volgende:
OP's vallen de laatste tijd wel erg tegen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, heeft hij je iets aangedaan?
Doe Maarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Nirvana, Foo Fighters, Black Sabbath, Mumford&Sons, The Ramones, Radiohead, Arctic Monkeys, Nirvana, Red Hot Chili Peppers, Gorillaz, The Doors, Foo Fighters, The Clash, The Prodigy, Snow Patrol, Weezer, John Frusciante, Blur, Justice, The Fray, Coldplay, Pink Floyd, Deep Purple, Doe Maar, Led Zepplin, AC/DC, Jack Johnson... en zo kan ik nog laaaaaaaaang doorgaan.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:39 schreef Hooidraad het volgende:
5 seconden scrollwerk voor de fipo.
Ja man.quote:
Pfff voorzichtig nu doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:40 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Doe Maar![]()
Wel jammer van Arctic Monkeys maar ik vergeef het je sgtje.
Mooie lijst, ik heb je goed opgevoedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik mis Pearl Jamquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Goed gedaan hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik trots dat mijn OP nu al 3x is gebruikt, lees ik dit
Aboquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:41 schreef Dalando het volgende:
Of je hebt gewoon abbo en edit de CSS code zodat de tekstvak altijd bovenaan staat
Hij ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:41 schreef Chloroform het volgende:
Maar ik werk niet in Arnhem dus hahah grappig mja mja dit dat gr gr.
Oh, staan die er tussen? Die luister ik eigenlijk nooit, moet ik eens gaan opzoekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:40 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Doe Maar![]()
Wel jammer van Arctic Monkeys maar ik vergeef het je sgtje.
aight fok heeft een bug je UI staat onderstebovenquote:
Die kende ik nog niet, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Of je klikt gewoon op [ afbeelding ]
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik trots dat mijn OP nu al 3x is gebruikt, lees ik dit
hahaha detailsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:41 schreef Saisai het volgende:
of van die mensen die willen voordoen dat ze rijk zijn en verstand hebben van wijn en dan onwaarheden over wijn gaan vertellen om je te imponeren
oooh dan moet ik zo op mn lip bijten he
ik kon nog laaaaaaaang doorgaan, ik was bijvoorbeeld die vergetenquote:
Oh shiiiii-quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
aight fok heeft een bug je UI staat ondersteboven
Werk je in een restaurant?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:41 schreef Saisai het volgende:
of van die mensen die willen voordoen dat ze rijk zijn en verstand hebben van wijn en dan onwaarheden over wijn gaan vertellen om je te imponeren
Jij vindt Doe Maarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oh, staan die er tussen? Die luister ik eigenlijk nooit, moet ik eens gaan opzoeken
Deze manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Gezellig, zaterdagavond wat te doen?
FOK! bied je onbegrensde mogelijkhedenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet, bedankt voor de tip
Beste nog actieve bandquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oh, staan die er tussen? Die luister ik eigenlijk nooit, moet ik eens gaan opzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
biedt*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
FOK! bied je onbegrensde mogelijkheden
Kliko?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan niet meer posten met Beatles. Fml.
OH JA DIT JA GODVERDEGODVERquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:41 schreef Saisai het volgende:
Ja, eigenlijk wel. Hoezo, daten dit dat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Gezellig, zaterdagavond wat te doen?
Vooral de laatste tijd, er zijn veel van die bazendingetjes erbij gekomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
FOK! bied je onbegrensde mogelijkheden
Tuurlijk vind ik Doe Maar!quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:44 schreef aight1 het volgende:
Sowieso mensen die zich belangrijk genoeg voelen om anderen van hun werk af te houden met onzinverhalen.
Hehe, je hebt het ook nog eens onthouden ook!quote:
Laat maar vallen danquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hehe, je hebt het ook nog eens onthouden ook!
Verstandig wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mjamja had ban aangevraagd voor beide accounts.![]()
Heb jou nooit gekend, wil weten wie jij bent, wil weten wie jij bent...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:45 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Laat maar vallen dan
Het komt er toch wel van
Het geeft niet of je rent
Ja dat sowieso. Vertel wat je wilt, dan krijg je het. Als je gezellig wilt kletsen ga je maar naar een psycholoog.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:44 schreef aight1 het volgende:
Sowieso mensen die zich belangrijk genoeg voelen om anderen van hun werk af te houden met onzinverhalen.
Saisai: "en wie wil je wijn proeven?" (bij verkoop van een wijn op fles)quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als er je achter staat altijd zonder t, maar alleen als die je vervangen kan worden door jij.
Tenzij het saai en rustig is op werk, dan kan t wel leuk zijn. Soms.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Vertel wat je wilt, dan krijg je het. Als je gezellig wilt kletsen ga je maar naar een psycholoog.
Nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:46 schreef Omdatappel het volgende:
Maar Whis, ik was het dus niet die dat had gezegd.
dit wel jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:44 schreef aight1 het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:46 schreef Tchock het volgende:
Ik had laatst een straalbezopen gast op een bruiloft die alle twintig lege glazen op mijn dienblad ging leegdrinken. Restjes er uit enzo. Sta je daar met een blad van dik 10 kilo op je arm langzaam te creperen en maar blijven lachen terwijl die gozer lauw bier en rode en witte wijn en cola wegslaat door elkaar heen
Nee, zuipen. Ik zie je wel in The Move.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Hoezo, daten dit dat?
ik hou van je.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat?Mensen die dingen op mijn dienblad zetten of het eraf halen kunnen mijn vuist in hun oog verwachten.
Ik heb het nooit rustig en al helemaal niet saai.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Tenzij het saai en rustig is op werk, dan kan t wel leuk zijn. Soms.
Dat mag ik dus nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat?Mensen die dingen op mijn dienblad zetten of het eraf halen kunnen mijn vuist in hun oog verwachten.
jawelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb het nooit rustig en al helemaal niet saai.
Magnumsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:47 schreef MajorTom. het volgende:
maja wat moet ik doen? Griesmeelpudding die al drie dagen over datum is opeten of aan mijn magnums beginnen? kweenie he heb hulp nodig.
Oh gezellig, misschien ga ik daar nog wel even heen. Leuk man.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, zuipen. Ik zie je wel in The Move.
Magnums met nootjes?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:47 schreef MajorTom. het volgende:
maja wat moet ik doen? Griesmeelpudding die al drie dagen over datum is opeten of aan mijn magnums beginnen? kweenie he heb hulp nodig.
Horeca niet, maar supermarkt wel soms.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb het nooit rustig en al helemaal niet saai.
Almondquote:
ja maar het is zonde om eten weg te gooien.quote:
Ja, we pingenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh gezellig, misschien ga ik daar nog wel even heen. Leuk man.
Ik heb een keer een dikke man cola light gegeven terwijl hij specifiek om niet-light vroegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:48 schreef Saisai het volgende:
ik heb ooit eens express zo'n groot rechthoekig dienblad vol met bier over iemand heen gegooid.
aaawh wat doe ik nou?! sorry man. nou ja, het vlekt gelukkig niet!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:48 schreef Saisai het volgende:
ik heb ooit eens express zo'n groot rechthoekig dienblad vol met bier over iemand heen gegooid.
Ja Almondquote:
Doop je de magnums in de pudding.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:48 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
ja maar het is zonde om eten weg te gooien.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:48 schreef Omdatappel het volgende:
Jakkes waarom ben ik nog wakker eigenlijk.
Slapen, bye.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:48 schreef Saisai het volgende:
bitchquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een keer een dikke man cola light gegeven terwijl hij specifiek om niet-light vroeg
Geweldigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:48 schreef Saisai het volgende:
[..]
aaawh wat doe ik nou?! sorry man. nou ja, het vlekt gelukkig niet!
nouuuquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:48 schreef Omdatappel het volgende:
Slapen, bye.
Ik begin langzaam je irri-factor te zienquote:
ik was zwaar geïrriteerd. met de nadruk op zwaar..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
GeweldigDat durf ik dus echt niet he.
Helemaal als ze ook nog gloeiend heet zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of dat je net een tafel hebt uitgehaald, 8 zware borden op je armen, dat ze allemaal dingen gaan vragen: "Goh, blablabla? BLABLABLA?? EN BLABLA?" ZEG HOERTJE, IK STA HIER MET ZWARE BORDEN, LAAT ME MET RUST.
Gaan we ontzettend doen.quote:
Braaksel op je kussenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:48 schreef Omdatappel het volgende:
Slapen, bye.
Hooidraad jij geweldige man ik word helemaal emotioneel hierquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jan, my man, wat een roerend weerzien.
Hoezo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:50 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik was zwaar geïrriteerd. met de nadruk op zwaar..
Vandaag dan ook de griesmeelpudding opeten of laten staan tot morgen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sowieso dan met die beginnen!
Morgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:51 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Vandaag dan ook de griesmeelpudding opeten of laten staan tot morgen?
Adieu! Het was fijn om dit met je gedeeld te kunnen hebben. Gedeelde smart, halve smart, dit dat.quote:
JPquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Braaksel op je kussen
[..]
Hooidraad jij geweldige man ik word helemaal emotioneel hier![]()
![]()
nouuuu ze deed toch kotssmileyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JAN JE BENT GEMEEN MET JE BRAAKSEL OP JE KUSSEN WAT DOE JE.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nouuuu ze deed toch kotssmileyniet mijn bedoelinggg slaap lekker appelinaaa en klinkertje jij komt onmiddelijk hierheen en naast mij slapen want mijn bed is veels te groot voor 1 persoon
![]()
![]()
Aaahhhhh Whiskersquote:
Ik mis je zoete gedichtjesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hooidraad jij geweldige man ik word helemaal emotioneel hier![]()
![]()
Voeg me toe op msn, kunnen we cammen.quote:
maar het begint er al heel raar uit te zien en alles.quote:
Je was soms lief en vaak een klootzakquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aaahhhhh Whiskersjou heb ik weleens verblijd met een aantal gedichten he een tijdje terug
een hele goedenavond, hoe is het met de katten ?
Ik komquote:
binnenkort weer eentje hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik krijg elke week wel een gedicht van hem.Lief he.
trustenquote:
Slaap lekker kiddo.quote:
hahahah watttt ik heb je 2 keer gezien ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je was soms lief en vaak een klootzak![]()
Katten doen het prima
Bofkont!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik krijg elke week wel een gedicht van hem.Lief he.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kom
[..]
binnenkort weer eentje hoor
Cammen is zo 90's, ik heb je toegevoegd op twitterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voeg me toe op msn, kunnen we cammen.
We hadden zo onze eigen rellenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahahah watttt ik heb je 2 keer gezien ofzo
Toevoegen op twitterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Cammen is zo 90's, ik heb je toegevoegd op twitter
Ja moet kunnen af en toe tochquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We hadden zo onze eigen rellen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja moet kunnen af en toe toch
Sinds jij er niet bent mag ik aan zijn kont zitten :Squote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is ook de enige die aan mn kont mag zitten ja.
Ja jeweettoch, ik denk gewoon oldskool, maar lekker hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Cammen is zo 90's, ik heb je toegevoegd op twitter
Hoe gaat het kerelquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Sinds jij er niet bent mag ik aan zijn kont zitten :S
Ohw, ik voel hier ECHTE liefdequote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is het ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ohw, ik voel hier ECHTE liefde![]()
![]()
Als je geschoren bent van onder, boven de 18 jaar en onder de 65 kilo woon ik je met plezier uitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja jeweettoch, ik denk gewoon oldskool, maar lekker hoor.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja moettt kunnen af en toe tochquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:55 schreef Dalando het volgende:
PanJihaat komt er ook nog ns in oh wat gezellie
En hoe zit het met de kleur, textuur, geur?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mooi, was het een flinke lozing?
Ja, halve liter fles zat vol, geef ik aan SpermaDonorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mooi, was het een flinke lozing?
Ja hoor kan welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
Ja moettt kunnen af en toe toch
Ja man, ja man, ja man, maar sorry man ik moet je afwijzen. Heb al lekkere boy alles.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je geschoren bent van onder, boven de 18 jaar en onder de 65 kilo woon ik je met plezier uit
Wat kan het mij schelen, ik ben hier incidenteelquote:
Wat goed, dan krijgen we heel wat Dalandootjes op deze wereldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, halve liter fles zat vol, geef ik aan SpermaDonor
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, halve liter fles zat vol, geef ik aan SpermaDonor
Doe dan niet meteen zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat kan het mij schelen, ik ben hier incidenteel
Geil hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man, ja man, ja man, maar sorry man ik moet je afwijzen. Heb al lekkere boy alles.
Je mag me wel even aanraken als je wilt.quote:
Dit is het hoogtepunt van je avond bitchhhhquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat kan het mij schelen, ik ben hier incidenteel
Ok, no prob.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man, ja man, ja man, maar sorry man ik moet je afwijzen. Heb al lekkere boy alles.
Owh jeequote:
Waar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag me wel even aanraken als je wilt.
Pics van lekkere boy.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Perfectquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat goed, dan krijgen we heel wat Dalandootjes op deze wereld
Hey, da's een kikkerquote:
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dit is het hoogtepunt van je avond bitchhhh
ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag me wel even aanraken als je wilt.
Waar jij wilt man, maar niet onder de neklijn.quote:
quote:
Tchock hoopt er nu op dat jij altijd op je handen loopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar jij wilt man, maar niet onder de neklijn.
Ook een mooie kikker.quote:
Ok dealquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar jij wilt man, maar niet onder de neklijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is NIET lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eén lekkere boy voor jou.
BEETJE MIJN GRAP VERNEUKEN HEquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tchock hoopt er nu op dat jij altijd op je handen loopt.
Dat gedeelte boven de tieten.quote:
Dankje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eén lekkere boy voor jou.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ok dealGoeie grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef VBlom het volgende:
[..]
Dankje.Elvis hehehe zo heet mn katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Flauw hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Dalando het volgende:
snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel
Bitch weet niet what's up.quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef VBlom het volgende:
[..]
Dankje.Lekker dit dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Bitch is te oud om op babyface-jes te vallenquote:
Sorry, niet gezien, wat was je vraag?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:03 schreef Dalando het volgende:
Chloroform geef je nieteens antwoord op mijn vraag.
Liefquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, niet gezien, wat was je vraag?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook
Bitch gebruikt koppeltekens verkeerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bitch is te oud om op babyface-jes te vallen
Wat jij ook?quote:
OOHH MEER AANDACHT FEED ME FEED ME, vanavond soppen hierop alles.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben verliefd op Chloroform.
Zal ik je naaktfoto's sturen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OOHH MEER AANDACHT FEED ME FEED ME, vanavond soppen hierop alles.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoezoooo hij is ook dik hoor mn kat
Ja, doe maar, pm me lekkertje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik je naaktfoto's sturen?
Bitch vindt dat het duidelijk isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bitch gebruikt koppeltekens verkeerd.
Wil je geen Dalando-babbies hebben dan?quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik je naaktfoto's sturen?
zienquote:ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook
Done.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, doe maar, pm me lekkertje.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OOHH MEER AANDACHT FEED ME FEED ME, vanavond soppen hierop alles.
Nee man, laatst ook kuurtje moeten doen, allemaal aids enzo overal, zieke shit man.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wil je geen Dalando-babbies hebben dan?
Lekker man, lekker, even uitprinten.quote:
kkoma moest ze haar mond maar houden.quote:
Sry.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Te verwachten doch teleurstellend.
Jij.quote:
Ik wel?quote:
Maar ik heb geen aidsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, laatst ook kuurtje moeten doen, allemaal aids enzo overal, zieke shit man.
Mee eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:08 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
kkoma moest ze haar mond maar houden.
Oh mooi, Elvis had de laatste 6 maanden van zijn leven overgewicht voordat ie bezweek aan een hartstilstand.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoezoooo hij is ook dik hoor mn kat
Mijn pc stuk of is je UI dood?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom zit ik ook in dit topic?? Zeker als oudje
Zit je al in de overgang?!?!?!?!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is de interwebz, niets van aantrekken, gewoon gezellig meeposten!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Neequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zit je al in de overgang?!?!?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrees niet, remlof is ook al oud toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja hallo zet het lekker online enzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehehhehe billenkoek met een hete spatel wordt dit, ik zie het al
Geen idee.... heb je niet een tv hoes te breien ofzo ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tsk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat gedeelte boven de tieten.
Tssss, nou nee dankquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is de interwebz, niets van aantrekken, gewoon gezellig meeposten!
Die is lief, jammer van al die kutmensen die er dan doorheen moeten roepen:quote:
quote:OOH JAAAA VAN DIE RECLAMEWEETJEWEL VAN DIE FOTOS MET ROBBIE WILLIAMS *geil geil* EN DAT BEESTJE OP DIE SCHILDPAD EN OOOOOEEEEEEEEEEEH GEIL SOP SOP SOP ROBBIE SOP SOP
Ouder ja, en dat helpt nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vrees niet, remlof is ook al oud toch.
Ja dan wordt die hete spatel een gloeiend hete pan hoor jongedame test me niet TESTTT ME NIETTTTquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hallo zet het lekker online enzoSkl. Volgende date wordt dus uitgesteld ik zie het al.
Ja, sorry man, sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |