Geil hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man, ja man, ja man, maar sorry man ik moet je afwijzen. Heb al lekkere boy alles.
Je mag me wel even aanraken als je wilt.quote:
Dit is het hoogtepunt van je avond bitchhhhquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat kan het mij schelen, ik ben hier incidenteel
Ok, no prob.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man, ja man, ja man, maar sorry man ik moet je afwijzen. Heb al lekkere boy alles.
Owh jeequote:
Waar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag me wel even aanraken als je wilt.
Pics van lekkere boy.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Perfectquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat goed, dan krijgen we heel wat Dalandootjes op deze wereld
Hey, da's een kikkerquote:
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dit is het hoogtepunt van je avond bitchhhh
ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag me wel even aanraken als je wilt.
Waar jij wilt man, maar niet onder de neklijn.quote:
quote:
Tchock hoopt er nu op dat jij altijd op je handen loopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar jij wilt man, maar niet onder de neklijn.
Ook een mooie kikker.quote:
Ok dealquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar jij wilt man, maar niet onder de neklijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is NIET lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eén lekkere boy voor jou.
BEETJE MIJN GRAP VERNEUKEN HEquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tchock hoopt er nu op dat jij altijd op je handen loopt.
Dat gedeelte boven de tieten.quote:
Dankje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eén lekkere boy voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ok dealGoeie grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef VBlom het volgende:
[..]
Dankje.Elvis hehehe zo heet mn katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Flauw hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Dalando het volgende:
snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel snel
Bitch weet niet what's up.quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef VBlom het volgende:
[..]
Dankje.Lekker dit dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Bitch is te oud om op babyface-jes te vallenquote:
Sorry, niet gezien, wat was je vraag?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:03 schreef Dalando het volgende:
Chloroform geef je nieteens antwoord op mijn vraag.
Liefquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, niet gezien, wat was je vraag?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook
Bitch gebruikt koppeltekens verkeerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bitch is te oud om op babyface-jes te vallen
Wat jij ook?quote:
OOHH MEER AANDACHT FEED ME FEED ME, vanavond soppen hierop alles.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben verliefd op Chloroform.
Zal ik je naaktfoto's sturen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OOHH MEER AANDACHT FEED ME FEED ME, vanavond soppen hierop alles.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoezoooo hij is ook dik hoor mn kat
Ja, doe maar, pm me lekkertje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik je naaktfoto's sturen?
Bitch vindt dat het duidelijk isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bitch gebruikt koppeltekens verkeerd.
Wil je geen Dalando-babbies hebben dan?quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik je naaktfoto's sturen?
zienquote:ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook
Done.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, doe maar, pm me lekkertje.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OOHH MEER AANDACHT FEED ME FEED ME, vanavond soppen hierop alles.
Nee man, laatst ook kuurtje moeten doen, allemaal aids enzo overal, zieke shit man.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wil je geen Dalando-babbies hebben dan?
Lekker man, lekker, even uitprinten.quote:
kkoma moest ze haar mond maar houden.quote:
Sry.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Te verwachten doch teleurstellend.
Jij.quote:
Ik wel?quote:
Maar ik heb geen aidsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, laatst ook kuurtje moeten doen, allemaal aids enzo overal, zieke shit man.
Mee eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:08 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
kkoma moest ze haar mond maar houden.
Oh mooi, Elvis had de laatste 6 maanden van zijn leven overgewicht voordat ie bezweek aan een hartstilstand.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoezoooo hij is ook dik hoor mn kat
Mijn pc stuk of is je UI dood?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom zit ik ook in dit topic?? Zeker als oudje
Zit je al in de overgang?!?!?!?!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is de interwebz, niets van aantrekken, gewoon gezellig meeposten!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Neequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zit je al in de overgang?!?!?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrees niet, remlof is ook al oud toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja hallo zet het lekker online enzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehehhehe billenkoek met een hete spatel wordt dit, ik zie het al
Geen idee.... heb je niet een tv hoes te breien ofzo ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tsk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat gedeelte boven de tieten.
Tssss, nou nee dankquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is de interwebz, niets van aantrekken, gewoon gezellig meeposten!
Die is lief, jammer van al die kutmensen die er dan doorheen moeten roepen:quote:
quote:OOH JAAAA VAN DIE RECLAMEWEETJEWEL VAN DIE FOTOS MET ROBBIE WILLIAMS *geil geil* EN DAT BEESTJE OP DIE SCHILDPAD EN OOOOOEEEEEEEEEEEH GEIL SOP SOP SOP ROBBIE SOP SOP
Ouder ja, en dat helpt nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vrees niet, remlof is ook al oud toch.
Ja dan wordt die hete spatel een gloeiend hete pan hoor jongedame test me niet TESTTT ME NIETTTTquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hallo zet het lekker online enzoSkl. Volgende date wordt dus uitgesteld ik zie het al.
Ja, sorry man, sorry.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |