FOK! bied je onbegrensde mogelijkhedenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet, bedankt voor de tip
Beste nog actieve bandquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oh, staan die er tussen? Die luister ik eigenlijk nooit, moet ik eens gaan opzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
biedt*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
FOK! bied je onbegrensde mogelijkheden
Kliko?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan niet meer posten met Beatles. Fml.
OH JA DIT JA GODVERDEGODVERquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:41 schreef Saisai het volgende:
of van die mensen die willen voordoen dat ze rijk zijn en verstand hebben van wijn en dan onwaarheden over wijn gaan vertellen om je te imponeren
oooh dan moet ik zo op mn lip bijten he
Ja, eigenlijk wel. Hoezo, daten dit dat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Gezellig, zaterdagavond wat te doen?
Vooral de laatste tijd, er zijn veel van die bazendingetjes erbij gekomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
FOK! bied je onbegrensde mogelijkheden
Tuurlijk vind ik Doe Maar!quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:44 schreef aight1 het volgende:
Sowieso mensen die zich belangrijk genoeg voelen om anderen van hun werk af te houden met onzinverhalen.
Hehe, je hebt het ook nog eens onthouden ook!quote:
Laat maar vallen danquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hehe, je hebt het ook nog eens onthouden ook!
Verstandig wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mjamja had ban aangevraagd voor beide accounts.![]()
Heb jou nooit gekend, wil weten wie jij bent, wil weten wie jij bent...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:45 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Laat maar vallen dan
Het komt er toch wel van
Het geeft niet of je rent
Ja dat sowieso. Vertel wat je wilt, dan krijg je het. Als je gezellig wilt kletsen ga je maar naar een psycholoog.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:44 schreef aight1 het volgende:
Sowieso mensen die zich belangrijk genoeg voelen om anderen van hun werk af te houden met onzinverhalen.
Saisai: "en wie wil je wijn proeven?" (bij verkoop van een wijn op fles)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |