Lekker man, lekker, even uitprinten.quote:
kkoma moest ze haar mond maar houden.quote:
Sry.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Te verwachten doch teleurstellend.
Jij.quote:
Ik wel?quote:
Maar ik heb geen aidsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, laatst ook kuurtje moeten doen, allemaal aids enzo overal, zieke shit man.
Mee eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:08 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
kkoma moest ze haar mond maar houden.
Oh mooi, Elvis had de laatste 6 maanden van zijn leven overgewicht voordat ie bezweek aan een hartstilstand.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoezoooo hij is ook dik hoor mn kat
Mijn pc stuk of is je UI dood?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom zit ik ook in dit topic?? Zeker als oudje
Zit je al in de overgang?!?!?!?!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is de interwebz, niets van aantrekken, gewoon gezellig meeposten!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Neequote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zit je al in de overgang?!?!?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrees niet, remlof is ook al oud toch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja hallo zet het lekker online enzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehehhehe billenkoek met een hete spatel wordt dit, ik zie het al
Geen idee.... heb je niet een tv hoes te breien ofzo ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tsk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat gedeelte boven de tieten.
Tssss, nou nee dankquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is de interwebz, niets van aantrekken, gewoon gezellig meeposten!
Die is lief, jammer van al die kutmensen die er dan doorheen moeten roepen:quote:
quote:OOH JAAAA VAN DIE RECLAMEWEETJEWEL VAN DIE FOTOS MET ROBBIE WILLIAMS *geil geil* EN DAT BEESTJE OP DIE SCHILDPAD EN OOOOOEEEEEEEEEEEH GEIL SOP SOP SOP ROBBIE SOP SOP
Ouder ja, en dat helpt nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vrees niet, remlof is ook al oud toch.
Ja dan wordt die hete spatel een gloeiend hete pan hoor jongedame test me niet TESTTT ME NIETTTTquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hallo zet het lekker online enzoSkl. Volgende date wordt dus uitgesteld ik zie het al.
Ja, sorry man, sorry.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |