Nou die pasta met cacao ook nietquote:
Je hebt er zo één die vanzelf op zou moeten springen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:15 schreef Peter het volgende:
Ik wil morgen rond 17.30 uur aankomen bij walibi... tijd zat nog. Tent staat binnen 30 seconden
Oehquote:
Verkopen ze daar eten dan? Behalve snoep?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oehmaar in de saus van gekarameliseerde uitjes en rode wijn des te meer
De Xenos is echt fijn voor eten!!
De xenos is juist ooit begonnen als toko. Al die andere shit is er later pas bijgekomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Verkopen ze daar eten dan? Behalve snoep?
Omdat een kroeg waar jij elke dag te vinden bent vast heel tof isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:15 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, Erik en Steve...
Waarom de Regenboog trouwens?
Neuh, en al naar gelang ik zin heb neem ik nog een 2e tentje meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:15 schreef Ang3l het volgende:
O zo'n pop-up ding?
Vind je die niet veel te laag?
Niemand heeft ons uitgenodigdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het best spannend is ene groep uit te nodigen in een kroeg waar jij iedere avond komt
Dat doet hij ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt er zo één die vanzelf op zou moeten springen?
En anders zet ik zelf een tentje opquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:16 schreef Vlarp het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren is Peter toch ook helemaal niet zo groot? Who needs a big tent?
Erik gaat roddels verzamelen over Vlarp?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het best spannend is ene groep uit te nodigen in een kroeg waar jij iedere avond komt
ZIjn die crew campings trouwens druk of niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Neuh, en al naar gelang ik zin heb neem ik nog een 2e tentje meevoor de rest van de zooi
Lekker rustig meestal. Er slapen altijd wel mensen.. Tis aan de andere kant van walibi park. Met clubhuis met bar en een toiletgebouw met gratis warme douchesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZIjn die crew campings trouwens druk of niet?
Alleen als het goede roddels zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Erik gaat roddels verzamelen over Vlarp?
Ja, nou, het zit op 10 minuten lopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De xenos is juist ooit begonnen als toko. Al die andere shit is er later pas bijgekomen.
Wist ik ook niet hoor, vertelde een chinese collega van me.
Ze hebben er heel veel chinese, mexicaanse en itakiaanse gerechten en sauzen etc, best bijzondere vaak en niet duur.
Ja, naar Gay Palacequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat een kroeg waar jij elke dag te vinden bent vast heel tof is. Maar we kunnen altijd daar beginnen en dan doorgaan naar iets anders als het kut is toch?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:23 schreef Ang3l het volgende:
Je bent welkom in mijn kroeg hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niemand heeft ons uitgenodigd. We hebben gewoon besloten dat we daarheen gaan en eigenlijk heb ik Vlarp juist uitgenodigd
.
Niet dat ik je toestemming nodig heb, maar bedanktquote:
Ik kan de eigenaar zo vragen je te weigerenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet dat ik je toestemming nodig heb, maar bedankt. Ik ga waar ik wil gaan! En jij kan me (letterlijk denk ik
) niet tegenhouden.
Een keer proberen danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, nou, het zit op 10 minuten lopen.
Heb wel een aantal keer gehad dat dingen over de datum waren. Nou is dat voor droge dingen niet zo erg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:53 schreef Ang3l het volgende:
Dat ook ja, best gevaarlijk soms... kom je nog met te veel thuis want het kost allemala niksMaar het eten is dus echt aan te raden
Ach, dat is bij de Action ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb wel een aantal keer gehad dat dingen over de datum waren. Nou is dat voor droge dingen niet zo erg.
Wel als het in de winkel al over de datum is, dan mogen ze het niet eens verkopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb wel een aantal keer gehad dat dingen over de datum waren. Nou is dat voor droge dingen niet zo erg.
De action... *ril*quote:
onder eigen verantwoording mag het wel. Maar dan is de winkel aansprakelijk, niet de fabrikantquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wel als het in de winkel al over de datum is, dan mogen ze het niet eens verkopen
My freedom will be taken away.quote:
quote:"Wetsuit, zwembroek, handdoek, klaar"
Ben je nu nóg bezig dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oké. hetero is IETS praktischer met inpakken dan ik
De winkel is toch altijd aansprakelijk voor wat zij verkopen en hoe zij dat verkopen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:35 schreef Peter het volgende:
[..]
onder eigen verantwoording mag het wel. Maar dan is de winkel aansprakelijk, niet de fabrikant
Maar toch niet als een product (nog voor de uiterste houdbaarheidsdatum) niet goed blijkt te zijn? Dan gaat de kalcht naar de fabrikant dacht ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De winkel is toch altijd aansprakelijk voor wat zij verkopen en hoe zij dat verkopen?
Precies. En als een winkel een product verkoopt of herlabelt dan zijn zij vanaf dat moment verantwoordelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar toch niet als een product (nog voor de uiterste houdbaarheidsdatum) niet goed blijkt te zijn? Dan gaat de kalcht naar de fabrikant dacht ik.
En andere mensen wegens HUN geloof zo'n 1100 voordeeltjes te ontzeggen is natuurlijk HEEL wat andersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:58 schreef Ang3l het volgende:
Ja, lekkere kromme logica he? Hun vrijheid om het er NIET me eens te zijn.
Van mij mogen ze het er :"niet mee eens zijn" hoor. Als de wet het maar toelaat.
En als ambtenaren die wetten maar naleven en dus hun werk doen (ofwel: Flikker op met je weigerambtenaar, dat is werkweigering en rede tot ontslag).
Ja geen idee. Maar als de supermarkt een kar met melk buiten laat staan of bijvoorbeeld in hun 'normale' magazijn plaatst voor een dag en daarna verkoopt vanuit de koeling, dan lijkt me de verantwoordelijkheid bij de supermarkt te liggen. Maar het blijft een lastig iets natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar toch niet als een product (nog voor de uiterste houdbaarheidsdatum) niet goed blijkt te zijn? Dan gaat de kalcht naar de fabrikant dacht ik.
Hangmatweer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:37 schreef Vlarp het volgende:
Veel plezier alvast![]()
Het wordt volgens mij onwijs goed weer de komende dagen!
Ja, hier ook. Maar ik hoorde Helga gisteren op TV al reppen over 30 graden op zondag.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:41 schreef Ang3l het volgende:
Laten we 't hopen! Het is hier nu nog wel flink bewolkt.
Maar ik vind bewolkt niet eens zo erg. Als het maar droog is!
Hier om de hoek is een heel klein parkje (ter grootte van een achtertuin) met een monument van 't een of 't ander en toen ik daar laatst langs reed, stond er een truck en had iemand zijn hangmat tussen twee (van de zes) bomen gespannenquote:
Ja ik zag ook al ergens 27 graden voorbij flitsen. Dat vind ik eeeiiiigenlijk te warm, maar hey, ik mag niet klagenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Maar ik hoorde Helga gisteren op TV al reppen over 30 graden op zondag.
Al zou ik het liefste iets van 20 graden op zo'n festival, anders fik je helemaal weg, en elk biertje wat je dan drinkt komt hard aan.
Ja dat lengen ze wel aan jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ware het niet dat het meer water dan bier is.
Het is normaal bij grote buiten evenementen. Geen idee waarom ze het doen. Zal vast wel een commercieel dingetje zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat lengen ze wel aan ja
Ergens ook wel verstandig. maar of het eerlijk is is een andere vraag
Say whut?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb mijn schoonmoeder nog nooit zo goed gepakt, foto's volgen later
Nou, dat lijkt me nog ongeloofwaardiger dan ditquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat het een autocorrectfail is. Dat ie eigenlijk wilde zeggen "Ik heb mijn lowlandstas nog nooit zo goed gepakt..." ofzo.
ik heb een enorme plunjezak die ik al 11 jaar mijn schoonmoeder noemquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb mijn schoonmoeder nog nooit zo goed gepakt, foto's volgen later
Heb je je telefoon opgeladen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:51 schreef Peter het volgende:
Onderweg naar 't Harde
Tmm en angel, gaan jullie met trein of auto?
Oh, dat is wel handigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Yep. + acculaad dingetje mee + stroom op de crewcamping..
Ik wil geen iPhoneladerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Peter het volgende:
Geen USB-lader, wel een iphonelader/accu daarmee laad je de phone nog 2 a 3 keer op. Dealextreme is niet duur
Wat is het nou? Wel of geen?quote:
quote:Optredens voorlopig afgelast.
Medisch rampenplan in werking wegens vele gewonden.
Nou ja, volgens mij ga je er alleen maar om lachen. Als je ineens tot op je boxer nat regentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:49 schreef Steve het volgende:
Met zo'n hoosbui is in de regen staan best leuk..
Ik werd er gewoon even vrolijk van ofzo. Heerlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef Vlarp het volgende:
Nou ja, volgens mij ga je er alleen maar om lachen. Als je ineens tot op je boxer nat regent
De zon schoon?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:15 schreef Vlarp het volgende:
Het regende hier vanavond iets van 10 minuten lang behoorlijk hard terwijl de zon ook schoon. Dat was mooi
Dit is overduidelijk een tikfout, m'n collega schrijft berijken altijd met een lange ij, ipv een korte eiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:20 schreef Steve het volgende:
Wel leuk dat je vanmiddag zo'n heisa maakte om iemand die berijken schreef.
Waar ging het over?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gedroomd over twee mensen van hier.
En belangrijker: wie?quote:
Twee users die door mijn moeder "gekeurd" werden of ze wel bij elkaar pasten.quote:
Jij en Vlarp natuurlijk. Ik zie wel hoe jullie langzaam om elkaar heen draaien, als twee honden die nog niet weten of ze gaan vechten of gaan spelen.quote:
Wat ben ik ook een rotzak met een kuttelefoonquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
We verstopten ons, en toen ging zijn telefoon af en maar niet uitzetten.. de lullo. Toen kwam er een hond die hem beet en zo hard dat hij dood ging. Ik stond erbij en keek ernaar
jij maffiaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben ik ook een rotzak met een kuttelefoon. En dat jij me laat sterven vind ik ook stom
. Beter blijf je aan mijn goede kant anders zal het je nog bezuren! Ik kan meer kapot maken dan dat jij weet!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh TV, op het nieuws was dat de overledenen op Pukkelpop allemaal Belgen zijn, dus als je nog niks van die vriend van je hebt gehoord, dan is ie in ieder geval niet dood.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:06 schreef TheVulture het volgende:
vriend en collega op Pukkelpop zijn safe gelukkig
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef Tomasso het volgende:
Met veel meiden/vrouwen praten, hoe vinden andere vrouwen dat?
Ik snap het niet, dan ben je gewoon homo toch?
Nu? Weet je hoe warm het is nuquote:
Wat een mooie vergelijkingquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij en Vlarp natuurlijk. Ik zie wel hoe jullie langzaam om elkaar heen draaien, als twee honden die nog niet weten of ze gaan vechten of gaan spelen.
Jij droomt mij dood en dat doet mij pijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
Alle niet Lowlands mensen hierdus jij ook
quote:Een droom waarin je door honden wordt gebeten voorspelt een woordenwisseling met een bekende. Magere en smoezelige honden wijzen op tegenvallende zaken en ziekte onder kinderen.
quote:Als je droomt over de dood van een geliefde, suggereert dit dat je een bepaalde eigenschap mist die de geliefde met zich meedroeg. Vraag jezelf eens af wat deze persoon zo speciaal maakt en wat je zo in hem/haar waardeert. Wellicht is het precies datgene dat je mist in jezelf of in je relatie.
quote:Wanner je getuige bent van een moord, duidt dit op een diepgewortelde boosheid op iemand. Denk er eens aan of het slachtoffer een eigenschap van jezelf symboliseert dat je kwijt wilt.
Aldus droominfo.nl.quote:Als je een telefoon ziet of hoort in je droom, duidt dit op een boodschap van je onderbewuste of zelfs vorm van telepatische communicatie.
quote:Dood. Het einde van een fase in het leven Weg met het oude, voort met het nieuwe
Aldus droomwoordenboek.nlquote:Hond. Een vriend. De dingen die in een mens de over of onderhand hebben. De hond staat voor trouw en de behoefte aan bescherming en vriendschap of nauwelijks getemde wildheid Is de hond van een bekende van de dromer, dan kunnen de gevoelens van die persoon overgegaan zijn op de hond De hond in de pot vinden
Ik vind het vaak wel een beetje een psychologisch gewauwelquote:
Haha ow okequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:42 schreef Steve het volgende:
Dit is natuurlijk veel te simplistisch, ik was er ook niet serieus mee hè..
Al denk ik wel dat sommige dromen een bepaalde betekenis kunnen hebben, omdat je in je slaap bepaalde dingen aan het 'verwerken' bent.
ik vraag me af hoe iemand deze onzin uit zn duim zuigt? gaat ie gewoon zitten en verzint wat of kijkt hij koffiedik enz?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:24 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het onzin dat dat soort symbolen universeel heten te zijn. Iemand die als de dood is voor honden zal met een andere reden dromen over gebeten worden dan iemand die juist heel veel van honden houdt.
Ook een goeie vraag ja, weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe iemand deze onzin uit zn duim zuigt? gaat ie gewoon zitten en verzint wat of kijkt hij koffiedik enz?
Maar blaffende honden bijten juist nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Blafblafblaf=blablabla.Uurtje keukentafel en je hebt een boek.
In een woordenwisseling wordt ook niet gebetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar blaffende honden bijten juist niet
Waar komt dat dan toch vandaan? "Beter ..."quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter droom je vannacht dat ik leef en je heldhaftig red van een bijtende hond.
Ik droom wel over andere mensen danquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter droom je vannacht dat ik leef en je heldhaftig red van een bijtende hond.
Ik zie zo gauw even niet hoe je het anders zou moeten formuleren, maar ik ben behoorlijk moe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar komt dat dan toch vandaan? "Beter ..."
"misschien is het beter dat ..."quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 07:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zie zo gauw even niet hoe je het anders zou moeten formuleren, maar ik ben behoorlijk moe.
Ligt ie naast je?quote:
Jammer dat had weer wat gesprekstof opgeleverdquote:
Niet naast, maar misschien wel op of onder.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat had weer wat gesprekstof opgeleverd
Hoe weet je nu al dat je tot twee uur vanmiddag op het terras zit?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:28 schreef Vlarp het volgende:
Wil je even gaan terrassen, wordt het weer ineens 2 uur voor je thuis bent
Ik had het over gisteravondquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al dat je tot twee uur vanmiddag op het terras zit?
Onze liefde is vooral een gastwatdefokliefde. En Steve bestaat echt. Ik snap de verleiding wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
Erik! Hoezo denk je nou weer dat ik vreemd ga, onze liefde is puur!
Ik hoor net dat je Breezerslet17 gedaan hebt... viespeuk!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:30 schreef Steve het volgende:
Spierpijn.. Duidelijk niet sportief genoeg geweest deze zomer... Maar wel altijd lekker om te voelen dat je iets gedaan hebt.
.
Dat zou ook wel goed moment zijn om te gaan FOK!en.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet naast, maar misschien wel op of onder.
Roddelaarster.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je Breezerslet17 gedaan hebt... viespeuk!
Gun me nou een pleziertjequote:
Misschien geeft ie enorm veel om jou en Steve's genotquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dus om jou een plezier te doen moeten Steve en ik elkaar doen?
Erik begrijpt mijquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien geeft ie enorm veel om jou en Steve's genot. Best lief. En best altruïstisch.
Ik ben niet zo'n topicslet.quote:
Goed smeren he!quote:
Qua naam, ja. Qua gedrag, geen idee. De tijd zal het leren.quote:
Ja her ook volopquote:
Het is er ook donker soms.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
welke zon? waarom schijnt er altijd zon in Brabant?
Het leek wel de apocalypse op sommige beelden....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je zag op dat filmpje wat voor hoosbui er op pukkelpop kwam, dan zag je wel dat het niet zomaar een regenbuitje en een windstootje was. En dus denk ik dat dat soort taferelen niet zo vaak voor zullen komen.
Dat zeg ik dan ook nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:48 schreef Vlarp het volgende:
Laten we nou niet gaan doen alsof een dagje festival levensgevaarlijk is. Het is wel een zeer uitzonderlijke situatie dit natuurlijk.
Dat zegt niemand toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:48 schreef Vlarp het volgende:
Laten we nou niet gaan doen alsof een dagje festival levensgevaarlijk is. Het is wel een zeer uitzonderlijke situatie dit natuurlijk.
Ja, dat wel jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat zegt niemand toch?
Maar in een grote groep zijn panieksituaties wel gevaarlijk, en daar hebben we vaak genoeg voorbeelden van gezien.
Mag ik u kussenquote:
Je gebruikt een apostrof als de klank van de naam te veel verandert zonder (dus Anna's in plaats van Annas want in het tweede geval wordt het een korte a). In dit geval zou ik met apostrof doen omdat je anders geneigd bent het op z'n Nederlands te gaan uitspreken in twee lettergrepen.quote:
Ik las ananasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..] (dus Anna's in plaats van Annas want in het tweede geval wordt het een korte a).
Precies mijn puntquote:
De dubbele punt, de shift en de w moeten op jouw toetsenbord echt helemaal versleten zijn...quote:
nee hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:15 schreef Steve het volgende:
[..]
De dubbele punt, de shift en de w moeten op jouw toetsenbord echt helemaal versleten zijn...
als je het netjes vraagt aan hem krijg je ook gewoon wel altijd antwoordquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Voor het eerst in tijden dat ik Yuri iets anders zie typen
ik dus welquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar ik heb niet echt iets wat ik wil weten van hem
Ik heb er wel van genoten, ook al regende het een beetje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
Genieten jullie ook van de zon? Ik niet! Want er zitten wolken voor
Wonderer!quote:
12 september vlieg ik. En ik heb het warm maar veder is het wel leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Wonderer!. Hoe is het?
Wanneer kwam je ook alweer naar Nederland?
Volgens mij wel, maar nog nooit nodig gehad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:28 schreef wonderer het volgende:
Heb je niet zo'n telefoon die je op weekdagen of zo kunt instellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn baard is een beetje uit de hand gelopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
NIet alleen je baardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik moest even drie keer kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Atb is lief, groetjes Peri."
dat zal wel weer voorbij zijn als de lowlanders weer terugkeren.quote:
maar ons vast en zeker weer bij te praten over de avonturen van Heulheaumeauquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:06 schreef Steve het volgende:
Ze hoeven in ieder geval niet veel bij te lezen..
Ben je al gelanceerd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:16 schreef Vlarp het volgende:
Maar nu zit ik af te tellen tot half 6. Alleen.
Ik hoop niet voor je dat je nu pas thuis bentquote:
van het werk heb ik genoeg maar naar huis wil ik nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dus wel
Yuri heb je het nog naar je zin in spanje ben ben je blij straks weer terug te zijn in NL ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |