"misschien is het beter dat ..."quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 07:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zie zo gauw even niet hoe je het anders zou moeten formuleren, maar ik ben behoorlijk moe.
Ligt ie naast je?quote:
Jammer dat had weer wat gesprekstof opgeleverdquote:
Niet naast, maar misschien wel op of onder.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat had weer wat gesprekstof opgeleverd
Hoe weet je nu al dat je tot twee uur vanmiddag op het terras zit?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:28 schreef Vlarp het volgende:
Wil je even gaan terrassen, wordt het weer ineens 2 uur voor je thuis bent
Ik had het over gisteravondquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al dat je tot twee uur vanmiddag op het terras zit?
Onze liefde is vooral een gastwatdefokliefde. En Steve bestaat echt. Ik snap de verleiding wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
Erik! Hoezo denk je nou weer dat ik vreemd ga, onze liefde is puur!
Ik hoor net dat je Breezerslet17 gedaan hebt... viespeuk!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:30 schreef Steve het volgende:
Spierpijn.. Duidelijk niet sportief genoeg geweest deze zomer... Maar wel altijd lekker om te voelen dat je iets gedaan hebt.
.
Dat zou ook wel goed moment zijn om te gaan FOK!en.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet naast, maar misschien wel op of onder.
Roddelaarster.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je Breezerslet17 gedaan hebt... viespeuk!
Gun me nou een pleziertjequote:
Misschien geeft ie enorm veel om jou en Steve's genotquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dus om jou een plezier te doen moeten Steve en ik elkaar doen?
Erik begrijpt mijquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien geeft ie enorm veel om jou en Steve's genot. Best lief. En best altruïstisch.
Ik ben niet zo'n topicslet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |