Wat een mooie vergelijkingquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij en Vlarp natuurlijk. Ik zie wel hoe jullie langzaam om elkaar heen draaien, als twee honden die nog niet weten of ze gaan vechten of gaan spelen.
Jij droomt mij dood en dat doet mij pijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
Alle niet Lowlands mensen hierdus jij ook
quote:Een droom waarin je door honden wordt gebeten voorspelt een woordenwisseling met een bekende. Magere en smoezelige honden wijzen op tegenvallende zaken en ziekte onder kinderen.
quote:Als je droomt over de dood van een geliefde, suggereert dit dat je een bepaalde eigenschap mist die de geliefde met zich meedroeg. Vraag jezelf eens af wat deze persoon zo speciaal maakt en wat je zo in hem/haar waardeert. Wellicht is het precies datgene dat je mist in jezelf of in je relatie.
quote:Wanner je getuige bent van een moord, duidt dit op een diepgewortelde boosheid op iemand. Denk er eens aan of het slachtoffer een eigenschap van jezelf symboliseert dat je kwijt wilt.
Aldus droominfo.nl.quote:Als je een telefoon ziet of hoort in je droom, duidt dit op een boodschap van je onderbewuste of zelfs vorm van telepatische communicatie.
quote:Dood. Het einde van een fase in het leven Weg met het oude, voort met het nieuwe
Aldus droomwoordenboek.nlquote:Hond. Een vriend. De dingen die in een mens de over of onderhand hebben. De hond staat voor trouw en de behoefte aan bescherming en vriendschap of nauwelijks getemde wildheid Is de hond van een bekende van de dromer, dan kunnen de gevoelens van die persoon overgegaan zijn op de hond De hond in de pot vinden
Ik vind het vaak wel een beetje een psychologisch gewauwelquote:
Haha ow okequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:42 schreef Steve het volgende:
Dit is natuurlijk veel te simplistisch, ik was er ook niet serieus mee hè..
Al denk ik wel dat sommige dromen een bepaalde betekenis kunnen hebben, omdat je in je slaap bepaalde dingen aan het 'verwerken' bent.
ik vraag me af hoe iemand deze onzin uit zn duim zuigt? gaat ie gewoon zitten en verzint wat of kijkt hij koffiedik enz?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:24 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het onzin dat dat soort symbolen universeel heten te zijn. Iemand die als de dood is voor honden zal met een andere reden dromen over gebeten worden dan iemand die juist heel veel van honden houdt.
Ook een goeie vraag ja, weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe iemand deze onzin uit zn duim zuigt? gaat ie gewoon zitten en verzint wat of kijkt hij koffiedik enz?
Maar blaffende honden bijten juist nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Blafblafblaf=blablabla.Uurtje keukentafel en je hebt een boek.
In een woordenwisseling wordt ook niet gebetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar blaffende honden bijten juist niet
Waar komt dat dan toch vandaan? "Beter ..."quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter droom je vannacht dat ik leef en je heldhaftig red van een bijtende hond.
Ik droom wel over andere mensen danquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter droom je vannacht dat ik leef en je heldhaftig red van een bijtende hond.
Ik zie zo gauw even niet hoe je het anders zou moeten formuleren, maar ik ben behoorlijk moe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar komt dat dan toch vandaan? "Beter ..."
"misschien is het beter dat ..."quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 07:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zie zo gauw even niet hoe je het anders zou moeten formuleren, maar ik ben behoorlijk moe.
Ligt ie naast je?quote:
Jammer dat had weer wat gesprekstof opgeleverdquote:
Niet naast, maar misschien wel op of onder.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat had weer wat gesprekstof opgeleverd
Hoe weet je nu al dat je tot twee uur vanmiddag op het terras zit?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:28 schreef Vlarp het volgende:
Wil je even gaan terrassen, wordt het weer ineens 2 uur voor je thuis bent
Ik had het over gisteravondquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al dat je tot twee uur vanmiddag op het terras zit?
Onze liefde is vooral een gastwatdefokliefde. En Steve bestaat echt. Ik snap de verleiding wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
Erik! Hoezo denk je nou weer dat ik vreemd ga, onze liefde is puur!
Ik hoor net dat je Breezerslet17 gedaan hebt... viespeuk!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:30 schreef Steve het volgende:
Spierpijn.. Duidelijk niet sportief genoeg geweest deze zomer... Maar wel altijd lekker om te voelen dat je iets gedaan hebt.
.
Dat zou ook wel goed moment zijn om te gaan FOK!en.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet naast, maar misschien wel op of onder.
Roddelaarster.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je Breezerslet17 gedaan hebt... viespeuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |