Waar ging het over?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gedroomd over twee mensen van hier.
En belangrijker: wie?quote:
Twee users die door mijn moeder "gekeurd" werden of ze wel bij elkaar pasten.quote:
Jij en Vlarp natuurlijk. Ik zie wel hoe jullie langzaam om elkaar heen draaien, als twee honden die nog niet weten of ze gaan vechten of gaan spelen.quote:
Wat ben ik ook een rotzak met een kuttelefoonquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
We verstopten ons, en toen ging zijn telefoon af en maar niet uitzetten.. de lullo. Toen kwam er een hond die hem beet en zo hard dat hij dood ging. Ik stond erbij en keek ernaar
jij maffiaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben ik ook een rotzak met een kuttelefoon. En dat jij me laat sterven vind ik ook stom
. Beter blijf je aan mijn goede kant anders zal het je nog bezuren! Ik kan meer kapot maken dan dat jij weet!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh TV, op het nieuws was dat de overledenen op Pukkelpop allemaal Belgen zijn, dus als je nog niks van die vriend van je hebt gehoord, dan is ie in ieder geval niet dood.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:06 schreef TheVulture het volgende:
vriend en collega op Pukkelpop zijn safe gelukkig
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef Tomasso het volgende:
Met veel meiden/vrouwen praten, hoe vinden andere vrouwen dat?
Ik snap het niet, dan ben je gewoon homo toch?
Nu? Weet je hoe warm het is nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |