abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100839878
Van mezelf ben ik iemand die redelijk makkelijk met veel verschillende meiden praat. Bij het uitgaan, op school, werk, op social media.. Beetje plagen, ouwehoeren etc. (dus niet in de zin van: "wat heb je mooie schoenen meid" :') maar gewoon lekker dom/gezellig lullen). Zonder direct een bedoeling bij die vrouwen te hebben.

Nu vroeg ik me toch wel af; is dit verstandig om voor het oog van een meid te doen die je WEL leuk zou vinden? Of moet je in zo'n geval wat meer dimmen en het niet laten overkomen alsof zij niet bijzonder is en je net zo makkelijk met elke meid/vrouw als met haar praat? Of zou het juist weer andersom werken en wordt ze jaloers waarna ik voor haar aantrekkelijker wordt?

Dit vroeg ik me dus af :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Ritmo op 17-08-2011 03:39:50 ]
-
pi_100839903
tvp ik herken mezelf hier wel in
  woensdag 17 augustus 2011 @ 03:35:26 #3
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_100839929
Dat is juist goed, geeft aan dat je zelfvertrouwen hebt, met vrouwen om kan gaan en ze wordt een beetje jaloers en gaat je daardoor meer willen.
pi_100839959
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 03:35 schreef Premium_Quality het volgende:
Dat is juist goed, geeft aan dat je zelfvertrouwen hebt, met vrouwen om kan gaan en ze wordt een beetje jaloers en gaat je daardoor meer willen.
Uiteraard, maar ze willen zich ook weer 'speciaal/bijzonder' voelen. Dat je echt voor haar gaat... het is een beetje dubbel dus :P
-
pi_100840066
Lekker boeiend?
Doe wat je zelf wilt...
pi_100840084
Als jij tegen een ander zou praten alleen al mijn jaloezie zou opwekken.. Wouldn't be my finest hour.

Ik denk dat het pas iets uitmaakt als je the object of your affection zelf weinig/geen aandacht meer geeft daarnaast. Gesteld dat ze al interesse had in de eerste plaats.

[ Bericht 0% gewijzigd door Waiting_tables_in_Paris op 17-08-2011 03:55:15 ]
pi_100840109
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 03:46 schreef DeRakker. het volgende:
Lekker boeiend?
Doe wat je zelf wilt...
Uiteraard, maar een beetje tactisch handelen om niet je eigen ruiten in te gooien wanneer je iemand leuk vindt lijkt me wel zo slim.
-
pi_100840125
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 03:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Uiteraard, maar een beetje tactisch handelen om niet je eigen ruiten in te gooien wanneer je iemand leuk vindt lijkt me wel zo slim.
ja omdat jij met mensen praat zal ze je meteen haten.
als het zon vrouw is zou ik er geeneens aan beginnen.
pi_100840148
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 03:48 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Als jij tegen een ander zou praten alleen al mijn jaloezie zou opwekken.. Wouldn't be my finest hour.
:+ ja joh?
quote:
Ik denk dat het pas iets uitmaakt als je the object of your affection zelf weinig geen aandacht meer geeft daarnaast. Gesteld dat ze al interesse had in de eerste plaats.
Die krijgt natuurlijk wel wat meer aandacht dan de gemiddelde vrouw.
-
pi_100840172
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 03:51 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ja omdat jij met mensen praat zal ze je meteen haten.
als het zon vrouw is zou ik er geeneens aan beginnen.
Haten is natuurlijk onzin, dat zal ze sowieso niet doen. En helemaal niet met anderen praten zou ik nooit doen. Misschien gewoon wat rustiger aan. Zou het zelf ook niet leuk vinden als zij andersom met veel kerels loopt te ouwehoeren. Niet dat ze dat niet zou mogen, maar als het te erg wordt, zou ik er niet blij mee zijn. Maar goed, ik ben een man en vrouwen zitten anders in elkaar.
-
pi_100840293
Dan zou ik je gewoon een relaxte kerel vinden. Pas wanneer je met die gesprekspartners een zekere intimiteit creëert zou ik het misschien vervelend vinden, maar iemand die gewoon een plezierige conversatie kan houden met de mensen rondom zich komt vrij goed over.
pi_100840301
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 03:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Haten is natuurlijk onzin, dat zal ze sowieso niet doen. En helemaal niet met anderen praten zou ik nooit doen. Misschien gewoon wat rustiger aan. Zou het zelf ook niet leuk vinden als zij andersom met veel kerels loopt te ouwehoeren. Niet dat ze dat niet zou mogen, maar als het te erg wordt, zou ik er niet blij mee zijn. Maar goed, ik ben een man en vrouwen zitten anders in elkaar.
ja want alle mannen en vrouwen zijn hetzelfde gelukkig.
Ik zie het probleem niet... als een vrouw met iedereen praat? zo wat? leuk toch, zo niet... ook best.

Zullen vast ook vrouwn tussen zitten die alcohol niks vinden... zou je daarom geen alcohol meer drinken?
pi_100840338
Voor mij zou dat wel werken als ik je al wel zag zitten :Y want aan de ene kant weet ik dan dat je goed met vrouwen/meisjes om kan gaan en aan de andere kant doet dat sprankje jaloezie het wel voor mij :Y
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_100840348
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 04:02 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Dan zou ik je gewoon een relaxte kerel vinden. Pas wanneer je met die gesprekspartners een zekere intimiteit creëert zou ik het misschien vervelend vinden, maar iemand die gewoon een plezierige conversatie kan houden met de mensen rondom zich komt vrij goed over.
Die intentie heb ik in elk geval niet. Of het zo kan over komen weet ik niet.
-
pi_100840424
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 04:02 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ja want alle mannen en vrouwen zijn hetzelfde gelukkig.
Ik zie het probleem niet... als een vrouw met iedereen praat? zo wat? leuk toch, zo niet... ook best.
Over het algemeen werken vrouwen (en mannen)-hersenen op bepaalde zaken op dezelfde manier natuurlijk.
Net zoals bijna elke man veel aan seks denkt. Of dat bijna elke vrouw redelijk zorgzaam ingesteld is.
quote:
Zullen vast ook vrouwn tussen zitten die alcohol niks vinden... zou je daarom geen alcohol meer drinken?
Nee, als ze daar al moeite mee heeft dan denk ik sowieso niet dat het ooit wat wordt.
Ik zou mezelf niet veranderen, dit gaat over je gedrag wanneer je nog niets met d'r hebt.
-
pi_100840444
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 04:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Voor mij zou dat wel werken als ik je al wel zag zitten :Y want aan de ene kant weet ik dan dat je goed met vrouwen/meisjes om kan gaan en aan de andere kant doet dat sprankje jaloezie het wel voor mij :Y
Maar is het belangrijk dat je goed met vrouwen/meisjes om kan gaan dan? Dat betekend toch ook meer concurrentie voor je? ;) Zelfs al zou ik nog volledig voor je gaan. Of zou die concurrentie me dan weer juist interessanter maken?
-
pi_100840455
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 04:11 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Over het algemeen werken vrouwen (en mannen)-hersenen op bepaalde zaken op dezelfde manier natuurlijk.
Net zoals bijna elke man veel aan seks denkt. Of dat bijna elke vrouw redelijk zorgzaam ingesteld is.

[..]

Nee, als ze daar al moeite mee heeft dan denk ik sowieso niet dat het ooit wat wordt.
Ik zou mezelf niet veranderen, dit gaat over je gedrag wanneer je nog niets met d'r hebt.
Toch ben je jezelf al aan het veranderen voor vrouwen.
Dat misschien geeneens gewenst is.

Klinkt persoonlijk beetje onzeker... als je op dit soort punten al verandering in wilt brengen en je afvraagt of je het wel goed doet.
Als jij zo een leuke avond hebt? waarom verandering in brengen? als je denkt dat het niet gewenst is... verander je het... maar doe het voor jezelf.
pi_100840462
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 04:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar is het belangrijk dat je goed met vrouwen/meisjes om kan gaan dan? Dat betekend toch ook meer concurrentie voor je? ;) Zelfs al zou ik nog volledig voor je gaan.
Tja maar dat heb je ook wanneer je knap/rijk bent...
pi_100840463
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 04:14 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Klinkt persoonlijk beetje onzeker... als je op dit soort punten al verandering in wilt brengen en je afvraagt of je het wel goed doet.
Als jij zo een leuke avond hebt? waarom verandering in brengen? als je denkt dat het niet gewenst is... verander je het... maar doe het voor jezelf.
Exact; tenzij je met dit gedrag geen vrouw kunt krijgen; maar dat zal niet het geval zijn.
pi_100840494
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 04:14 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dat doe je sowieso toch al? Als je een vriendin hebt, verander je jezelf in het opzicht dat je niet meer met andere vrouwen in bed duikt.
quote:
En dit vind ik niet echt veranderen, eerder een beetje rekening houden met haar. Ik weet niet of jij een relatie hebt, maar als je bij een potentiele vriendin je precies hetzelfde gedraagt als bij je vrienden dan zal je die niet snel krijgen.

Veranderen was het geweest als je nooit meer met een enkele andere vrouw praat, of nooit meer alcohol zou drinken etc.
-
pi_100840506
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 04:15 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Tja maar dat heb je ook wanneer je knap/rijk bent...
Dat klopt wel weer ja.
-
pi_100840519
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 04:18 schreef Ritmo het volgende:
Ik weet niet of jij een relatie hebt, maar als je bij een potentiele vriendin je precies hetzelfde gedraagt als bij je vrienden dan zal je die niet snel krijgen.
Huh? Hoe doe je dat dan wanneer je vrienden EN je vriendin samen zijn op een bepaald moment?
pi_100840523
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 04:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat doe je sowieso toch al? Als je een vriendin hebt, verander je jezelf in het opzicht dat je niet meer met andere vrouwen in bed duikt.

[..]

En dit vind ik niet echt veranderen, eerder een beetje rekening houden met haar. Ik weet niet of jij een relatie hebt, maar als je bij een potentiele vriendin je precies hetzelfde gedraagt als bij je vrienden dan zal je die niet snel krijgen.

Veranderen was het geweest als je nooit meer met een enkele andere vrouw praat, of nooit meer alcohol zou drinken etc.
Ja maar je weet niet voor wie je aan het veranderen bent...
Als je een vriendin hebt heb je al gescoord en weet je voor wie je eventueel moet aanpassen.
Om voor vele onbekende mensen te veranderen/aan te passen heeft weinig nut denk ik.
Teveel verschil.... je hebt wilde en verlegen meisjes enz...
pi_100840525
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 04:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Huh? Hoe doe je dat dan wanneer je vrienden EN je vriendin samen zijn op een bepaald moment?
Dan hou je je alsnog wat in. Net zoals dat je dat doet als je bij je opa of oma op bezoek bent.
-
pi_100840528
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 04:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan hou je je alsnog wat in.
Klinkt raar voor mij; dat je je bij je vriendin in zou moeten houden. Wie houdt je dan voor de gek?

Edit; met dat verschil dat je je opa en oma maar een uurtje ziet (ik houd me daar ook niet in trouwens); en je vriendin straks misschien wel de hele dag, dag in dag uit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')