Minder belangrijk en populair zijn dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:20 schreef Ang3l het volgende:
Zonder agenda zou ik alleen maar dubbele afspraken hebben
Works for me.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Minder belangrijk en populair zijn dan.
Agenda's op smartphones zijn OOK agenda'squote:
Want? Je snapt niet hoe zo'n high tech Agenda op je iPhone werkt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:42 schreef Tomasso het volgende:
Ik moet denk ik wel weer een agenda kopen.
Jawel. Maar dat vind ik teveel gedoe af en toe. Of ik koop een iPadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Want? Je snapt niet hoe zo'n high tech Agenda op je iPhone werkt?
Ja want die agenda van de iPad werkt echt bedúídend anders dan die van een iPhonequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat vind ik teveel gedoe af en toe. Of ik koop een iPad.
Zo jammer dit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want die agenda van de iPad werkt echt bedúídend anders dan die van een iPhone
Jaaaa... 500 euro betalen voor een nutteloos apparaat waar je puur voor de naam betaald.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat vind ik teveel gedoe af en toe. Of ik koop een iPad.
Dat riep ik ook altijd... tot ik hem vast hadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jaaaa... 500 euro betalen voor een nutteloos apparaat waar je puur voor de naam betaald.
Als ik geld overheb koop ik hem vast wel. Laat ik nou alleen geen geld over hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jaaaa... 500 euro betalen voor een nutteloos apparaat waar je puur voor de naam betaald.
Dat vooral.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:24 schreef TheVulture het volgende:
De enige mensen die ik niet snap zijn de lui die geld gaan lenen om dat soort zaken te bekostigen... dan werk je jezelf in de nesten!
Ik doe alle 3 niet, en toch heb ik geen geld overquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:24 schreef TheVulture het volgende:
De een verzuipt het, de ander gaat 3 keer per jaar op vakantie, weer een ander koopt een I-Pad.
Voor op de bank voor de TVquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Een iPad vind ik wel echt een luxe-gadget ja. Leuk voor erbij, maar niet multifunctioneel genoeg om echt super geweldig onmisbaar handig te zijn. Moet je voor bepaalde dingen nog je laptop afstoffen.
Ow ik snap best dat iemand er eentje wil hoor, en als ik wat minder "verstandig" was met geld zou ik 't ook doen. Pure zelfverwennerijquote:
heb je al afscheid moeten nemen van je hetero?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow ik snap best dat iemand er eentje wil hoor, en als ik wat minder "verstandig" was met geld zou ik 't ook doen. Pure zelfverwennerij
huzarensaladequote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond moet eten. Geen zin om te koken
.
Groundcontrol to Major Tomquote:
Ik heb pasta met cacao .... weird, maar wilde t proberen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond moet eten. Geen zin om te koken
.
Op TV wel eens gezienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb pasta met cacao .... weird, maar wilde t proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |