ik dus welquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar ik heb niet echt iets wat ik wil weten van hem
Ik heb er wel van genoten, ook al regende het een beetje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
Genieten jullie ook van de zon? Ik niet! Want er zitten wolken voor
Wonderer!quote:
12 september vlieg ik. En ik heb het warm maar veder is het wel leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Wonderer!. Hoe is het?
Wanneer kwam je ook alweer naar Nederland?
Volgens mij wel, maar nog nooit nodig gehad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:28 schreef wonderer het volgende:
Heb je niet zo'n telefoon die je op weekdagen of zo kunt instellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn baard is een beetje uit de hand gelopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
NIet alleen je baardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik moest even drie keer kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Atb is lief, groetjes Peri."
dat zal wel weer voorbij zijn als de lowlanders weer terugkeren.quote:
maar ons vast en zeker weer bij te praten over de avonturen van Heulheaumeauquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:06 schreef Steve het volgende:
Ze hoeven in ieder geval niet veel bij te lezen..
Ben je al gelanceerd?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:16 schreef Vlarp het volgende:
Maar nu zit ik af te tellen tot half 6. Alleen.
Ik hoop niet voor je dat je nu pas thuis bentquote:
van het werk heb ik genoeg maar naar huis wil ik nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dus wel
Yuri heb je het nog naar je zin in spanje ben ben je blij straks weer terug te zijn in NL ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |