Maar toch niet als een product (nog voor de uiterste houdbaarheidsdatum) niet goed blijkt te zijn? Dan gaat de kalcht naar de fabrikant dacht ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De winkel is toch altijd aansprakelijk voor wat zij verkopen en hoe zij dat verkopen?
Precies. En als een winkel een product verkoopt of herlabelt dan zijn zij vanaf dat moment verantwoordelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar toch niet als een product (nog voor de uiterste houdbaarheidsdatum) niet goed blijkt te zijn? Dan gaat de kalcht naar de fabrikant dacht ik.
En andere mensen wegens HUN geloof zo'n 1100 voordeeltjes te ontzeggen is natuurlijk HEEL wat andersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:58 schreef Ang3l het volgende:
Ja, lekkere kromme logica he? Hun vrijheid om het er NIET me eens te zijn.
Van mij mogen ze het er :"niet mee eens zijn" hoor. Als de wet het maar toelaat.
En als ambtenaren die wetten maar naleven en dus hun werk doen (ofwel: Flikker op met je weigerambtenaar, dat is werkweigering en rede tot ontslag).
Ja geen idee. Maar als de supermarkt een kar met melk buiten laat staan of bijvoorbeeld in hun 'normale' magazijn plaatst voor een dag en daarna verkoopt vanuit de koeling, dan lijkt me de verantwoordelijkheid bij de supermarkt te liggen. Maar het blijft een lastig iets natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar toch niet als een product (nog voor de uiterste houdbaarheidsdatum) niet goed blijkt te zijn? Dan gaat de kalcht naar de fabrikant dacht ik.
Hangmatweer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:37 schreef Vlarp het volgende:
Veel plezier alvast![]()
Het wordt volgens mij onwijs goed weer de komende dagen!
Ja, hier ook. Maar ik hoorde Helga gisteren op TV al reppen over 30 graden op zondag.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:41 schreef Ang3l het volgende:
Laten we 't hopen! Het is hier nu nog wel flink bewolkt.
Maar ik vind bewolkt niet eens zo erg. Als het maar droog is!
Hier om de hoek is een heel klein parkje (ter grootte van een achtertuin) met een monument van 't een of 't ander en toen ik daar laatst langs reed, stond er een truck en had iemand zijn hangmat tussen twee (van de zes) bomen gespannenquote:
Ja ik zag ook al ergens 27 graden voorbij flitsen. Dat vind ik eeeiiiigenlijk te warm, maar hey, ik mag niet klagenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Maar ik hoorde Helga gisteren op TV al reppen over 30 graden op zondag.
Al zou ik het liefste iets van 20 graden op zo'n festival, anders fik je helemaal weg, en elk biertje wat je dan drinkt komt hard aan.
Ja dat lengen ze wel aan jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ware het niet dat het meer water dan bier is.
Het is normaal bij grote buiten evenementen. Geen idee waarom ze het doen. Zal vast wel een commercieel dingetje zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat lengen ze wel aan ja
Ergens ook wel verstandig. maar of het eerlijk is is een andere vraag
Say whut?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb mijn schoonmoeder nog nooit zo goed gepakt, foto's volgen later
Nou, dat lijkt me nog ongeloofwaardiger dan ditquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat het een autocorrectfail is. Dat ie eigenlijk wilde zeggen "Ik heb mijn lowlandstas nog nooit zo goed gepakt..." ofzo.
ik heb een enorme plunjezak die ik al 11 jaar mijn schoonmoeder noemquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb mijn schoonmoeder nog nooit zo goed gepakt, foto's volgen later
Heb je je telefoon opgeladen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:51 schreef Peter het volgende:
Onderweg naar 't Harde
Tmm en angel, gaan jullie met trein of auto?
Oh, dat is wel handigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Yep. + acculaad dingetje mee + stroom op de crewcamping..
Ik wil geen iPhoneladerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Peter het volgende:
Geen USB-lader, wel een iphonelader/accu daarmee laad je de phone nog 2 a 3 keer op. Dealextreme is niet duur
Wat is het nou? Wel of geen?quote:
quote:Optredens voorlopig afgelast.
Medisch rampenplan in werking wegens vele gewonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |