Mooie postquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
Wat foto's en info uit het vorige topic.
Een traan van verdriet voor Yuma, verongelukt.
[ afbeelding ]
Een traan van geluk voor het terugvinden/thuiskomen van Punkie
[ afbeelding ]
Een geholpen Gijs
[ afbeelding ]
+1quote:
Vitalic! Geweldige clip inderdaad!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:12 schreef K.Weenie het volgende:
Check deze electroshizzle:
In slowmotion, kwijlende, vallende, hondjes, ook featuring een vermoedelijke verwant van Billy. Wel leuk gedaan.
Omg wat een statige prachtige kop. Jammer dat je haar moet laten inslapen, maar het is beter voor haar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:39 schreef Grimmson het volgende:
Vrijdag moet ik afscheid van haar nemen, ze heeft een tumor was is door gaan zaaien en niks maar aan gedaan kan worden.. Ze is pas 6!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ze mag rusten in vrede.. ^^
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:39 schreef Grimmson het volgende:
Vrijdag moet ik afscheid van haar nemen, ze heeft een tumor was is door gaan zaaien en niks maar aan gedaan kan worden.. Ze is pas 6!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je, het is echt een prachthond. Het is inderdaad beter om haar in te laten slapen, hoe kut het ook is. Mensen uit de buurt komen zelfs ook nog afscheid nemen. Het is echt de meest vriendelijke hond wat je maar kan bedenken.. Heel erg trouw en beschermend en echt geweldig met kinderen. Het is echt doodzonde.. Het is een kruising tussen een Bordeauxdog en een Bull Mastiff, zo'n hond word gemiddeld iets van 9 jaar oud..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omg wat een statige prachtige kop. Jammer dat je haar moet laten inslapen, maar het is beter voor haar.
Veel sterkte gewenst. Zes jaar is nog erg jong.
Aw, ik herinner je nog uit het 'Jij en je huisdier' topic, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:39 schreef Grimmson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt, blijft een leuke foto die ik ook altijd zal blijven koesteren..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw, ik herinner je nog uit het 'Jij en je huisdier' topic, als ik het goed heb.
Wat vreselijk dat je haar in moet laten slapen, veel sterkte.Ze is echt heel mooi
ja enige is dat je afscheid kunt nemen maar ... nee zou het neit kunnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Wat erg![]()
Ik zou dat ook niet kunnen hoor, zo van van nu tot vrijdag nog...
Met Frits was het ook echt toen de da zei dat er niks meer gedaan kon worden hoppa, doe maar gelijk dan , want ik zou echt niet weten hoe ik dat nog zou moeten handelen, als ik het uit zou stellen
Het aftellen is ook verschrikkelijk, maar je wilt dat ze nog even langer blijft, nog even aandacht kunnen geven nog een keer goed kunnen knuffelen. En er zijn nog wat mensen die ook nog afscheid van haar willen nemen. Het was echt de hond van de familie..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Wat erg![]()
Ik zou dat ook niet kunnen hoor, zo van van nu tot vrijdag nog...
Met Frits was het ook echt toen de da zei dat er niks meer gedaan kon worden hoppa, doe maar gelijk dan , want ik zou echt niet weten hoe ik dat nog zou moeten handelen, als ik het uit zou stellen
Dat zal ik dus ook hebben. Precies hoe jij het zegt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Mijn beste vrienden waren erbij, en verder had ik op dat moment echt zoiets van ik ga die hond geen seconde langer laten lijden, en als het moet dan maar meteen.
Ik heb later soms nog wel es gedacht van joh, mss had de da ook wel die avond thuis kunnen komen of zo, maar bah, het was al kut genoeg, ik wilde het echt zsm achter de rug hebben.
Vandaag over een week alweer 2 hele jaren geleden, en nog steeds kan ik die hele dag en dat hele moment weer met mn hele lijf opnieuw beleven qua emotie en zo, als ik er aan terugdenk.
Het grote gemis is er niet meer, maar godallejezus, wat was dat een kutbeslissing om te moeten nemen zeg
pff, dat ook nog jah ... Is toch echt iets wat je gelijk mist. Je komt nu thuis en je trouwe viervoeter staat er te wachten. En dan kom je thuis en niks ...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh de dag erna, ik wilde zo niet naar huis, thuiskomen zonder de Fritsige die me opwachtte, god, daar kan ik nu dus meteen weer natte ogen van hebben, van hoe dat toen voelde.
ok, ik ga er vanuit van het punt dat het de enige hond is, maar was even vergeten jij er meer hebt ... Maar blijft toch even kutquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Ho, ik kwam thuis met twee honden en er wachtten nog twee honden op ons, maar toch niet FRITS, dat maakt geen verschil, al had ik dr nog 10, ik heb geen Frits meer hoor.
Het is echt een enorme zware kut beslissing, ik had het ook bij m'n vorige hond, die was 15 geworden, bakken met tranen. En bij thuiskomst zie je alles nog staan en spelen alle herinneringen van de jaren weer af... Heel erg pijnlijk, maar inderdaad, na een tijdje is het grote gemis weg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Mijn beste vrienden waren erbij, en verder had ik op dat moment echt zoiets van ik ga die hond geen seconde langer laten lijden, en als het moet dan maar meteen.
Ik heb later soms nog wel es gedacht van joh, mss had de da ook wel die avond thuis kunnen komen of zo, maar bah, het was al kut genoeg, ik wilde het echt zsm achter de rug hebben.
Vandaag over een week alweer 2 hele jaren geleden, en nog steeds kan ik die hele dag en dat hele moment weer met mn hele lijf opnieuw beleven qua emotie en zo, als ik er aan terugdenk.
Het grote gemis is er niet meer, maar godallejezus, wat was dat een kutbeslissing om te moeten nemen zeg
Ik weet het niet meer precies, hij loopt in ieder geval van haar kont naar d'r knie, ze dachten eerst dat het een ontsteking was en dat het weer goed zou komen, nou was het ook naar voorpoten gezwaaid. Ze loopt niet meer, ze moet getild worden naar buiten, en drinkt ook niet meer.. Het is echt intens sneu en ik weet echt niet hoe ik hier ooit vrede mee krijg..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:03 schreef K.Weenie het volgende:
Wat een bak ellende hier weer.Sterkte!
Mag ik vragen wat voor soort kanker ze had?
Pff klinkt erg kut. Dat laatste herken ik wel, we hadden een paar jaar geleden ook nog een Jack Russelltje dat op de ene van de andere dag verlamd raakte, die was ook nog veels te jong, 5 jaar. We hebben haar ook in moeten laten slapen. Zeer deprimerend om je jonge hond op die manier te zien lijden terwijl je zelf niks kan doen om te helpen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:08 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Het is echt een enorme zware kut beslissing, ik had het ook bij m'n vorige hond, die was 15 geworden, bakken met tranen. En bij thuiskomst zie je alles nog staan en spelen alle herinneringen van de jaren weer af... Heel erg pijnlijk, maar inderdaad, na een tijdje is het grote gemis weg.
Maar ik moet zeggen dat het hierbij zwaarder voelt, ik had zo'n band met Indy, ze was altijd zo vrolijk met haar spontane pret-aanvallen en was altijd waaks maar heel erg lief naar de kinderen. God, wat ga ik haar missen..
[..]
Ik weet het niet meer precies, hij loopt in ieder geval van haar kont naar d'r knie, ze dachten eerst dat het een ontsteking was en dat het weer goed zou komen, nou was het ook naar voorpoten gezwaaid. Ze loopt niet meer, ze moet getild worden naar buiten, en drinkt ook niet meer.. Het is echt intens sneu en ik weet echt niet hoe ik hier ooit vrede mee krijg..
Zoek maar een steentje voor de Frits voor in zn potje als je wilquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:14 schreef Maes het volgende:
Ik vind het zo erg dat je de beslissing hebt moeten nemen Grimmson, heel veel sterkte deze week en de tijd die er op volgt![]()
Ook nog sterkte voor het baasje van Yuma, Winterstorm, Yuma wordt in liefde herdacht.![]()
en nog eenvoor oh-oh
Als het alternatief lijden is dan word de beslissing al een stuk 'makkelijker'' gemaakt. Ik heb liever dat we haar in laten slapen dan dat ze plotseling dood was gegaan door een ongeluk. Niet dat het minder kut maakt maar wel een stuk minder abrupt, we kunnen nu nog afscheid nemen op waardige wijze, ook al is het veel te jong..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:14 schreef Maes het volgende:
Ik vind het zo erg dat je de beslissing hebt moeten nemen Grimmson, heel veel sterkte deze week en de tijd die er op volgt![]()
Ook nog sterkte voor het baasje van Yuma, Winterstorm, Yuma wordt in liefde herdacht.![]()
en nog eenvoor oh-oh
De machteloosheid maakt het ook zo pijnlijk..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:19 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Pff klinkt erg kut. Dat laatste herken ik wel, we hadden een paar jaar geleden ook nog een Jack Russelltje dat op de ene van de andere dag verlamd raakte, die was ook nog veels te jong, 5 jaar. We hebben haar ook in moeten laten slapen. Zeer deprimerend om je jonge hond op die manier te zien lijden terwijl je zelf niks kan doen om te helpen.
Hele mooie foto's van een prachtige hond, ik wens je heel veel sterkte!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:50 schreef winterstorm666 het volgende:
lieve lieve mensen...
dank jullie voor alle steun en medeleven.
het heeft mij erg gesterkt.
gisteren afscheid genomen van mijn liefste makkertje
hij lag er nog goed bij. vrijdag mag ik de as ophalen.
het voelt zo vreselijk eenzaam nu!
mijn unieke one of a kind maatje!
vanaf dag 1 verzorgd. het zorgenkindje van het nest tot een mooie sterke stevige jongeman.
als een witte schaduw altijd in de buurt en hij vond het geweldig om maar met mij mee te mogen rennen.
in een zeer korte tijd die ik met hem heb gehad heb ik een leven vol liefde gegeven en ontvangen......
mijn puppeduck,yumamaatje, yumelleboem, Yuma!
nooit meer lepelen in bed. dat lieve hoofd en zijn kwispel als je wakker werd.
zijn verhaaltjes en opgewonden piepjes als we iets leuks gingen doen.
de recente grote wandelingen en het hardlopen.
zijn mooie kop op mijn schoot. lekker dicht tegen mij aan en zijn geweldige kusjes....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt, sorry daarvoor, iets vrolijker? Momenteel ben ik werkzaam als vrijwilliger bij het dierenasiel, hartstikke leuk met alle dieren. Ik heb mijzelf wel met voorkeur bij de honden geplaatst, ik ben ook veel meer een honden mens. Fris werk is anders, dat kan ik je wel zeggen maar het zal me goed afleiden voor de komende tijd..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:33 schreef oh-oh het volgende:
Bah, wat een verdrietig topic is dit zo he...
Wat een heerlijke hond! Geweldige friemel oren ook.. ^^quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
Een klein beetje opfleuren met fotos van Sammy:
Als Sammy me smorgens wakker maakt en hij is moe van het spelen kruipt hij vaak onder mn bed:
[ afbeelding ]
De: Wa mot je look:
[ afbeelding ]
En de sad look:
[ afbeelding ]
Gisteren tijdens het eten keek hij naar de vogelkooi, daarna rende hij naar buiten en:
[ afbeelding ]
Ging hij voor de andere kant van het raam naar de kooi kijken. Naast zijn lievelings speeltje: De voetbal
En toen we aan het afwassen waren lag hij rustig te wachten tot we klaar waren. Want hij weet dat we dan weer een stuk met hem gaan wandelen:
[ afbeelding ]
mja, na het uitlaten moet je wel zijn oren uitkamen, gaat een hoop zooi inzitten altijdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:29 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Wat een heerlijke hond! Geweldige friemel oren ook.. ^^
Hahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, na het uitlaten moet je wel zijn oren uitkamen, gaat een hoop zooi inzitten altijd
dat weer welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:38 schreef Grimmson het volgende:
[..]
HahaMaar eenmaal schoon kan je er heerlijk in kneden, niet?
Prachtig, 10 jaar al.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef winterstorm666 het volgende:
ik heb er nog 1 de vader van yuma wodan van 10.
helaas is die aan het aftakelen dus hoelang wij hem nog gaan hebben geen idee....
Ach, wat een schatje! ^^quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prachtig, 10 jaar al.Genieten elke dag. Zo doe ik het ook bij al mijn diertjes.
Een kat van 20, een van bijna 11. En dan de jonkies, hond 4, kat 3 en pup![]()
Over pup gesproken... ondeugdje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben echt wel benieuwd of ze veel groter dan Noukie wordt.
Zeker heel erg moeilijk. Zij houdt zich groot voor jullie, ook zij heeft het door..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:22 schreef Grimmson het volgende:
Heel erg bedankt jullie allen! ^^
Vandaag word ze nog lekker verwend en genieten we van de laatste momenten samen met haar. Zo lastig om te zien als ze weer een kleine opleving heeft en weer rond huppelt en kwispelt, je denkt dan echt bij jezelf van dat het allemaal niet meer nodig is en ze helemaal niet lijd, maar toch je ziet dat ze zich groot houd en door d'r poten zakt, bij zo'n grote hond is dat serieus.
Hier nog een paar foto's en herinneringen van m'n lieve Indy, m'n prinsesje .. ^^
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende week zal ik eens de tijd zoeken om de foto's van de vacantie te bekijken. Wij waren in de Franse Alpen, om precies te zijn in La Chapelle d'Abondance. Je kan er heerlijk wandelen, drinken bij de watervallen en zwemmen in het meer van Geneve... kortom... Lara had het wel naar haar zin!
Hier alvast een voorproefje.
De voorbereidingen, samen met de jongste:
Onze eigen berggeit:
The hills are alive... with the sound of Lara:
Het meer van Geneve op een bewolkte, maar warme dag:
Wij op het uitkijkpunt:
Samen op de supersteile trappen van Les Gorges du Pont du Diable:
Bij de Cascade du Rouget:
En de laatste dag was het mooi weer, dus wat gaan we dan doen volgens Lara:
Weer naar het meer van Geneve en lekker met z'n alle zwemmen:
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ik zat toevallig net een paar dagen terug aan Lara te denken, tof dat er weer zo'n mooie fotospam voorbij komtquote:
Christus....quote:
O oh-oh wat was het leuk hč?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Lara, wat staat ze er weer prachtig op en wat ziet dat eruit als een heerlijke vakantie
Ik spam ff mijn meet van vandaag met Bi & Di!
Dievertje claimde Robijntje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want mijnes claimden zn mama:
[ afbeelding ]
Jeminee, we hebben al 3 uur zitten te babbelen, gaan we nog wandelen of wat???
[ afbeelding ]
Diever tussen de bieten:
[ afbeelding ]
Hopla!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
One with the pack:
[ afbeelding ]
Blije Dievertjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gras is lekker!
[ afbeelding ]
Lekker met Sjon door de modder baggeren:
[ afbeelding ]
Chico stapte ook lekker mee:
[ afbeelding ]
We kwamen Q weer tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bi & Di:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moest heeeeeeeeel uitgebreid gegraven worden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bek vol drek:
[ afbeelding ]
Groetjes uit Maastricht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Here comes Sjonnie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diever wilde niet meer mee naar beneden:
[ afbeelding ]
Vriendjes maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op weg terug:
[ afbeelding ]
Dag Dievertje, het was gezellig, we komen snel eens jouw kant op voor een dagje strand!
[ afbeelding ]
Boefje:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guess, Sjeekie_Beekie, Belana, Pisces29 en natśśrlijk oh-oh
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
Ja, geweldig planquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:24 schreef bianca en michael het volgende:
Ik heb net een schriftelijk verzoek ingediend of ze Maastricht en de heuvels wat dichterbij Rotterdam willen neerleggen.
Offtopicquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:33 schreef miss-jones25 het volgende:
offtopic, maar gaat goed oh oh, ze is de eerste nachten stabiel doorgekomen dus een klein vechtertje is ze.
Ja als je die site heb moet je m anders maar even pm'en.
haha die katquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:18 schreef Greys het volgende:
Die kat moeten jullie maar als hond denken, dat denkt de kat zelf ook
Luvvvvvvv tha new doggy
[ afbeelding ]
En ouwe Bink die even laat weten "Mwehehehe, ik ben er nog steeds!"
[ afbeelding ]
Geweldige foto's weer. Diazquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nog even naar het water op de terugweg naar huis gisteren.
Krullenpupquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:45 schreef Grimmson het volgende:
Het uit de autoraam hangen en het wapperen van haar wangen.
En toch is de sfeer belangrijk ook op de foto's, waarom mag je niet laten zien dat het pijn doet om je hond te laten gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:45 schreef Grimmson het volgende:
Hey iedereen, ik ben nog hoor. Het was nu even een paar dagen van de zwaarste klap bijkomen.
Rust zacht Indy, we gaan je allemaal missen, want zo'n hond als jij komt er nooit meer. We hebben van je genoten! ^^
Aan vlooien is gelukkig makkelijk iets te doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:50 schreef K.Weenie het volgende:
Toen ik bij mijn ouders kwam trof ik mijn ontrouwe slijmbal weer in vertrouwde pose aan op het gazon.
[ afbeelding ]
![]()
Volgens mij heeft 'ie ook vlooien in het asiel opgelopen, dat kan er nog wel bij.
O hij is echt prachtig gewordenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
We kwamen in de pauze Sandor eindelijk weer eens tegen![]()
We hebben hem nu al echt lang niet gezien, want het is telkens heel druk in de pauze in hun winkel, en meneertje krijst de hele winkel bij elkaar als ik binnen kom, en als zijn baasjes het druk hebben kan hij dan niet uit de bench, en dan vind ik het weer zielig![]()
Dus we slaan even over tot het weer wat rustiger is in de stad, we lopen zelfs niet meer door zijn straat, want als hij ons buiten hoort lopen krijst ie ook alles bij elkaar en ik vind dat echt zo sneu.
Maar nu was hij toevallig ook aan het wandelen toen wij buiten liepen, Kees en Karel hadden hem zelfs nooit meer gezien sinds hij bij ons was als flessenbaby, maar ze wisten precies wie hij was![]()
En gekke malle Sandor die dook meteen boven op mij om te bijten, mn tas leeg te roven, me in mn nek te kruipen, echt, niet te houden was hij![]()
En daarna op Sjon om te knokken en te spelen![]()
[ afbeelding ]
Hij is zo mooi geworden, en zo leuk![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat ze het daar meteen zo goed naar haar zin heeft!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Denk het wel ja. Ze is ook superlief, maar ze heeft daar net wat meer rust. Ze liep al gelijk vrolijk naar binnen en ging de logeerteckel uitdagen. Ze heeft vandaag ook al lekker in het veld lopen racen![]()
Ik ga haar over een poosje weer opzoeken en krijg veel updates en foto's
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:19 schreef oh-oh het volgende:
En twee Mickjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:16 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwtje help??
Tessa had op een of andere manier een touwtje om zich heen gebonden.
Vond ze maar vreemd.
Car en carquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:17 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Careltje en Oscar.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:50 schreef winterstorm666 het volgende:
lieve lieve mensen...
dank jullie voor alle steun en medeleven.
het heeft mij erg gesterkt.
gisteren afscheid genomen van mijn liefste makkertje
hij lag er nog goed bij. vrijdag mag ik de as ophalen.
het voelt zo vreselijk eenzaam nu!
mijn unieke one of a kind maatje!
vanaf dag 1 verzorgd. het zorgenkindje van het nest tot een mooie sterke stevige jongeman.
als een witte schaduw altijd in de buurt en hij vond het geweldig om maar met mij mee te mogen rennen.
in een zeer korte tijd die ik met hem heb gehad heb ik een leven vol liefde gegeven en ontvangen......
mijn puppeduck,yumamaatje, yumelleboem, Yuma!
nooit meer lepelen in bed. dat lieve hoofd en zijn kwispel als je wakker werd.
zijn verhaaltjes en opgewonden piepjes als we iets leuks gingen doen.
de recente grote wandelingen en het hardlopen.
zijn mooie kop op mijn schoot. lekker dicht tegen mij aan en zijn geweldige kusjes....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, dat is net zo'n foto die je in van die lijstjes ziet bij de Blokker.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Maar die stomme teckel was ook mee
[ afbeelding ]
Prachtig.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:10 schreef winterstorm666 het volgende:
heb een memory fotoserie gemaakt voor Yuma.
de nummers van snow patrol hoorde ik toen ik midden in de nacht in de werpkist lag met de pups.
3fm serieus request op en dat is altijd een nummer voor Yuma gebleven..
Ik had hem niet meteen besteld, ben eerst nog naar een winkel in de buurt geweest waar je voor 10 euro een lelijke Lassie penning kon laten graferen, nee dankje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Ah super, duurde het zo lang?
Normaal issie heel snel, wss net vakantietijd of zo?
Damn, na 10 seconden al traantjes in mijn ogen.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:10 schreef winterstorm666 het volgende:
Heb een memory fotoserie gemaakt voor Yuma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval heb ik het idee dat ons over een tijdje een belangrijke keus te wachten staat. Bijna 17 jaar van mij 23 jarige leventje is ze bij me geweest. Maar de dag komt steeds dichterbij dat we haar moeten laten gaan.....
quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:45 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Damn, na 10 seconden al traantjes in mijn ogen.Herinnert me aan mijn eigen hondje. Ze begint helaas echt oud te worden. (Bijna 17)
En haar einde komt naar mijn gevoel steeds dichterbij.
![]()
Het gaat namelijk de laatste tijd weer een beetje kwakkelend met haar. Een paar maanden geleden heeft ze na een prik een verkeerde reactie gekregen, waar ze bijna aan onderdoor ging. Daar is ze gelukkig wel weer helemaal bovenop gekomen.Aan de andere kant begint ze steeds dover/blinder te worden en plassen moet ze ook steeds vaker. (Wat ze wel nog netjes aangeeft. Behalve als je dan te laat bent, er niet was of als ze het echt niet meer kon houden. Al doet ze het dan wel altijd netjes in de tuin als de deur openstaat!) Daarnaast is ze nog wel fit, ze eet goed, reageert nog steeds goed en gaat alles prima....
Maar:
(Onderstaand kan vies overkomen, vandaar de spoiler)Oh 17 jaar is inderdaad oud!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval heb ik het idee dat ons over een tijdje een belangrijke keus te wachten staat. Bijna 17 jaar van mij 23 jarige leventje is ze bij me geweest. Maar de dag komt steeds dichterbij dat we haar moeten laten gaan.....
Heb je met de dierenarts overlegd over die wrat? Want normaal gesproken zouden ze dat toch onder een plaatselijke verdoving weg moeten kunnen halen? Dan is het heel wat minder ingrijpend dan een narcose.
Die prik waar ze slecht op reageerde, was dat een inenting?But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
http://www.ebay.com/sch/t(...)&_ipg=&_trksid=p3686quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:04 schreef Belana het volgende:
wat is die link oh-oh? van die penning?
Wat een mooie foto'squote:Op zondag 11 september 2011 14:21 schreef hugsy33 het volgende:
Leuke penning! En een hoop mooie foto's hier, veel nieuwe inspiratie voor mij![]()
Dit is Rocky, met deze foto heeft hij de fotopagina van het AD gehaald![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mjah, het ding is dus eigenlijk niet eens meer een wrat te noemen. Meer een uit de kluiten gewassen wrat die bijna de grootte van een pingpongbal heeft.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh 17 jaar is inderdaad oud! Heb je met de dierenarts overlegd over die wrat? Want normaal gesproken zouden ze dat toch onder een plaatselijke verdoving weg moeten kunnen halen? Dan is het heel wat minder ingrijpend dan een narcose.
Die prik waar ze slecht op reageerde, was dat een inenting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Bienelientjee op 11-09-2011 14:59:37 ]
Oh wauw, die tweede vooralquote:Op zondag 11 september 2011 14:21 schreef hugsy33 het volgende:
Leuke penning! En een hoop mooie foto's hier, veel nieuwe inspiratie voor mij![]()
Dit is Rocky, met deze foto heeft hij de fotopagina van het AD gehaald![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 september 2011 14:51 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Mjah, het ding is dus eigenlijk niet eens meer een wrat te noemen. Meer een uit de kluiten gewassen wrat die bijna de grootte van een pingpongbal heeft.Dokter staat zelf ook niet 100% achter een operatie (die dus niet plaatselijk verdoofd kan worden). Daar is dus ons issue over wat we moeten doen.
En ja, die aanval was helaas van een inenting. Had ze denk ik op deze leeftijd ook niet meer moeten krijgen. Moeder wilde het en die dokter zei ook niet dat het onverstandig zou zijn. Kreeg ze later in de avond zware koorts, ze kon niet meer zelfstandig staan, ze was één zielig hoopje. Moeders wilde in eerste instantie een nacht afwachten. (Ik zei dat ze meteen naar de dokter moest gaan, want op deze manier had ze de nacht zeker niet gehaald! Moeders heeft tegenwoordig nog spijt van de 2/3 uur die ze gewacht heeft met gaan!) Uiteindelijk zijn ze toch gegaan en na een anti spuit was ze er binnen een dag weer bovenop.
En kort na die aanval kreeg ze er ook nog eens een abces bij in haar nek (heel toevallig op de plek waar ze die inenting gehad had......!)Die hebben ze uiteindelijk ook zonder verdoving behandeld. Daar was ze gelukkig ook weer snel bovenop.
(Ja, ja! Ons hondje heeft ontzettend veel meegemaakt in haar leventje! Ook tepeltumor ensow gehad waardoor ze geen enkele tepel meer overheeft op dit moment. Een verplichte sterrilisatie omdat ze plotslings megaveel bloed ging verliezen. Etcetera. Ze is een sterk beestje!)
In ieder geval hebben we gister met het gezin overlegd. Voorlopig gaat mijn moeder die wrat gewoon zelf goed verzorgen. Verder is ze nog vrij fit en gezond, voor zover je dat van een bijna 17 jarige hond kan zeggen. En mocht ze nu nog verder achteruit gaan (bijvoorbeeld door incontinentie). Dat het dan toch tijd wordt voor het laatste besluit....
Hier nog wat fotootjes van mijn moppie (waarvan 2 in betere tijden!):Oh jakkes, tis niet voor het eerst dat ik hoor van ellende omtrend inentingen, ik ent mn oude honden nu ook echt niet meer hoor. Ik zou de bult ook niet onder narcose laten weghalen, maar er gewoon nog zo lang mogelijk zo het beste van makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik heb die in het rood voor Oscar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:22 schreef K.Weenie het volgende:
De penning in de vorm van een gouden Amerikaanse brandkraan is eindelijk binnen, kei mooi! Opdat 'ie nooit meer kwijtraakt.
[ afbeelding ]
Bedankt nog voor de link Oh-oh!
thanks!!quote:Op zondag 11 september 2011 13:46 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/sch/t(...)&_ipg=&_trksid=p3686
Ow ik wil ook gelukspoppetjes aan de halsbanden van mijn hondjes!quote:Op maandag 12 september 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Mijnes hebben oa deze groene:
[ afbeelding ]
Zeer mooi gedaan.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:10 schreef winterstorm666 het volgende:
heb een memory fotoserie gemaakt voor Yuma.
de nummers van snow patrol hoorde ik toen ik midden in de nacht in de werpkist lag met de pups.
3fm serieus request op en dat is altijd een nummer voor Yuma gebleven..
mja zijn verschillende soorten van,quote:Op woensdag 14 september 2011 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, een hond meteen maar in laten slapen bij epileptie?
Ik hoop dat het anders uitpakt voor ze...
Zou die het niet onderhand zat zijn na zes 6 jaar alleen thuis slaat toch de verveling toe .Epilepsie is vaak goed te behandelen en epilepsie is vaak het gevolg van spanningen (zie deur)Hoezo niet meer betrouwbaar door epilepsie ?quote:Op woensdag 14 september 2011 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zeer mooi gedaan.
Zeker nu in het achterhoofd dat een collega bij de dierenarts zit voor een scan van zijn hond.
Is een bourber (als ik goed schrijf). Sinds ongeveer 1.5 jaar heeft hij gedrag wat niet te plaatsen was. Hij krabde aan hout en werd anders volgens de collega. Maar laatste maand is het erger geworden.
Nu kwam de collega een maandag thuis en was de hond helemaal doorgedraaid schijnbaar. Hij liet me fotos zien va neen hard houten keukendeur. Compleet kapot gegeten, tot bloedens aan toe bij de hond. De aluminium deurklink compleet kapot.
Had de collega dierenarts gebeld (want de hond was weer rustig toen hij thuis kwam) kreeg hij te horen dat het alleen angst is. Maar jah, hond is al 6 jaar alleen thuis en nooit last van gehad. Heeft hij een andere dierenarts gebeld en de fotos voor gelegd. En die vreest een epileptische aanval. Als dat zo is, dan is de hond niet meer betrouwbaar en moet hij hem laten inslapen.
Spannende dag dus voor de collega
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:39 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Zou die het niet onderhand zat zijn na zes 6 jaar alleen thuis slaat toch de verveling toe .Epilepsie is vaak goed te behandelen en epilepsie is vaak het gevolg van spanningen (zie deur)Hoezo niet meer betrouwbaar door epilepsie ?
Want?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar hebben we zeeeend weer hoor!
ken jij mensen met epilepsie ?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:39 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Zou die het niet onderhand zat zijn na zes 6 jaar alleen thuis slaat toch de verveling toe .Epilepsie is vaak goed te behandelen en epilepsie is vaak het gevolg van spanningen (zie deur)Hoezo niet meer betrouwbaar door epilepsie ?
Ik had twee honden met epilepsie .Nu 1,en een aluminium deurknop afvreten lukt niet tijdens epilepsie .Dat is een bewuste daad,op de site staat er ook niks over :http://www.epilepsiebijhonden.nl/soortaanval.htmquote:
juistquote:Op woensdag 14 september 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken wel honden die het hebben / hadden.
En met medicatie is het vaak goed te behandelen.
Ik neem trouwens aan dat het om een boerboel gaat?
ja en juist een boerboel zijn nogal sterk. en echt die fotos die ik gezien heb ...quote:Op woensdag 14 september 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken wel honden die dingen als een deurknop afvreten zouden kunnen presteren in de aanloop naar een aanval hoor, als ze daar groot en sterk genoeg voor waren.
Ik heb er ook eentje met lichte aanvallen, die zie ik van mijlenver aankomen.
hoewel ik eigenlijk liever geen contact meer met mijn ex vriend heb, denk ik dat ik die site toch eens naar hem door ga sturen voor Hektortje.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:59 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ik had twee honden met epilepsie .Nu 1,en een aluminium deurknop afvreten lukt niet tijdens epilepsie .Dat is een bewuste daad,op de site staat er ook niks over :http://www.epilepsiebijhonden.nl/soortaanval.htm
OH Meneer Jansen, wat een beest en wat een geweldige naam ook voor die hondquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:39 schreef Guess. het volgende:
Heerlijke ventjes(en dame!) van Oh-Oh aan het vliegen![]()
Noukie en Tessa,zo lief samen :-)
Gijs en Meneer Jansen in de regen
Wat lief op de 2e foto, dat koppie omhoog kijkendquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
Voor het eerst met Noukie en Tessa naar de hei. Voor Tessa dan voor het eerst.
Ze vond het prachtig, vooral de drukte.. heel veel honden vandaag. Ze liep gewoon met iedereen mee.Dat vond ik dan weer minder.
Huppel huppel
[ afbeelding ]
Dit is fun baasjes...
[ afbeelding ]
Saampjes klaar "liggen" voor de volgende sprint naar andere hondjes.
[ afbeelding ]
Oh die foto is te leuk!quote:
Grote knuffel voor Noes, ik hoop dat het er vanzelf uitkomt Belana!quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef Belana het volgende:
net terug van de dierenarts met Noes. bleef maar spugen. heeft vochtinfuus gehad en prik tegen braken. en een foto van haar darmen. obstructie aan het einde van de dikke darm, dus even afwachten of het er vanzelf uit komt. zo niet, dan opereren...
arm beessie
klysma's of spoelingen ?quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef Belana het volgende:
net terug van de dierenarts met Noes. bleef maar spugen. heeft vochtinfuus gehad en prik tegen braken. en een foto van haar darmen. obstructie aan het einde van de dikke darm, dus even afwachten of het er vanzelf uit komt. zo niet, dan opereren...
arm beessie![]()
Dosering is een indicatie naar lichaamsgewicht.Ik heb de dosering gehalveerd aangezien het anders een plant was .Met tot nu toe vrij aardig resultaat.Hij loopt niet meer (als hij al liep) als een zombie,en weinig / lichte aanvallen .Wel veel meer drinken dan voorheen .Zou een beetje experimenteren met de dosering,zoals je al aangeeft is het ook niks als ze knetterstoned zijn .Er zijn ook meerdere middelen,primedone kan bv.ook leveraandoeningen veroorzaken bij langdurig gebruik.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De medicijnen die de hond nu heeft werken averechts.
Ze wordt er erg sloo mvan, maar ook angstig, voor elk onverwacht geluid of wat dan ook schrikt ze.
Lief stel. Leuk zo samen op dat grote kussen/mandquote:
Zal wel wat angst in zitten dat ze weer gaat spugen, komt wel weer goed.quote:Op maandag 19 september 2011 09:10 schreef Belana het volgende:
Noes heeft inmiddels ontlasting gehad, het komt er langzamerhand uit gelukkig.
Ze is ook weer levendiger, sprong net weer tegen me aan.
wil alleen nog niet eten...
wat is dat hondenplons joh? wat komisch!
wat is Alfa al groot!
Kip koken en dat water geven. Hier gaan ze er dan als een gek van drinken.quote:Op maandag 19 september 2011 19:16 schreef Belana het volgende:
ze heeft hier en daar wat gegeten vandaag, maar haar normale vlees associeert ze volkomen met spugen geloof ik. Dat vind ik een heel moeilijk ding aan honden, die hebben zo snel zo'n associatie.
Ik vind alleen dat ze nog steeds te weinig drinkt.
Maar hoe krijg je een hond aan het drinken???
Als ze maar drinkt.quote:Op maandag 19 september 2011 21:10 schreef Belana het volgende:
ow dat is wel een idee.
Mijn man is net met haar naar het IJsselmeer gegaan en daar heeft ze ook staan drinken, ik had bedacht dat ze dat wel zou doen en dat klopte
Ik noemde het haar zeehondensnuitje.quote:Op maandag 19 september 2011 21:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[ afbeelding ]
Die Noukie maakt echt eensmiley
Scans hebben niks kunnen vinden. Op advies van de DA gaat nu het aantal medicijnen van 6 naar 4 per dag. Om toch wat meer leven erin te krijgen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:37 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Dosering is een indicatie naar lichaamsgewicht.Ik heb de dosering gehalveerd aangezien het anders een plant was .Met tot nu toe vrij aardig resultaat.Hij loopt niet meer (als hij al liep) als een zombie,en weinig / lichte aanvallen .Wel veel meer drinken dan voorheen .Zou een beetje experimenteren met de dosering,zoals je al aangeeft is het ook niks als ze knetterstoned zijn .Er zijn ook meerdere middelen,primedone kan bv.ook leveraandoeningen veroorzaken bij langdurig gebruik.
Hoe komt je hond zo schuw? Altijd al geweest?quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Scans hebben niks kunnen vinden. Op advies van de DA gaat nu het aantal medicijnen van 6 naar 4 per dag. Om toch wat meer leven erin te krijgen.
Ons sammy daar in tegen maakt het nog steeds prima bij ons.
Hij blijft onze kleine schijtluister als er mensen op visite komen.
Blaffen bij binnenkomst, even 2 keer roepen dan is hij stil.
Daarna gaat hij zelf in een ruime boog om het bezoek heen en gaat hij heel rustig op een afstandje kijken. En als hij dan eindelijk een keertje naast het bezoek zit, schiet hij weer weg als ze hem willen aanhalen
jah inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:16 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Hoe komt je hond zo schuw? Altijd al geweest?
Wanneer hoor je hoe het is gegaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef Belana het volgende:
Noes ligt onder het mes as we speak. vanmiddag terug gegaan naar de dierenarts omdat ik haar niet voldoende vond opknappen.
Ze voelden idd iets wat er niet hoort en gaan kijken.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:48 schreef Co_OL het volgende:
Wij gaan as maandag deze pup ophalen
[ afbeelding ]
Rara wat is dit?
Leuke pupsels.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:50 schreef blup het volgende:
Schoon ouders hebben ook 'n nieuwe sinds gisteren.
[ afbeelding ]
Het zit die arme Noes niet mee...quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef Belana het volgende:
Noes ligt onder het mes as we speak. vanmiddag terug gegaan naar de dierenarts omdat ik haar niet voldoende vond opknappen.
en ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef Belana het volgende:
Vooralsnog beterschap toegewenst aan Noes ,ze zal het wel slecht hebben gehad ,Leo's zijn best gevoelig voor narcose.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:02 schreef Belana het volgende:
sorry dat ik nog geen update gegeven heb.
alles is goed gegaan. Ze had een stuk rubber in haar dunne darm.. hij dacht aan een schoenzool. Nou ja, ik weet het niet, die beesten vreten alles...
Ik ben wel heel bang dat ze dat in de toekomst weer een keer doet.
Vannacht blijft ze bij de dierenarts, morgenmiddag kan ik haar halen.
goed om te horen dat het weer goed gaatquote:Op woensdag 21 september 2011 11:49 schreef Belana het volgende:
Zeeeend, het leek eerst de dikke darm, daar zat ontlasting, die is er gewoon uit gekomen. Dat van de dunne darm was niet te zien op de foto. Hij voelde het gisteren. tja, waarom die dierenarts het zondag dan niet voelde...
We hebben haar net opgehaald, ze is er prima uit gekomen en alweer helemaal haar eigen vrolijke zelf. Ze heeft honger!! Maar mag maar kleine beetje tegelijk.
Het was, voor zover wij konden zien, een stuk tennis bal.
Daar aast ze altijd op, ik ben er altijd al alert op, maarja, das zo gebeurt.
Ik heb een snuitje meegenomen, een hoesje wat je om haar snuit kan doen zodat ze niets in haar mond kan nemen. Die kan ik om doen als er mensen met ballen bezig zijn.
Lullig voor haar, maar ik ben al van kleins af aan aan het trainen met haar dat ze die dingen niet mag en het is me niet gelukt vooralsnog. Dan maar dit, want dit wil ik nooit meer.
Pfff... ik vind dat we nu wel alles gehad hebben voorlopig, ok?
Als je oh-oh heet vind je er wel iemand voor ja, niet als je bianca heet... Diever was mee naar Italie en dat was helemaal top! Hij en Joy zijn nog steeds geen vrienden maar ze konden allebei gewoon los in het vakantiehuis, Joy liet Diever meestal met rust dus dan gaat het gewoon goed. Er zijn zelfs foto's (volgen nog) dat ze op nog geen meter van elkaar liggen te slapen.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een leukerds <3
Daar vind je heus wel iemand voor joh!
Hoe vond Dievertje de vakantie???
Dieverke was thuis samen met een oud-collegaatje van mij die woont in Den Bosch en wilde graag oppassen en 'op vakantie' in Rotterdam, goed geregeld toch?! Gelukkig heb ik een huis waar mensen altijd graag een paar nachtjes willen verblijven. Ik had daar Joy en puppies en mama van de puppies om mee te kroelen dus het gemis van Dievie was te doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Wow, heerlijk, ff helemaal weg![]()
Waar was Dieverke toen je naar Spanje was?
Knap dat je dat kon zeg![]()
Geef je hem een dikke vette knuffel van mij?
Aahh leuke pup! Mooie vachtkleuren. Wat voor ras is het precies? ik kom niet verder dan een Amerikaanse Stafford maar dat zal het wel niet wezen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:51 schreef DuBecky het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn schatje Clovis
Oh, ik dacht een boxer te zienquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:14 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Aahh leuke pup! Mooie vachtkleuren. Wat voor ras is het precies? ik kom niet verder dan een Amerikaanse Stafford maar dat zal het wel niet wezen.
Nee niemand zit goed bij hem haha het is namelijk een kruising beagle/boston terrierquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:14 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Aahh leuke pup! Mooie vachtkleuren. Wat voor ras is het precies? ik kom niet verder dan een Amerikaanse Stafford maar dat zal het wel niet wezen.
Wat een lekker ding. Maar gedraagt hij zich als een rustige maar huilende beagle of als hysterische boston? Altijd interessant met mixjes wat het van welk ras meekrijgt!quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:51 schreef DuBecky het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn schatje Clovis
Wat een leuke foto zo buiten, en Dievertje in 'zitstand'quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:51 schreef bianca en michael het volgende:
Vandaag onze adoptie appelboom leeg geplukt (25+ kilo!)
[ afbeelding ]
Wow, wat een prachtige foto's, ik vind ze super. Dat ze zo serieus kijken, alle 3, dat heeft echt iets speciaals, zeker met die neutrale achtergrondquote:Op zondag 25 september 2011 17:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
3 van de 5. 2 trutjes hadden geen zin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou hij is nu rustiger aan het worden hij was eerst super hyper maar nu die wat ouder word is hij wel rustiger, gelukkig heel sociaal naar andere honden, hij denkt dat elke hond met hem wilt spelen al is dat niet zo en rent er dus altijd heel blij heen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:53 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Wat een lekker ding. Maar gedraagt hij zich als een rustige maar huilende beagle of als hysterische boston? Altijd interessant met mixjes wat het van welk ras meekrijgt!
Jeetje, arme Noes toch. Maar wel fijn dat haar Gabber weer thuis is, jammer dat ze apart moeten.quote:Op maandag 26 september 2011 09:37 schreef Belana het volgende:
Multi, wat een mooie foto's
Hier is Gabber weer thuis, maar het is Noes te veel, dus we houden ze apart.
Ik heb pijnstillers voor haar gehaald nog, want die grote deed te wild.
Ze is nog best een sneu hoopje. Alles nog even extra laten checken en het ziet er goed uit, ze eet ook goed, maar ze heeft echt pijn van de operatie, het arme beest.
Voorlopig geen rondjes park...
Wat een absolute topfoto's zeg! Waar kan ik die ook laten maken?quote:Op zondag 25 september 2011 17:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
3 van de 5. 2 trutjes hadden geen zin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een soort Daddyquote:Op maandag 26 september 2011 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, arme Noes toch. Maar wel fijn dat haar Gabber weer thuis is, jammer dat ze apart moeten.
Wij waren gisteren naar de hondenshow hier, was heel leuk, maar vermoeiend.
Ik kreeg net nog een toffe foto van Billy afgelopen donderdag op de Sint Pietersberg
[ afbeelding ]
Ik heb zelf die hele hond helemaal niet gezien daar eigenlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |