abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100851474

Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeėnt.
Informatie ringtraining

Linkje naar het vorige deel:
[centraal] Honden met foto's #49

Deze OP is hier te vinden
pi_100851707
Wat foto's en info uit het vorige topic.

Een traan van verdriet voor Yuma, verongelukt. ;(

Een traan van geluk voor het terugvinden/thuiskomen van Punkie

Een geholpen Gijs
pi_100854134
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
Wat foto's en info uit het vorige topic.

Een traan van verdriet voor Yuma, verongelukt. ;(
[ afbeelding ]

Een traan van geluk voor het terugvinden/thuiskomen van Punkie
[ afbeelding ]

Een geholpen Gijs
[ afbeelding ]
Mooie post
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 17 augustus 2011 @ 15:37:19 #4
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100855528
quote:
2s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:04 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Mooie post
+1
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_100857024
Check deze electroshizzle:

Birds door pleix

In slowmotion, kwijlende, vallende, hondjes, ook featuring een vermoedelijke verwant van Billy. Wel leuk gedaan.
pi_100857802
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:12 schreef K.Weenie het volgende:
Check deze electroshizzle:

Birds door pleix

In slowmotion, kwijlende, vallende, hondjes, ook featuring een vermoedelijke verwant van Billy. Wel leuk gedaan.
Vitalic! Geweldige clip inderdaad! :)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 16:31:46 #7
176471 oh-oh
pi_100857866
Ja die clip is cool.
Ik gooi mn favo hondenclip dr nog es in O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_100857929
Ik dacht een primeur te hebben. :')
Die van OK Go is ook nice inderdaad.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 16:35:58 #9
176471 oh-oh
pi_100858058
Die van OK Go kan ik echt blijven kijken, 1 take he !
( Groucho Marx )
pi_100858216
Vrijdag moet ik afscheid van haar nemen, ze heeft een tumor wat is door gaan zaaien en niks maar aan gedaan kan worden.. Ze is pas 6!! :'(

Dat ze mag rusten in vrede.. ^^

[ Bericht 0% gewijzigd door Grimmson op 18-08-2011 15:44:10 ]
pi_100858230

Tessa vindt blaadjes die in het water hebben gelegen erg lekker.
pi_100858298
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:39 schreef Grimmson het volgende:
Vrijdag moet ik afscheid van haar nemen, ze heeft een tumor was is door gaan zaaien en niks maar aan gedaan kan worden.. Ze is pas 6!! :'(

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Omg wat een statige prachtige kop. Jammer dat je haar moet laten inslapen, maar het is beter voor haar.
Veel sterkte gewenst. Zes jaar is nog erg jong. ;(
pi_100858358
quote:
Vrijdag moet ik afscheid van haar nemen, ze heeft een tumor was is door gaan zaaien en niks maar aan gedaan kan worden.. Ze is pas 6!! :'(

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:o

damn, hoe ga je die laatste dagen met haar om ... lijkt me erg moeilijk
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_100858550
quote:
9s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:41 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Omg wat een statige prachtige kop. Jammer dat je haar moet laten inslapen, maar het is beter voor haar.
Veel sterkte gewenst. Zes jaar is nog erg jong. ;(
Dank je, het is echt een prachthond. Het is inderdaad beter om haar in te laten slapen, hoe kut het ook is. Mensen uit de buurt komen zelfs ook nog afscheid nemen. Het is echt de meest vriendelijke hond wat je maar kan bedenken.. Heel erg trouw en beschermend en echt geweldig met kinderen. Het is echt doodzonde.. Het is een kruising tussen een Bordeauxdog en een Bull Mastiff, zo'n hond word gemiddeld iets van 9 jaar oud..
pi_100858552
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Aw, ik herinner je nog uit het 'Jij en je huisdier' topic, als ik het goed heb.
Wat vreselijk dat je haar in moet laten slapen, veel sterkte. ;( Ze is echt heel mooi O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 16:48:45 #16
176471 oh-oh
pi_100858579
Wat erg ;(
Ik zou dat ook niet kunnen hoor, zo van van nu tot vrijdag nog...
Met Frits was het ook echt toen de da zei dat er niks meer gedaan kon worden hoppa, doe maar gelijk dan , want ik zou echt niet weten hoe ik dat nog zou moeten handelen, als ik het uit zou stellen :'(
( Groucho Marx )
pi_100858626
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Aw, ik herinner je nog uit het 'Jij en je huisdier' topic, als ik het goed heb.
Wat vreselijk dat je haar in moet laten slapen, veel sterkte. ;( Ze is echt heel mooi O+
Ja klopt, blijft een leuke foto die ik ook altijd zal blijven koesteren..
pi_100858634
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Wat erg ;(
Met Frits was het ook echt toen de da zei dat er niks meer gedaan kon worden hoppa, doe maar gelijk dan , want ik zou echt niet weten hoe ik dat nog zou moeten handelen, als ik het uit zou stellen :'(
ja enige is dat je afscheid kunt nemen maar ... nee zou het neit kunnen
Ik luister NL-Talig
pi_100858767
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Wat erg ;(
Het aftellen is ook verschrikkelijk, maar je wilt dat ze nog even langer blijft, nog even aandacht kunnen geven nog een keer goed kunnen knuffelen. En er zijn nog wat mensen die ook nog afscheid van haar willen nemen. Het was echt de hond van de familie..

En het is vandaag pas bekend geworden dat er geen andere optie meer is dan haar in te laten slapen.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 16:56:26 #20
176471 oh-oh
pi_100858904
Mijn beste vrienden waren erbij, en verder had ik op dat moment echt zoiets van ik ga die hond geen seconde langer laten lijden, en als het moet dan maar meteen.
Ik heb later soms nog wel es gedacht van joh, mss had de da ook wel die avond thuis kunnen komen of zo, maar bah, het was al kut genoeg, ik wilde het echt zsm achter de rug hebben.
Vandaag over een week alweer 2 hele jaren geleden, en nog steeds kan ik die hele dag en dat hele moment weer met mn hele lijf opnieuw beleven qua emotie en zo, als ik er aan terugdenk.
Het grote gemis is er niet meer, maar godallejezus, wat was dat een kutbeslissing om te moeten nemen zeg :'(
( Groucho Marx )
pi_100858974
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Mijn beste vrienden waren erbij, en verder had ik op dat moment echt zoiets van ik ga die hond geen seconde langer laten lijden, en als het moet dan maar meteen.
Ik heb later soms nog wel es gedacht van joh, mss had de da ook wel die avond thuis kunnen komen of zo, maar bah, het was al kut genoeg, ik wilde het echt zsm achter de rug hebben.
Vandaag over een week alweer 2 hele jaren geleden, en nog steeds kan ik die hele dag en dat hele moment weer met mn hele lijf opnieuw beleven qua emotie en zo, als ik er aan terugdenk.
Het grote gemis is er niet meer, maar godallejezus, wat was dat een kutbeslissing om te moeten nemen zeg :'(
Dat zal ik dus ook hebben. Precies hoe jij het zegt.

Ook het thuiskomen van zoiets lijkt me vreselijk.
De mand die je ziet, de speeltjes .... en die kun je gelijk opruimen. Maar dan een paar dagen later nog net een speeltje dat onder de kast lag ofzo. De stille getuige
Ik luister NL-Talig
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:02:04 #22
176471 oh-oh
pi_100859114
Oh de dag erna, ik wilde zo niet naar huis, thuiskomen zonder de Fritsige die me opwachtte, god, daar kan ik nu dus meteen weer natte ogen van hebben, van hoe dat toen voelde.
;(
( Groucho Marx )
pi_100859160
Wat een bak ellende hier weer. ;( Sterkte!
Mag ik vragen wat voor soort kanker ze had?
pi_100859188
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh de dag erna, ik wilde zo niet naar huis, thuiskomen zonder de Fritsige die me opwachtte, god, daar kan ik nu dus meteen weer natte ogen van hebben, van hoe dat toen voelde.
;(
pff, dat ook nog jah ... Is toch echt iets wat je gelijk mist. Je komt nu thuis en je trouwe viervoeter staat er te wachten. En dan kom je thuis en niks ...
Ik luister NL-Talig
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:04:20 #25
176471 oh-oh
pi_100859221
Ho, ik kwam thuis met twee honden en er wachtten nog twee honden op ons, maar toch niet FRITS, dat maakt geen verschil, al had ik dr nog 10, ik heb geen Frits meer hoor.
( Groucho Marx )
pi_100859261
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Ho, ik kwam thuis met twee honden en er wachtten nog twee honden op ons, maar toch niet FRITS, dat maakt geen verschil, al had ik dr nog 10, ik heb geen Frits meer hoor.
ok, ik ga er vanuit van het punt dat het de enige hond is, maar was even vergeten jij er meer hebt ... Maar blijft toch even kut
Ik luister NL-Talig
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:06:51 #27
176471 oh-oh
pi_100859314
Het is mss iets minder kut omdat je wel in je ritme blijft, maar juist bij al die dingen mis je die ene dan toch ook weer even hard hoor.
Zn flexlijn wilde ik altijd automatisch pakken, op de hoekjes waar ie altijd moest zeiken stond ik te wachten, een bak te veel neerzetten om te vullen, een snoep teveel pakken om uit te delen, dat duurde wel ff voor dat over ging :@
( Groucho Marx )
pi_100859391
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Het is echt een enorme zware kut beslissing, ik had het ook bij m'n vorige hond, die was 15 geworden, bakken met tranen. En bij thuiskomst zie je alles nog staan en spelen alle herinneringen van de jaren weer af... Heel erg pijnlijk, maar inderdaad, na een tijdje is het grote gemis weg.

Maar ik moet zeggen dat het hierbij zwaarder voelt, ik had zo'n band met Indy, ze was altijd zo vrolijk met haar spontane pret-aanvallen en was altijd waaks maar heel erg lief naar de kinderen. God, wat ga ik haar missen..

quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:03 schreef K.Weenie het volgende:
Wat een bak ellende hier weer. ;( Sterkte!
Mag ik vragen wat voor soort kanker ze had?
Ik weet het niet meer precies, hij loopt in ieder geval van haar kont naar d'r knie, ze dachten eerst dat het een ontsteking was en dat het weer goed zou komen, nou was het ook naar voorpoten gezwaaid. Ze loopt niet meer, ze moet getild worden naar buiten, en drinkt ook niet meer.. Het is echt intens sneu en ik weet echt niet hoe ik hier ooit vrede mee krijg..
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:14:08 #29
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100859571
Ik vind het zo erg dat je de beslissing hebt moeten nemen Grimmson, heel veel sterkte deze week en de tijd die er op volgt :*

Ook nog sterkte voor het baasje van Yuma, Winterstorm, Yuma wordt in liefde herdacht. :*

en nog een :* voor oh-oh
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_100859786
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:08 schreef Grimmson het volgende:

[..]

Het is echt een enorme zware kut beslissing, ik had het ook bij m'n vorige hond, die was 15 geworden, bakken met tranen. En bij thuiskomst zie je alles nog staan en spelen alle herinneringen van de jaren weer af... Heel erg pijnlijk, maar inderdaad, na een tijdje is het grote gemis weg.

Maar ik moet zeggen dat het hierbij zwaarder voelt, ik had zo'n band met Indy, ze was altijd zo vrolijk met haar spontane pret-aanvallen en was altijd waaks maar heel erg lief naar de kinderen. God, wat ga ik haar missen..

[..]

Ik weet het niet meer precies, hij loopt in ieder geval van haar kont naar d'r knie, ze dachten eerst dat het een ontsteking was en dat het weer goed zou komen, nou was het ook naar voorpoten gezwaaid. Ze loopt niet meer, ze moet getild worden naar buiten, en drinkt ook niet meer.. Het is echt intens sneu en ik weet echt niet hoe ik hier ooit vrede mee krijg..
Pff klinkt erg kut. Dat laatste herken ik wel, we hadden een paar jaar geleden ook nog een Jack Russelltje dat op de ene van de andere dag verlamd raakte, die was ook nog veels te jong, 5 jaar. We hebben haar ook in moeten laten slapen. Zeer deprimerend om je jonge hond op die manier te zien lijden terwijl je zelf niks kan doen om te helpen. ;(
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:20:25 #31
176471 oh-oh
pi_100859843
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:14 schreef Maes het volgende:
Ik vind het zo erg dat je de beslissing hebt moeten nemen Grimmson, heel veel sterkte deze week en de tijd die er op volgt :*

Ook nog sterkte voor het baasje van Yuma, Winterstorm, Yuma wordt in liefde herdacht. :*

Zoek maar een steentje voor de Frits voor in zn potje als je wil O+
Heel veel vrienden van me zoeken nu steentjes voor hem, omdat t alweer 2 jaar is.
( Groucho Marx )
pi_100860484
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:14 schreef Maes het volgende:

Als het alternatief lijden is dan word de beslissing al een stuk 'makkelijker'' gemaakt. Ik heb liever dat we haar in laten slapen dan dat ze plotseling dood was gegaan door een ongeluk. Niet dat het minder kut maakt maar wel een stuk minder abrupt, we kunnen nu nog afscheid nemen op waardige wijze, ook al is het veel te jong..

quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:19 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Pff klinkt erg kut. Dat laatste herken ik wel, we hadden een paar jaar geleden ook nog een Jack Russelltje dat op de ene van de andere dag verlamd raakte, die was ook nog veels te jong, 5 jaar. We hebben haar ook in moeten laten slapen. Zeer deprimerend om je jonge hond op die manier te zien lijden terwijl je zelf niks kan doen om te helpen. ;(
De machteloosheid maakt het ook zo pijnlijk..
pi_100860908
lieve lieve mensen...
dank jullie voor alle steun en medeleven.
het heeft mij erg gesterkt.
gisteren afscheid genomen van mijn liefste makkertje
hij lag er nog goed bij. vrijdag mag ik de as ophalen.
het voelt zo vreselijk eenzaam nu!
mijn unieke one of a kind maatje!
vanaf dag 1 verzorgd. het zorgenkindje van het nest tot een mooie sterke stevige jongeman.
als een witte schaduw altijd in de buurt en hij vond het geweldig om maar met mij mee te mogen rennen.
in een zeer korte tijd die ik met hem heb gehad heb ik een leven vol liefde gegeven en ontvangen......
mijn puppeduck,yumamaatje, yumelleboem, Yuma!

nooit meer lepelen in bed. dat lieve hoofd en zijn kwispel als je wakker werd.
zijn verhaaltjes en opgewonden piepjes als we iets leuks gingen doen.
de recente grote wandelingen en het hardlopen.
zijn mooie kop op mijn schoot. lekker dicht tegen mij aan en zijn geweldige kusjes....

home is where doghair sticks to anything but the dog!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:01:33 #34
24188 Belana
kloon van belana
pi_100861305
Grimmson, veel sterkte.... :*

mooie foto's van Yuma.... O+

Oh-Oh, ja das alweer 2 jaar geleden he, kan me herinneren dat je toen weer ging roken...
Het blijft altijd verdrietig om zo'n maatje te verliezen :{
stormy waters...
sailin'
pi_100861745
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:50 schreef winterstorm666 het volgende:
lieve lieve mensen...
vanaf dag 1 verzorgd. het zorgenkindje van het nest tot een mooie sterke stevige jongeman.
als een witte schaduw altijd in de buurt en hij vond het geweldig om maar met mij mee te mogen rennen.
in een zeer korte tijd die ik met hem heb gehad heb ik een leven vol liefde gegeven en ontvangen......

zijn mooie kop op mijn schoot. lekker dicht tegen mij aan en zijn geweldige kusjes....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele mooie foto's van een prachtige hond, ik wens je heel veel sterkte!

Een hond is nooit te vervangen, one of a kind, de band die je krijgt zal je nooit meer met een andere krijgen. Niet dat je geen band meer kan krijgen met een hond maar nooit meer hetzelfde als wat je hebt gehad. Koester die band en neem alle liefde wat je hebt gekregen voor de rest van je leven mee.. Nogmaals, heel veel sterkte jij.
pi_100862367
Mooie fotos Winterstorm, zeker die laatste 2.

Nogmaals sterkte
Ik luister NL-Talig
  woensdag 17 augustus 2011 @ 19:45:15 #37
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100865455
Prachtige foto's echt schitterend O+

Ik heb nog even het vorige topic gelezen en wil ook nog Bianca heel veel sterkte wensen met het enorme verlies :*

Voor Fritske ga ik een mooi steentje zoeken.
Ow O+
  donderdag 18 augustus 2011 @ 08:54:21 #38
176471 oh-oh
pi_100885367
Oh Winterstorm, daar moet ik echt om huilen, wat vreselijk toch :'(
Heb je nu nog honden? Ik weet niet zeker of je er nu 3 had of 2 :@
Maes, wat lief O+
( Groucho Marx )
pi_100885906
Fuck, wat ga ik haar missen.. :'(

donderdag 18 augustus 2011 @ 09:33:31 #40
176471 oh-oh
pi_100885948
;( Bah, wat een verdrietig topic is dit zo he...
( Groucho Marx )
pi_100886330
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:33 schreef oh-oh het volgende:
;( Bah, wat een verdrietig topic is dit zo he...
Ja klopt, sorry daarvoor, iets vrolijker? Momenteel ben ik werkzaam als vrijwilliger bij het dierenasiel, hartstikke leuk met alle dieren. Ik heb mijzelf wel met voorkeur bij de honden geplaatst, ik ben ook veel meer een honden mens. Fris werk is anders, dat kan ik je wel zeggen maar het zal me goed afleiden voor de komende tijd..

Ik zal kijken of ik wat foto's kan/mag maken en hier wat posten, je hebt er echt geweldige honden tussen. Helaas ook getraumatiseerde die bijvoorbeeld bang zijn voor mannen en agressief worden, maar het personeel weet wel bij welke hond wat wel en wat niet. Je leert er best veel van..
  donderdag 18 augustus 2011 @ 09:56:19 #42
176471 oh-oh
pi_100886429
Je hoeft daar geen sorry voor te zeggen, shit happens, tis niet altijd alleen maar leuk om een hond te hebben natuurlijk, en we delen hier lief en leed.
Ik gooi dr zo wel wat ijsetertjes in :Y)
( Groucho Marx )
pi_100890509
Een klein beetje opfleuren met fotos van Sammy:
Als Sammy me smorgens wakker maakt en hij is moe van het spelen kruipt hij vaak onder mn bed:

De: Wa mot je look:

En de sad look:

Gisteren tijdens het eten keek hij naar de vogelkooi, daarna rende hij naar buiten en:

Ging hij voor de andere kant van het raam naar de kooi kijken. Naast zijn lievelings speeltje: De voetbal

En toen we aan het afwassen waren lag hij rustig te wachten tot we klaar waren. Want hij weet dat we dan weer een stuk met hem gaan wandelen:
Ik luister NL-Talig
pi_100891009
ik heb er nog 1 de vader van yuma wodan van 10.
helaas is die aan het aftakelen dus hoelang wij hem nog gaan hebben geen idee....
pi_100891262
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
Een klein beetje opfleuren met fotos van Sammy:
Als Sammy me smorgens wakker maakt en hij is moe van het spelen kruipt hij vaak onder mn bed:
[ afbeelding ]

De: Wa mot je look:
[ afbeelding ]

En de sad look:
[ afbeelding ]

Gisteren tijdens het eten keek hij naar de vogelkooi, daarna rende hij naar buiten en:
[ afbeelding ]
Ging hij voor de andere kant van het raam naar de kooi kijken. Naast zijn lievelings speeltje: De voetbal

En toen we aan het afwassen waren lag hij rustig te wachten tot we klaar waren. Want hij weet dat we dan weer een stuk met hem gaan wandelen:
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke hond! Geweldige friemel oren ook.. ^^
pi_100891501
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:29 schreef Grimmson het volgende:

[..]

Wat een heerlijke hond! Geweldige friemel oren ook.. ^^
mja, na het uitlaten moet je wel zijn oren uitkamen, gaat een hoop zooi inzitten altijd
Ik luister NL-Talig
pi_100891564
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

mja, na het uitlaten moet je wel zijn oren uitkamen, gaat een hoop zooi inzitten altijd
Haha :P Maar eenmaal schoon kan je er heerlijk in kneden, niet?
pi_100891656
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:38 schreef Grimmson het volgende:

[..]

Haha :P Maar eenmaal schoon kan je er heerlijk in kneden, niet?
dat weer wel :) en hij laat het ook toe
Ik luister NL-Talig
pi_100895023
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef winterstorm666 het volgende:
ik heb er nog 1 de vader van yuma wodan van 10.
helaas is die aan het aftakelen dus hoelang wij hem nog gaan hebben geen idee....
Prachtig, 10 jaar al. :) Genieten elke dag. Zo doe ik het ook bij al mijn diertjes.
Een kat van 20, een van bijna 11. En dan de jonkies, hond 4, kat 3 en pup O+

Over pup gesproken... ondeugdje.

Ben echt wel benieuwd of ze veel groter dan Noukie wordt.
pi_100895189
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:35 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Prachtig, 10 jaar al. :) Genieten elke dag. Zo doe ik het ook bij al mijn diertjes.
Een kat van 20, een van bijna 11. En dan de jonkies, hond 4, kat 3 en pup O+

Over pup gesproken... ondeugdje.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ben echt wel benieuwd of ze veel groter dan Noukie wordt.
Ach, wat een schatje! ^^
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:06:32 #51
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_100906343
Wat een hoop verdriet in dit topic zeg,wat een ellende :'( Dikke knuffel voor degene die het nodig hebben :*
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:43:38 #52
163650 Greys
pi_100928557
Nieuwe aanwinst Beetle is al helemaal thuis! O+

En naar de trimster geweest inmiddels!

VOOR:

NA:

Ik vond VOOR leuker, maar het was wel even goed :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100928627
Grimmson heel veel sterkte vandaag ;( :*
pi_100928758
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
Grimmson heel veel sterkte vandaag ;( :*
Inderdaad, heel veel sterkte. We leven met je mee. rust zacht Indy. ;(
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:55:42 #55
163650 Greys
pi_100928864
Grimmson, alle kracht van de wereld gewenst vandaag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100931449
Grimmson, sterkte.
Ik luister NL-Talig
pi_100933983
Heel erg bedankt jullie allen! ^^

Vandaag word ze nog lekker verwend en genieten we van de laatste momenten samen met haar. Zo lastig om te zien als ze weer een kleine opleving heeft en weer rond huppelt en kwispelt, je denkt dan echt bij jezelf van dat het allemaal niet meer nodig is en ze helemaal niet lijd, maar toch je ziet dat ze zich groot houd en door d'r poten zakt, bij zo'n grote hond is dat serieus.

Hier nog een paar foto's en herinneringen van m'n lieve Indy, m'n prinsesje .. ^^

pi_100934083
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:22 schreef Grimmson het volgende:
Heel erg bedankt jullie allen! ^^

Vandaag word ze nog lekker verwend en genieten we van de laatste momenten samen met haar. Zo lastig om te zien als ze weer een kleine opleving heeft en weer rond huppelt en kwispelt, je denkt dan echt bij jezelf van dat het allemaal niet meer nodig is en ze helemaal niet lijd, maar toch je ziet dat ze zich groot houd en door d'r poten zakt, bij zo'n grote hond is dat serieus.

Hier nog een paar foto's en herinneringen van m'n lieve Indy, m'n prinsesje .. ^^
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zeker heel erg moeilijk. Zij houdt zich groot voor jullie, ook zij heeft het door..
Geniet van deze dag.

En mja, die eerste foto.. die kop... echt prachtig. O+ :@ Wil niet ongevoelig overkomen dus maar in subje..
pi_100934726

" Als je maar stil ligt"

Even iets voor een glimlach op het gezicht.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:12:59 #60
176471 oh-oh
pi_100946251
Grimmson :* ;(

Wij hadden vandaag een heerlijke gezellige meet met Bianca en Dievertje, lekker gekletst en de heuvel opgeweest, pics volgen O+
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:14:33 #61
198417 Lastpost
Rotterdammert!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:34:37 #62
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_100946926
Een dikke kus voor Bianca, Winterstorm en Grimmson, die het nu zo hard nodig hebben.
Je weet dat je je hond zult overleven, maar man wat doet dat pijn zeg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komende week zal ik eens de tijd zoeken om de foto's van de vacantie te bekijken. Wij waren in de Franse Alpen, om precies te zijn in La Chapelle d'Abondance. Je kan er heerlijk wandelen, drinken bij de watervallen en zwemmen in het meer van Geneve... kortom... Lara had het wel naar haar zin!

Hier alvast een voorproefje.

De voorbereidingen, samen met de jongste:

Onze eigen berggeit:

The hills are alive... with the sound of Lara:

Het meer van Geneve op een bewolkte, maar warme dag:

Wij op het uitkijkpunt:

Samen op de supersteile trappen van Les Gorges du Pont du Diable:

Bij de Cascade du Rouget:

En de laatste dag was het mooi weer, dus wat gaan we dan doen volgens Lara:

Weer naar het meer van Geneve en lekker met z'n alle zwemmen:
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:57:20 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_100947744
wat een leuke foto's sjeekie!!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:58:28 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_100947790
Grimmson, sterkte joh!!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:16:11 #65
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100948479
Grimmson, ik denk aan jullie :*

Sjeekie!! Ik dacht vanmorgen nog aan jullie toen ik met mijn collega zat te praten over zwemmende honden ;)

Oh-oh en Bianca wat een gezelligheid ik kan niet wachten tot de foto's ^O^
Ow O+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:21:46 #66
176471 oh-oh
pi_100948693
Oh die Lara, wat staat ze er weer prachtig op en wat ziet dat eruit als een heerlijke vakantie O+
Ik spam ff mijn meet van vandaag met Bi & Di!
Dievertje claimde Robijntje:

Want mijnes claimden zn mama:

Jeminee, we hebben al 3 uur zitten te babbelen, gaan we nog wandelen of wat???

Diever tussen de bieten:

Hopla!

One with the pack:

Blije Dievertjes:

Gras is lekker!

Lekker met Sjon door de modder baggeren:

Chico stapte ook lekker mee:

We kwamen Q weer tegen O+

Bi & Di:

Er moest heeeeeeeeel uitgebreid gegraven worden:

Bek vol drek:

Groetjes uit Maastricht:

Here comes Sjonnie:

Diever wilde niet meer mee naar beneden:

Vriendjes maken:

Op weg terug:

Dag Dievertje, het was gezellig, we komen snel eens jouw kant op voor een dagje strand!

Boefje:
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:26:20 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_100948861
wat een leuke foto's oh-oh! das een betere match dan met die olifanten van mij he :o

Ik heb blijkbaar iets gemist over Bianca, wat is daar gebeurt?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:28:15 #68
176471 oh-oh
pi_100948929
Bianca haar man is pas overleden...
( Groucho Marx )
pi_100949161
Diever en Robijntje O+ En wat leuk de hele bups kroelen met Bianca O+

En Chico z'n blauw-witte trui vind ik tof!

En Q _O_ O+

Die foto is geweldig! _O_
pi_100949207
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:34 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

Hier alvast een voorproefje.

Ik zat toevallig net een paar dagen terug aan Lara te denken, tof dat er weer zo'n mooie fotospam voorbij komt O+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:42:10 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_100949442
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Bianca haar man is pas overleden...
Christus....

Bianca, wat vreselijk, ik wens je heel, heel veel sterkte!!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:30:25 #72
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_100955855
Dievertje en de Oh-Oh gang! Heerlijke foto's! Die mannekes van jou Oh-Oh die hebben toch wel geluk zo lekker vlakbij die velden te wonen :)

Mooie Lara,lekker op vakantie geweest!
pi_100971739
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Lara, wat staat ze er weer prachtig op en wat ziet dat eruit als een heerlijke vakantie O+
Ik spam ff mijn meet van vandaag met Bi & Di!
Dievertje claimde Robijntje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want mijnes claimden zn mama:
[ afbeelding ]
Jeminee, we hebben al 3 uur zitten te babbelen, gaan we nog wandelen of wat???
[ afbeelding ]
Diever tussen de bieten:
[ afbeelding ]
Hopla!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
One with the pack:
[ afbeelding ]
Blije Dievertjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gras is lekker!
[ afbeelding ]
Lekker met Sjon door de modder baggeren:
[ afbeelding ]
Chico stapte ook lekker mee:
[ afbeelding ]
We kwamen Q weer tegen O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bi & Di:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moest heeeeeeeeel uitgebreid gegraven worden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bek vol drek:
[ afbeelding ]
Groetjes uit Maastricht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Here comes Sjonnie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diever wilde niet meer mee naar beneden:
[ afbeelding ]
Vriendjes maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op weg terug:
[ afbeelding ]
Dag Dievertje, het was gezellig, we komen snel eens jouw kant op voor een dagje strand!
[ afbeelding ]
Boefje:
[ afbeelding ]
O oh-oh wat was het leuk hč?! O+ Ik heb net een schriftelijk verzoek ingediend of ze Maastricht en de heuvels wat dichterbij Rotterdam willen neerleggen. Gisteren toch even 440 kilometer gereden (wat het waard was hoor, jij moet hier maar blijven slapen met je kudde).

En wat is Billy toch mooi.... en Cees lief... en alle 5 zijn ze uniek!

En ik ben blij dat je het bewijs nu eens geleverd is dat niet alle Jack Russells gemene keffende bijtertjes zijn :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guess, Sjeekie_Beekie, Belana, Pisces29 en natśśrlijk oh-oh :*
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_100971949
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:24 schreef bianca en michael het volgende:

Ik heb net een schriftelijk verzoek ingediend of ze Maastricht en de heuvels wat dichterbij Rotterdam willen neerleggen.

Ja, geweldig plan O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:47:21 #75
163650 Greys
pi_100972238
Dat zou idd fijn zijn Bianca, Maastricht wat dichterbij Rotterdam leggen! :D
Wat een enige foto's! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:56:32 #76
176471 oh-oh
pi_100972394
Ja dag, jullie moeten er maar wat voor over hebben, tis de rit wel waard :D
Bianca, we komen zeker naar Rotterdam een keertje , het was idd heel gezellig en Dievertje is lief, ondanks dat ie niks van me moest weten :P
Ik zit te balen als een stekker, mn heilige moser tondeuse is net stukgevallen -O-
( Groucho Marx )
pi_100972924
leuke foto's van de hondjes van bianca en oh oh O+

En idd wat een verdriet allemaal hier ;(

Oh oh nog bedankt voor je berichtje in het z&g topic ;)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:18:45 #78
163650 Greys
pi_100972963
Die kat moeten jullie maar als hond denken, dat denkt de kat zelf ook :+

Luvvvvvvv tha new doggy O+

En ouwe Bink die even laat weten "Mwehehehe, ik ben er nog steeds! *O* "
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:21:41 #79
176471 oh-oh
pi_100973040
Miss Jones, hoe gaat het met je mooie mini?
Vriendin van me heeft jaren geleden echt precies hetzelfde mee gemaakt als jij, als je wil kan ik de site die ze toen bijhield wel voor je zoeken, mss is hij er nog.
Greys, ik vind het ZO tof dat Bink er gewoon nog is O+
Tis een echte BINK O+
( Groucho Marx )
pi_100973294
offtopic, maar gaat goed oh oh, ze is de eerste nachten stabiel doorgekomen dus een klein vechtertje is ze.
Ja als je die site heb moet je m anders maar even pm'en. :)
pi_100973811
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:33 schreef miss-jones25 het volgende:
offtopic, maar gaat goed oh oh, ze is de eerste nachten stabiel doorgekomen dus een klein vechtertje is ze.
Ja als je die site heb moet je m anders maar even pm'en. :)
Offtopic

Que? Ben je al bevallen?

Ik ben geloof ik echt een beetje teveel met mezelf bezig :@
pi_100973961
Jij heb alle recht om met jezelf bezig te zijn vind ik :*
En ja ik ben al bevallen, 4 dagen terug, met 26 weken, dus mn prinsesje ligt op de nicu en doet het goed O+
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:09:27 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_100996382
Miss Jones, van harte joh! wat zal dat een klein pukkie zijn!
stormy waters...
sailin'
pi_101057291
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:43:43 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_101057504
ow kijk dan!! O+
stormy waters...
sailin'
pi_101057624
Over 1.5 week al ophalen. *O*
Woensdag worden ze gechipt.
pi_101067415
Nog even naar het water op de terugweg naar huis gisteren.

pi_101076074
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:18 schreef Greys het volgende:
Die kat moeten jullie maar als hond denken, dat denkt de kat zelf ook :+

Luvvvvvvv tha new doggy O+
[ afbeelding ]

En ouwe Bink die even laat weten "Mwehehehe, ik ben er nog steeds! *O* "
[ afbeelding ]
haha die kat _O-
En hoe oud is Bink al?

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 00:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nog even naar het water op de terugweg naar huis gisteren.
Geweldige foto's weer. Diaz O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_101076233
Wat een heerlijke waterspam Multi!

quote:
Krullenpup O+
pi_101080904
Leuke foto's weer. Beetle is nog steeds een dotje ook met korte haartjes. :+
Lara zo te zien een prachtige vakantie gehad.
Die kleine krullenbol van DanseMacabre. O+ O+
De strandfoto's, heerlijk dat geren door het water. _O_

Iemand nog iets van Grimmson gehoord. :{
pi_101091708
Hey iedereen, ik ben nog hoor. Het was nu even een paar dagen van de zwaarste klap bijkomen.

Donderdag zag ik haar nog wat rennen en kwispelen en leek het allemaal niet meer nodig te zijn, een levensspurt heet zo iets.. Maar steeds meer zag je haar inzakken, ze probeerde haarzelf echt groot te houden voor ons maar ze zakte toch steeds weer door haar achterpoten. Het was zo zielig en pijnlijk om te zien.

Ze had in totaal 3spuitjes nodig om uiteindelijk neer te gaan met een hele diepe zucht. Dit bewees ook maar weer hoe een vechterslust ze nog had en dat ze nog echt wel graag bij ons wou blijven. Maar ze kon gewoon echt niet meer.

We hebben perfect afscheid genomen van haar en hebben vrede met haar dood want lijden was te pijnlijk en egoļstisch geweest.. We namen de herinneringen door van haar, dat ze ongegeneerde keiharde scheten liet in de trein, m'n zus schaamde zich dood in de volle coupé :') Het uit de autoraam hangen en het wapperen van haar wangen. En alle momenten van hoe trots en veilig we ons wel niet voelden als we met haar op straat liepen. Ze kwam dan afschikwekkender over dan wat ze eigenlijk was maar elke neger lachte opeens naar ons, best grappig. :)

Het was echt een geweldige hond en niemand die haar plaats in zou kunnen nemen. We koesteren de band en nemen alle liefde mee wat ze ons heeft gegeven in ons leven. Ze zal altijd worden herinnerd. ^^

Niet echt de mooiste foto's maar dit was bij haar afscheid en om dan met een big-smile te gaan poseren..

En dan nog éénmaal één van haar mooiste foto's:

Rust zacht Indy, we gaan je allemaal missen, want zo'n hond als jij komt er nooit meer. We hebben van je genoten! ^^
pi_101091940
Jeetje, wat moeilijk moet dat zijn voor jullie ;( .
Veel sterkte!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:34:41 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_101093739
dag Indy!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:58:54 #94
44200 Sjeekie_Beekie
pi_101097745
Rust zacht Indy.

Vandaag bij het Klokhuis Breaking News [waarin ze het klokhuisautootje op allerlei manieren proberen te slopen] in de aflevering over trekkracht zowaar een Duitse Staande Langhaar:

http://player.omroep.nl/?aflID=13014410

Vanaf 5:25.
Oudste, Jongste en Lara
pi_101098052
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:45 schreef Grimmson het volgende:

Het uit de autoraam hangen en het wapperen van haar wangen.
O+ O+

Rust zacht Indy en heel veel sterkte Grimmson. Die laatste foto is echt een mooie statige :)
pi_101121325
Hondje heeft vlooien... :{
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_101136953
Toen ik bij mijn ouders kwam trof ik mijn ontrouwe slijmbal weer in vertrouwde pose aan op het gazon.

:')

Volgens mij heeft 'ie ook vlooien in het asiel opgelopen, dat kan er nog wel bij.
pi_101161451
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:45 schreef Grimmson het volgende:
Hey iedereen, ik ben nog hoor. Het was nu even een paar dagen van de zwaarste klap bijkomen.

Rust zacht Indy, we gaan je allemaal missen, want zo'n hond als jij komt er nooit meer. We hebben van je genoten! ^^
En toch is de sfeer belangrijk ook op de foto's, waarom mag je niet laten zien dat het pijn doet om je hond te laten gaan. :) Sterkte. Rust zacht Indy.

quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:50 schreef K.Weenie het volgende:
Toen ik bij mijn ouders kwam trof ik mijn ontrouwe slijmbal weer in vertrouwde pose aan op het gazon.

[ afbeelding ]

:')

Volgens mij heeft 'ie ook vlooien in het asiel opgelopen, dat kan er nog wel bij.
Aan vlooien is gelukkig makkelijk iets te doen. :+
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:40:23 #99
176471 oh-oh
pi_101161621
Grimmson, wat een mooie laatste foto's.
Veel sterkte met het gemis :*
( Groucho Marx )
  donderdag 25 augustus 2011 @ 09:40:33 #100
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_101161624
RIP Indy en veel sterkte Grimmson.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:04:43 #101
176471 oh-oh
pi_101162213
Gisteren hebben mn honden weer twee hele toffe nieuwe vriendjes gemaakt.
Neil, de whippet van 7 jaar, had nog nooit met andere honden gespeeld, maar hij was echt compleet weg van mijn roedel, en we hebben ze een uur lang laten spelen samen O+

Mick is pas 4 maanden en die vindt iedereen en alles leuk natuurlijk!

Chico kijkt eerst even of die honden ok zijn, als de baas groen licht geeft mag de rest van de posse spelen B-)

Filmpje ben ik aan t uppen O+
( Groucho Marx )
pi_101162266
Mick is net een knuffelbeertje, wat een vacht! En een whippet O+!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:15:23 #103
176471 oh-oh
pi_101162423
Ja ik heb ook echt een zwak voor whippets O+
En Neil, zo een leuke naam ook :D
( Groucho Marx )
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:19:33 #104
176471 oh-oh
pi_101162548
Nog twee Neiltjes O+

En twee Mickjes O+

( Groucho Marx )
pi_101162699
Ahhhhh die laatste van Mick :D! Die uitdrukking en die vacht.
pi_101162746
Ik herken de vacht van Mick wel, Tessa heeft daar ook stukjes van. Ziet er best vreemd uit, gedeeltelijk zacht glad (labrador) en gedeeltelijk zacht donzig (berner). :D
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:31:52 #107
176471 oh-oh
pi_101162848
Hij was vooral donzig hoor :D
En ieg wel echt ZACHT O+
Speelfilmpje:
Het lijkt mss alsof Karel niet wilde, maar als die niet wil dan gaat ie gewoon weg, hij vond het wel leuk.
En dat Neil het voor het eerst leuk vond om te spelen met andere honden lijkt me zeker wel duidelijk O+
En die van mij nog es, vanmorgen, altijd zo blij om weer aan het werk te gaan :')
( Groucho Marx )
pi_101163554
Het begin van het filmpje, van de kamer rechts naar links en weer terug :D
En Neil was helemaal in z'n sas met de eerste speelsessie O+
  donderdag 25 augustus 2011 @ 14:28:49 #109
176471 oh-oh
pi_101170668
We kwamen in de pauze Sandor eindelijk weer eens tegen O+
We hebben hem nu al echt lang niet gezien, want het is telkens heel druk in de pauze in hun winkel, en meneertje krijst de hele winkel bij elkaar als ik binnen kom, en als zijn baasjes het druk hebben kan hij dan niet uit de bench, en dan vind ik het weer zielig :@
Dus we slaan even over tot het weer wat rustiger is in de stad, we lopen zelfs niet meer door zijn straat, want als hij ons buiten hoort lopen krijst ie ook alles bij elkaar en ik vind dat echt zo sneu.
Maar nu was hij toevallig ook aan het wandelen toen wij buiten liepen, Kees en Karel hadden hem zelfs nooit meer gezien sinds hij bij ons was als flessenbaby, maar ze wisten precies wie hij was O+
En gekke malle Sandor die dook meteen boven op mij om te bijten, mn tas leeg te roven, me in mn nek te kruipen, echt, niet te houden was hij _O-
En daarna op Sjon om te knokken en te spelen _O-

Hij is zo mooi geworden, en zo leuk O+ O+
( Groucho Marx )
pi_101172462
Je grote baby! Hij kijkt ook als een boefje op de eerste foto O+
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:30:30 #111
176471 oh-oh
pi_101172730
Tis echt zo bijzonder, dat ie een handjevol was en nu zo een mooie kerel, en me nog zo goed kent O+
( Groucho Marx )
pi_101173044
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
We kwamen in de pauze Sandor eindelijk weer eens tegen O+
We hebben hem nu al echt lang niet gezien, want het is telkens heel druk in de pauze in hun winkel, en meneertje krijst de hele winkel bij elkaar als ik binnen kom, en als zijn baasjes het druk hebben kan hij dan niet uit de bench, en dan vind ik het weer zielig :@
Dus we slaan even over tot het weer wat rustiger is in de stad, we lopen zelfs niet meer door zijn straat, want als hij ons buiten hoort lopen krijst ie ook alles bij elkaar en ik vind dat echt zo sneu.
Maar nu was hij toevallig ook aan het wandelen toen wij buiten liepen, Kees en Karel hadden hem zelfs nooit meer gezien sinds hij bij ons was als flessenbaby, maar ze wisten precies wie hij was O+
En gekke malle Sandor die dook meteen boven op mij om te bijten, mn tas leeg te roven, me in mn nek te kruipen, echt, niet te houden was hij _O-
En daarna op Sjon om te knokken en te spelen _O-
[ afbeelding ]
Hij is zo mooi geworden, en zo leuk O+ O+
[ afbeelding ]
O hij is echt prachtig geworden O+ en groot :o
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:46:23 #113
176471 oh-oh
pi_101173309
Nee joh, hij is echt niet zo groot, nog net niet kniehoog met iemand die net zulke lage knieėn heeft als ik :D
Hij lijkt groot naast die van mij :')
( Groucho Marx )
pi_101183340
Juno is deze week verhuisd naar een rustigere plek met 5 bejaarde honden.
Het bevalt haar goed;)

Buurmeisje

pi_101183520
Houdt ze nu haar naam Multi?
Ik vind het nog steeds een schatje om te zien O+
pi_101183622
Denk het wel ja. Ze is ook superlief, maar ze heeft daar net wat meer rust. Ze liep al gelijk vrolijk naar binnen en ging de logeerteckel uitdagen. Ze heeft vandaag ook al lekker in het veld lopen racen *O*
Ik ga haar over een poosje weer opzoeken en krijg veel updates en foto's :Y
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:48:29 #117
24188 Belana
kloon van belana
pi_101183643
Sandor is echt O+

wat een leuke honden vind ik dat zeg, bijna spijt dat ik er toen niet 1 genomen heb ;)
Ik vind die oren echt zo tof!!
stormy waters...
sailin'
pi_101183716
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Denk het wel ja. Ze is ook superlief, maar ze heeft daar net wat meer rust. Ze liep al gelijk vrolijk naar binnen en ging de logeerteckel uitdagen. Ze heeft vandaag ook al lekker in het veld lopen racen *O*
Ik ga haar over een poosje weer opzoeken en krijg veel updates en foto's :Y
Fijn dat ze het daar meteen zo goed naar haar zin heeft! :Y ^O^ Hopelijk mag ze hier echt blijven.
pi_101183809
Ja dat weet ik wel zeker. Die andere honden zijn tussen de 9 en 12 jaar, dus lekker rustig. en 4 teckels.
Hier had ze ook de meeste klik met Jules, dus dat is wel leuk. Jazz en Diaz spelen gewoon te lomp en dat vond zij ook eng. Waarschijnlijk neemt het baasje in de toekomst er nog een chineesje bij :D
pi_101186522
Fijn dat Juno O+ het naar haar zin heeft daar
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_101210056
Ze heeft vandaag meegelopen in een hele grote groep. Die vrouw heeft regelmatig logees en elke vrijdag gaat ze met een uitlaatservice wandelen. Ze liep perfect mee, heeft weer lopen rennen. houd haar nieuwe baasje steeds in de gaten. Zo fijn om te horen O+
pi_101256099
o%20ns%20modelletje.jpg O+
pi_101256330
Wat een blijneus Miss-Jones O+ Mooie foto!
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:05:10 #124
176471 oh-oh
pi_101259649
MJ wat een lekker ding O+
Wij zijn gisteren een dagje naar Amsterdam geweest, beetje shoppen beetje chillen en de honden gingen natuurlijk mee.
We waren werkelijk een toeristische atractie _O-
Ze moesten echt door iedereen op de foto gezet worden en allemaal mensen wilden met ze op de kiek ook, we hebben ons echt rot gelachen.
Hot Dogs op de dam:

Dit Duitse gezin kwam ons echt achterna gerend, we kwamen ze nog een paar keer tegen na de fotosessie en elke keer wilden ze allemaal weer uitgebreid kroelen met de hondjes, zo schattig O+

Deze Italiaan was ook echt fan :D

Terrasje op het Leidse Plein:

Lunch:

Vriendjes maken in het Vondelpark:

Lekker rennen:

Spaanse tv:

Thaise fans:

En dan doodmoe in de trein naar huis O+

De honden vonden het ook echt leuk, die knuffelen graag met iedereen die ze tegen komen.
Sjon was af en toe wat bang van de trams en al die mensen met trolley's, maar hij is geen een keer door het lint gegaan, dus dat ging eigenlijk ook boven verwachting goed.
Vandaag zijn ze nog erg moe :') _O-
( Groucho Marx )
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:08:11 #125
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_101259747
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:19 schreef oh-oh het volgende:
En twee Mickjes O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+
pi_101321855
quote:
Mooi. O+

@ ohoh, leuk druk dagje Amsterdam dus. :)

Vrouwtje help??
Tessa had op een of andere manier een touwtje om zich heen gebonden.
Vond ze maar vreemd.
pi_101326339
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 08:16 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwtje help??
Tessa had op een of andere manier een touwtje om zich heen gebonden.
Vond ze maar vreemd.
O+
pi_101337325
Dat koppie O+ O+

Iemand tips om vlooien zo snel mogelijk weg te krijgen?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_101353258
Ik wil ook een hond of twee. Zucht
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_101362912

Careltje en Oscar. O+
pi_101367305
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:17 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]

Careltje en Oscar. O+
Car en car :D Die krulletjes van Careltje O+
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:13:56 #132
24188 Belana
kloon van belana
pi_101367452
aaah wat een moppies, hoe gaat het?
stormy waters...
sailin'
pi_101375757
Het gaat goed, al meteen vanaf het begin.
Tussen de twee honden samen maar ook hier thuis. O+

En Jip is natuurlijk weer de strenge opa. _O-
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:00:07 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_101377885
wat heerlijk!!
stormy waters...
sailin'
pi_101391202
Even op bezoek bij Carel en Oscar

Plasje doen

Tijd om naar huis te gaan!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:58:09 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_101392833
wat zijn ze leuk!!!
stormy waters...
sailin'
pi_101414737
Hoi!

Mmm gras..ff proeven..

Bah!

Dat bloemetje ruikt beter!

Nog ff spelen

Nou, doeeeei
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:28:55 #138
24188 Belana
kloon van belana
pi_101416138
O+ O+ O+
stormy waters...
sailin'
pi_101422738
Mooie halsband heeft Diaz!
pi_101423571
Die kan je ook voor Oscar laten maken _O- _O- Ze maakt ze op maat :D :D
www.halsbanden.com Ik wil ze ook voor de rest. :Y Voor Jules en Jazz dan een smalle.
pi_101427098
Ik wil er ook een voor Carel als ie groot is.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:35:03 #142
24188 Belana
kloon van belana
pi_101427207
jammer dat dat bij honden als die van mij totaal niet te zien is en dus geen nut heeft, volgende keer toch maar kortharige honden :9
stormy waters...
sailin'
pi_101428159
Pffff ik zit hier op een podenco adoptie site te kijken, ik wil ze allemaal. O+
pi_101428701
Ik zou geen Podenco meer willen, veels te groot risico dat ze niet los kunnen. Dat vind ik zonde
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:08:48 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_101428950
hoezo dan?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:15:38 #146
176471 oh-oh
pi_101429305
Ik wil ook geen hond waarvan ik weet dat het erin zit dat ie nooit los zal kunnen hoor.
( Groucho Marx )
pi_101430884
James kon los, maar dat was een halve Podenco. Maar goed, is ook 1x weggelopen en toen was het gelijk over. Ik ken zoveel mensen die podenco's hebben, die nooit los kunnen. ook niet in omheinde veldjes, want daarvan is het hek meestal te laag. Die beesten springen er zo overheen. Er zit gewoon veel jachtinstinct in.. Je weet het gewoon niet. Of de hond moet al heeeel lang in een opvanggezin zitten. De eerste tijd kan het met zon buitenlandse hond ook zijn dat die nog lekker in de buurt blijft, maar als die zich eenmaal op zn gemak voelt, kan je hem zo kwijt zijn.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:04:31 #148
176471 oh-oh
pi_101431839
Ja Quapa kan ook prima los zegt Kel altijd, maar soms staat Kel wel ergens uren te wachten omdat mevrouw toch ineens dr neus achterna moet,
Niks voor mij.
Ik vind echt alle windhonden geweldig, podenco's, whippets , greyhounds, galgo's, saluki's, afghanen ,barzoi, ik zou ze echt allemaal wel willen, maar neem er nooit een, want ik wil zelf gewoon geen hond die niet lekker overal losgegooid kan worden.
( Groucho Marx )
pi_101432125
Nee idd, ik vind ook wel wat van die honden leuk. Maar ik wil gewoon dat ze samen los kunnen rennen. Dat is toch het leukste van honden, als je ze ziet genieten..lekker rennen en spelen met andere honden. Alleen Nacho hier zou het wel best vinden als hij aan de lijn moet blijven, de rest zou zich kapot vervelen.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:11:24 #150
176471 oh-oh
pi_101432227
Ja precies, ik moet er niet aan denken dat je dan echt elke dag urenlang met een aangelijnde hond moet lopen, vind ik niks aan, t gaat allemaal los waar het maar kan hoor, hebben ze toch echt duizend keer meer lol.
( Groucho Marx )
  donderdag 1 september 2011 @ 10:06:15 #151
24188 Belana
kloon van belana
pi_101441147
lijkt me ook niks nee...
afgelopen 8 weken hebben we Noes aangelijnd moeten houden vanwege haar gebroken teen en daar is echt niks aan nee.
We zijn nu zoetjes aan weer aan het opbouwen, zo meteen ga ik naar het park, kan ze lekker even zwemmen, daarna weer aan de lijn, want ik wil het echt voorzichtig opbouwen.

Maar als een hond nooit los kan is de lol er snel vanaf ja...

Met Noes haar allergie gaat het goed trouwens, in de zin dat ze het op vers vlees heel goed doet en bijna geen last meer heeft *O*
stormy waters...
sailin'
pi_101441948
Fijn dat het goed gaat met Noes *O*

Jules met dr ballen :+

pi_101442071
Die eerste foto, die oortjes O+!
  donderdag 1 september 2011 @ 12:02:08 #154
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_101444005
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:50 schreef winterstorm666 het volgende:
lieve lieve mensen...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:'(.

Sterkte ermee.
  vrijdag 2 september 2011 @ 14:32:46 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_101488504
Yeah *O* Noes mag weer spelen en rennen en ze is heel blij *O*

stormy waters...
sailin'
pi_101501287
*O* *O* *O* Blije Noes!

Ik wilde foto's van Nacho maken,maar hij ging er gelijk vandoor..moest die aan de lijn blijven

Maar die stomme teckel was ook mee
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:24:02 #157
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_101501366
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:22 schreef _Multiply86_ het volgende:

Maar die stomme teckel was ook mee
[ afbeelding ]
Haha, dat is net zo'n foto die je in van die lijstjes ziet bij de Blokker.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_101501416
Bij de blokker? _O- _O-
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:23:38 #159
176471 oh-oh
pi_101511652
Wow Belaan, je blije beren zijn zo gaaf, en wat een verschil nu in formaat tussen je dame en je heer, toen je bij mij was was dat nog niet zo groot volgens mij :D
En Nacho O+
Ik heb echt zo een zwak voor oudjes O+
( Groucho Marx )
  zaterdag 3 september 2011 @ 15:21:21 #160
24188 Belana
kloon van belana
pi_101526100
ja, gabber is flink groter nu ja! :Y

en Noes is loops :') moet ze zo weer aan de lijn.
Gabber gaat weer logeren want die krijgt wel erg last van zijn hormonen zo...
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 3 september 2011 @ 15:33:09 #161
176471 oh-oh
pi_101526426
_O- Gedoe he!
Ze is wel snel weer loops, precies een half jaar denk ik?
Billy had van de week een meet met zn mama Dazzy en fokster Kelly O+

Maar hij lijkt toch het meest op zn mooie papa Beatle:

En de rest ook nog even:

Oh en nog wat Billy's, gewoon, omdat ik m zo mooi vind, mn mooierd O+

Prince Charming:

Lolbroeken:

En Sjon in zn luxezwembad:
( Groucho Marx )
  zaterdag 3 september 2011 @ 21:05:58 #162
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_101534939
Die foto van Kees in de zon vind ik echt mooi O+
Vind de mama van Billy niet echt mooi,mischien door het kapsel maar gelukkig lijkt
ie heel veel op papa.

Filmpje van Noes en Gabber,heerlijk!!

Jules met bal O+ Lekker ding!
  zondag 4 september 2011 @ 11:27:31 #163
24188 Belana
kloon van belana
pi_101547727
wat een mooie trotse foto van Billy en z'n vader O+

ow en ja gedoe ja... alhoewel het ook wel weer meevalt, Gabber gaat logeren en zij aan de lijn.
Ze is zeker weer snel ja, 5 maanden....
tja, soms zit het mee :D Misschien dat ik haar op een x moment wel laat steriliseren hoor, maar ik zie wel ff.
stormy waters...
sailin'
pi_101548733
Sjon in z'n zwembad, wat vreselijk lief die natte haren O+
pi_101660971
heb een memory fotoserie gemaakt voor Yuma.
de nummers van snow patrol hoorde ik toen ik midden in de nacht in de werpkist lag met de pups.
3fm serieus request op en dat is altijd een nummer voor Yuma gebleven..

pi_101664438
Zo heb wel moeten huilen om het filmpje van Yuma :'(
Wat een mooie hond was het toch, Sommige foto's doen me ook zo aan Kyra denken en moet er niet aan denken haar kwijt te raken.
Snap je pijn en verdriet om je mooie lieve Yuma O+
  woensdag 7 september 2011 @ 11:30:20 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_101667007
oi Winterstorm, wat knap dat je dat gedaan hebt! We zitten hier allebei met tranen in ons ogen om jouw lieve Yuma...
stormy waters...
sailin'
pi_101702501
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 01:10 schreef winterstorm666 het volgende:
de nummers van snow patrol hoorde ik toen ik midden in de nacht in de werpkist lag met de pups.

Prachtig. ;(

Hier groeit Tessa flink, de kleine dondersteen, springt tegenwoordig op stoelen en de bank. }:|
Maar ze is al bijna halverwege formaat Noukie.
  vrijdag 9 september 2011 @ 15:10:59 #169
176471 oh-oh
pi_101750981
Winterstorm, ik vind het hartverscheurend mooi :'( :*

Mn knapste kind _O-
( Groucho Marx )
pi_101787838
De penning in de vorm van een gouden Amerikaanse brandkraan is eindelijk binnen, kei mooi! Opdat 'ie nooit meer kwijtraakt.

Bedankt nog voor de link Oh-oh!
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:27:23 #171
176471 oh-oh
pi_101787951
Ah super, duurde het zo lang?
Normaal issie heel snel, wss net vakantietijd of zo?
( Groucho Marx )
pi_101788138
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Ah super, duurde het zo lang?
Normaal issie heel snel, wss net vakantietijd of zo?
Ik had hem niet meteen besteld, ben eerst nog naar een winkel in de buurt geweest waar je voor 10 euro een lelijke Lassie penning kon laten graferen, nee dankje. :')
In totaal duurde het twee weken, maar dat was incl. Paypal geld overboeken etc. Heb er ook maar gelijk drie besteld, een voor de halsband, een voor het tuigje en een reserve. :)
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:45:02 #173
176471 oh-oh
pi_101788400
:D Ik bestel altijd gelijk nieuwe als ik weer es nieuwe halsbanden koop , voor dat geld ga ik niet telkens met die bevestigingsrondjes lopen pielen en mn nagels breken :D
( Groucho Marx )
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:45:52 #174
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_101788419
quote:
Heb een memory fotoserie gemaakt voor Yuma.
Damn, na 10 seconden al traantjes in mijn ogen. :'( Herinnert me aan mijn eigen hondje. Ze begint helaas echt oud te worden. (Bijna 17) :{ En haar einde komt naar mijn gevoel steeds dichterbij. -O-

Het gaat namelijk de laatste tijd weer een beetje kwakkelend met haar. Een paar maanden geleden heeft ze na een prik een verkeerde reactie gekregen, waar ze bijna aan onderdoor ging. Daar is ze gelukkig wel weer helemaal bovenop gekomen. :) Aan de andere kant begint ze steeds dover/blinder te worden en plassen moet ze ook steeds vaker. (Wat ze wel nog netjes aangeeft. Behalve als je dan te laat bent, er niet was of als ze het echt niet meer kon houden. Al doet ze het dan wel altijd netjes in de tuin als de deur openstaat!) Daarnaast is ze nog wel fit, ze eet goed, reageert nog steeds goed en gaat alles prima....

Maar:

(Onderstaand kan vies overkomen, vandaar de spoiler)

SPOILER
In ieder geval heb ik het idee dat ons over een tijdje een belangrijke keus te wachten staat. Bijna 17 jaar van mij 23 jarige leventje is ze bij me geweest. Maar de dag komt steeds dichterbij dat we haar moeten laten gaan.....
  zaterdag 10 september 2011 @ 18:04:11 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_101788910
wat is die link oh-oh? van die penning?
stormy waters...
sailin'
pi_101791722
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:45 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Damn, na 10 seconden al traantjes in mijn ogen. :'( Herinnert me aan mijn eigen hondje. Ze begint helaas echt oud te worden. (Bijna 17) :{ En haar einde komt naar mijn gevoel steeds dichterbij. -O-

Het gaat namelijk de laatste tijd weer een beetje kwakkelend met haar. Een paar maanden geleden heeft ze na een prik een verkeerde reactie gekregen, waar ze bijna aan onderdoor ging. Daar is ze gelukkig wel weer helemaal bovenop gekomen. :) Aan de andere kant begint ze steeds dover/blinder te worden en plassen moet ze ook steeds vaker. (Wat ze wel nog netjes aangeeft. Behalve als je dan te laat bent, er niet was of als ze het echt niet meer kon houden. Al doet ze het dan wel altijd netjes in de tuin als de deur openstaat!) Daarnaast is ze nog wel fit, ze eet goed, reageert nog steeds goed en gaat alles prima....

Maar:

(Onderstaand kan vies overkomen, vandaar de spoiler)

SPOILER
In ieder geval heb ik het idee dat ons over een tijdje een belangrijke keus te wachten staat. Bijna 17 jaar van mij 23 jarige leventje is ze bij me geweest. Maar de dag komt steeds dichterbij dat we haar moeten laten gaan.....
Oh 17 jaar is inderdaad oud!
Heb je met de dierenarts overlegd over die wrat? Want normaal gesproken zouden ze dat toch onder een plaatselijke verdoving weg moeten kunnen halen? Dan is het heel wat minder ingrijpend dan een narcose.

Die prik waar ze slecht op reageerde, was dat een inenting?
pi_101813962
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:04 schreef Belana het volgende:
wat is die link oh-oh? van die penning?
http://www.ebay.com/sch/t(...)&_ipg=&_trksid=p3686
pi_101815457
Leuke penning! En een hoop mooie foto's hier, veel nieuwe inspiratie voor mij ^O^

Dit is Rocky, met deze foto heeft hij de fotopagina van het AD gehaald O+

pi_101815660
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:21 schreef hugsy33 het volgende:
Leuke penning! En een hoop mooie foto's hier, veel nieuwe inspiratie voor mij ^O^

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een mooie foto's _O_
pi_101815684
Dankje :D
  zondag 11 september 2011 @ 14:51:24 #181
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_101816678
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh 17 jaar is inderdaad oud! Heb je met de dierenarts overlegd over die wrat? Want normaal gesproken zouden ze dat toch onder een plaatselijke verdoving weg moeten kunnen halen? Dan is het heel wat minder ingrijpend dan een narcose.

Die prik waar ze slecht op reageerde, was dat een inenting?
Mjah, het ding is dus eigenlijk niet eens meer een wrat te noemen. Meer een uit de kluiten gewassen wrat die bijna de grootte van een pingpongbal heeft. :X Dokter staat zelf ook niet 100% achter een operatie (die dus niet plaatselijk verdoofd kan worden). Daar is dus ons issue over wat we moeten doen.

En ja, die aanval was helaas van een inenting. Had ze denk ik op deze leeftijd ook niet meer moeten krijgen. Moeder wilde het en die dokter zei ook niet dat het onverstandig zou zijn. Kreeg ze later in de avond zware koorts, ze kon niet meer zelfstandig staan, ze was één zielig hoopje. Moeders wilde in eerste instantie een nacht afwachten. (Ik zei dat ze meteen naar de dokter moest gaan, want op deze manier had ze de nacht zeker niet gehaald! Moeders heeft tegenwoordig nog spijt van de 2/3 uur die ze gewacht heeft met gaan! :P ) Uiteindelijk zijn ze toch gegaan en na een anti spuit was ze er binnen een dag weer bovenop.

En kort na die aanval kreeg ze er ook nog eens een abces bij in haar nek (heel toevallig op de plek waar ze die inenting gehad had......!) }:| Die hebben ze uiteindelijk ook zonder verdoving behandeld. Daar was ze gelukkig ook weer snel bovenop.

(Ja, ja! Ons hondje heeft ontzettend veel meegemaakt in haar leventje! Ook tepeltumor ensow gehad waardoor ze geen enkele tepel meer overheeft op dit moment. Een verplichte sterrilisatie omdat ze plotslings megaveel bloed ging verliezen. Etcetera. Ze is een sterk beestje! :D )

In ieder geval hebben we gister met het gezin overlegd. Voorlopig gaat mijn moeder die wrat gewoon zelf goed verzorgen. Verder is ze nog vrij fit en gezond, voor zover je dat van een bijna 17 jarige hond kan zeggen. En mocht ze nu nog verder achteruit gaan (bijvoorbeeld door incontinentie). Dat het dan toch tijd wordt voor het laatste besluit....

Hier nog wat fotootjes van mijn moppie (waarvan 2 in betere tijden!):

SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door Bienelientjee op 11-09-2011 14:59:37 ]
  zondag 11 september 2011 @ 15:22:04 #182
176471 oh-oh
pi_101817881
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:21 schreef hugsy33 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh wauw, die tweede vooral _O_
( Groucho Marx )
  zondag 11 september 2011 @ 15:24:03 #183
176471 oh-oh
pi_101817963
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:51 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Mjah, het ding is dus eigenlijk niet eens meer een wrat te noemen. Meer een uit de kluiten gewassen wrat die bijna de grootte van een pingpongbal heeft. :X Dokter staat zelf ook niet 100% achter een operatie (die dus niet plaatselijk verdoofd kan worden). Daar is dus ons issue over wat we moeten doen.

En ja, die aanval was helaas van een inenting. Had ze denk ik op deze leeftijd ook niet meer moeten krijgen. Moeder wilde het en die dokter zei ook niet dat het onverstandig zou zijn. Kreeg ze later in de avond zware koorts, ze kon niet meer zelfstandig staan, ze was één zielig hoopje. Moeders wilde in eerste instantie een nacht afwachten. (Ik zei dat ze meteen naar de dokter moest gaan, want op deze manier had ze de nacht zeker niet gehaald! Moeders heeft tegenwoordig nog spijt van de 2/3 uur die ze gewacht heeft met gaan! :P ) Uiteindelijk zijn ze toch gegaan en na een anti spuit was ze er binnen een dag weer bovenop.

En kort na die aanval kreeg ze er ook nog eens een abces bij in haar nek (heel toevallig op de plek waar ze die inenting gehad had......!) }:| Die hebben ze uiteindelijk ook zonder verdoving behandeld. Daar was ze gelukkig ook weer snel bovenop.

(Ja, ja! Ons hondje heeft ontzettend veel meegemaakt in haar leventje! Ook tepeltumor ensow gehad waardoor ze geen enkele tepel meer overheeft op dit moment. Een verplichte sterrilisatie omdat ze plotslings megaveel bloed ging verliezen. Etcetera. Ze is een sterk beestje! :D )

In ieder geval hebben we gister met het gezin overlegd. Voorlopig gaat mijn moeder die wrat gewoon zelf goed verzorgen. Verder is ze nog vrij fit en gezond, voor zover je dat van een bijna 17 jarige hond kan zeggen. En mocht ze nu nog verder achteruit gaan (bijvoorbeeld door incontinentie). Dat het dan toch tijd wordt voor het laatste besluit....

Hier nog wat fotootjes van mijn moppie (waarvan 2 in betere tijden!):

SPOILER
Oh jakkes, tis niet voor het eerst dat ik hoor van ellende omtrend inentingen, ik ent mn oude honden nu ook echt niet meer hoor. Ik zou de bult ook niet onder narcose laten weghalen, maar er gewoon nog zo lang mogelijk zo het beste van maken O+
( Groucho Marx )
  zondag 11 september 2011 @ 16:04:24 #184
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_101819826
Bij Cleo (de hond van mijn ouders, ingeslapen in juni) was een antibiotica prik tegen de blaasontsteking het begin van het einde.
Mijn meisje was nooit ziek, heeft alleen wat problemen gehad met wratjes op haar ooglid die verwijderd moesten worden (ze beschadigden haar oog)
Maar toen ze in het voorjaar blaasontsteking heeft gehad is het daarna alleen maar bergafwaarts gegaan.
Ze kreeg een of ander virus, inenting daartegen werd ze ook ziekig van, maar goed ziek was ze al van het virus. En daarna was het binnen 2 maanden voorbij.
Ik had haar 6 weken niet gezien voor ze ingeslapen werd en het was geen schim meer van de hond die ik in mei had achtergelaten.

en stiekem ben ik best kwaad geweest dat ze nu al weer een andere hond hebben. Nou ja, min of meer. Het beestje is al geboren en over een paar werken woont hij bij mijn ouders.
pi_101860241
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:22 schreef K.Weenie het volgende:
De penning in de vorm van een gouden Amerikaanse brandkraan is eindelijk binnen, kei mooi! Opdat 'ie nooit meer kwijtraakt.

[ afbeelding ]

Bedankt nog voor de link Oh-oh!
Ik heb die in het rood voor Oscar. O+
  maandag 12 september 2011 @ 17:16:29 #186
24188 Belana
kloon van belana
pi_101862498
stormy waters...
sailin'
  maandag 12 september 2011 @ 17:22:55 #187
176471 oh-oh
pi_101862784
Mijnes hebben oa deze groene:
( Groucho Marx )
  maandag 12 september 2011 @ 17:24:09 #188
176471 oh-oh
pi_101862835
Maar voor aan die bandjes moet ik eigenlijk ook nog gouden bestellen :P
( Groucho Marx )
  maandag 12 september 2011 @ 17:36:02 #189
24188 Belana
kloon van belana
pi_101863330
Ik heb een roze voor Noes en een blauwe voor Gabber besteld O+
stormy waters...
sailin'
  maandag 12 september 2011 @ 18:51:53 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_101866339
is spugen iets wat bij loopsheid kan voorkomen? Noes is me daar toch een partijtje aan het spugen de hele dag al :o
gelukkig net wel gedronken, even kijken of dat erin blijft.
stormy waters...
sailin'
  maandag 12 september 2011 @ 22:50:51 #191
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_101881249
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Mijnes hebben oa deze groene:
[ afbeelding ]
Ow ik wil ook gelukspoppetjes aan de halsbanden van mijn hondjes!

Als je penningen gaat bestellen zou je er dan ook voor mij willen bestellen,ik heb geen paypal of is dat heel makkelijk aan te vragen?
  maandag 12 september 2011 @ 22:54:22 #192
176471 oh-oh
pi_101881426
Oh dat is echt heel simpel, gewoon registreren, en handig ook.
Dus het beste doe je het gewoon even zelf, isheulnielastig!
Gelukspoppetjes moet ik ook es nieuwe halen, die krijg ik altijd, in de winkel waar Sandor nu woont ( Noche, broertje van Diaz ). Mijnes verliezen ze wel es, maar krijgen dan altijd een nieuwe, ik vind het zo leuk staan, ze hebben t al jaren ondertussen O+
Die zal ik wel voor die van jou meepakken ook, zal kijken of ik woensdag ff binnen kan wippen, als Sandor er is kan het niet meer, die breekt de kiet af als we komen _O-
( Groucho Marx )
pi_101911384
Ik moet ook nog penningen kopen.. heb nu andere halsband..op die andere zit gewoon een plaatje op de band dan. Maar ga voor de rest waarschijnlijk ook die nieuwe halsbanden kopen, dus dan wil ik er wel een penning aan.

Diazje
pi_101913059

Rotwijf

pi_101928819
quote:

Zeer mooi gedaan.

Zeker nu in het achterhoofd dat een collega bij de dierenarts zit voor een scan van zijn hond.

Is een bourber (als ik goed schrijf). Sinds ongeveer 1.5 jaar heeft hij gedrag wat niet te plaatsen was. Hij krabde aan hout en werd anders volgens de collega. Maar laatste maand is het erger geworden.

Nu kwam de collega een maandag thuis en was de hond helemaal doorgedraaid schijnbaar. Hij liet me fotos zien va neen hard houten keukendeur. Compleet kapot gegeten, tot bloedens aan toe bij de hond. De aluminium deurklink compleet kapot.

Had de collega dierenarts gebeld (want de hond was weer rustig toen hij thuis kwam) kreeg hij te horen dat het alleen angst is. Maar jah, hond is al 6 jaar alleen thuis en nooit last van gehad. Heeft hij een andere dierenarts gebeld en de fotos voor gelegd. En die vreest een epileptische aanval. Als dat zo is, dan is de hond niet meer betrouwbaar en moet hij hem laten inslapen.

Spannende dag dus voor de collega :X
Ik luister NL-Talig
  woensdag 14 september 2011 @ 09:36:34 #196
176471 oh-oh
pi_101929567
Serieus, een hond meteen maar in laten slapen bij epileptie?
Ik hoop dat het anders uitpakt voor ze...
( Groucho Marx )
pi_101929744
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, een hond meteen maar in laten slapen bij epileptie?
Ik hoop dat het anders uitpakt voor ze...
mja zijn verschillende soorten van,

de hond kan rondjes rennen, klapper tanden, trillen (onschuldige dingen)
Maar in dit geval lijkt het iets in zijn kopje te doen waardoor ze helemaal door draait. En dan is de veiligheid niet meer te garanderen, vooral omdat het een grote sterke hond is.

misschien een muilkorf maar jah, weet neit of dat nog iets kan helpen.
Ik luister NL-Talig
pi_101930990
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:56 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Zeer mooi gedaan.

Zeker nu in het achterhoofd dat een collega bij de dierenarts zit voor een scan van zijn hond.

Is een bourber (als ik goed schrijf). Sinds ongeveer 1.5 jaar heeft hij gedrag wat niet te plaatsen was. Hij krabde aan hout en werd anders volgens de collega. Maar laatste maand is het erger geworden.

Nu kwam de collega een maandag thuis en was de hond helemaal doorgedraaid schijnbaar. Hij liet me fotos zien va neen hard houten keukendeur. Compleet kapot gegeten, tot bloedens aan toe bij de hond. De aluminium deurklink compleet kapot.

Had de collega dierenarts gebeld (want de hond was weer rustig toen hij thuis kwam) kreeg hij te horen dat het alleen angst is. Maar jah, hond is al 6 jaar alleen thuis en nooit last van gehad. Heeft hij een andere dierenarts gebeld en de fotos voor gelegd. En die vreest een epileptische aanval. Als dat zo is, dan is de hond niet meer betrouwbaar en moet hij hem laten inslapen.

Spannende dag dus voor de collega :X
Zou die het niet onderhand zat zijn na zes 6 jaar alleen thuis slaat toch de verveling toe .Epilepsie is vaak goed te behandelen en epilepsie is vaak het gevolg van spanningen (zie deur)Hoezo niet meer betrouwbaar door epilepsie ?
  woensdag 14 september 2011 @ 10:43:30 #199
176471 oh-oh
pi_101931081
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:39 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Zou die het niet onderhand zat zijn na zes 6 jaar alleen thuis slaat toch de verveling toe .Epilepsie is vaak goed te behandelen en epilepsie is vaak het gevolg van spanningen (zie deur)Hoezo niet meer betrouwbaar door epilepsie ?
:') Daar hebben we zeeeend weer hoor!
( Groucho Marx )
pi_101931295
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:') Daar hebben we zeeeend weer hoor!
Want?
pi_101931424
Collega is net terug van de scan.
Het is inderdaad niet goed. Morgen moet hij weer richting een dierenzaak.
Die gaan dan speeksel en slijm proeven nemen voor het uiteindelijke resultaat
Ik luister NL-Talig
pi_101931435
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:39 schreef zeeeend het volgende:

[..]

ken jij mensen met epilepsie ?
Ik luister NL-Talig
  woensdag 14 september 2011 @ 10:58:05 #203
176471 oh-oh
pi_101931450
Ik ken wel honden die het hebben / hadden.
En met medicatie is het vaak goed te behandelen.
Ik neem trouwens aan dat het om een boerboel gaat?
( Groucho Marx )
pi_101931474
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:57 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ken jij mensen met epilepsie ?
Ik had twee honden met epilepsie .Nu 1,en een aluminium deurknop afvreten lukt niet tijdens epilepsie .Dat is een bewuste daad,op de site staat er ook niks over :http://www.epilepsiebijhonden.nl/soortaanval.htm
pi_101931501
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken wel honden die het hebben / hadden.
En met medicatie is het vaak goed te behandelen.
Ik neem trouwens aan dat het om een boerboel gaat?
juist :)
thanks voor de naam, wist iets met boer :@

maar jah, hij zit nu onder zware medicatie dat ze rustig is.
Ik luister NL-Talig
  woensdag 14 september 2011 @ 11:01:48 #206
176471 oh-oh
pi_101931540
Ik ken wel honden die dingen als een deurknop afvreten zouden kunnen presteren in de aanloop naar een aanval hoor, als ze daar groot en sterk genoeg voor waren.
Ik heb er ook eentje met lichte aanvallen, die zie ik van mijlenver aankomen.
( Groucho Marx )
pi_101931641
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken wel honden die dingen als een deurknop afvreten zouden kunnen presteren in de aanloop naar een aanval hoor, als ze daar groot en sterk genoeg voor waren.
Ik heb er ook eentje met lichte aanvallen, die zie ik van mijlenver aankomen.
ja en juist een boerboel zijn nogal sterk. en echt die fotos die ik gezien heb ...
Is niet zomaar verlatingsangst ofzo. Zelfs de dierenarts die het had gezien vond het absoluut niet normaal. Vandaar ook de scans en vermoeden naar epilepsie.

Maar ben benieuwd naar de uitslag van morgen

De medicijnen die de hond nu heeft werken averechts.
Ze wordt er erg sloo mvan, maar ook angstig, voor elk onverwacht geluid of wat dan ook schrikt ze.

[ Bericht 8% gewijzigd door Crazy-M op 14-09-2011 11:14:04 ]
Ik luister NL-Talig
pi_101946514
  donderdag 15 september 2011 @ 09:54:57 #209
176471 oh-oh
pi_101968338
Gisteren was het zulk mooi weer, we zijn de hele avond in het veld geweest zowat O+

Zelfs opoe had er echt zin in:

En die van 11 ook O+

Vliegende bende:

Billy was echt het gekst van allemaal :

Gras was hoger dan het lijkt :')

Mooiboy:

Hun eurasiervriendinnetjes kwamen spelen:

Djaira:

Was een lekker avondje O+
( Groucho Marx )
pi_102034815
Voor het eerst met Noukie en Tessa naar de hei. Voor Tessa dan voor het eerst.
Ze vond het prachtig, vooral de drukte.. heel veel honden vandaag. Ze liep gewoon met iedereen mee. :') Dat vond ik dan weer minder.

Huppel huppel

Dit is fun baasjes...

Saampjes klaar "liggen" voor de volgende sprint naar andere hondjes.
  vrijdag 16 september 2011 @ 22:39:51 #211
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_102038013
Heerlijke ventjes(en dame!) van Oh-Oh aan het vliegen O+
Noukie en Tessa,zo lief samen :-)

Gijs en Meneer Jansen in de regen

vrijdag 16 september 2011 @ 22:56:48 #212
176471 oh-oh
pi_102038907
Oh meneer Jansen, wat issie geniaal O+
En snorremans Gijs, die is maar druk met al die bomen hahahahahaha.
Tessa en Noukie zijn ook schattig, dat puppybuikje van Tessa :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:28:11 #213
259233 GimmeGore
pi_102040502
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:59 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Ik had twee honden met epilepsie .Nu 1,en een aluminium deurknop afvreten lukt niet tijdens epilepsie .Dat is een bewuste daad,op de site staat er ook niks over :http://www.epilepsiebijhonden.nl/soortaanval.htm
hoewel ik eigenlijk liever geen contact meer met mijn ex vriend heb, denk ik dat ik die site toch eens naar hem door ga sturen voor Hektortje.
De aanvallen die daar beschreven worden lijken namelijk totaal niet op wat Hekkie heeft.
Ik heb wel eens een ruim half uur met Hektor in een aanval op schoot gezeten. (Wat Hekkie doet als hij een aanval krijgt is koste wat het kost op schoot komen bij je)
DA zei elke keer dat hij te weinig aanvallen heeft om hem medicijnen voor voor te schrijven, maar misschien is een 2nd opinion niet gek als ik dit zo lees
pi_102040596
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:39 schreef Guess. het volgende:
Heerlijke ventjes(en dame!) van Oh-Oh aan het vliegen O+
Noukie en Tessa,zo lief samen :-)

Gijs en Meneer Jansen in de regen

OH Meneer Jansen, wat een beest en wat een geweldige naam ook voor die hond O+
pi_102040615
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
Voor het eerst met Noukie en Tessa naar de hei. Voor Tessa dan voor het eerst.
Ze vond het prachtig, vooral de drukte.. heel veel honden vandaag. Ze liep gewoon met iedereen mee. :') Dat vond ik dan weer minder.

Huppel huppel
[ afbeelding ]

Dit is fun baasjes...
[ afbeelding ]

Saampjes klaar "liggen" voor de volgende sprint naar andere hondjes.
[ afbeelding ]
Wat lief op de 2e foto, dat koppie omhoog kijkend O+
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:39:05 #216
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_102041031
Meneer Jansen is net zo lief als dat ie groot is O+ Hij wil telkens spelen met die van mij maar die kleinjes van mij zijn natuurlijk veel sneller in rondjes en bochtjes maken,stelletje gemene ratten!

pi_102041104
quote:
Oh die foto is te leuk! :D En 2e foto ook O+ Je mannetje groeit snel!
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:41:31 #218
176471 oh-oh
pi_102041137
Die eetfoto is echt zo geweldig O+
Syl is echt zo een heerlijk menneke :D
( Groucho Marx )
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:44:19 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_102053065
meneer Jansen is echt tof O+ maar de rest ook eigenlijk :D

Ezra heeft vreselijk gelachen om Billy :D
stormy waters...
sailin'
pi_102054837

Experimenteren met camera deel 1 :P
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 18 september 2011 @ 13:28:59 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_102093205
net terug van de dierenarts met Noes. bleef maar spugen. heeft vochtinfuus gehad en prik tegen braken. en een foto van haar darmen. obstructie aan het einde van de dikke darm, dus even afwachten of het er vanzelf uit komt. zo niet, dan opereren...
arm beessie :'(
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 september 2011 @ 13:31:58 #222
176471 oh-oh
pi_102093328
Ah nee Noes toch, wat een pechvogeltje.
Naja tje...
Dikke knuf voor haar, ik hoop echt dat ze niet open hoeft zeg!

Oh en Alfa O+
( Groucho Marx )
pi_102093933
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef Belana het volgende:
net terug van de dierenarts met Noes. bleef maar spugen. heeft vochtinfuus gehad en prik tegen braken. en een foto van haar darmen. obstructie aan het einde van de dikke darm, dus even afwachten of het er vanzelf uit komt. zo niet, dan opereren...
Grote knuffel voor Noes, ik hoop dat het er vanzelf uitkomt Belana!
pi_102094361
Hondenplons was erg gezellig.

Noukie

Tessa
pi_102098562
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef Belana het volgende:
klysma's of spoelingen ?
pi_102099064
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:05 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

De medicijnen die de hond nu heeft werken averechts.
Ze wordt er erg sloo mvan, maar ook angstig, voor elk onverwacht geluid of wat dan ook schrikt ze.
Dosering is een indicatie naar lichaamsgewicht.Ik heb de dosering gehalveerd aangezien het anders een plant was .Met tot nu toe vrij aardig resultaat.Hij loopt niet meer (als hij al liep) als een zombie,en weinig / lichte aanvallen .Wel veel meer drinken dan voorheen .Zou een beetje experimenteren met de dosering,zoals je al aangeeft is het ook niks als ze knetterstoned zijn .Er zijn ook meerdere middelen,primedone kan bv.ook leveraandoeningen veroorzaken bij langdurig gebruik.
pi_102114203

Mijn stel. O+
  maandag 19 september 2011 @ 09:10:26 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_102130578
Noes heeft inmiddels ontlasting gehad, het komt er langzamerhand uit gelukkig.
Ze is ook weer levendiger, sprong net weer tegen me aan.
wil alleen nog niet eten...

wat is dat hondenplons joh? wat komisch!

wat is Alfa al groot!
stormy waters...
sailin'
pi_102130659
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:06 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn stel. O+
Lief stel. Leuk zo samen op dat grote kussen/mand
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 09:10 schreef Belana het volgende:
Noes heeft inmiddels ontlasting gehad, het komt er langzamerhand uit gelukkig.
Ze is ook weer levendiger, sprong net weer tegen me aan.
wil alleen nog niet eten...

wat is dat hondenplons joh? wat komisch!

wat is Alfa al groot!
Zal wel wat angst in zitten dat ze weer gaat spugen, komt wel weer goed. :{ Arme Noes.

Een hondenplons is op de laatste dag van een openluchtzwembad, dan mogen de honden er in en daarna worden de baden of dat ene zwembad gereinigd. :) Erg gezellig met zoveel honden.
  maandag 19 september 2011 @ 09:31:17 #230
176471 oh-oh
pi_102130970
Gelukkig dat het met Noes beter gaat ^O^
( Groucho Marx )
pi_102131127
Blij dat je weer poep ziet .
  maandag 19 september 2011 @ 19:16:50 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_102149123
ze heeft hier en daar wat gegeten vandaag, maar haar normale vlees associeert ze volkomen met spugen geloof ik. Dat vind ik een heel moeilijk ding aan honden, die hebben zo snel zo'n associatie.
Ik vind alleen dat ze nog steeds te weinig drinkt.
Maar hoe krijg je een hond aan het drinken???
stormy waters...
sailin'
pi_102151366
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:16 schreef Belana het volgende:
ze heeft hier en daar wat gegeten vandaag, maar haar normale vlees associeert ze volkomen met spugen geloof ik. Dat vind ik een heel moeilijk ding aan honden, die hebben zo snel zo'n associatie.
Ik vind alleen dat ze nog steeds te weinig drinkt.
Maar hoe krijg je een hond aan het drinken???
Kip koken en dat water geven. Hier gaan ze er dan als een gek van drinken. :)
  maandag 19 september 2011 @ 21:10:51 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_102155929
ow dat is wel een idee.

Mijn man is net met haar naar het IJsselmeer gegaan en daar heeft ze ook staan drinken, ik had bedacht dat ze dat wel zou doen en dat klopte :)
stormy waters...
sailin'
  maandag 19 september 2011 @ 21:23:15 #235
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_102156717

Die Noukie maakt echt een :') smiley :D
pi_102158061
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:10 schreef Belana het volgende:
ow dat is wel een idee.

Mijn man is net met haar naar het IJsselmeer gegaan en daar heeft ze ook staan drinken, ik had bedacht dat ze dat wel zou doen en dat klopte :)
Als ze maar drinkt. :Y

quote:
11s.gif Op maandag 19 september 2011 21:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[ afbeelding ]

Die Noukie maakt echt een :') smiley :D
Ik noemde het haar zeehondensnuitje. :')
pi_102169054
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 15:37 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Dosering is een indicatie naar lichaamsgewicht.Ik heb de dosering gehalveerd aangezien het anders een plant was .Met tot nu toe vrij aardig resultaat.Hij loopt niet meer (als hij al liep) als een zombie,en weinig / lichte aanvallen .Wel veel meer drinken dan voorheen .Zou een beetje experimenteren met de dosering,zoals je al aangeeft is het ook niks als ze knetterstoned zijn .Er zijn ook meerdere middelen,primedone kan bv.ook leveraandoeningen veroorzaken bij langdurig gebruik.
Scans hebben niks kunnen vinden. Op advies van de DA gaat nu het aantal medicijnen van 6 naar 4 per dag. Om toch wat meer leven erin te krijgen.

Ons sammy daar in tegen maakt het nog steeds prima bij ons.
Hij blijft onze kleine schijtluister als er mensen op visite komen.
Blaffen bij binnenkomst, even 2 keer roepen dan is hij stil.

Daarna gaat hij zelf in een ruime boog om het bezoek heen en gaat hij heel rustig op een afstandje kijken. En als hij dan eindelijk een keertje naast het bezoek zit, schiet hij weer weg als ze hem willen aanhalen :P
Ik luister NL-Talig
pi_102173686
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:42 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Scans hebben niks kunnen vinden. Op advies van de DA gaat nu het aantal medicijnen van 6 naar 4 per dag. Om toch wat meer leven erin te krijgen.

Ons sammy daar in tegen maakt het nog steeds prima bij ons.
Hij blijft onze kleine schijtluister als er mensen op visite komen.
Blaffen bij binnenkomst, even 2 keer roepen dan is hij stil.

Daarna gaat hij zelf in een ruime boog om het bezoek heen en gaat hij heel rustig op een afstandje kijken. En als hij dan eindelijk een keertje naast het bezoek zit, schiet hij weer weg als ze hem willen aanhalen :P
Hoe komt je hond zo schuw? Altijd al geweest?
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:18:42 #239
176471 oh-oh
pi_102173748
Jee ja, daar issie het ras toch helemaal niet naar?
Mijnes moet ik echt van de visite afmeppen en dat zouden beide eenkennige rassen moeten zijn _O-
( Groucho Marx )
pi_102173815
Hm indeed, bij mijn hond ook. Die vindt iedereen aardig en als je hem een keer aait komt je er niet meer vanaf. Heeft ook zo zijn nadelen. :')
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:23:38 #241
176471 oh-oh
pi_102173878
Naja, mijn bezoek is dol op mn honden, dus die vinden dat prachtig.
Mensen die honden niet motten mot ik eigenlijk ook niet dus die hoeven niet op visite te komen hoor :P
( Groucho Marx )
pi_102174954
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:16 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Hoe komt je hond zo schuw? Altijd al geweest?
jah inderdaad.

maar als ze eenmaal vaker komen is het goed.

laatst kwam goede vriendin binnen en hij sprong gewoon tegen haar op om mee te gaan spelen _O_

maar jah, moet wennen
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:43:24 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_102186912
Noes ligt onder het mes as we speak. vanmiddag terug gegaan naar de dierenarts omdat ik haar niet voldoende vond opknappen.
Ze voelden idd iets wat er niet hoort en gaan kijken.
stormy waters...
sailin'
pi_102187099
Wij gaan as maandag deze pup ophalen :)

Rara wat is dit?
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:48:30 #245
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_102187115
een poepie.
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:50:00 #246
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_102187174
Schoon ouders hebben ook 'n nieuwe sinds gisteren.
pi_102188562
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef Belana het volgende:
Noes ligt onder het mes as we speak. vanmiddag terug gegaan naar de dierenarts omdat ik haar niet voldoende vond opknappen.
Wanneer hoor je hoe het is gegaan. :{
pi_102188578
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:48 schreef Co_OL het volgende:
Wij gaan as maandag deze pup ophalen :)

[ afbeelding ]

Rara wat is dit?
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:50 schreef blup het volgende:
Schoon ouders hebben ook 'n nieuwe sinds gisteren.
[ afbeelding ]
Leuke pupsels. O+
pi_102188719
quote:
Het zit die arme Noes niet mee...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_102188781
Wat een gedoe allemaal.
Arme noes. :'(
pi_102189515
quote:
en ?
Ik luister NL-Talig
pi_102189627
Oh Noes -O- Ik hoop dat alles goed is gegaan Belana!
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:51:08 #253
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_102192179
Hoe is het met Noes gegaan?
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:31:30 #254
44200 Sjeekie_Beekie
pi_102194120
Beterschap Noesje!
Snel beter worden hoor!
Oudste, Jongste en Lara
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:02:12 #255
24188 Belana
kloon van belana
pi_102198931
sorry dat ik nog geen update gegeven heb.
alles is goed gegaan. Ze had een stuk rubber in haar dunne darm.. hij dacht aan een schoenzool. Nou ja, ik weet het niet, die beesten vreten alles...
Ik ben wel heel bang dat ze dat in de toekomst weer een keer doet.

Vannacht blijft ze bij de dierenarts, morgenmiddag kan ik haar halen.
stormy waters...
sailin'
pi_102200357
Ow jeetje, ja dat word alles heel goed opruimen. Ken iemand met een Beagle en die vreet dus ook alles op. Die moet nu met een muilkorf lopen buiten. Is ook al 2x geopereerd en een stuk van de darm verwijderd.

Hopelijk voelt ze zich snel weer goed.
pi_102200433
Nacho op de sos-strays reunie zondag, met 2 van de Spaanse vrijwilligers die er ook waren, uit het asiel waar hij vandaan komt.

woensdag 21 september 2011 @ 09:08:12 #258
176471 oh-oh
pi_102209069
Belana, jeetje, wat een gedoe met Noes zeg, ik hoop dat ze nu heel snel opknapt ^O^
( Groucho Marx )
pi_102209850
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:02 schreef Belana het volgende:
sorry dat ik nog geen update gegeven heb.
alles is goed gegaan. Ze had een stuk rubber in haar dunne darm.. hij dacht aan een schoenzool. Nou ja, ik weet het niet, die beesten vreten alles...
Ik ben wel heel bang dat ze dat in de toekomst weer een keer doet.

Vannacht blijft ze bij de dierenarts, morgenmiddag kan ik haar halen.
Vooralsnog beterschap toegewenst aan Noes ,ze zal het wel slecht hebben gehad ,Leo's zijn best gevoelig voor narcose.

.....en om een kans te hebben het in de toekomst te voorkomen :ga ze trainen dat ze enkel van 1 persoon voedsel aan mogen nemen,en geef ook nooit thuis meer iets via de vloer .
Je kan ze zo trainen dat buiten degene die het voedsel verstrekt ,ze hun kop afwenden bij aanbieden door derden .
Als ze thuis van de grond eten ,krijg je ze buiten ook niet van het aaseten af .
Afleren is dan wel moeilijker dan aanleren ,maar oude honden kan je ook nieuwe dingen leren .

P.S Dunne darm,het was toch dikke ?

[ Bericht 1% gewijzigd door zeeeend op 21-09-2011 09:56:56 ]
pi_102212013
Gelukkig dat ze Noes geholpen hebben, beterschap. Vanmiddag lekker weer naar huis. :)

Wat is Nacho een lief oudje, tenminste aan het snuitje te zien. :D
  woensdag 21 september 2011 @ 11:49:34 #261
24188 Belana
kloon van belana
pi_102213102
Zeeeend, het leek eerst de dikke darm, daar zat ontlasting, die is er gewoon uit gekomen. Dat van de dunne darm was niet te zien op de foto. Hij voelde het gisteren. tja, waarom die dierenarts het zondag dan niet voelde...

We hebben haar net opgehaald, ze is er prima uit gekomen en alweer helemaal haar eigen vrolijke zelf. Ze heeft honger!! Maar mag maar kleine beetje tegelijk.
Het was, voor zover wij konden zien, een stuk tennis bal.
Daar aast ze altijd op, ik ben er altijd al alert op, maarja, das zo gebeurt.
Ik heb een snuitje meegenomen, een hoesje wat je om haar snuit kan doen zodat ze niets in haar mond kan nemen. Die kan ik om doen als er mensen met ballen bezig zijn.
Lullig voor haar, maar ik ben al van kleins af aan aan het trainen met haar dat ze die dingen niet mag en het is me niet gelukt vooralsnog. Dan maar dit, want dit wil ik nooit meer.

Pfff... ik vind dat we nu wel alles gehad hebben voorlopig, ok?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 21 september 2011 @ 12:11:17 #262
176471 oh-oh
pi_102213898
Jee ja, Noes heeft al meer pech gehad dan die van mij bij elkaar, ik vind het ook wel voldoende zo hoor! Dikke kus voor alle stress weer :*
( Groucho Marx )
  woensdag 21 september 2011 @ 16:23:30 #263
24188 Belana
kloon van belana
pi_102223213
thanks, ik vind het ook echt wel zat ja.

Ze eet in ieder geval d'r kleine beetje met veel smaak op en verder is ze moe, maar dat lijkt me logisch!
Nu gaan wij bijkomen van de rekeningen...
stormy waters...
sailin'
  woensdag 21 september 2011 @ 16:25:36 #264
176471 oh-oh
pi_102223303
Ow ja jasses, die dame heeft je al op kosten gejaagd so far he...
( Groucho Marx )
pi_102225080
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:49 schreef Belana het volgende:
Zeeeend, het leek eerst de dikke darm, daar zat ontlasting, die is er gewoon uit gekomen. Dat van de dunne darm was niet te zien op de foto. Hij voelde het gisteren. tja, waarom die dierenarts het zondag dan niet voelde...

We hebben haar net opgehaald, ze is er prima uit gekomen en alweer helemaal haar eigen vrolijke zelf. Ze heeft honger!! Maar mag maar kleine beetje tegelijk.
Het was, voor zover wij konden zien, een stuk tennis bal.
Daar aast ze altijd op, ik ben er altijd al alert op, maarja, das zo gebeurt.
Ik heb een snuitje meegenomen, een hoesje wat je om haar snuit kan doen zodat ze niets in haar mond kan nemen. Die kan ik om doen als er mensen met ballen bezig zijn.
Lullig voor haar, maar ik ben al van kleins af aan aan het trainen met haar dat ze die dingen niet mag en het is me niet gelukt vooralsnog. Dan maar dit, want dit wil ik nooit meer.

Pfff... ik vind dat we nu wel alles gehad hebben voorlopig, ok?
goed om te horen dat het weer goed gaat :D

en hier weer wat vers van de pers fotos van Sammy

ff spelen met zijn bot :)

En hier nog een oudje dat hij onder het bed lag:

Ik luister NL-Talig
  woensdag 21 september 2011 @ 23:14:47 #266
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_102244517
Gelukkig gaat het weer beter met Noes.Wat een pech allemaal zeg,nu is het idd wel klaar idd!!

Die 1e foto van Nacho,dat smoeltje hihi Heerlijk!

En lieve Sammy,die laatste foto onder bed,die uitdrukking op z'n kop,geweldig!
pi_102262545
Hallo allemaal,

Getracht weer helemaal bij te lezen na de vakantie in Italiė en Spanje. Wat een toestand weer met Noes!

Ik heb mijn hart verloren... zucht... ben gisteren met buikpijn van de camping waar mijn ouders staan in Spanje vertrokken na 4 dagen te hebben gekroeld met een pup van een teef daar op de camping die van een medewerker is. Ze heeft er 4 en vader was een toerist en inmiddels alweer lang vertrokken. Onbekend dus wat het wordt.

Ik had 'm zo graag mee willen laten nemen door mijn ouders die morgen met de auto terugkomen. Ik heb er tijd/geld/ruimte/liefde voor maar ik zou Diever (nu bijna 13) zo ongelukkig mee maken weet ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. En ik kan niemand vinden die wel back-up wil zijn mocht het hier echt niet gaan... :'( BOEHOE!!! :'(

Foto's en filmpje zijn (uiteraard) weer van belabberde kwaliteit. Meneertje op de eerste foto heeft mijn hart gestolen en in het filmpje komt hij me likken. Hij liep ook als enige van de 4 continue te kwispelen...

VERDRIETIG!!!
  donderdag 22 september 2011 @ 15:57:28 #268
176471 oh-oh
pi_102262646
Oh wat een leukerds <3
Daar vind je heus wel iemand voor joh!
Hoe vond Dievertje de vakantie???
( Groucho Marx )
pi_102262922
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een leukerds <3
Daar vind je heus wel iemand voor joh!
Hoe vond Dievertje de vakantie???
Als je oh-oh heet vind je er wel iemand voor ja, niet als je bianca heet... Diever was mee naar Italie en dat was helemaal top! Hij en Joy zijn nog steeds geen vrienden maar ze konden allebei gewoon los in het vakantiehuis, Joy liet Diever meestal met rust dus dan gaat het gewoon goed. Er zijn zelfs foto's (volgen nog) dat ze op nog geen meter van elkaar liggen te slapen.

Diever elke dag aan het zwembad, lekker zonnen en pootje baden en Joy heeft leren zwemmen in het zwembad :) 's ochtends en 's avonds lekker spelen in het koele gras, helemaal top. ¨

Daarna zijn we naar huis gereden (vrienden, Diever en ik) en zijn mijn ouders doorgereden naar Spanje waar ik later naartoe gevlogen ben; zonder Diever. En daar ben ik gisteravond laat van thuis gekomen.
  donderdag 22 september 2011 @ 16:17:54 #270
176471 oh-oh
pi_102263239
Wow, heerlijk, ff helemaal weg O+
Waar was Dieverke toen je naar Spanje was?
Knap dat je dat kon zeg ^O^
Geef je hem een dikke vette knuffel van mij?
( Groucho Marx )
pi_102263809
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Wow, heerlijk, ff helemaal weg O+
Waar was Dieverke toen je naar Spanje was?
Knap dat je dat kon zeg ^O^
Geef je hem een dikke vette knuffel van mij?
Dieverke was thuis samen met een oud-collegaatje van mij die woont in Den Bosch en wilde graag oppassen en 'op vakantie' in Rotterdam, goed geregeld toch?! Gelukkig heb ik een huis waar mensen altijd graag een paar nachtjes willen verblijven. Ik had daar Joy en puppies en mama van de puppies om mee te kroelen dus het gemis van Dievie was te doen.

En wanneer kom jij met je roedel naar hier? :)
  donderdag 22 september 2011 @ 16:40:40 #272
176471 oh-oh
pi_102264068
Oh, ik ga echt ff zien of ik dat in oktober in kan plannen, want dat lijkt me echt leuk *O*
( Groucho Marx )
pi_102297189
34.jpg

Dit is mijn schatje Clovis O+
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:13:36 #274
24188 Belana
kloon van belana
pi_102297832
Bianca wat een droppie O+ ik snap je verliefdheid!

Noes is vanmorgen weer goed gekeurd. Alles ziet er goed uit en voelt goed.
Langzaamaan de hoeveelheid eten weer opvoeren tot normaal.
stormy waters...
sailin'
pi_102303643
Ow Clovis :D O+
pi_102303688
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:51 schreef DuBecky het volgende:
[ afbeelding ]

Aahh leuke pup! Mooie vachtkleuren. Wat voor ras is het precies? ik kom niet verder dan een Amerikaanse Stafford maar dat zal het wel niet wezen. :')
pi_102303733
Peruaans konijntje

vrijdag 23 september 2011 @ 17:17:38 #278
176471 oh-oh
pi_102303794
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:14 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Aahh leuke pup! Mooie vachtkleuren. Wat voor ras is het precies? ik kom niet verder dan een Amerikaanse Stafford maar dat zal het wel niet wezen. :')
Oh, ik dacht een boxer te zien :D
Fijn dat Noes goed opknapt Belaan :*
En Bluebelle O+ O+
( Groucho Marx )
pi_102326611
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:14 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Nee niemand zit goed bij hem haha het is namelijk een kruising beagle/boston terrier
en als ik het vertel zegge mensen vaak, ah ja dat zie je er wel in terug haha.
  zaterdag 24 september 2011 @ 12:45:35 #280
176471 oh-oh
pi_102328956
Ja maar kruisingen raden is ook haast onmogelijk. Ik dacht eerst ook boston terrier maar dat was ie toch niet helemaal :D
( Groucho Marx )
pi_102338955
Vandaag onze adoptie appelboom leeg geplukt (25+ kilo!)

pi_102339022
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:51 schreef DuBecky het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een lekker ding. Maar gedraagt hij zich als een rustige maar huilende beagle of als hysterische boston? Altijd interessant met mixjes wat het van welk ras meekrijgt!
pi_102339074
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:51 schreef bianca en michael het volgende:
Vandaag onze adoptie appelboom leeg geplukt (25+ kilo!)

[ afbeelding ]
Wat een leuke foto zo buiten, en Dievertje in 'zitstand' :D Buikje O+
  zondag 25 september 2011 @ 00:58:07 #284
176471 oh-oh
pi_102349833
Whaha, wat ga je met al die appels doen?
Dievertje O+
Wij waren weer in het veld vandaag, wat een weer zeg *O*
Chico heeft een goed week, donderdag heeft ie twee uur lang met grote honden lopen hollen op een losloopveld, vandaag was ie ook weer heerlijk aan de huppel:

SmeerKees moest weer es nodig rollen :')

My Little Pony Billy:

Sjon was ook weer bezig:

K&K:

Oeps, elastiekjes vergeten :')
( Groucho Marx )
  zondag 25 september 2011 @ 14:58:54 #285
44200 Sjeekie_Beekie
pi_102361409
Heerlijk die zomerse foto's.

Lara begint een oud wijf te worden. Gisteren had ik de schuifpui open staan en aangezien onze tuin op het zuiden ligt, schijn het zonnetje lekker op de plaats.

Ze wilde wel in de zon liggen, maar eerst moet haar fleecedekentje ook mee naar buiten. Dat legt ze vakkundig in de zon neer, om daar te gaan liggen. En toen ze te warm kreeg en weer terug naar binnen kwam, bracht ze hem netjes weer terug naar haar kussen. *JEUJ*
Oudste, Jongste en Lara
pi_102366726
Haha ja hier willen 2 dames ook altijd een fleecedekentje. Duurt dan een eeuw voordat ze hem goed hebben gelegd.
pi_102366741
3 van de 5. 2 trutjes hadden geen zin

zondag 25 september 2011 @ 17:47:48 #288
259233 GimmeGore
pi_102366896
Omdat ik zelf geen hond kan houden, maar toch wel een beetje verliefd ben...

Een van deze 4 kleintjes woont vanaf 5 oktober bij mijn ouders (ben laatst meegeweest toen mijn ouders op visite gingen)
pi_102371429
Vandaag heerlijk met sammy door de bossen gelopen :)
En dan merk je dus niks van zijn schuwheid die hij thuis wel heeft.
Hij laat dan best veel toe, en ook naar andere honden heel rustig :)

maakt niet uit hoe groot ze zijn, altijd even een vriendelijke begroeting :)
Hij heeft er in elk geval van genoten van de wandeling.
Ik luister NL-Talig
pi_102376694
Vandaag paar uurtjes naar een strandje.

Noukie vindt me lief. O+

Samen wachten op wat lekkers..

Kleine ondeugd.

Noukie is happy.

Het was dieper dan Tessa had gedacht. :P

Geslaagd uurtje.
pi_102380302
Noukie en Tessa zijn echt een leuk 'setje' O+

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 17:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow, wat een prachtige foto's, ik vind ze super. Dat ze zo serieus kijken, alle 3, dat heeft echt iets speciaals, zeker met die neutrale achtergrond O+
pi_102381610
Morgen onze pup halen :D

pi_102381690
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:44 schreef Co_OL het volgende:
Morgen onze pup halen :D

[ afbeelding ]
Cute, wat voor ras is het.
pi_102381797
Australian Cattle Dog met een beetje Friese Stabij erin
  maandag 26 september 2011 @ 09:37:07 #295
24188 Belana
kloon van belana
pi_102389934
Multi, wat een mooie foto's O+

Hier is Gabber weer thuis, maar het is Noes te veel, dus we houden ze apart.
Ik heb pijnstillers voor haar gehaald nog, want die grote deed te wild.
Ze is nog best een sneu hoopje. Alles nog even extra laten checken en het ziet er goed uit, ze eet ook goed, maar ze heeft echt pijn van de operatie, het arme beest.
Voorlopig geen rondjes park...
stormy waters...
sailin'
pi_102389978
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:53 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Wat een lekker ding. Maar gedraagt hij zich als een rustige maar huilende beagle of als hysterische boston? Altijd interessant met mixjes wat het van welk ras meekrijgt!
Nou hij is nu rustiger aan het worden hij was eerst super hyper maar nu die wat ouder word is hij wel rustiger, gelukkig heel sociaal naar andere honden, hij denkt dat elke hond met hem wilt spelen al is dat niet zo en rent er dus altijd heel blij heen.
  maandag 26 september 2011 @ 09:53:39 #297
176471 oh-oh
pi_102390188
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:37 schreef Belana het volgende:
Multi, wat een mooie foto's O+

Hier is Gabber weer thuis, maar het is Noes te veel, dus we houden ze apart.
Ik heb pijnstillers voor haar gehaald nog, want die grote deed te wild.
Ze is nog best een sneu hoopje. Alles nog even extra laten checken en het ziet er goed uit, ze eet ook goed, maar ze heeft echt pijn van de operatie, het arme beest.
Voorlopig geen rondjes park...
Jeetje, arme Noes toch. Maar wel fijn dat haar Gabber weer thuis is, jammer dat ze apart moeten.
Wij waren gisteren naar de hondenshow hier, was heel leuk, maar vermoeiend.
Ik kreeg net nog een toffe foto van Billy afgelopen donderdag op de Sint Pietersberg :D

Ik heb zelf die hele hond helemaal niet gezien daar eigenlijk _O-
( Groucho Marx )
pi_102398550
Meggie is bij ons aangekomen :) ligt al lekker te slapen/hangen

maandag 26 september 2011 @ 15:14:10 #299
176471 oh-oh
pi_102399428
Oh nu zie ik de cattledog wel in dr kleuren, kop is echt heel anders, cute O+
( Groucho Marx )
pi_102400787
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 17:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een absolute topfoto's zeg! Waar kan ik die ook laten maken?
pi_102401067
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:53 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jeetje, arme Noes toch. Maar wel fijn dat haar Gabber weer thuis is, jammer dat ze apart moeten.
Wij waren gisteren naar de hondenshow hier, was heel leuk, maar vermoeiend.
Ik kreeg net nog een toffe foto van Billy afgelopen donderdag op de Sint Pietersberg :D
[ afbeelding ]
Ik heb zelf die hele hond helemaal niet gezien daar eigenlijk _O-
Een soort Daddy :) (Jeweetwel van Cesar Millan)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')