ken jij mensen met epilepsie ?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:39 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Zou die het niet onderhand zat zijn na zes 6 jaar alleen thuis slaat toch de verveling toe .Epilepsie is vaak goed te behandelen en epilepsie is vaak het gevolg van spanningen (zie deur)Hoezo niet meer betrouwbaar door epilepsie ?
Ik had twee honden met epilepsie .Nu 1,en een aluminium deurknop afvreten lukt niet tijdens epilepsie .Dat is een bewuste daad,op de site staat er ook niks over :http://www.epilepsiebijhonden.nl/soortaanval.htmquote:
juistquote:Op woensdag 14 september 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken wel honden die het hebben / hadden.
En met medicatie is het vaak goed te behandelen.
Ik neem trouwens aan dat het om een boerboel gaat?
ja en juist een boerboel zijn nogal sterk. en echt die fotos die ik gezien heb ...quote:Op woensdag 14 september 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken wel honden die dingen als een deurknop afvreten zouden kunnen presteren in de aanloop naar een aanval hoor, als ze daar groot en sterk genoeg voor waren.
Ik heb er ook eentje met lichte aanvallen, die zie ik van mijlenver aankomen.
hoewel ik eigenlijk liever geen contact meer met mijn ex vriend heb, denk ik dat ik die site toch eens naar hem door ga sturen voor Hektortje.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:59 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ik had twee honden met epilepsie .Nu 1,en een aluminium deurknop afvreten lukt niet tijdens epilepsie .Dat is een bewuste daad,op de site staat er ook niks over :http://www.epilepsiebijhonden.nl/soortaanval.htm
OH Meneer Jansen, wat een beest en wat een geweldige naam ook voor die hondquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:39 schreef Guess. het volgende:
Heerlijke ventjes(en dame!) van Oh-Oh aan het vliegen![]()
Noukie en Tessa,zo lief samen :-)
Gijs en Meneer Jansen in de regen
Wat lief op de 2e foto, dat koppie omhoog kijkendquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
Voor het eerst met Noukie en Tessa naar de hei. Voor Tessa dan voor het eerst.
Ze vond het prachtig, vooral de drukte.. heel veel honden vandaag. Ze liep gewoon met iedereen mee.Dat vond ik dan weer minder.
Huppel huppel
[ afbeelding ]
Dit is fun baasjes...
[ afbeelding ]
Saampjes klaar "liggen" voor de volgende sprint naar andere hondjes.
[ afbeelding ]
Oh die foto is te leuk!quote:
Grote knuffel voor Noes, ik hoop dat het er vanzelf uitkomt Belana!quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef Belana het volgende:
net terug van de dierenarts met Noes. bleef maar spugen. heeft vochtinfuus gehad en prik tegen braken. en een foto van haar darmen. obstructie aan het einde van de dikke darm, dus even afwachten of het er vanzelf uit komt. zo niet, dan opereren...
arm beessie
klysma's of spoelingen ?quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef Belana het volgende:
net terug van de dierenarts met Noes. bleef maar spugen. heeft vochtinfuus gehad en prik tegen braken. en een foto van haar darmen. obstructie aan het einde van de dikke darm, dus even afwachten of het er vanzelf uit komt. zo niet, dan opereren...
arm beessie![]()
Dosering is een indicatie naar lichaamsgewicht.Ik heb de dosering gehalveerd aangezien het anders een plant was .Met tot nu toe vrij aardig resultaat.Hij loopt niet meer (als hij al liep) als een zombie,en weinig / lichte aanvallen .Wel veel meer drinken dan voorheen .Zou een beetje experimenteren met de dosering,zoals je al aangeeft is het ook niks als ze knetterstoned zijn .Er zijn ook meerdere middelen,primedone kan bv.ook leveraandoeningen veroorzaken bij langdurig gebruik.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De medicijnen die de hond nu heeft werken averechts.
Ze wordt er erg sloo mvan, maar ook angstig, voor elk onverwacht geluid of wat dan ook schrikt ze.
Lief stel. Leuk zo samen op dat grote kussen/mandquote:
Zal wel wat angst in zitten dat ze weer gaat spugen, komt wel weer goed.quote:Op maandag 19 september 2011 09:10 schreef Belana het volgende:
Noes heeft inmiddels ontlasting gehad, het komt er langzamerhand uit gelukkig.
Ze is ook weer levendiger, sprong net weer tegen me aan.
wil alleen nog niet eten...
wat is dat hondenplons joh? wat komisch!
wat is Alfa al groot!
Kip koken en dat water geven. Hier gaan ze er dan als een gek van drinken.quote:Op maandag 19 september 2011 19:16 schreef Belana het volgende:
ze heeft hier en daar wat gegeten vandaag, maar haar normale vlees associeert ze volkomen met spugen geloof ik. Dat vind ik een heel moeilijk ding aan honden, die hebben zo snel zo'n associatie.
Ik vind alleen dat ze nog steeds te weinig drinkt.
Maar hoe krijg je een hond aan het drinken???
Als ze maar drinkt.quote:Op maandag 19 september 2011 21:10 schreef Belana het volgende:
ow dat is wel een idee.
Mijn man is net met haar naar het IJsselmeer gegaan en daar heeft ze ook staan drinken, ik had bedacht dat ze dat wel zou doen en dat klopte
Ik noemde het haar zeehondensnuitje.quote:Op maandag 19 september 2011 21:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[ afbeelding ]
Die Noukie maakt echt eensmiley
Scans hebben niks kunnen vinden. Op advies van de DA gaat nu het aantal medicijnen van 6 naar 4 per dag. Om toch wat meer leven erin te krijgen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:37 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Dosering is een indicatie naar lichaamsgewicht.Ik heb de dosering gehalveerd aangezien het anders een plant was .Met tot nu toe vrij aardig resultaat.Hij loopt niet meer (als hij al liep) als een zombie,en weinig / lichte aanvallen .Wel veel meer drinken dan voorheen .Zou een beetje experimenteren met de dosering,zoals je al aangeeft is het ook niks als ze knetterstoned zijn .Er zijn ook meerdere middelen,primedone kan bv.ook leveraandoeningen veroorzaken bij langdurig gebruik.
Hoe komt je hond zo schuw? Altijd al geweest?quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Scans hebben niks kunnen vinden. Op advies van de DA gaat nu het aantal medicijnen van 6 naar 4 per dag. Om toch wat meer leven erin te krijgen.
Ons sammy daar in tegen maakt het nog steeds prima bij ons.
Hij blijft onze kleine schijtluister als er mensen op visite komen.
Blaffen bij binnenkomst, even 2 keer roepen dan is hij stil.
Daarna gaat hij zelf in een ruime boog om het bezoek heen en gaat hij heel rustig op een afstandje kijken. En als hij dan eindelijk een keertje naast het bezoek zit, schiet hij weer weg als ze hem willen aanhalen
jah inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:16 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Hoe komt je hond zo schuw? Altijd al geweest?
Wanneer hoor je hoe het is gegaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef Belana het volgende:
Noes ligt onder het mes as we speak. vanmiddag terug gegaan naar de dierenarts omdat ik haar niet voldoende vond opknappen.
Ze voelden idd iets wat er niet hoort en gaan kijken.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:48 schreef Co_OL het volgende:
Wij gaan as maandag deze pup ophalen
[ afbeelding ]
Rara wat is dit?
Leuke pupsels.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:50 schreef blup het volgende:
Schoon ouders hebben ook 'n nieuwe sinds gisteren.
[ afbeelding ]
Het zit die arme Noes niet mee...quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef Belana het volgende:
Noes ligt onder het mes as we speak. vanmiddag terug gegaan naar de dierenarts omdat ik haar niet voldoende vond opknappen.
Ze voelden idd iets wat er niet hoort en gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |