ken jij mensen met epilepsie ?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:39 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Zou die het niet onderhand zat zijn na zes 6 jaar alleen thuis slaat toch de verveling toe .Epilepsie is vaak goed te behandelen en epilepsie is vaak het gevolg van spanningen (zie deur)Hoezo niet meer betrouwbaar door epilepsie ?
Ik had twee honden met epilepsie .Nu 1,en een aluminium deurknop afvreten lukt niet tijdens epilepsie .Dat is een bewuste daad,op de site staat er ook niks over :http://www.epilepsiebijhonden.nl/soortaanval.htmquote:
juistquote:Op woensdag 14 september 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken wel honden die het hebben / hadden.
En met medicatie is het vaak goed te behandelen.
Ik neem trouwens aan dat het om een boerboel gaat?
ja en juist een boerboel zijn nogal sterk. en echt die fotos die ik gezien heb ...quote:Op woensdag 14 september 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken wel honden die dingen als een deurknop afvreten zouden kunnen presteren in de aanloop naar een aanval hoor, als ze daar groot en sterk genoeg voor waren.
Ik heb er ook eentje met lichte aanvallen, die zie ik van mijlenver aankomen.
hoewel ik eigenlijk liever geen contact meer met mijn ex vriend heb, denk ik dat ik die site toch eens naar hem door ga sturen voor Hektortje.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:59 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ik had twee honden met epilepsie .Nu 1,en een aluminium deurknop afvreten lukt niet tijdens epilepsie .Dat is een bewuste daad,op de site staat er ook niks over :http://www.epilepsiebijhonden.nl/soortaanval.htm
OH Meneer Jansen, wat een beest en wat een geweldige naam ook voor die hondquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:39 schreef Guess. het volgende:
Heerlijke ventjes(en dame!) van Oh-Oh aan het vliegen![]()
Noukie en Tessa,zo lief samen :-)
Gijs en Meneer Jansen in de regen
Wat lief op de 2e foto, dat koppie omhoog kijkendquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
Voor het eerst met Noukie en Tessa naar de hei. Voor Tessa dan voor het eerst.
Ze vond het prachtig, vooral de drukte.. heel veel honden vandaag. Ze liep gewoon met iedereen mee.Dat vond ik dan weer minder.
Huppel huppel
[ afbeelding ]
Dit is fun baasjes...
[ afbeelding ]
Saampjes klaar "liggen" voor de volgende sprint naar andere hondjes.
[ afbeelding ]
Oh die foto is te leuk!quote:
Grote knuffel voor Noes, ik hoop dat het er vanzelf uitkomt Belana!quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef Belana het volgende:
net terug van de dierenarts met Noes. bleef maar spugen. heeft vochtinfuus gehad en prik tegen braken. en een foto van haar darmen. obstructie aan het einde van de dikke darm, dus even afwachten of het er vanzelf uit komt. zo niet, dan opereren...
arm beessie
klysma's of spoelingen ?quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef Belana het volgende:
net terug van de dierenarts met Noes. bleef maar spugen. heeft vochtinfuus gehad en prik tegen braken. en een foto van haar darmen. obstructie aan het einde van de dikke darm, dus even afwachten of het er vanzelf uit komt. zo niet, dan opereren...
arm beessie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |