quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:50 schreef winterstorm666 het volgende:
lieve lieve mensen...
dank jullie voor alle steun en medeleven.
het heeft mij erg gesterkt.
gisteren afscheid genomen van mijn liefste makkertje
hij lag er nog goed bij. vrijdag mag ik de as ophalen.
het voelt zo vreselijk eenzaam nu!
mijn unieke one of a kind maatje!
vanaf dag 1 verzorgd. het zorgenkindje van het nest tot een mooie sterke stevige jongeman.
als een witte schaduw altijd in de buurt en hij vond het geweldig om maar met mij mee te mogen rennen.
in een zeer korte tijd die ik met hem heb gehad heb ik een leven vol liefde gegeven en ontvangen......
mijn puppeduck,yumamaatje, yumelleboem, Yuma!
nooit meer lepelen in bed. dat lieve hoofd en zijn kwispel als je wakker werd.
zijn verhaaltjes en opgewonden piepjes als we iets leuks gingen doen.
de recente grote wandelingen en het hardlopen.
zijn mooie kop op mijn schoot. lekker dicht tegen mij aan en zijn geweldige kusjes....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, dat is net zo'n foto die je in van die lijstjes ziet bij de Blokker.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Maar die stomme teckel was ook mee
[ afbeelding ]
Prachtig.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:10 schreef winterstorm666 het volgende:
heb een memory fotoserie gemaakt voor Yuma.
de nummers van snow patrol hoorde ik toen ik midden in de nacht in de werpkist lag met de pups.
3fm serieus request op en dat is altijd een nummer voor Yuma gebleven..
Ik had hem niet meteen besteld, ben eerst nog naar een winkel in de buurt geweest waar je voor 10 euro een lelijke Lassie penning kon laten graferen, nee dankje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Ah super, duurde het zo lang?
Normaal issie heel snel, wss net vakantietijd of zo?
Damn, na 10 seconden al traantjes in mijn ogen.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:10 schreef winterstorm666 het volgende:
Heb een memory fotoserie gemaakt voor Yuma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval heb ik het idee dat ons over een tijdje een belangrijke keus te wachten staat. Bijna 17 jaar van mij 23 jarige leventje is ze bij me geweest. Maar de dag komt steeds dichterbij dat we haar moeten laten gaan.....
quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:45 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Damn, na 10 seconden al traantjes in mijn ogen.Herinnert me aan mijn eigen hondje. Ze begint helaas echt oud te worden. (Bijna 17)
En haar einde komt naar mijn gevoel steeds dichterbij.
![]()
Het gaat namelijk de laatste tijd weer een beetje kwakkelend met haar. Een paar maanden geleden heeft ze na een prik een verkeerde reactie gekregen, waar ze bijna aan onderdoor ging. Daar is ze gelukkig wel weer helemaal bovenop gekomen.Aan de andere kant begint ze steeds dover/blinder te worden en plassen moet ze ook steeds vaker. (Wat ze wel nog netjes aangeeft. Behalve als je dan te laat bent, er niet was of als ze het echt niet meer kon houden. Al doet ze het dan wel altijd netjes in de tuin als de deur openstaat!) Daarnaast is ze nog wel fit, ze eet goed, reageert nog steeds goed en gaat alles prima....
Maar:
(Onderstaand kan vies overkomen, vandaar de spoiler)Oh 17 jaar is inderdaad oud!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval heb ik het idee dat ons over een tijdje een belangrijke keus te wachten staat. Bijna 17 jaar van mij 23 jarige leventje is ze bij me geweest. Maar de dag komt steeds dichterbij dat we haar moeten laten gaan.....
Heb je met de dierenarts overlegd over die wrat? Want normaal gesproken zouden ze dat toch onder een plaatselijke verdoving weg moeten kunnen halen? Dan is het heel wat minder ingrijpend dan een narcose.
Die prik waar ze slecht op reageerde, was dat een inenting?But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
http://www.ebay.com/sch/t(...)&_ipg=&_trksid=p3686quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:04 schreef Belana het volgende:
wat is die link oh-oh? van die penning?
Wat een mooie foto'squote:Op zondag 11 september 2011 14:21 schreef hugsy33 het volgende:
Leuke penning! En een hoop mooie foto's hier, veel nieuwe inspiratie voor mij![]()
Dit is Rocky, met deze foto heeft hij de fotopagina van het AD gehaald![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mjah, het ding is dus eigenlijk niet eens meer een wrat te noemen. Meer een uit de kluiten gewassen wrat die bijna de grootte van een pingpongbal heeft.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh 17 jaar is inderdaad oud! Heb je met de dierenarts overlegd over die wrat? Want normaal gesproken zouden ze dat toch onder een plaatselijke verdoving weg moeten kunnen halen? Dan is het heel wat minder ingrijpend dan een narcose.
Die prik waar ze slecht op reageerde, was dat een inenting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Bienelientjee op 11-09-2011 14:59:37 ]
Oh wauw, die tweede vooralquote:Op zondag 11 september 2011 14:21 schreef hugsy33 het volgende:
Leuke penning! En een hoop mooie foto's hier, veel nieuwe inspiratie voor mij![]()
Dit is Rocky, met deze foto heeft hij de fotopagina van het AD gehaald![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 september 2011 14:51 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Mjah, het ding is dus eigenlijk niet eens meer een wrat te noemen. Meer een uit de kluiten gewassen wrat die bijna de grootte van een pingpongbal heeft.Dokter staat zelf ook niet 100% achter een operatie (die dus niet plaatselijk verdoofd kan worden). Daar is dus ons issue over wat we moeten doen.
En ja, die aanval was helaas van een inenting. Had ze denk ik op deze leeftijd ook niet meer moeten krijgen. Moeder wilde het en die dokter zei ook niet dat het onverstandig zou zijn. Kreeg ze later in de avond zware koorts, ze kon niet meer zelfstandig staan, ze was één zielig hoopje. Moeders wilde in eerste instantie een nacht afwachten. (Ik zei dat ze meteen naar de dokter moest gaan, want op deze manier had ze de nacht zeker niet gehaald! Moeders heeft tegenwoordig nog spijt van de 2/3 uur die ze gewacht heeft met gaan!) Uiteindelijk zijn ze toch gegaan en na een anti spuit was ze er binnen een dag weer bovenop.
En kort na die aanval kreeg ze er ook nog eens een abces bij in haar nek (heel toevallig op de plek waar ze die inenting gehad had......!)Die hebben ze uiteindelijk ook zonder verdoving behandeld. Daar was ze gelukkig ook weer snel bovenop.
(Ja, ja! Ons hondje heeft ontzettend veel meegemaakt in haar leventje! Ook tepeltumor ensow gehad waardoor ze geen enkele tepel meer overheeft op dit moment. Een verplichte sterrilisatie omdat ze plotslings megaveel bloed ging verliezen. Etcetera. Ze is een sterk beestje!)
In ieder geval hebben we gister met het gezin overlegd. Voorlopig gaat mijn moeder die wrat gewoon zelf goed verzorgen. Verder is ze nog vrij fit en gezond, voor zover je dat van een bijna 17 jarige hond kan zeggen. En mocht ze nu nog verder achteruit gaan (bijvoorbeeld door incontinentie). Dat het dan toch tijd wordt voor het laatste besluit....
Hier nog wat fotootjes van mijn moppie (waarvan 2 in betere tijden!):Oh jakkes, tis niet voor het eerst dat ik hoor van ellende omtrend inentingen, ik ent mn oude honden nu ook echt niet meer hoor. Ik zou de bult ook niet onder narcose laten weghalen, maar er gewoon nog zo lang mogelijk zo het beste van makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik heb die in het rood voor Oscar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:22 schreef K.Weenie het volgende:
De penning in de vorm van een gouden Amerikaanse brandkraan is eindelijk binnen, kei mooi! Opdat 'ie nooit meer kwijtraakt.
[ afbeelding ]
Bedankt nog voor de link Oh-oh!
thanks!!quote:Op zondag 11 september 2011 13:46 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/sch/t(...)&_ipg=&_trksid=p3686
Ow ik wil ook gelukspoppetjes aan de halsbanden van mijn hondjes!quote:Op maandag 12 september 2011 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Mijnes hebben oa deze groene:
[ afbeelding ]
Zeer mooi gedaan.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:10 schreef winterstorm666 het volgende:
heb een memory fotoserie gemaakt voor Yuma.
de nummers van snow patrol hoorde ik toen ik midden in de nacht in de werpkist lag met de pups.
3fm serieus request op en dat is altijd een nummer voor Yuma gebleven..
mja zijn verschillende soorten van,quote:Op woensdag 14 september 2011 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, een hond meteen maar in laten slapen bij epileptie?
Ik hoop dat het anders uitpakt voor ze...
Zou die het niet onderhand zat zijn na zes 6 jaar alleen thuis slaat toch de verveling toe .Epilepsie is vaak goed te behandelen en epilepsie is vaak het gevolg van spanningen (zie deur)Hoezo niet meer betrouwbaar door epilepsie ?quote:Op woensdag 14 september 2011 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zeer mooi gedaan.
Zeker nu in het achterhoofd dat een collega bij de dierenarts zit voor een scan van zijn hond.
Is een bourber (als ik goed schrijf). Sinds ongeveer 1.5 jaar heeft hij gedrag wat niet te plaatsen was. Hij krabde aan hout en werd anders volgens de collega. Maar laatste maand is het erger geworden.
Nu kwam de collega een maandag thuis en was de hond helemaal doorgedraaid schijnbaar. Hij liet me fotos zien va neen hard houten keukendeur. Compleet kapot gegeten, tot bloedens aan toe bij de hond. De aluminium deurklink compleet kapot.
Had de collega dierenarts gebeld (want de hond was weer rustig toen hij thuis kwam) kreeg hij te horen dat het alleen angst is. Maar jah, hond is al 6 jaar alleen thuis en nooit last van gehad. Heeft hij een andere dierenarts gebeld en de fotos voor gelegd. En die vreest een epileptische aanval. Als dat zo is, dan is de hond niet meer betrouwbaar en moet hij hem laten inslapen.
Spannende dag dus voor de collega
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:39 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Zou die het niet onderhand zat zijn na zes 6 jaar alleen thuis slaat toch de verveling toe .Epilepsie is vaak goed te behandelen en epilepsie is vaak het gevolg van spanningen (zie deur)Hoezo niet meer betrouwbaar door epilepsie ?
Want?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar hebben we zeeeend weer hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |