quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:50 schreef winterstorm666 het volgende:
lieve lieve mensen...
dank jullie voor alle steun en medeleven.
het heeft mij erg gesterkt.
gisteren afscheid genomen van mijn liefste makkertje
hij lag er nog goed bij. vrijdag mag ik de as ophalen.
het voelt zo vreselijk eenzaam nu!
mijn unieke one of a kind maatje!
vanaf dag 1 verzorgd. het zorgenkindje van het nest tot een mooie sterke stevige jongeman.
als een witte schaduw altijd in de buurt en hij vond het geweldig om maar met mij mee te mogen rennen.
in een zeer korte tijd die ik met hem heb gehad heb ik een leven vol liefde gegeven en ontvangen......
mijn puppeduck,yumamaatje, yumelleboem, Yuma!
nooit meer lepelen in bed. dat lieve hoofd en zijn kwispel als je wakker werd.
zijn verhaaltjes en opgewonden piepjes als we iets leuks gingen doen.
de recente grote wandelingen en het hardlopen.
zijn mooie kop op mijn schoot. lekker dicht tegen mij aan en zijn geweldige kusjes....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, dat is net zo'n foto die je in van die lijstjes ziet bij de Blokker.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Maar die stomme teckel was ook mee
[ afbeelding ]
Prachtig.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:10 schreef winterstorm666 het volgende:
heb een memory fotoserie gemaakt voor Yuma.
de nummers van snow patrol hoorde ik toen ik midden in de nacht in de werpkist lag met de pups.
3fm serieus request op en dat is altijd een nummer voor Yuma gebleven..
Ik had hem niet meteen besteld, ben eerst nog naar een winkel in de buurt geweest waar je voor 10 euro een lelijke Lassie penning kon laten graferen, nee dankje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Ah super, duurde het zo lang?
Normaal issie heel snel, wss net vakantietijd of zo?
Damn, na 10 seconden al traantjes in mijn ogen.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:10 schreef winterstorm666 het volgende:
Heb een memory fotoserie gemaakt voor Yuma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval heb ik het idee dat ons over een tijdje een belangrijke keus te wachten staat. Bijna 17 jaar van mij 23 jarige leventje is ze bij me geweest. Maar de dag komt steeds dichterbij dat we haar moeten laten gaan.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |