Aahh leuke pup! Mooie vachtkleuren. Wat voor ras is het precies? ik kom niet verder dan een Amerikaanse Stafford maar dat zal het wel niet wezen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:51 schreef DuBecky het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn schatje Clovis
Oh, ik dacht een boxer te zienquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:14 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Aahh leuke pup! Mooie vachtkleuren. Wat voor ras is het precies? ik kom niet verder dan een Amerikaanse Stafford maar dat zal het wel niet wezen.
Nee niemand zit goed bij hem haha het is namelijk een kruising beagle/boston terrierquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:14 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Aahh leuke pup! Mooie vachtkleuren. Wat voor ras is het precies? ik kom niet verder dan een Amerikaanse Stafford maar dat zal het wel niet wezen.
Wat een lekker ding. Maar gedraagt hij zich als een rustige maar huilende beagle of als hysterische boston? Altijd interessant met mixjes wat het van welk ras meekrijgt!quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:51 schreef DuBecky het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn schatje Clovis
Wat een leuke foto zo buiten, en Dievertje in 'zitstand'quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:51 schreef bianca en michael het volgende:
Vandaag onze adoptie appelboom leeg geplukt (25+ kilo!)
[ afbeelding ]
Wow, wat een prachtige foto's, ik vind ze super. Dat ze zo serieus kijken, alle 3, dat heeft echt iets speciaals, zeker met die neutrale achtergrondquote:Op zondag 25 september 2011 17:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
3 van de 5. 2 trutjes hadden geen zin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou hij is nu rustiger aan het worden hij was eerst super hyper maar nu die wat ouder word is hij wel rustiger, gelukkig heel sociaal naar andere honden, hij denkt dat elke hond met hem wilt spelen al is dat niet zo en rent er dus altijd heel blij heen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:53 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Wat een lekker ding. Maar gedraagt hij zich als een rustige maar huilende beagle of als hysterische boston? Altijd interessant met mixjes wat het van welk ras meekrijgt!
Jeetje, arme Noes toch. Maar wel fijn dat haar Gabber weer thuis is, jammer dat ze apart moeten.quote:Op maandag 26 september 2011 09:37 schreef Belana het volgende:
Multi, wat een mooie foto's
Hier is Gabber weer thuis, maar het is Noes te veel, dus we houden ze apart.
Ik heb pijnstillers voor haar gehaald nog, want die grote deed te wild.
Ze is nog best een sneu hoopje. Alles nog even extra laten checken en het ziet er goed uit, ze eet ook goed, maar ze heeft echt pijn van de operatie, het arme beest.
Voorlopig geen rondjes park...
Wat een absolute topfoto's zeg! Waar kan ik die ook laten maken?quote:Op zondag 25 september 2011 17:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
3 van de 5. 2 trutjes hadden geen zin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |