en ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef Belana het volgende:
Noes ligt onder het mes as we speak. vanmiddag terug gegaan naar de dierenarts omdat ik haar niet voldoende vond opknappen.
Ze voelden idd iets wat er niet hoort en gaan kijken.
Vooralsnog beterschap toegewenst aan Noes ,ze zal het wel slecht hebben gehad ,Leo's zijn best gevoelig voor narcose.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:02 schreef Belana het volgende:
sorry dat ik nog geen update gegeven heb.
alles is goed gegaan. Ze had een stuk rubber in haar dunne darm.. hij dacht aan een schoenzool. Nou ja, ik weet het niet, die beesten vreten alles...
Ik ben wel heel bang dat ze dat in de toekomst weer een keer doet.
Vannacht blijft ze bij de dierenarts, morgenmiddag kan ik haar halen.
goed om te horen dat het weer goed gaatquote:Op woensdag 21 september 2011 11:49 schreef Belana het volgende:
Zeeeend, het leek eerst de dikke darm, daar zat ontlasting, die is er gewoon uit gekomen. Dat van de dunne darm was niet te zien op de foto. Hij voelde het gisteren. tja, waarom die dierenarts het zondag dan niet voelde...
We hebben haar net opgehaald, ze is er prima uit gekomen en alweer helemaal haar eigen vrolijke zelf. Ze heeft honger!! Maar mag maar kleine beetje tegelijk.
Het was, voor zover wij konden zien, een stuk tennis bal.
Daar aast ze altijd op, ik ben er altijd al alert op, maarja, das zo gebeurt.
Ik heb een snuitje meegenomen, een hoesje wat je om haar snuit kan doen zodat ze niets in haar mond kan nemen. Die kan ik om doen als er mensen met ballen bezig zijn.
Lullig voor haar, maar ik ben al van kleins af aan aan het trainen met haar dat ze die dingen niet mag en het is me niet gelukt vooralsnog. Dan maar dit, want dit wil ik nooit meer.
Pfff... ik vind dat we nu wel alles gehad hebben voorlopig, ok?
Als je oh-oh heet vind je er wel iemand voor ja, niet als je bianca heet... Diever was mee naar Italie en dat was helemaal top! Hij en Joy zijn nog steeds geen vrienden maar ze konden allebei gewoon los in het vakantiehuis, Joy liet Diever meestal met rust dus dan gaat het gewoon goed. Er zijn zelfs foto's (volgen nog) dat ze op nog geen meter van elkaar liggen te slapen.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een leukerds <3
Daar vind je heus wel iemand voor joh!
Hoe vond Dievertje de vakantie???
Dieverke was thuis samen met een oud-collegaatje van mij die woont in Den Bosch en wilde graag oppassen en 'op vakantie' in Rotterdam, goed geregeld toch?! Gelukkig heb ik een huis waar mensen altijd graag een paar nachtjes willen verblijven. Ik had daar Joy en puppies en mama van de puppies om mee te kroelen dus het gemis van Dievie was te doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Wow, heerlijk, ff helemaal weg![]()
Waar was Dieverke toen je naar Spanje was?
Knap dat je dat kon zeg![]()
Geef je hem een dikke vette knuffel van mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |