abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102189515
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:43 schreef Belana het volgende:
Noes ligt onder het mes as we speak. vanmiddag terug gegaan naar de dierenarts omdat ik haar niet voldoende vond opknappen.
Ze voelden idd iets wat er niet hoort en gaan kijken.
en ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_102189627
Oh Noes -O- Ik hoop dat alles goed is gegaan Belana!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:51:08 #253
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_102192179
Hoe is het met Noes gegaan?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:31:30 #254
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_102194120
Beterschap Noesje!
Snel beter worden hoor!
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:02:12 #255
24188 Belana
kloon van belana
pi_102198931
sorry dat ik nog geen update gegeven heb.
alles is goed gegaan. Ze had een stuk rubber in haar dunne darm.. hij dacht aan een schoenzool. Nou ja, ik weet het niet, die beesten vreten alles...
Ik ben wel heel bang dat ze dat in de toekomst weer een keer doet.

Vannacht blijft ze bij de dierenarts, morgenmiddag kan ik haar halen.
stormy waters...
sailin'
pi_102200357
Ow jeetje, ja dat word alles heel goed opruimen. Ken iemand met een Beagle en die vreet dus ook alles op. Die moet nu met een muilkorf lopen buiten. Is ook al 2x geopereerd en een stuk van de darm verwijderd.

Hopelijk voelt ze zich snel weer goed.
pi_102200433
Nacho op de sos-strays reunie zondag, met 2 van de Spaanse vrijwilligers die er ook waren, uit het asiel waar hij vandaan komt.

woensdag 21 september 2011 @ 09:08:12 #258
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_102209069
Belana, jeetje, wat een gedoe met Noes zeg, ik hoop dat ze nu heel snel opknapt ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_102209850
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:02 schreef Belana het volgende:
sorry dat ik nog geen update gegeven heb.
alles is goed gegaan. Ze had een stuk rubber in haar dunne darm.. hij dacht aan een schoenzool. Nou ja, ik weet het niet, die beesten vreten alles...
Ik ben wel heel bang dat ze dat in de toekomst weer een keer doet.

Vannacht blijft ze bij de dierenarts, morgenmiddag kan ik haar halen.
Vooralsnog beterschap toegewenst aan Noes ,ze zal het wel slecht hebben gehad ,Leo's zijn best gevoelig voor narcose.

.....en om een kans te hebben het in de toekomst te voorkomen :ga ze trainen dat ze enkel van 1 persoon voedsel aan mogen nemen,en geef ook nooit thuis meer iets via de vloer .
Je kan ze zo trainen dat buiten degene die het voedsel verstrekt ,ze hun kop afwenden bij aanbieden door derden .
Als ze thuis van de grond eten ,krijg je ze buiten ook niet van het aaseten af .
Afleren is dan wel moeilijker dan aanleren ,maar oude honden kan je ook nieuwe dingen leren .

P.S Dunne darm,het was toch dikke ?

[ Bericht 1% gewijzigd door zeeeend op 21-09-2011 09:56:56 ]
pi_102212013
Gelukkig dat ze Noes geholpen hebben, beterschap. Vanmiddag lekker weer naar huis. :)

Wat is Nacho een lief oudje, tenminste aan het snuitje te zien. :D
  woensdag 21 september 2011 @ 11:49:34 #261
24188 Belana
kloon van belana
pi_102213102
Zeeeend, het leek eerst de dikke darm, daar zat ontlasting, die is er gewoon uit gekomen. Dat van de dunne darm was niet te zien op de foto. Hij voelde het gisteren. tja, waarom die dierenarts het zondag dan niet voelde...

We hebben haar net opgehaald, ze is er prima uit gekomen en alweer helemaal haar eigen vrolijke zelf. Ze heeft honger!! Maar mag maar kleine beetje tegelijk.
Het was, voor zover wij konden zien, een stuk tennis bal.
Daar aast ze altijd op, ik ben er altijd al alert op, maarja, das zo gebeurt.
Ik heb een snuitje meegenomen, een hoesje wat je om haar snuit kan doen zodat ze niets in haar mond kan nemen. Die kan ik om doen als er mensen met ballen bezig zijn.
Lullig voor haar, maar ik ben al van kleins af aan aan het trainen met haar dat ze die dingen niet mag en het is me niet gelukt vooralsnog. Dan maar dit, want dit wil ik nooit meer.

Pfff... ik vind dat we nu wel alles gehad hebben voorlopig, ok?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 21 september 2011 @ 12:11:17 #262
176471 oh-oh
pi_102213898
Jee ja, Noes heeft al meer pech gehad dan die van mij bij elkaar, ik vind het ook wel voldoende zo hoor! Dikke kus voor alle stress weer :*
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 21 september 2011 @ 16:23:30 #263
24188 Belana
kloon van belana
pi_102223213
thanks, ik vind het ook echt wel zat ja.

Ze eet in ieder geval d'r kleine beetje met veel smaak op en verder is ze moe, maar dat lijkt me logisch!
Nu gaan wij bijkomen van de rekeningen...
stormy waters...
sailin'
  woensdag 21 september 2011 @ 16:25:36 #264
176471 oh-oh
pi_102223303
Ow ja jasses, die dame heeft je al op kosten gejaagd so far he...
( Groucho Marx )
pi_102225080
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:49 schreef Belana het volgende:
Zeeeend, het leek eerst de dikke darm, daar zat ontlasting, die is er gewoon uit gekomen. Dat van de dunne darm was niet te zien op de foto. Hij voelde het gisteren. tja, waarom die dierenarts het zondag dan niet voelde...

We hebben haar net opgehaald, ze is er prima uit gekomen en alweer helemaal haar eigen vrolijke zelf. Ze heeft honger!! Maar mag maar kleine beetje tegelijk.
Het was, voor zover wij konden zien, een stuk tennis bal.
Daar aast ze altijd op, ik ben er altijd al alert op, maarja, das zo gebeurt.
Ik heb een snuitje meegenomen, een hoesje wat je om haar snuit kan doen zodat ze niets in haar mond kan nemen. Die kan ik om doen als er mensen met ballen bezig zijn.
Lullig voor haar, maar ik ben al van kleins af aan aan het trainen met haar dat ze die dingen niet mag en het is me niet gelukt vooralsnog. Dan maar dit, want dit wil ik nooit meer.

Pfff... ik vind dat we nu wel alles gehad hebben voorlopig, ok?
goed om te horen dat het weer goed gaat :D

en hier weer wat vers van de pers fotos van Sammy

ff spelen met zijn bot :)

En hier nog een oudje dat hij onder het bed lag:

You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 21 september 2011 @ 23:14:47 #266
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_102244517
Gelukkig gaat het weer beter met Noes.Wat een pech allemaal zeg,nu is het idd wel klaar idd!!

Die 1e foto van Nacho,dat smoeltje hihi Heerlijk!

En lieve Sammy,die laatste foto onder bed,die uitdrukking op z'n kop,geweldig!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_102262545
Hallo allemaal,

Getracht weer helemaal bij te lezen na de vakantie in Italië en Spanje. Wat een toestand weer met Noes!

Ik heb mijn hart verloren... zucht... ben gisteren met buikpijn van de camping waar mijn ouders staan in Spanje vertrokken na 4 dagen te hebben gekroeld met een pup van een teef daar op de camping die van een medewerker is. Ze heeft er 4 en vader was een toerist en inmiddels alweer lang vertrokken. Onbekend dus wat het wordt.

Ik had 'm zo graag mee willen laten nemen door mijn ouders die morgen met de auto terugkomen. Ik heb er tijd/geld/ruimte/liefde voor maar ik zou Diever (nu bijna 13) zo ongelukkig mee maken weet ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. En ik kan niemand vinden die wel back-up wil zijn mocht het hier echt niet gaan... :'( BOEHOE!!! :'(

Foto's en filmpje zijn (uiteraard) weer van belabberde kwaliteit. Meneertje op de eerste foto heeft mijn hart gestolen en in het filmpje komt hij me likken. Hij liep ook als enige van de 4 continue te kwispelen...

VERDRIETIG!!!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  donderdag 22 september 2011 @ 15:57:28 #268
176471 oh-oh
pi_102262646
Oh wat een leukerds <3
Daar vind je heus wel iemand voor joh!
Hoe vond Dievertje de vakantie???
( Groucho Marx )
pi_102262922
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een leukerds <3
Daar vind je heus wel iemand voor joh!
Hoe vond Dievertje de vakantie???
Als je oh-oh heet vind je er wel iemand voor ja, niet als je bianca heet... Diever was mee naar Italie en dat was helemaal top! Hij en Joy zijn nog steeds geen vrienden maar ze konden allebei gewoon los in het vakantiehuis, Joy liet Diever meestal met rust dus dan gaat het gewoon goed. Er zijn zelfs foto's (volgen nog) dat ze op nog geen meter van elkaar liggen te slapen.

Diever elke dag aan het zwembad, lekker zonnen en pootje baden en Joy heeft leren zwemmen in het zwembad :) 's ochtends en 's avonds lekker spelen in het koele gras, helemaal top. ¨

Daarna zijn we naar huis gereden (vrienden, Diever en ik) en zijn mijn ouders doorgereden naar Spanje waar ik later naartoe gevlogen ben; zonder Diever. En daar ben ik gisteravond laat van thuis gekomen.
  donderdag 22 september 2011 @ 16:17:54 #270
176471 oh-oh
pi_102263239
Wow, heerlijk, ff helemaal weg O+
Waar was Dieverke toen je naar Spanje was?
Knap dat je dat kon zeg ^O^
Geef je hem een dikke vette knuffel van mij?
( Groucho Marx )
pi_102263809
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Wow, heerlijk, ff helemaal weg O+
Waar was Dieverke toen je naar Spanje was?
Knap dat je dat kon zeg ^O^
Geef je hem een dikke vette knuffel van mij?
Dieverke was thuis samen met een oud-collegaatje van mij die woont in Den Bosch en wilde graag oppassen en 'op vakantie' in Rotterdam, goed geregeld toch?! Gelukkig heb ik een huis waar mensen altijd graag een paar nachtjes willen verblijven. Ik had daar Joy en puppies en mama van de puppies om mee te kroelen dus het gemis van Dievie was te doen.

En wanneer kom jij met je roedel naar hier? :)
  donderdag 22 september 2011 @ 16:40:40 #272
176471 oh-oh
pi_102264068
Oh, ik ga echt ff zien of ik dat in oktober in kan plannen, want dat lijkt me echt leuk *O*
( Groucho Marx )
pi_102297189
34.jpg

Dit is mijn schatje Clovis O+
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:13:36 #274
24188 Belana
kloon van belana
pi_102297832
Bianca wat een droppie O+ ik snap je verliefdheid!

Noes is vanmorgen weer goed gekeurd. Alles ziet er goed uit en voelt goed.
Langzaamaan de hoeveelheid eten weer opvoeren tot normaal.
stormy waters...
sailin'
pi_102303643
Ow Clovis :D O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')