O hij is echt prachtig gewordenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
We kwamen in de pauze Sandor eindelijk weer eens tegen![]()
We hebben hem nu al echt lang niet gezien, want het is telkens heel druk in de pauze in hun winkel, en meneertje krijst de hele winkel bij elkaar als ik binnen kom, en als zijn baasjes het druk hebben kan hij dan niet uit de bench, en dan vind ik het weer zielig![]()
Dus we slaan even over tot het weer wat rustiger is in de stad, we lopen zelfs niet meer door zijn straat, want als hij ons buiten hoort lopen krijst ie ook alles bij elkaar en ik vind dat echt zo sneu.
Maar nu was hij toevallig ook aan het wandelen toen wij buiten liepen, Kees en Karel hadden hem zelfs nooit meer gezien sinds hij bij ons was als flessenbaby, maar ze wisten precies wie hij was![]()
En gekke malle Sandor die dook meteen boven op mij om te bijten, mn tas leeg te roven, me in mn nek te kruipen, echt, niet te houden was hij![]()
En daarna op Sjon om te knokken en te spelen![]()
[ afbeelding ]
Hij is zo mooi geworden, en zo leuk![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat ze het daar meteen zo goed naar haar zin heeft!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Denk het wel ja. Ze is ook superlief, maar ze heeft daar net wat meer rust. Ze liep al gelijk vrolijk naar binnen en ging de logeerteckel uitdagen. Ze heeft vandaag ook al lekker in het veld lopen racen![]()
Ik ga haar over een poosje weer opzoeken en krijg veel updates en foto's
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:19 schreef oh-oh het volgende:
En twee Mickjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:16 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwtje help??
Tessa had op een of andere manier een touwtje om zich heen gebonden.
Vond ze maar vreemd.
Car en carquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:17 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Careltje en Oscar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |