Dat doet dat ding zelf.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:26 schreef onlogisch het volgende:
Anders maak ik even een fail @ topic nummering. Vreemd want zovaak maak ik geen nieuwe topics en ik dacht toch echt te lezen dat ik zelf even de nummering aan moest passen?
Iedere boerenlul zal kunnen begrijpen dat Van Geel 4-5 miljoen voor Fer niet kan weigeren. Ik ga Van Geel sowieso pas echt afrekenen op het team dat er vanaf volgend seizoen komt te staan. Dus dat 'denken aan zijn eigen positie' is wmb nog totaal niet van toepassing.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef eight het volgende:
[..]
van Geel denkt natuurlijk ook aan zijn eigen positie. Hij is mede verantwoordelijk voor een goede sportieve prestatie en met of zonder Fer is daarin een groot verschil.
Sowieso lopen heel veel contracten af volgend jaar. Wat als het weer zo'n ramp seizoen wordt? Hoeveel willen er dan bijtekenen denk je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedere boerenlul zal kunnen begrijpen dat Van Geel 4-5 miljoen voor Fer niet kan weigeren. Ik ga Van Geel sowieso pas echt afrekenen op het team dat er vanaf volgend seizoen komt te staan. Dus dat 'denken aan zijn eigen positie' is wmb nog totaal niet van toepassing.
Het enige dat Van Geel nu hoeft te doen is de hoofdprijs vangen voor Fer en Wijnaldum, en dat lijkt hem aardig te lukken. Oja, en het contract van Biseswar verlengen.
Tuurlijk moet er wel enige sportieve balans bewaakt worden, en tuurlijk is het blijven van Fer daarbij zeer welkom. Maar er zijn nou eenmaal bedragen die je niet kan weigeren, en al helemaal niet in onze positie. Dat is jammer, maar dat is ook inherent aan de situatie waarin we zitten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso lopen heel veel contracten af volgend jaar. Wat als het weer zo'n ramp seizoen wordt? Hoeveel willen er dan bijtekenen denk je?
Vandaar ook dat ze nu de contracten willen opwaarderen. Uiteraard vind ik ook dat Fer verkocht moet worden. Als hij nou wilt bijtekenen ligt het anders...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso lopen heel veel contracten af volgend jaar. Wat als het weer zo'n ramp seizoen wordt? Hoeveel willen er dan bijtekenen denk je?
twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 17-08-2011 om 12:34:55John Guidetti ( #ManCity ), die niet naar #FCTwente wilde, staat niet afwijzend tegenover #Feyenoord. Zie www.vi.nl http://t.co/qBDRsoV reageer retweet
Zie OP.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:37 schreef Stokstaart het volgende:
Welke (belangrijke) contracten lopen volgend jaar af?
Biseswar, Cabral, verder?
Alleen Fernandez en van Haaren behouden . who the fuck is Torres ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Zie OP.
Mulder, Torres, Swerts, Schenkeveld, Fernandez, Van Haaren en Schaken.
En Mokotjo niet te vergeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Zie OP.
Mulder, Torres, Swerts, Schenkeveld, Fernandez, Van Haaren en Schaken.
Darley.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen Fernandez en van Haaren behouden . who the fuck is Torres ?
Opgelostquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:26 schreef onlogisch het volgende:
Anders maak ik even een fail @ topic nummering. Vreemd want zovaak maak ik geen nieuwe topics en ik dacht toch echt te lezen dat ik zelf even de nummering aan moest passen?
Fernando, is de nieuwe spits.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen Fernandez en van Haaren behouden . who the fuck is Torres ?
Eens. Hoewel hij gister op de training wel heel onzeker speelde.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Schenkeveld ook zeker verlengen trouwens. Nog eerder dan Van Haaren imo.
Toen 'ie naar rechts (vanuit zijn oogpunt) dook inderdaad. Puike save, lekker lang zweven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef Caland het volgende:
Mullie stond wel lekker te keepen zaterdag trouwens, ik zag er zelfs een showduik tussenzitten
Het sportieve vooruitzicht wellicht?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:59 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet waarom we onze spelers niet gewoon vijf jaar vastleggen. Dat lukt ze bij Ajax wel, waarom hier niet?
Wat me nog het meest verraste was hoeveel hij klem had. Als hij zo doorgaat wordt het echt een topper.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef Caland het volgende:
Mullie stond wel lekker te keepen zaterdag trouwens, ik zag er zelfs een showduik tussenzitten
Salariseisen. Technisch gezien is het goedkoper om voor 3 jaar vast te leggen en dan pas op te hogen. Dan betaal je 3 jaar lager salaris en dan 2 jaar hoger. Ajax betaalt van die 5 jaar, 3 jaar lang een te hoog salaris. Dat kunnen we gewoon niet maken...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:59 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet waarom we onze spelers niet gewoon vijf jaar vastleggen. Dat lukt ze bij Ajax wel, waarom hier niet?
Omdat wij een incapabel bestuur hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:59 schreef TC03 het volgende:
Als Torres nieuw is, hoe kan het dat zijn contract dan aflooptquote:
1-jarig contract.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:11 schreef eight het volgende:
[..]
Als Torres nieuw is, hoe kan het dat zijn contract dan afloopt
Daar moeten ze echt eens mee ophouden. Als hij niet presteert heeft het geld gekost, presteert hij wel dan loopt hij weer gratis de deur uit.quote:
Christus.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:14 schreef eight het volgende:
[..]
Daar moeten ze echt eens mee ophouden. Als hij niet presteert heeft het geld gekost, presteert hij wel dan loopt hij weer gratis de deur uit.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:14 schreef eight het volgende:
[..]
Daar moeten ze echt eens mee ophouden. Als hij niet presteert heeft het geld gekost, presteert hij wel dan loopt hij weer gratis de deur uit.
Zo mooi dit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:14 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:11 schreef eight het volgende:
[..]
Als Torres nieuw is, hoe kan het dat zijn contract dan afloopt
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:40 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan?
In dit soort contracten hoort gewoon een eenzijdige optie tot verlengen in de voorwaarden te staan. Doen andere clubs ook met succes.
[..]
Wat is er vreemd aan?
In dit soort contracten hoort gewoon een eenzijdige optie tot verlengen in de voorwaarden te staan. Doen andere clubs ook met succes.
[..]
Wat is er vreemd aan?
Dude, dit wordt een klassieker...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:40 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan?
Oepsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]!!! Heb je het nog steeds niet door?
Ik denk dat hij snel genoeg het forum overgaatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:00 schreef eight het volgende:
[..]
OepsMaar goed dat ik deze flater hier maak.
Ik zie hem er wel 20 maken dit seizoen, zal zomaar een verrassing kunnen worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:00 schreef eight het volgende:
[..]
OepsMaar goed dat ik deze flater hier maak.
Financieel mag van Geel een dergelijk bod eigenlijk niet weigeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:37 schreef Happel het volgende:
Snap best dat Van Geel vast blijft houden aan de vraagprijs. Fer weg is een grote aderlating voor het team dit seizoen. Dat valt niet op te vangen, zeker als ze helemaal niks kunnen/mogen investeren.twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 17-08-2011 om 12:34:55John Guidetti ( #ManCity ), die niet naar #FCTwente wilde, staat niet afwijzend tegenover #Feyenoord. Zie www.vi.nl http://t.co/qBDRsoV reageer retweet
Dat geldt voor zoveel zaken. Af en toe moet je ook durven kiezen voor het sportieve aspect. Maar ik denk dat Fer alsnog weggaat, alleen voor meer dan de fooi die Munstertman eerst had geboden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Financieel mag van Geel een dergelijk bod eigenlijk niet weigeren.
Yep, dit is niet bepaald mijn 'finest hour'.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat hij snel genoeg het forum overgaat
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:08 schreef eight het volgende:
[..]
Yep, dit is niet bepaald mijn 'finest hour'.
Ja hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Financieel mag van Geel een dergelijk bod eigenlijk niet weigeren.
Eensquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor.
Als je weer serieus genomen wil worden dan betekent dat óók dat je je niet laat piepelen door een andere club die denkt te kunnen profiteren van je financiële situatie.
Het straalt trots uit, dat je Twente de deur wijst en kiest voor behoud van kwaliteit in het veld ondanks je schulden.
Je leeg laten kopen door provincieclubs is vernederend. Van Geel geeft Feyenoord weer wat waardigheid terug op deze manier, en het moet niet onderschat worden hoe belangrijk dat is. Tevens moet niet onderschat worden hoe belangrijk een goed seizoen is, voor het bijtekenen van huidige selectiespelers en het aantrekken van nieuwe, volgende zomer.
Dus: óf voor Fer de absolute hoofdprijs, of het gaat gewoon niet door. Ik vind het cool.
Resultaten komen niet als je je aanjager op het middenveld verkoop zonder daar wat voor terug te mogen kopen. En ook geen spits: Van Geel gaf van de week duidelijk aan dat een eventuele transferopbrengst IN ZIJN GEHEEL zou moeten worden besteed aan schuldenaflossing, van onze vrienden van de knvb.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:32 schreef Stokstaart het volgende:
.
Meer geld betekent in dit geval eerder een spits kunnen kopen.
Waardigheid komt vanzelf weer met resultaten
Zolang de KNVB blijft vinden dat transferopbrengsten direct naar aflossing van schulden moet gaan zal dit toch echt niet het geval zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:32 schreef Stokstaart het volgende:
.
Meer geld betekent in dit geval eerder een spits kunnen kopen.
Waardigheid komt vanzelf weer met resultaten
Die schuld zal hoe dan ook afbetaald moeten worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Resultaten komen niet als je je aanjager op het middenveld verkoop zonder daar wat voor terug te mogen kopen. En ook geen spits: Van Geel gaf van de week duidelijk aan dat een eventuele transferopbrengst IN ZIJN GEHEEL zou moeten worden besteed aan schuldenaflossing, van onze vrienden van de knvb.
Hopelijk gaat Guidetti lukken, dat is huur en kan middels vrijgekomen salarisbudget.
Misschien verlengt hij wel als we bij de winterstop nog in top 3 staan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die schuld zal hoe dan ook afbetaald moeten worden.
Dus nu doen alsof je neus bloedt en je aanjager niet verkopen klinkt nobel, maar betekent gewoon dat de bestaande problemen voor je uit schuift.
Ik vind jouw stelling opgaan als Fer een doorlopend contract zou hebben. Maar volgend jaar gaat hij hoe dan ook weg.
Op het woordje ''misschien'' kan je geen beleid voeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien verlengt hij wel als we bij de winterstop nog in top 3 staan.
Misschien komt Wijnaldum ook terug in de winter. Kan allemaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De eerste gesprekken met van Persie zijn ook reeds gevoerd door van Geel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:17 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Misschien komt Wijnaldum ook terug in de winter. Kan allemaal.
Als na een negatief resultaat tegen Benfica die CL-miljoenen dan ook nog uitblijven zal dat ongetwijfeld invloed hebben op het bedrag dat Twente bereid is te gaan betalen.quote:"Hij is een goede voetballer, maar we zoeken eigenlijk spelers voor een andere positie", zegt Redknapp tegen Sky Sports. "Ik denk niet dat het doorgaat."
En ik denk dat je met het totaal negeren van het sportieve aspect de kern van je bestaan als club onderuithaalt. Je moet het evenwicht in de gaten houden. Als je al 29 goals hebt verkocht (Luc en Wijnaldum) en je gaat nu ook nog je power op het middenveld verkopen terwijl je op koers zit qua schuldenaflossing, dan sla je in mijn ogen dóór.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die schuld zal hoe dan ook afbetaald moeten worden.
Dus nu doen alsof je neus bloedt en je aanjager niet verkopen klinkt nobel, maar betekent gewoon dat de bestaande problemen voor je uit schuift.
Ik vind jouw stelling opgaan als Fer een doorlopend contract zou hebben. Maar volgend jaar gaat hij hoe dan ook weg.
Dat denk ik niet, maar dat moet ook niet de insteek zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sfeer in de groep is ook prima. En Fer wil natuurlijk indruk maken. Op Twente wel te verstaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nee, precies, daarom ook. Eerste twee wedstrijden zijn veelbelovend, zou het jammer vinden als een potentieel leuk seizoen naar de knoppen gaat.
Daar zou ik na gisteren toch niet te zwaar op rekenen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:29 schreef TC03 het volgende:
FC Twente heeft nu al een bod geplaatst zonder dat Ruiz verkocht is en zonder dat er CL-inkomsten bekend zijn. Dat bod zullen ze dus heus wel handhaven.
Mocht Twente zich plaatsen voor de groepsfase van de CL, dan zal het hen weinig moeite kosten om die ¤5 miljoen op tafel te leggen.![]()
Dat hoort allemaal bij het spelletje. Als ie gaat roepen : OMG!!111 BEST PLAYER I'VE EVER SEEN11!!!1!!, dan is Ruiz opeens 5 miljoen duurder.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:23 schreef Stokstaart het volgende:
Redknapp schijnt Ruiz niet meer te willen halen:
[..]
Als na een negatief resultaat tegen Benfica die CL-miljoenen dan ook nog uitblijven zal dat ongetwijfeld invloed hebben op het bedrag dat Twente bereid is te gaan betalen.
Scheelt dat Feyenoord sowieso van dat geld geen vervanger kan halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:36 schreef BusterPosey het volgende:
Ik zie Munsterman er wel voor aan om tot het laatste moment (31 augustus, 23.30u) te wachten met een toereikend bod waarvan hij weet dat Feyenoord het niet kan weigeren. Gewoon om het idee dat hij Feyenoord daar toch een hak mee zet omdat ze dan geen tijd meer hebben om zelf nog iets te doen op de transfermarkt en hij toch als morele winnaar uit de strijd kan komen.
Van Geel moet dit m.i. maar voor zijn door nu al vast aan te geven dat hij in de laatste week voor transfer deadline elke dag een half miljoen duurder wordt, o.i.d.
V Geel wil hem alleen laten gaan als hij een vervanger kan halen. Anders houdt hij hem liever zelf.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Scheelt dat Feyenoord sowieso van dat geld geen vervanger kan halen.
Het bedrag wat eventueel opgehaald zal worden door een transfer gaat in ieder geval niet geherinvesteerd worden. Dus zou een vervanger gefinancierd moeten worden door de vvf of het moet huur/transfervrij zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
V Geel wil hem alleen laten gaan als hij een vervanger kan halen. Anders houdt hij hem liever zelf.
Tenminste dat stond maandag hier.........
Omdat je bij een miskoop er dan 5 jaar aan vastzit en niet 3. Een paar jaar terug liepen heel wat supporters te zeiken dat er te lange contracten werden afgesloten, waardoor als het financieel moeilijk ging het lastig was om de salariskosten in te perken. 3 jaar is gewoon een mooie termijn, maar je moet gewoon zorgen dat er een optie instaat voor 2 jaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:59 schreef TC03 het volgende:
Genoeg talentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:51 schreef Equites het volgende:
Beter verkopen ze heel het 1e elftal gewoon en gaan we met de A1 spelen. Zijn we uit de schulden toch jongens, daarna zien we wel weer....
Sterker nog. Op het moment dat hij zichzelf helemaal in de kijker zet en transfervrij is heeft hij nog vele malen mooiere clubs in betere competities voor zich liggen. Hij speelt goed, niet omdat hij weg wilt, maar omdat hij gewoon goed is. Hij zal echt niet slechter gaan spelen als zijn transfer niet doorgaat.quote:Hou Fer gewoon, schulden moet je rustig afbetalen, er zijn al 2 goeie vertrokken, dus beter houden ze Fer om nog enigszins een normaal resultaat te halen aan het einde van dit seizoen. Hoezo zou Fer trouwens minder gaan spelen als de transfer niet doorgaat? Dan gooit ie toch z'n eigen ruiten in, dan ziet Twente een Fer die kutspeelt en hoeven ze hem ook niet meer.
Helemaal stil ligt het ook niet. Als ADO had meegewerkt hadden ze Immers betaald.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
We mogen niks dus alles is afhankelijk van investeerders. En die zijn de laatste tijd wel erg stil omtrend versterkingen. Zullen nog wel in de piepzak zitten m.b.t. Cissé.
Blijkbaar dachten de investeerders dat hij voor 750.000 op te halen was.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:16 schreef eight het volgende:
[..]
Helemaal stil ligt het ook niet. Als ADO had meegewerkt hadden ze Immers betaald.
Maar de tijd begint nu wel te dringen..
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:51 schreef Equites het volgende:
Beter verkopen ze heel het 1e elftal gewoon en gaan we met de A1 spelen. Zijn we uit de schulden toch jongens, daarna zien we wel weer....
Bij de Federal Reserve. 300 miljoen miljard.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoeveel zijn de schulden bij Feyenoord nou eigenlijk en bij wie hebben ze schulden?
17 miljoen bij de VvF.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoeveel zijn de schulden bij Feyenoord nou eigenlijk en bij wie hebben ze schulden?
'Misschien zou het daar aan kunnen liggen', hij weet helemaal niet waar het aan ligt zelfs. De prestaties zullen er echt niet slechter van worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:33 schreef Gert het volgende:
Eerst maar eens zien of ze niet minder zijn dan Heracles.![]()
Overigens is die laatste zin wel een signaal dat de spelersgroep gebaat is bij rust in de tent nu.
Precies, ik verbaasde me tegen Roda echt. Onfeyenoords werd er gespeeld. Althans, onfeyenoords afgaande op de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef Merkie het volgende:
Het is in ieder geval lang geleden dat ik een goede wedstrijd van Feyenoord heb gezien die niet enkel van opportunisme en een boel inzet afhing.
Als een speler dat noemt als mogelijke oorzaak dan is dat een signaal, en dat is hoe ik het noemde.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:07 schreef Sportex het volgende:
[..]
'Misschien zou het daar aan kunnen liggen', hij weet helemaal niet waar het aan ligt zelfs.
Duidelijkheid naar de spelers toe en vertrouwen is zeker belangrijk, dat zeker. Maar de onrust zoals het nu is geloof ik niet zo. Lijkt me een beetje giswerk van Cabral.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Als een speler dat noemt als mogelijke oorzaak dan is dat een signaal, en dat is hoe ik het noemde.
Die 'rust in de tent' heeft niet alleen met supporters te maken die zich roeren. Het gaat dan (vooral) ook om een technische staf die rust voor de spelers creëert door duidelijk, zelfverzekerd, rechtlijnig en integer te zijn.
En misschien denken we er weer heel anders over in oktober, maar het lijkt erop dat het huidige trainerstrio eindelijk wat structuur en zelfvertrouwen in de selectie weet te krijgen.
Elke club?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Merkie het volgende:
op een goede dag elke club in Nederland kan verslaan.
Eerste wedstrijd wonnen we toch gewoon met 3-1 van utrecht?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Merkie het volgende:
Ik heb wel het idee dat we een zeer goede staf nu hebben. Koeman weet met zijn ervaring echt wel wat er aan schort en wat er beter mee moet en kan denk ik best hard in zijn oordeel zijn (dat moet ook). Van Bronckhorst en Van Gastel kunnen daarentegen individueel erg goed overweg met de spelers (als ik de media mag geloven), en zijn Van Gastel is sowieso een goede jeugdtrainer gebleken.
Zo opportunistisch, maar ik heb opzich wel hoop voor dit seizoen. Enkel en alleen omdat Feyenoord één wedstrijd goed speelde ja, maar de manier waarop zie ik niet zo vaak. Overigens denk ik ook dat zelfvertrouwen een sleutel is. Zo slecht als ze het vorige seizoen begonnen, dat kom je gewoon niet meer te boven met zo'n jonge groep. Misschien dat nu het omgekeerde bewerkstelligd kan worden, een beetje zoals in het eerste seizoen onder Been toen we 4e werden
.
Opzich is het trouwens wel een compliment waard voor de jeugdopleiding dat een elftal waarvan de meest recente aankoop alweer van twee jaar geleden dateert (Cissé) op een goede dag elke club in Nederland kan verslaan.
4-1 zelfs.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 04:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd wonnen we toch gewoon met 3-1 van utrecht?
Hij heeft het letterlijk over de teams in de Eredivisie per positie. Waarom zou dat verdraaid zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:44 schreef Cara het volgende:
Even opnemen voor Cabral, hij had het hier natuurlijk over de jeugdteams waar hij in speelde, maar dat is mooi verdraaid door VI.
Geeft best vertrouwen dit.quote:Elke linie kreeg vandaag apart training
17 augustus 2011 , met dank aan forumlid coron
Op een zonnig Varkenoord met veel fans viel op dat er apart per linie getraind werd. Koeman nam de verdedigers voor zijn rekening met passing op lange afstanden. Van Gastel deed met de aanvallers het afwerken op de goal uit meerdere posities en van Bronckhorst leerde de middenvelders het nodige bij. Prachtig was te zien dat de trainingsvelden optimaal benut werden. Aan het eind van de training werden de aanvallers weer ingezet op het afwerken op de goal maar nu met de weerstand van verdedigers, iets dat zelden of nooit te zien was bij de vorige trainer.
quote:Zaakwaarnemer: "Fer wil zo snel mogelijk naar Twente"
Feyenoord blijft FC Twente zeggen dat Leroy Fer niet te koop is, maar nu heeft de middenvelder zelf van zich laten horen. Fer heeft namelijk bij de Rotterdamse club aangegeven naar Enschede te willen vertrekken.
Donderdagmiddag zal er nog een gesprek plaatsvinden. "Dan gaan we bepraten wat we kunnen doen in deze situatie. Daar wil ik verder niets over zeggen. Leroy geeft duidelijk aan dat zijn sportieve keuze ergens anders ligt dan bij Feyenoord. Hij wil nog steeds graag naar FC Twente", zegt zaakwaarnemer Rob Jansen.
Voorzitter Joop Munsterman liet eerder al weten de instelling van Feyenoord niet te begrijpen. "Onbegrijpelijk. Wellicht hebben wij de inhoud van ons bod onvoldoende duidelijk kunnen maken. We laten het er in elk geval niet bij zitten."
Die 'inhoud' van het bod zal o.a. gaan over randvoorwaarden en % bij evt doorverkoop.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:19 schreef Gert het volgende:
Is "de inhoud van het bod" 5 miljoen cash? Of is het gedoe met bonnussen die mogelijk verdiend kunnen worden maar misschien ook niet.
Vijf miljoen cash Joop. Kom het zelf maar brengen in een koffertje, mag je Leroy mee terug nemen.
Ik hoop dat je er in de voorrondes al uitvliegt, huichelaartjequote:Georginio Wijnaldum heeft geen zuur gevoel nu PSV de competitie uiterst stroef is begonnen en zijn oude liefde Feyenoord na een zeer stroef seizoen uit de startblokken is geschoten.
Spijt van zijn overgang van Feyenoord naar PSV heeft de Rotterdamse aanvaller in elk geval niet, zegt hij in het nieuwe nummer van NUsport. 'Ha, nee hoor, het is leuk dat ze twee keer gewonnen hebben, maar wij spelen donderdag Europees.'
Wel is hij verrast door het publiek in Eindhoven, dat naar zeggen van Wijnaldum 'veeleisend' is. PSV won zeer moeizaam zaterdag van RKC Waalwijk. 'Daar ben ik wel achter gekomen,' zegt Wijnaldum. 'Het helpt natuurlijk niet, maar persoonlijk heb ik er geen last van. We speelden ook gewoon niet goed, waren slordig in de passing. Er zat een beetje spanning op, we wilden wat goedmaken na de 3-1 nederlaag tegen AZ.'
(Redactie)
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 10:19:10Vandaag gaat Fer met zijn vader en zaakwaarnemer Rob Jansen om de tafel om te praten over zijn huidige situatie en wat te doen. #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 10:20:40Overigens heeft Rob Jansen #Fer geadviseerd om zijn rol als tweede aanvoerder bij #Feyenoord neer te leggen. Fer en zijn vader willen... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 10:21:27... netjes en respectvol blijven tegenover #Feyenoord, en volgen het advies van Jansen dus niet op. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 10:26:19#Feyenoord heeft John #Guidetti uitgebreid gesproken, en de Zweed lijkt positief te zijn over een verhuur aan #Feyenoord. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 10:27:39#Feyenoord gaat nog in gesprek met #ManchesterCity. #Guidetti lijkt zoals het er nu uitziet, in het salarisbudget van #Feyenoord te passen. reageer retweet
Idd, hij zou beter gewoon zijn muil een x houden over Feyenoord en zich volledig moeten gaan richten op Pisvee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er in de voorrondes al uitvliegt, huichelaartje![]()
Hij gaat ook wel, uiteindelijk. Maar tegen de hoofdprijs. Kan me voorstellen dat er nog wat "slimmigheidjes van Joop" in de huidige aanbieding zitten met ingewikkelde bonus-constructies.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:23 schreef Cara het volgende:
Laat nou maar gaan, volgens mij vergeten mensen dat hij vorig jaar meer dan een half jaar geblesseerd is geweest. Alle credits voor van geel hoor, maar nu mag hij wel weg.
Die Rob Jansen is ook een stokerige rat. Het brengt voor hem vast meer geld in het laatje als Fer nu vertrekt ipv einde vh seizoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:27 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 10:20:40Overigens heeft Rob Jansen #Fer geadviseerd om zijn rol als tweede aanvoerder bij #Feyenoord neer te leggen. Fer en zijn vader willen... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 10:21:27... netjes en respectvol blijven tegenover #Feyenoord, en volgen het advies van Jansen dus niet op. reageer retweet
Sowieso, zaakwaarnemersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Die Rob Jansen is ook een stokerige rat. Het brengt voor hem vast meer geld in het laatje als Fer nu vertrekt ipv einde vh seizoen.
En dan hebben Nederlandse spelers er gelukkig maar één. Moet je eens met een Braziliaan gaan onderhandelen.quote:
viquote:Wijnaldum: 'PSV hield ook geen rekening met ons'
18/08/2011 09:46
Georginio Wijnaldum (20) maakt zich met PSV op voor de play-offs van de Europa League, waarin SV Ried de tegenstander is. De afgelopen zomer van Feyenoord overgekomen middenvelder is er zelf mede verantwoordelijk voor dat de Eindhovenaren deze jaargang niet in de Champions League uitkomen.
Tegen PSV scoorde je vorig seizoen twee keer. Jullie wonnen met 3-1, waardoor PSV de titel en de Champions League misliep. En jij nu dus ook. Was toen al bekend dat Fred Rutten je wilde hebben?
'PSV wilde mij in de winter al halen. Maar dat vond ik niet zo'n goed idee. Op dat moment kon ik niet weg, moreel gezien. Het ging slecht met Feyenoord en ik vond dat we met zijn allen moesten proberen het tij te keren. Die verantwoordelijkheid wilde ik zelf ook nemen. Na het seizoen was de situatie anders. Een nieuw begin, iedereen staat weer op nul. Dat maakte het gemakkelijker om nu wel de stap te maken.'
Maar het mislopen van de Champions League schoot toen niet door je hoofd?
'Nee. Niks. Ik zou het zo weer doen. Zij hielden ook geen rekening met ons toen het in Eindhoven 5- of 6-0 stond. Toen gingen ze ook door tot 10-0. Als ik voor een team speel, ga ik alles voor het team geven en gewoon scoren. Ik ben vorig seizoen veel bewuster geworden van mijn rol in het team en wat je moet doen om succesvol te zijn. Ik heb geleerd altijd mijn kop omhoog te houden. Ook als mensen aan je twijfelen.'
Geen idee eigenlijk, ze weten wel verdomd veel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:47 schreef Merkie het volgende:
Wie zit er eigenlijk achter FR1908Nieuws?
Dus eigenlijk heeft'ie vanaf de winter al lopen jokkenbrokken?quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eerder vind ik het om te huilen dat het nu pas gebeurd
Dat was mij al duidelijk toen die transfer zo beklonken was. Eerst maandenlang niets van een vertrek willen weten, en dan na het seizoen zo met de Noorderzon vertrokken zijn? Hmjaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft'ie vanaf de winter al lopen jokkenbrokken?
Wat een volwassen gasten zijn die voetballers toch ook
Ach ja, wees blij dat die gewacht heeft tot Beenhakker weg was.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was mij al duidelijk toen die transfer zo beklonken was. Eerst maandenlang niets van een vertrek willen weten, en dan na het seizoen zo met de Noorderzon vertrokken zijn? Hmja
En dan je ploeggenootjes in Fer-shirts zeker?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Guidetti echt komt haal ik zijn shirt. Ik voetbal in moffen stad enschede dus met dat feyenoord shirt op de traning verschijnen geeft hier altijd wel leuke reacties .
Waarschijnlijk zit er dik in ja. En die 1ne verdwaalde Ajacied in een Theo Jansen shirt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan je ploeggenootjes in Fer-shirts zeker?
Altijd nicequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er dik in ja. En die 1ne verdwaalde Ajacied in een Theo Jansen shirt.
Een maat van me is bij wijze van 'dat moet ik ooit 'ns gedaan hebben' eens in Feyenoordshirt en -pet door de Amsterdam binnenstad gelopen. Ging allemaal goed, totdat hij bij de Burger King ging eten... hij was nog nooit zo snel zoveel afgevallenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Altijd nice
Bij mij zijn de autoruiten een keer ingegooid omdat ik mijn Feyenoord sjaal achterin had laten liggen.
Niet zo handig als je gaat parkeren in Neuzenstad.
Bruce Willis in Harlem was dan wel weer lachen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:25 schreef Caland het volgende:
'Dat moet ik ooit eens gedaan hebben'
Dan ben je gewoon een kneus.
Lol, ja dan vraag je er wel een beetje omquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een maat van me is bij wijze van 'dat moet ik ooit 'ns gedaan hebben' eens in Feyenoordshirt en -pet door de Amsterdam binnenstad gelopen. Ging allemaal goed, totdat hij bij de Burger King ging eten... hij was nog nooit zo snel zoveel afgevallen
Ik zag hier in Charlois overigens een week of 2 terug nog een gast lopen in Ajax shirt. Sommige mensen zijn levensmoe volgens mij
Hier wonen inderdaad aardig wat Turkse families, maar wat dat betreft valt het wel mee. ik woon echt randje Charlois - rij hier de straat uit en je bent in Feijenoord. Elke kroeg hier in de omgeving is wel een Feyenoordkroeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
En Charlois wonen denk ik meer Galatasary/Fernerbace-supporters dan Feyenoordersupporters? Tenminste dat was 10 jaar geleden toen ik daar nog woonde wel zo.
Ach, zo heb ik in de amsterdam arena, tussen het ajaxpubliek, m'n rug laten fotograferenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:25 schreef Caland het volgende:
'Dat moet ik ooit eens gedaan hebben'
Dan ben je gewoon een kneus.
What's on your back?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ach, zo heb ik in de amsterdam arena, tussen het ajaxpubliek, m'n rug laten fotograferen
Was een weddenschap voor een krat bier
Ligt er inderdaad aan in welke hoek je zit. Ik woonde op de Dorpsweg, sowieso Charloisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hier wonen inderdaad aardig wat Turkse families, maar wat dat betreft valt het wel mee. ik woon echt randje Charlois - rij hier de straat uit en je bent in Feijenoord. Elke kroeg hier in de omgeving is wel een Feyenoordkroeg.
Kssst, scheer je hier weg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon oprotten hier hoor:) Niemand die je dwingt om in het mooie Enschede te komen en te blijven!
Hij heeft per ongeluk de pijlen gevolgd, kwam die pardoes in Enschede uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon oprotten hier hoor:) Niemand die je dwingt om in het mooie Enschede te komen en te blijven!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Is die guidetti die van man city?
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft per ongeluk de pijlen gevolgd, kwam die pardoes in Enschede uit.
Nice.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen had ik toen alleen het linkse "Feijenoord flubbertje" op m'n schouderblad.. Is later iets uitgebreid
Vet hoor, waar laten zetten? Die melodie is zeker het hand in hand?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:03 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen had ik toen alleen het linkse "Feijenoord flubbertje" op m'n schouderblad.. Is later iets uitgebreid
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nah, het linkse flubbertje is door "Bob uit Katendrecht" gezet (volgens mij z'n zoon. Die dove. Nog een keer in De Kuip gezien)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Herken ik daar de stijl van de oude tattoo Bob aan de Pleinweg?
Haha heerlijk . Verder prima wonen hier alleen jammer dat er zoveel idioten voor de verkeerde club zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft per ongeluk de pijlen gevolgd, kwam die pardoes in Enschede uit.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 16:16:57Het management van Leroy #Fer zegt dat Fer niet meer op een transfer rekent. Fer wil zich nu richten op #Feyenoord, en neemt de ... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 16:18:32... de clubleiding van #Feyenoord niets kwalijk. Fer vindt het geen straf voor #Feyenoord te spelen. "Ik hou van Feyenoord, en zal de club.. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 16:19:06...altijd dankbaar blijven. Natuurlijk had ik oren naar #Twente, ik wilde hogerop en iets nieuws." reageer retweet
.twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 16:19:51Overigens gaan #Feyenoord en #Twente na het weekend nog een laatste poging wagen dichter tot elkaar te komen. Wanneer deze poging mislukt... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 16:20:19...blijft #Fer dit jaar bij #Feyenoord. Het buitenland is voor #Fer geen optie. reageer retweet
Niet dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik las het net ook. Toch wel goed voor de sportieve belangen van Feyenoord.
Fingers crossed; misschien tekent hij nog wel bij aan het eind van het jaar.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 16:23:41Overigens gaat Leroy #Fer niet bijtekenen, en zal #Feyenoord volgend jaar dus transfervrij gaan verlaten. Fer heeft altijd gezegd dat hij... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 16:24:16...niet gratis weg wil. Als er geen clubs hadden gekomen voor hem deze zomer, had hij 100% zeker bijgetekend. Nu #Feyenoord zijn kans... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 16:24:47... "verspeeld" heeft, gaat #Fer niet bijtekenen. Wel geeft Fer aan zich voor 100% te kunnen inzetten. reageer retweet
Allemaal deel van het spelletje dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef Stokstaart het volgende:
Mja zal na het weekend wel alsnog rond komen? Toch?
Bij een club spelen hele andere belangen en sentimenten dan bij een normaal bedrijf. Die vergelijking gaat mank.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Waarom zou hij volgend jaar z'n transfermogelijkheden beperken door bij te tekenen? Als Feyenoord geld wil verdienen dan moeten ze hem nu laten gaan. Het is een beetje jammer dat ze zoveel financiële problemen hebben, want anders hadden ze wel versterkingen kunnen kopen. maar ik begrijp zo'n kerel ook wel. Er is tegenwoordig bij elke club gewoon vooral sprake van een werkgever-werknemer relatie....Zakelijk van beide kanten.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef Happel het volgende:
Dus hij houdt van de club, maar tekent niet bij omdat de club haar kans verspeeld heeft.
Laat ze er aub uitkomen, zodat we verlost zijn van dit figuur.
Net als zijn mattie de Guzman dus..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:32 schreef Stokstaart het volgende:
Tieft alstjeblieft op met die Fer. Walgelijk ventje.
Beetje de schuld bij Feyenoord leggen.
Mee eens. Je doet hier echt niemand een plezier mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef Happel het volgende:
Dus hij houdt van de club, maar tekent niet bij omdat de club haar kans verspeeld heeft.
Inderdaad zeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef Happel het volgende:
Kan bijna niet anders.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.
Maar die gaan gewoon rond komen dit weekend hoor.
Dus jij vindt dit wel prima gedrag van Fer ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:12 schreef Gert het volgende:
Feyenoord mag Fer aan zijn contract houden, ook al wil hij dat liever niet.
En Fer mag na afloop van zijn contract doen wat hij wil.
Ik had ook liever gezien dat hij bijtekent, maar ik snap het prima als hij zegt: Feyenoord kan nu geld voor me vangen, maar volgend jaar houd ik al mijn opties zo open mogelijk.
Maar goed, dat zal dus wel schelden en tieren op Fer worden door een deel van het publiek, zodra ze klaar zijn met het kankerbestuur verrot schelden.
Jij juicht het bestuur toe?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:12 schreef Gert het volgende:
Maar goed, dat zal dus wel schelden en tieren op Fer worden door een deel van het publiek, zodra ze klaar zijn met het kankerbestuur verrot schelden.
Stumpert.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:12 schreef Gert het volgende:
Ik had ook liever gezien dat hij bijtekent, maar ik snap het prima als hij zegt: Feyenoord kan nu geld voor me vangen, maar volgend jaar houd ik al mijn opties zo open mogelijk.
Slaat echt als een tang op een varken deze vergelijkingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:12 schreef Gert het volgende:
Als Guidetti komt moet ik ook nog maar zien dat hij van toegevoegde waarde zal zijn. Smolov was ook een succes.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Als Feyenoord "Snoepje van de Week" Guidetti binnenhaalt én Munsterman zo ver krijgt 5 miljoen voor Fer te betalen, dan is Martin van G. duidelijk de chef. Alleen heb ik ergens het idee dat er nog een kink in de kabel komt...
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:12 schreef Gert het volgende:
Ik zie het verband niet ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als Guidetti komt moet ik ook nog maar zien dat hij van toegevoegde waarde zal zijn. Smolov was ook een succes.
Appels en peren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als Guidetti komt moet ik ook nog maar zien dat hij van toegevoegde waarde zal zijn. Smolov was ook een succes.
Dat een gehuurde spits niet gelijk van toegevoegde waarde hoeft te zijn (zie Smolov). Als schat ik Guidetti wel iets hoger in dan Smolov. Maar dan nog. Ben gewoon pessimistischquote:
Smolov werd dan ook misbruikt als spits hij is gewoon een nummer 10.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat een gehuurde spits niet gelijk van toegevoegde waarde hoeft te zijn (zie Smolov). Als schat ik Guidetti wel iets hoger in dan Smolov. Maar dan nog. Ben gewoon pessimistisch
Hij werd wel gewoon gehaald als spits. Ach maakt ook allemaal niet uit. Eerst maar eens zien dat het rond komt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Smolov werd dan ook misbruikt als spits hij is gewoon een nummer 10.
Tja Leo hè.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij werd wel gewoon gehaald als spits. Ach maakt ook allemaal niet uit. Eerst maar eens zien dat het rond komt.
Bovendien was er toen iemand anders trainer...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Smolov werd dan ook misbruikt als spits hij is gewoon een nummer 10.
Guidetti zal het legendarische nummer van Koek en Zopie - In ons klein café toch wel kennen ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Bovendien was er toen iemand anders trainer...
En voor een type als Guidetti is de naam Ronald K. toch íets legendarischer en aantrekkelijker dan die van Mario B.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 17:59:28We hebben nagevraagd op wie Martin van Geel doelde met het opwaarderen van de huidige contracten. Dit zijn ........ #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 18:00:01.... Fer, #Cabral en #Clasie. Het gaat hier om het opwaarderen van het salaris, NIET om het verlengen van de contractduur. #Feyenoord reageer retweet
Snap ik niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef Maastoren het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 17:59:28We hebben nagevraagd op wie Martin van Geel doelde met het opwaarderen van de huidige contracten. Dit zijn ........ #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 18:00:01.... Fer, #Cabral en #Clasie. Het gaat hier om het opwaarderen van het salaris, NIET om het verlengen van de contractduur. #Feyenoord reageer retweet
Die verhoging zal meer een signaal zijn denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Snap ik niet?
Waarom zou je in godsnaam deze salarissen verhogen maar niet het contract?
Cabral en Clasie kan ik enigszins begrijpen, die willen ze misschien wat belangrijker maken, maar Fer, die gozer gaat toch weg...
Begrijpelijk in ieder geval wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus jij vindt dit wel prima gedrag van Fer ?
Ik vind het onbeschoft gedrag van Fer en snap ook niet echt dat je als Feyenoord-supporter zoiets prima vindt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
En Happel, je bent zelf een stumper. Niet omdat je mij stumper noemt, maar omdat je anderen erop aanspreekt en zelfs laat bannen als ze persoonlijk worden.
Ik heb gewoon een andere mening dan jij, meer niet. Daar hoef je niet om te gaan schelden. Ik praat geen pedofilie goed of zo, ik begrijp het wel als Fer niet twee jaar bijtekent, that's all.
Is voice-over gebanned?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Begrijpelijk in ieder geval wel.
En Happel, je bent zelf een stumper. Niet omdat je mij stumper noemt, maar omdat je anderen erop aanspreekt als mod en zelfs laat bannen als ze persoonlijk worden.
Ik heb gewoon een andere mening dan jij, meer niet. Daar hoef je niet om te gaan schelden. Ik praat geen pedofilie goed of zo, ik begrijp het wel als Fer niet twee jaar bijtekent, that's all.
Zou je dat niet lekker achter de schermen besprekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En Happel, je bent zelf een stumper. Niet omdat je mij stumper noemt, maar omdat je anderen erop aanspreekt als mod en zelfs laat bannen als ze persoonlijk worden.
"Prima" is misschien wat te zwaar uitgedrukt. Ook ik heb natuurlijk liever dat hij bijtekent en dat Feyenoord én nog een jaar van 'm profiteerd én een transfersom ontvangt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het onbeschoft gedrag van Fer en snap ook niet echt dat je als Feyenoord-supporter zoiets prima vindt.
Mwah, als ik voor de schermen op die manier aangesproken wordt mag ik er ook best voor de schermen even op reageren vind ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou je dat niet lekker achter de schermen bespreken
Beukering ook niet..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ga je nou mij verantwoordelijk houden voor de acties van anderen. Mooier moet het niet worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is maar wat je een scheldwoord noemt. Snap werkelijk niet dat na zulke woorden van Fer er nog mensen zijn die het allemaal wel best vinden dat hij niet bijtekent. Hart voor de club heeft die. Hou toch op.quote:Ik heb gewoon een andere mening dan jij, meer niet. Daar hoef je niet om te gaan schelden. Ik praat geen pedofilie goed of zo, ik begrijp het wel als Fer niet twee jaar bijtekent, that's all.
voice-overquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja chaos + [me=onlogisch]popcorn pakt.
[/me]
Maar is voice-over nou gebanned?
lekker rustig ffquote:
Staat een streep door zijn naam.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja chaos + [me=onlogisch]popcorn pakt.
[/me]
Maar is voice-over nou gebanned?
Het is in de eerste plaats een profvoetballer, die aan zichzelf denkt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je nou mij verantwoordelijk houden voor de acties van anderen. Mooier moet het niet worden.
[..]
Het is maar wat je een scheldwoord noemt. Snap werkelijk niet dat na zulke woorden van Fer er nog mensen zijn die het allemaal wel best vinden dat hij niet bijtekent. Hart voor de club heeft die. Hou toch op.
En jij denkt dat de stelling van Feyenoord dat ze hem niet laten gaan niet bedoeld is om het hard te spelen en eigenlijk een hogere transfersom af te dwingen? Nogmaals, Fer kan nu de confrontatie gaan zoeken om alsnog een transfer af te dwingen zoals vele anderen vaker met succes hebben gedaan, dus ja, respect dat hij het netjes probeert op te lossen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:26 schreef Happel het volgende:
Respect voor Fer, please.
Het is een verkapt dreigement om alsnog een vertrek te bewerkstelligen.
Ach, nog 2 weekjesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben blij als hij weg is. Die onrust...ik word er niet goed van.
Fer weet ook in welke situatie de club zit. Waarom moet hij louter uit eigenbelang dan toch de club de rug toe keren?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:18 schreef psychosomatic het volgende:
Ik heb begrip voor Fer's standpunt en kan me ook helemaal vinden in de redenatie van Feyenoord. Het is jammer dat een aantal mensen denken dat Fer de club iets verschuldigd is. Als dat zo was zou hij ook geen salaris moeten ontvangen. Bovendien heeft Feyenoord nu de kans om 4 miljoen te krijgen, maar kiezen ze er zelf voor om niet te verkopen.
Contracten zijn er in eerste instantie om je aan te houden en niet om bij te tekenen en dan maar hopen dat clubs bereid zijn om de hogere transfersom te betalen. Die jongen staat stil in zijn ontwikkeling en moet verder. Bij Feyenoord zal de situatie nog een hele tijd penibel blijven en in zo'n omgeving is het lastig om jezelf te ontwikkelen. Hij moet nu beter worden en niet over 5 jaar.
Zoals het er naar uit ziet dient Leroy nu professioneel z'n contract uit. Respect daarvoor, want menig speler zou alsnog een vertrek forceren, zeker na de shit die hij over zich heen heeft gekregen.
Ja, Fer is uitgeleerd bij Feyenoord. Welke van z'n medespelers gaan zijn spel naar een hoger niveau tillen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fer weet ook in welke situatie de club zit. Waarom moet hij louter uit eigenbelang dan toch de club de rug toe keren?
En niet dat hij hier nou de sterren van de hemel speelt, welnee. Sterker nog, meneer was (toen we hem het hardst nodig hadden) een jaar uit de roulatie en presteerde toen hij terugkeerde ook niets!
En nu moet HIJ-Fer zonodig vooruit kijken? Zijn sportieve ambities najagen? Meneer is uitgeleerd bij Feyenoord! HA!
Nou weet je wat, rot dan maar op ook naar die reserveduitsers. Kijken of hij Brama uit de basis speelt.
Als je niet weet hoe het is om een heel seizoen succesvol te zijn ben je niet uitgeleerd, bij Excelsior, RKC en de Graafschap is dat ook niet het geval.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ja, Fer is uitgeleerd bij Feyenoord. Welke van z'n medespelers gaan zijn spel naar een hoger niveau tillen?
En is Fer nu wel of geen waardevolle speler? Als hij niks voorstelt, waarom dan niet voor 4 miljoen verkopen? Waarom dat zo reageren als hij wil vertrekken?
Uitgeleerd bij Feyenoord ? Nog láááng niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ja, Fer is uitgeleerd bij Feyenoord. Welke van z'n medespelers gaan zijn spel naar een hoger niveau tillen?
En is Fer nu wel of geen waardevolle speler? Als hij niks voorstelt, waarom dan niet voor 4 miljoen verkopen? Waarom dat zo reageren als hij wil vertrekken?
Wat een gelul. Die jongen is helemaal niet uitgeleerd. Als hij een jaar lang gewoon de dragende speler van Feyenoord kan zijn is een vertrek logisch. In principe heeft hij nog niets laten zien, hij heeft alleen een geweldig talent.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof hij door zijn uitstekende spel deze transfer heeft afgedwongen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Feijenoord krijgt gewoon een mooie transfersom voor een speler die bij het legioen toch al omstreden is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:18 schreef psychosomatic het volgende:
Ik heb begrip voor Fer's standpunt en kan me ook helemaal vinden in de redenatie van Feyenoord. Het is jammer dat een aantal mensen denken dat Fer de club iets verschuldigd is. Als dat zo was zou hij ook geen salaris moeten ontvangen. Bovendien heeft Feyenoord nu de kans om 4 miljoen te krijgen, maar kiezen ze er zelf voor om niet te verkopen.
Contracten zijn er in eerste instantie om je aan te houden en niet om bij te tekenen en dan maar hopen dat clubs bereid zijn om de hogere transfersom te betalen. Die jongen staat stil in zijn ontwikkeling en moet verder. Bij Feyenoord zal de situatie nog een hele tijd penibel blijven en in zo'n omgeving is het lastig om jezelf te ontwikkelen. Hij moet nu beter worden en niet over 5 jaar.
Zoals het er naar uit ziet dient Leroy nu professioneel z'n contract uit. Respect daarvoor, want menig speler zou alsnog een vertrek forceren, zeker na de shit die hij over zich heen heeft gekregen.
Ik word zo godvergeten rotstervens teringziek van dat Feyenoord hart gezeikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als Fer echt een Feyenoord-hart heeft dan verlengt ie zijn contract met een paar jaar met een paar jaar, speelt ie 1 jaar en gaat ie dan weg. Dat levert Feyenoord een goede transfersom, en minder schulden, op. Desnoods tegen een gelimiteerde transfersom die nog enigszins redelijk is. Zoals Kuijt ooit deed.
Dan is Fer pas een echter Feyenoorder.
Owja hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:01 schreef eight het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Feijenoord krijgt gewoon een mooie transfersom voor een speler die bij het legioen toch al omstreden is.
Trouwens als Guidetti komt en Fer blijft wordt het wel nog een leuk seizoen.
Als spelers geen Feyenoord-hart hebben, of überhaupt geen binding met de club hebben mogen ze lekker opkankeren. Al die laffe broodvoetballers.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik word zo godvergeten rotstervens teringziek van dat Feyenoord hart gezeik
IGHAHIAIHWEQAIHIEAHIEKABIKBHBIKAh
\ghaHOeaOHABhbaI
BIAbIaesib
De opmerkingen van Fer vorige maand(en) sloegen nergens op, net als de reacties vd supporters.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Owja he![]()
Alle spelertjes die een transfer willen forceren: gewoon kutoperkingen maken over/tegen Feyenoord in de media, dan raak je van zelf omstreden en als beloning mag je dan vertrekken![]()
![]()
Nee inderdaad, lekker signaal geef je daarmee af man![]()
.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als spelers geen Feyenoord-hart hebben, of überhaupt geen binding met de club hebben mogen ze lekker opkankeren. Al die laffe broodvoetballers.
Dit dus. Zo naïef om te denken dat een speler zoveel van een club houdt als een supporterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan houd je alleen 11 supporters over die op het veld mogen staan.
Nee hoor, zo'n Stefan de Vrij wil (zonder zichzelf weg te cijferen) de club ook vooruit helpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan houd je alleen 11 supporters over die op het veld mogen staan.
Wat een grap. Als de Vrij een aanbieding van Twente had gekregen met een afspraak dat hij veel speeltijd zou krijgen, had hij nu het rode shirt van Twente om zijn nek hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor, zo'n Stefan de Vrij wil (zonder zichzelf weg te cijferen) de club ook vooruit helpen.
Maar zo'n Wijnaldum was dus in de winterstop al bezig met PSV, Fer had ongetwijfeld ook andere dingen aan zijn hoofd. En nu de Twente lonkt kan hij ineens de sterren van de hemel spelen.
Het een sluit het ander niet uit.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een grap. Als de Vrij een aanbieding van Twente had gekregen met een afspraak dat hij veel speeltijd zou krijgen, had hij nu het rode shirt van Twente om zijn nek hoor.Niet voor niets tekent hij niet al te lang bij.
quote:
Werkt beide kanten op. Tuurlijk wil hij het beste voor zijn eigen carrière, maar hij heeft echt wel hart voor Feyenoord hoor. Anders tekende hij niet bij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Typisch het volgende:
Sowieso gaat de vergelijking met de Vrij en Fer niet op. De één is een stuk verder in zijn ontwikkeling dan de ander. Maar jullie hebben dus werkelijk de illusie dat Stefan de Vrij het voor Feyenoord doet en niet kijkt naar wat beter voor hem is?
Nee hij doet het omdat hij weet dat hij bij Feyenoord nog voldoende kan leren. En dat konden Fer, Wijnaldum en Castaignos ook nog.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Typisch het volgende:
Sowieso gaat de vergelijking met de Vrij en Fer niet op. De één is een stuk verder in zijn ontwikkeling dan de ander. Maar jullie hebben dus werkelijk de illusie dat Stefan de Vrij het voor Feyenoord doet en niet kijkt naar wat beter voor hem is?
Onzin. Waarom heeft Stefan zo lang gewacht met bijtekenen dan? Geef eens een bronvermelding voor je bewering Wijnaldum - PSV.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor, zo'n Stefan de Vrij wil (zonder zichzelf weg te cijferen) de club ook vooruit helpen.
Maar zo'n Wijnaldum was dus in de winterstop al bezig met PSV, Fer had ongetwijfeld ook andere dingen aan zijn hoofd. En nu de Twente lonkt kan hij ineens de sterren van de hemel spelen.
Dat is heel wat anders dan:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee hij doet het omdat hij weet dat hij bij Feyenoord nog voldoende kan leren. En dat konden Fer, Wijnaldum en Castagnois ook nog.
Fer en Wijnaldum speelde al een aantal jaren in de grauwe middenmoot van de Eredivisie. Vind je het dan gek dat ze liever naar een (op dit moment) topclub gaan? Dan heb je gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen. Vanuit Volendam ga je liever naar NEC, van NEC liever naar Feyenoord en op het moment speel je hoger bij Ajax, PSV en FC Twente. Dus ik snap ze wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beperkte contractduur hangt mede af samen met de financiële situatie waarin de club verkeert. Een stuk voorzichtigheid van beide kanten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een grap. Als de Vrij een aanbieding van Twente had gekregen met een afspraak dat hij veel speeltijd zou krijgen, had hij nu het rode shirt van Twente om zijn nek hoor.Niet voor niets tekent hij niet al te lang bij.
Lees mijn post nog eens en try again.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beperkte contractduur hangt mede af samen met de financiële situatie waarin de club verkeert. Een stuk voorzichtigheid van beide kanten.
En de rest van je verhaal is gebaseerd op aannames. Als Stefan echt weg wilde had was gewoon gegaan, zaten op een zeker moment zelfs scouts van Arsenal voor hem op de tribune.
In mijn ogen moet je een transfer verdienen door te presteren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan:
[..]
Fer en Wijnaldum speelde al een aantal jaren in de grauwe middenmoot van de Eredivisie. Vind je het dan gek dat ze liever naar een (op dit moment) topclub gaan? Dan heb je gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen. Vanuit Volendam ga je liever naar NEC, van NEC liever naar Feyenoord en op het moment speel je hoger bij Ajax, PSV en FC Twente. Dus ik snap ze wel.
Ja gedaan, maar het blijft bullshit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens en try again.
Over aannames gesproken, ik heb geen aanbieding van Arsenal (of een andere club) voorbij zien komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beperkte contractduur hangt mede af samen met de financiële situatie waarin de club verkeert. Een stuk voorzichtigheid van beide kanten.
En de rest van je verhaal is gebaseerd op aannames. Als Stefan echt weg wilde had was gewoon gegaan, zaten op een zeker moment zelfs scouts van Arsenal voor hem op de tribune.
Als De Vrij net zulke signalen was gaan geven als Fer/Wijnaldum dan waren die clubs wel gekomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef eight het volgende:
[..]
Over aannames gesproken, ik heb geen aanbieding van Arsenal (of een andere club) voorbij zien komen.
Helemaal niet. Jij denkt werkelijk dat de Vrij een ''Feyenoord hart'' heeft? Dan zijn we snel uitgepraat, want dát is pas een grote aanname. Jij denkt dus dat Stefan ook was gebleven als hij bij Twente of PSV in de basis kon staan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja gedaan, maar het blijft bullshit.
Exact. Puur eigenbelang dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan:
[..]
Fer en Wijnaldum speelde al een aantal jaren in de grauwe middenmoot van de Eredivisie. Vind je het dan gek dat ze liever naar een (op dit moment) topclub gaan? Dan heb je gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen. Vanuit Volendam ga je liever naar NEC, van NEC liever naar Feyenoord en op het moment speel je hoger bij Ajax, PSV en FC Twente. Dus ik snap ze wel.
Nou, wat is er dan precies bullshit aan mijn eerste post van vandaag hier? Nu zeg je het zelfde alleen in andere woorden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Exact. Puur eigenbelang dus.
Laat dat nou juist zijn waar mensen zich aan storen, maar wat jij kennelijk niet kan of wil begrijpen.
Ik baseer die redenatie op feiten. Jij beweert dat hij ook naar Twente had kunnen gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jij denkt werkelijk dat de Vrij een ''Feyenoord hart'' heeft? Dan zijn we snel uitgepraat, want dát is pas een grote aanname. Jij denkt dus dat Stefan ook was gebleven als hij bij Twente of PSV in de basis kon staan?
Die garantie krijg je nergens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jij denkt werkelijk dat de Vrij een ''Feyenoord hart'' heeft? Dan zijn we snel uitgepraat, want dát is pas een grote aanname. Jij denkt dus dat Stefan ook was gebleven als hij bij Twente of PSV in de basis kon staan?
Dat je hele vraag nergens op slaat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:43 schreef Typisch het volgende:
[..]Dus, wat is je punt? Geen? Dacht ik al.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat je hele vraag nergens op slaat.
5 Miljoen weigeren voor iemand met een jaarcontract die niet gaat bijtekenen? Wat voor spel speelt van Geel hier eigenlijk?quote:
Gewoon hard spelen, en ze blijven het vooralsnog steeds verhogen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:46 schreef eight het volgende:
[..]
5 Miljoen weigeren voor iemand met een jaarcontract die niet gaat bijtekenen? Wat voor spel speelt van Geel hier eigenlijk?
*Zucht* Ik ga hier in de Leo Beenhakker modus van je gezeik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, wat is er dan precies bullshit aan mijn eerste post van vandaag hier? Nu zeg je het zelfde alleen in andere woorden.
Tevens tekende hij nog bij onder Been. Dan teken je echt niet bij omdat je zo beter wordt, want onder Been is dat echt niet zo. Hij wilt Feyenoord gewoon wat beter maken en zo een toptransfer verdienen. Prima knul dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
*Zucht* Ik ga hier in de Leo Beenhakker modus van je gezeik.
Fer, vorig seizoen niks gepresteerd, daar wel over eens? . Heeft talent maar laat dat bij ons al een hele tijd niet zien. Is daarnaast ook nog de helft van het seizoen afwezig door een blessure. Gaat vervolgens in de media lopen roepen dat hij is *uitgeleerd* en koste wat koste weg wil.
Dan De Vrij, speelt een prima seizoen. Toont herhaaldelijk aan in wedstrijden dat hij met zijn 19 jaar een prima verdediger is/gaat worden. Speelt bijna het hele seizoen, wordt nog misbruikt als opkomende rechtsback, deert hem niet tekent toch bij.
Noem het dan geen clubliefde maar zelfreflectie.
Er is geen harde 5 miljoen geboden nog, maar 4 miljoen plus een constructie met bonussen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:46 schreef eight het volgende:
[..]
5 Miljoen weigeren voor iemand met een jaarcontract die niet gaat bijtekenen? Wat voor spel speelt van Geel hier eigenlijk?
Dan heeft Martin zijn doel uiteindelijk toch bereikt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is geen harde 5 miljoen geboden nog, maar 4 miljoen plus een constructie met bonussen.
De volgende stap, en dat gaat ook gebeuren, is een bod van 5 miljoen "in het handje". En dan gaat Fer alsnog weg.
Die Been heeft inderdaad een hoop verziekt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Tevens tekende hij nog bij onder Been. Dan teken je echt niet bij omdat je zo beter wordt, want onder Been is dat echt niet zo. Hij wilt Feyenoord gewoon wat beter maken en zo een toptransfer verdienen. Prima knul dus.
Jup. Daarom is m.i. Castaignos weggegaan en hebben de transfers van Fer en Wijnaldum een extras stimulans gekregen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Been heeft inderdaad een hoop verziekt.
Trainingstijden zijn inmiddels ook aangepast. Kan me wel weer voorstellen dat zo'n speler wegloopt omdat er een structureel gebrek is aan professionaliteit.
Denk het wel. 10 miljoen voor twee spelers van wie het contract volgende zomer afloopt, en die nog niet écht bewezen hebben een hele grote te worden. Toch netjes. Beenhakker had ze voor minder dan de helft verpatst.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan heeft Martin zijn doel uiteindelijk toch bereikt.
Die had 2,2 miljoen en een leuk doosje Cubaanse allang geaccepteerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het wel. 10 miljoen voor twee spelers van wie het contract volgende zomer verloopt, en die nog niet écht bewezen hebben een hele grote te worden. Toch netjes. Beenhakker had ze voor minder dan de helft verpatst.
Ik denk dat je van Fer wel kan zeggen dat die écht heeft bewezen een grote te gaan worden. Wijnaldum daarentegen, puik werk Martin!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het wel. 10 miljoen voor twee spelers van wie het contract volgende zomer verloopt, en die nog niet écht bewezen hebben een hele grote te worden. Toch netjes. Beenhakker had ze voor minder dan de helft verpatst.
Toch is dat wel een stille kracht hoor, onopvallend in het veld op een goede manier.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk dat Fer's transfer een opbloeiende Leerdam gaat opleveren.
En twee keer een mooi jofiaal TV-momentje, liefst in een gezellige ouwejongenskrentenbrood-sfeertje samen met Joop.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die had 2,2 miljoen en een leuk doosje Cubaanse allang geaccepteerd.
Luc is doodzonde, maar snap wel als de CL-winnaar jou belt en je bent 17 of 18 dat je dan besluit te gaan hoe dom ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Jup. Daarom is m.i. Castaignos weggegaan en hebben de transfers van Fer en Wijnaldum een extras stimulans gekregen.
Nu Ronald Koeman is ingestapt klimt de professionaliteit van Feyenoord met kleine stapjes weer omhoog.
Wijnaldum is die 5M waarschijnlijk niet waard nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:09 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk dat je van Fer wel kan zeggen dat die écht heeft bewezen een grote te gaan worden. Wijnaldum daarentegen, puik werk Martin!
Ja, Leerdam wordt zwáár onderschat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toch is dat wel een stille kracht hoor, onopvallend in het veld op een goede manier.
Dit lijkt vooralsnog een gouden combo. Sowieso is het heel slim om 3 gasten met een eigen visie en eigen kijk op het voetbal wat aansluit op elkaar en elkaar ondersteund. Martin heeft vooralsnog alleen maar topwerk geleverd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Luc is doodzonde, maar snap wel als de CL-winnaar jou belt en je bent 17 of 18 dat je dan besluit te gaan hoe dom ook.
Dat zei laatst die mafkees van Drenthe ook op tv, als Real Madrid of Inter bellen dan zeg je niet zomaar nee. Kans krijg je vaak maar een keer in je leven.
Gasten die er nu zitten lijken prima verstandhouding te hebben met de spelers. Alle drie ook met een eigen visie en persoonlijkheid en spelopvatting. Schril contrast met die Vlemmings waar je op dat vlak ook geen reet aan had.
Lees mijn post nog eens. Waar zeg ik dat Fer die garantie heeft gekregen? Ik had het over de Vrij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
O en Typisch, over die schijnbaar toezegde garantie op speelminuten waar jij over begon he. Als hij bij Twente zo speelt als bij ons de afgelopen anderhalve seizoenen, dan zit hij onder Co ook gewoon in kleedkamertje 2 of zelfs 3. Want die Brama speelt wel al seizoenen lang en constant minimaal een 7.
pas nou op! Straks zit dit hele topic vol met psv'ers om te beweren dat het geen subsidie was dat ze uit hebben gegeven..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:05 schreef heiden6 het volgende:
SV Ried uit, altijd lastig. Als PSV met Wijnaldum de EL niet haalt pis ik echt in mijn broek van het lachen. Miljoenen subsidie uitgeven en dan nog niet kunnen winnen van een Oostenrijkse subtopper.
Omdat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:45 schreef Caland het volgende:
Ik lach me pas kapot als hij uiteindelijk gewoon op rechts komt te staan.
Waarschijnlijk omdat Wijnaldum zelf het hardst van allemaal gelooft dat hij het spel kan maken, dat hij op 10 hoort, etc. Terwijl hij juist de eigenschappen heeft van een buitenspeler, en hij zou op die positie ook belangrijker voor het team zijn en tevens beter. Win-win, maar Wijnaldum is niet zo'n clevere jongen.quote:
Omdat hij hier heletijd liep te kankeren omdat 'ie op 10 wou, en ik (en velen met mij) altijd hebben gevonden dat hij meer een flankspeler is en hij zich beter daarop kan richten. Een steekpass zal je hem nooit zien geven, al vulde hij de rol als komende 10 wel goed in het laatste half jaar.quote:
En dat maakt het inderdaad dubbel zo leuk dat hij nu al zo door het ijs zakt bij PSV, en heel PSV trouwens met hem. Ik denk dat het vertrek van Wijnaldum bij Feyenoord wel eens een zegen zou kunnen zijn geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat hij hier heletijd liep te kankeren omdat 'ie op 10 wou, en ik (en velen met mij) altijd hebben gevonden dat hij meer een flankspeler is en hij zich beter daarop kan richten. Een steekpass zal je hem nooit zien geven, al vulde hij de rol als komende 10 wel goed in het laatste half jaar.
Maar helemaal omdat hij zichzelf echt als een 10 ziet en ook met de belofte dat dat zijn plek wordt naar PSV is gegaan.
Nouja, ik lees wel eens het PSV-topic door zo nu en dan. En daar denken velen echt dat hij de rol als spelmaker goed in kan vullen en dat hij voor de assists gaat zorgen. Nou post daar sowieso niet al te snugger volk, en dat is nog een understatement van jewelste, maar ik moet dan stiekem altijd wel lachen als ik dat zo lees.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:57 schreef Cara het volgende:
[..]
En dat maakt het inderdaad dubbel zo leuk dat hij nu al zo door het ijs zakt bij PSV, en heel PSV trouwens met hem. Ik denk dat het vertrek van Wijnaldum bij Feyenoord wel eens een zegen zou kunnen zijn geweest.
Het is erg makkelijk trollen daar ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, ik lees wel eens het PSV-topic door zo nu en dan. En daar denken velen echt dat hij de rol als spelmaker goed in kan vullen en dat hij voor de assists gaat zorgen. Nou post daar sowieso niet al te snugger volk, en dat is nog een understatement van jewelste, maar ik moet dan stiekem altijd wel lachen als ik dat zo lees.
Die gaan nog van een hele koude kermis thuiskomen.
Wijnaldum heeft mij nooit weten te overtuigen en vond ik veel minder belangrijk dan Fer. Fer is vrij jong om op zijn positie een dragende speler te zijn en al helemaal in een kwakkelend team. Als Fer toch zo matig is, waarom dan zo heftig reageren als die jongen weg wil? Feyenoord kan nu dus 4 miljoen krijgen voor een in jouw ogen matige speler. Het lijkt mij dat je dan kritiek moet hebben op het feit dat Feyenoord hem niet voor dat bedrag wil verkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof hij door zijn uitstekende spel deze transfer heeft afgedwongen.
Vorig jaar was het Meeuwis die de grote regisseur was op het middenveld, en niet Fer.
Zelfde met Wijnaldum, jarenlang moeten wij alle beginnersfouten slikken, dikke tranen op het veld, als het weer een keer totaal niet lukte. En dan nu, out of the blue zijn ze klaar voor de top?
Je bent i.m.o. pas uitgeleerd bij een club als je een x periode de absolute uitblinker bent.
Dirkie Kuyt heeft wel vaak gescoord tegen De Graafschap volgens mij he.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens even zitten denken, en stel dat Dirkie dit seizoen veelal op de bank komt te zitten... wellicht dat we hem dan volgend seizoen wel voor een schijntje kunnen overnemen. Een soort van herenakkoord tussen Liverpool en Dirkie zit er wel in, als dank voor de bewezen diensten ofzo.
Eerste wedstrijd zat hij er toch al naast?
Volgend jaar, dan is hij dus 32. Ik weet niet of je zulke harde werkers op hun oude dag nog moet contracteren. Op een gegeven moment is zo'n lichaam op en krijgen die jongens allerlei blessures waar ze vroeger nooit last van hadden (niet altijd, maar vaak wel). Kuyt is denk ik niet zo'n speler die op z'n "oude dag" met minder fysieke arbeid nog steeds van grote waarde kan zijn voor het team door zich tactisch goed op te stellen enzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens even zitten denken, en stel dat Dirkie dit seizoen veelal op de bank komt te zitten... wellicht dat we hem dan volgend seizoen wel voor een schijntje kunnen overnemen. Een soort van herenakkoord tussen Liverpool en Dirkie zit er wel in, als dank voor de bewezen diensten ofzo.
Eerste wedstrijd zat hij er toch al naast?
Spelers zoals hij slijten niet snel. Ik denk zeker dat hij nog van waarde zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:23 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Volgend jaar, dan is hij dus 32. Ik weet niet of je zulke harde werkers op hun oude dag nog moet contracteren. Op een gegeven moment is zo'n lichaam op en krijgen die jongens allerlei blessures waar ze vroeger nooit last van hadden (niet altijd, maar vaak wel). Kuyt is denk ik niet zo'n speler die op z'n "oude dag" met minder fysieke arbeid nog steeds van grote waarde kan zijn voor het team door zich tactisch goed op te stellen enzo.
Kuyt heeft een neusje voor de goal en een goed schot, dat is altijd makkelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:24 schreef Caland het volgende:
Mwah,ik denk dat Kuyt in de Nederlandse competitie (ervan uitgaande dat die volgend seizoen wederom zwakker is geworden) wel nog tot z'n 34e meekan ofzo.
Kuyt is ook weer niet alléén maar een harde werker hè. Dan doe je hem tekort. Hij stelt zich altijd slim op voor de goal, is kopsterk. Tuurlijk wordt het ietsje minder naarmate hij verder boven de 30 raakt, maar hij wordt in de zomer van 2012 pas 32. Zou geweldig zijn als....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:23 schreef psychosomatic het volgende:
Kuyt is denk ik niet zo'n speler die op z'n "oude dag" met minder fysieke arbeid nog steeds van grote waarde kan zijn voor het team door zich tactisch goed op te stellen enzo.
Als hij fit blijft wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:24 schreef Caland het volgende:
Mwah,ik denk dat Kuyt in de Nederlandse competitie (ervan uitgaande dat die volgend seizoen wederom zwakker is geworden) wel nog tot z'n 34e meekan ofzo.
Nee, maar het is wel hetgeen wat hem bijzonder maakt. Bizar eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Kuyt is ook weer niet alléén maar een harde werker hè. Dan doe je hem tekort. Hij stelt zich altijd slim op voor de goal, is kopsterk. Tuurlijk wordt het ietsje minder naarmate hij verder boven de 30 raakt, maar hij wordt in de zomer van 2012 pas 32. Zou geweldig zijn als....
Dat altijd voorop gaan in de strijd is wel iets wat hem Liverpool en Oranje heeft bezorgd ja. Puur en alleen op zijn voetbalkwaliteiten had hij dat niet gered.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:32 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel hetgeen wat hem bijzonder maakt. Bizar eigenlijk.
Ga je mond spoelen joh :Squote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk van de gekke dat ik gewoon Ajax het kampioenschap meer gun dan PSV?
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat altijd voorop gaan in de strijd is wel iets wat hem Liverpool en Oranje heeft bezorgd ja. Puur en alleen op zijn voetbalkwaliteiten had hij dat niet gered.
En dat knokken zal hij blijven doen, ook als hij 32 of 33 is. Voor de top (of semi-top, wat Liverpool is) komt hij zo langzamerhand misschien nét wat tekort, maar het zou geweldig zijn als hij zijn woorden dat hij bij Feyenoord terug wil keren waarmaakt. Ga je nog een paar jaar heel veel plezier aan beleven. Ook qua motiveren van jonkies, en laten zien dat je alles moet geven.
Hij wilde toch alleen komen als er weer een redelijk team stond/we meededen om het kampioenschap?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |