quote:Zaakwaarnemer: "Fer wil zo snel mogelijk naar Twente"
Feyenoord blijft FC Twente zeggen dat Leroy Fer niet te koop is, maar nu heeft de middenvelder zelf van zich laten horen. Fer heeft namelijk bij de Rotterdamse club aangegeven naar Enschede te willen vertrekken.
Donderdagmiddag zal er nog een gesprek plaatsvinden. "Dan gaan we bepraten wat we kunnen doen in deze situatie. Daar wil ik verder niets over zeggen. Leroy geeft duidelijk aan dat zijn sportieve keuze ergens anders ligt dan bij Feyenoord. Hij wil nog steeds graag naar FC Twente", zegt zaakwaarnemer Rob Jansen.
Voorzitter Joop Munsterman liet eerder al weten de instelling van Feyenoord niet te begrijpen. "Onbegrijpelijk. Wellicht hebben wij de inhoud van ons bod onvoldoende duidelijk kunnen maken. We laten het er in elk geval niet bij zitten."
Die 'inhoud' van het bod zal o.a. gaan over randvoorwaarden en % bij evt doorverkoop.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:19 schreef Gert het volgende:
Is "de inhoud van het bod" 5 miljoen cash? Of is het gedoe met bonnussen die mogelijk verdiend kunnen worden maar misschien ook niet.
Vijf miljoen cash Joop. Kom het zelf maar brengen in een koffertje, mag je Leroy mee terug nemen.
Ik hoop dat je er in de voorrondes al uitvliegt, huichelaartjequote:Georginio Wijnaldum heeft geen zuur gevoel nu PSV de competitie uiterst stroef is begonnen en zijn oude liefde Feyenoord na een zeer stroef seizoen uit de startblokken is geschoten.
Spijt van zijn overgang van Feyenoord naar PSV heeft de Rotterdamse aanvaller in elk geval niet, zegt hij in het nieuwe nummer van NUsport. 'Ha, nee hoor, het is leuk dat ze twee keer gewonnen hebben, maar wij spelen donderdag Europees.'
Wel is hij verrast door het publiek in Eindhoven, dat naar zeggen van Wijnaldum 'veeleisend' is. PSV won zeer moeizaam zaterdag van RKC Waalwijk. 'Daar ben ik wel achter gekomen,' zegt Wijnaldum. 'Het helpt natuurlijk niet, maar persoonlijk heb ik er geen last van. We speelden ook gewoon niet goed, waren slordig in de passing. Er zat een beetje spanning op, we wilden wat goedmaken na de 3-1 nederlaag tegen AZ.'
(Redactie)
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 10:19:10Vandaag gaat Fer met zijn vader en zaakwaarnemer Rob Jansen om de tafel om te praten over zijn huidige situatie en wat te doen. #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 10:20:40Overigens heeft Rob Jansen #Fer geadviseerd om zijn rol als tweede aanvoerder bij #Feyenoord neer te leggen. Fer en zijn vader willen... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 10:21:27... netjes en respectvol blijven tegenover #Feyenoord, en volgen het advies van Jansen dus niet op. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 10:26:19#Feyenoord heeft John #Guidetti uitgebreid gesproken, en de Zweed lijkt positief te zijn over een verhuur aan #Feyenoord. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 10:27:39#Feyenoord gaat nog in gesprek met #ManchesterCity. #Guidetti lijkt zoals het er nu uitziet, in het salarisbudget van #Feyenoord te passen. reageer retweet
Idd, hij zou beter gewoon zijn muil een x houden over Feyenoord en zich volledig moeten gaan richten op Pisvee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er in de voorrondes al uitvliegt, huichelaartje![]()
Hij gaat ook wel, uiteindelijk. Maar tegen de hoofdprijs. Kan me voorstellen dat er nog wat "slimmigheidjes van Joop" in de huidige aanbieding zitten met ingewikkelde bonus-constructies.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:23 schreef Cara het volgende:
Laat nou maar gaan, volgens mij vergeten mensen dat hij vorig jaar meer dan een half jaar geblesseerd is geweest. Alle credits voor van geel hoor, maar nu mag hij wel weg.
Die Rob Jansen is ook een stokerige rat. Het brengt voor hem vast meer geld in het laatje als Fer nu vertrekt ipv einde vh seizoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:27 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 10:20:40Overigens heeft Rob Jansen #Fer geadviseerd om zijn rol als tweede aanvoerder bij #Feyenoord neer te leggen. Fer en zijn vader willen... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 10:21:27... netjes en respectvol blijven tegenover #Feyenoord, en volgen het advies van Jansen dus niet op. reageer retweet
Sowieso, zaakwaarnemersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Die Rob Jansen is ook een stokerige rat. Het brengt voor hem vast meer geld in het laatje als Fer nu vertrekt ipv einde vh seizoen.
En dan hebben Nederlandse spelers er gelukkig maar één. Moet je eens met een Braziliaan gaan onderhandelen.quote:
viquote:Wijnaldum: 'PSV hield ook geen rekening met ons'
18/08/2011 09:46
Georginio Wijnaldum (20) maakt zich met PSV op voor de play-offs van de Europa League, waarin SV Ried de tegenstander is. De afgelopen zomer van Feyenoord overgekomen middenvelder is er zelf mede verantwoordelijk voor dat de Eindhovenaren deze jaargang niet in de Champions League uitkomen.
Tegen PSV scoorde je vorig seizoen twee keer. Jullie wonnen met 3-1, waardoor PSV de titel en de Champions League misliep. En jij nu dus ook. Was toen al bekend dat Fred Rutten je wilde hebben?
'PSV wilde mij in de winter al halen. Maar dat vond ik niet zo'n goed idee. Op dat moment kon ik niet weg, moreel gezien. Het ging slecht met Feyenoord en ik vond dat we met zijn allen moesten proberen het tij te keren. Die verantwoordelijkheid wilde ik zelf ook nemen. Na het seizoen was de situatie anders. Een nieuw begin, iedereen staat weer op nul. Dat maakte het gemakkelijker om nu wel de stap te maken.'
Maar het mislopen van de Champions League schoot toen niet door je hoofd?
'Nee. Niks. Ik zou het zo weer doen. Zij hielden ook geen rekening met ons toen het in Eindhoven 5- of 6-0 stond. Toen gingen ze ook door tot 10-0. Als ik voor een team speel, ga ik alles voor het team geven en gewoon scoren. Ik ben vorig seizoen veel bewuster geworden van mijn rol in het team en wat je moet doen om succesvol te zijn. Ik heb geleerd altijd mijn kop omhoog te houden. Ook als mensen aan je twijfelen.'
Geen idee eigenlijk, ze weten wel verdomd veel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:47 schreef Merkie het volgende:
Wie zit er eigenlijk achter FR1908Nieuws?
Dus eigenlijk heeft'ie vanaf de winter al lopen jokkenbrokken?quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eerder vind ik het om te huilen dat het nu pas gebeurd
Dat was mij al duidelijk toen die transfer zo beklonken was. Eerst maandenlang niets van een vertrek willen weten, en dan na het seizoen zo met de Noorderzon vertrokken zijn? Hmjaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft'ie vanaf de winter al lopen jokkenbrokken?
Wat een volwassen gasten zijn die voetballers toch ook
Ach ja, wees blij dat die gewacht heeft tot Beenhakker weg was.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was mij al duidelijk toen die transfer zo beklonken was. Eerst maandenlang niets van een vertrek willen weten, en dan na het seizoen zo met de Noorderzon vertrokken zijn? Hmja
En dan je ploeggenootjes in Fer-shirts zeker?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Guidetti echt komt haal ik zijn shirt. Ik voetbal in moffen stad enschede dus met dat feyenoord shirt op de traning verschijnen geeft hier altijd wel leuke reacties .
Waarschijnlijk zit er dik in ja. En die 1ne verdwaalde Ajacied in een Theo Jansen shirt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan je ploeggenootjes in Fer-shirts zeker?
Altijd nicequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er dik in ja. En die 1ne verdwaalde Ajacied in een Theo Jansen shirt.
Een maat van me is bij wijze van 'dat moet ik ooit 'ns gedaan hebben' eens in Feyenoordshirt en -pet door de Amsterdam binnenstad gelopen. Ging allemaal goed, totdat hij bij de Burger King ging eten... hij was nog nooit zo snel zoveel afgevallenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Altijd nice
Bij mij zijn de autoruiten een keer ingegooid omdat ik mijn Feyenoord sjaal achterin had laten liggen.
Niet zo handig als je gaat parkeren in Neuzenstad.
Bruce Willis in Harlem was dan wel weer lachen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:25 schreef Caland het volgende:
'Dat moet ik ooit eens gedaan hebben'
Dan ben je gewoon een kneus.
Lol, ja dan vraag je er wel een beetje omquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een maat van me is bij wijze van 'dat moet ik ooit 'ns gedaan hebben' eens in Feyenoordshirt en -pet door de Amsterdam binnenstad gelopen. Ging allemaal goed, totdat hij bij de Burger King ging eten... hij was nog nooit zo snel zoveel afgevallen
Ik zag hier in Charlois overigens een week of 2 terug nog een gast lopen in Ajax shirt. Sommige mensen zijn levensmoe volgens mij
Hier wonen inderdaad aardig wat Turkse families, maar wat dat betreft valt het wel mee. ik woon echt randje Charlois - rij hier de straat uit en je bent in Feijenoord. Elke kroeg hier in de omgeving is wel een Feyenoordkroeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
En Charlois wonen denk ik meer Galatasary/Fernerbace-supporters dan Feyenoordersupporters? Tenminste dat was 10 jaar geleden toen ik daar nog woonde wel zo.
Ach, zo heb ik in de amsterdam arena, tussen het ajaxpubliek, m'n rug laten fotograferenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:25 schreef Caland het volgende:
'Dat moet ik ooit eens gedaan hebben'
Dan ben je gewoon een kneus.
What's on your back?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ach, zo heb ik in de amsterdam arena, tussen het ajaxpubliek, m'n rug laten fotograferen
Was een weddenschap voor een krat bier
Ligt er inderdaad aan in welke hoek je zit. Ik woonde op de Dorpsweg, sowieso Charloisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hier wonen inderdaad aardig wat Turkse families, maar wat dat betreft valt het wel mee. ik woon echt randje Charlois - rij hier de straat uit en je bent in Feijenoord. Elke kroeg hier in de omgeving is wel een Feyenoordkroeg.
Kssst, scheer je hier weg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon oprotten hier hoor:) Niemand die je dwingt om in het mooie Enschede te komen en te blijven!
Hij heeft per ongeluk de pijlen gevolgd, kwam die pardoes in Enschede uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon oprotten hier hoor:) Niemand die je dwingt om in het mooie Enschede te komen en te blijven!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Is die guidetti die van man city?
quote:

quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft per ongeluk de pijlen gevolgd, kwam die pardoes in Enschede uit.
Nice.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen had ik toen alleen het linkse "Feijenoord flubbertje" op m'n schouderblad.. Is later iets uitgebreid
Vet hoor, waar laten zetten? Die melodie is zeker het hand in hand?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:03 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen had ik toen alleen het linkse "Feijenoord flubbertje" op m'n schouderblad.. Is later iets uitgebreid
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nah, het linkse flubbertje is door "Bob uit Katendrecht" gezet (volgens mij z'n zoon. Die dove. Nog een keer in De Kuip gezien)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Herken ik daar de stijl van de oude tattoo Bob aan de Pleinweg?
Haha heerlijk . Verder prima wonen hier alleen jammer dat er zoveel idioten voor de verkeerde club zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft per ongeluk de pijlen gevolgd, kwam die pardoes in Enschede uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |