quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:12 schreef Gert het volgende:
Feyenoord mag Fer aan zijn contract houden, ook al wil hij dat liever niet.
En Fer mag na afloop van zijn contract doen wat hij wil.
Ik had ook liever gezien dat hij bijtekent, maar ik snap het prima als hij zegt: Feyenoord kan nu geld voor me vangen, maar volgend jaar houd ik al mijn opties zo open mogelijk.
Maar goed, dat zal dus wel schelden en tieren op Fer worden door een deel van het publiek, zodra ze klaar zijn met het kankerbestuur verrot schelden.
Ik zie het verband niet ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als Guidetti komt moet ik ook nog maar zien dat hij van toegevoegde waarde zal zijn. Smolov was ook een succes.
Appels en peren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als Guidetti komt moet ik ook nog maar zien dat hij van toegevoegde waarde zal zijn. Smolov was ook een succes.
Dat een gehuurde spits niet gelijk van toegevoegde waarde hoeft te zijn (zie Smolov). Als schat ik Guidetti wel iets hoger in dan Smolov. Maar dan nog. Ben gewoon pessimistischquote:
Smolov werd dan ook misbruikt als spits hij is gewoon een nummer 10.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat een gehuurde spits niet gelijk van toegevoegde waarde hoeft te zijn (zie Smolov). Als schat ik Guidetti wel iets hoger in dan Smolov. Maar dan nog. Ben gewoon pessimistisch
Hij werd wel gewoon gehaald als spits. Ach maakt ook allemaal niet uit. Eerst maar eens zien dat het rond komt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Smolov werd dan ook misbruikt als spits hij is gewoon een nummer 10.
Tja Leo hè.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij werd wel gewoon gehaald als spits. Ach maakt ook allemaal niet uit. Eerst maar eens zien dat het rond komt.
Bovendien was er toen iemand anders trainer...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Smolov werd dan ook misbruikt als spits hij is gewoon een nummer 10.
Guidetti zal het legendarische nummer van Koek en Zopie - In ons klein café toch wel kennen ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Bovendien was er toen iemand anders trainer...
En voor een type als Guidetti is de naam Ronald K. toch íets legendarischer en aantrekkelijker dan die van Mario B.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 17:59:28We hebben nagevraagd op wie Martin van Geel doelde met het opwaarderen van de huidige contracten. Dit zijn ........ #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 18:00:01.... Fer, #Cabral en #Clasie. Het gaat hier om het opwaarderen van het salaris, NIET om het verlengen van de contractduur. #Feyenoord reageer retweet
Snap ik niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef Maastoren het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 17:59:28We hebben nagevraagd op wie Martin van Geel doelde met het opwaarderen van de huidige contracten. Dit zijn ........ #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 18-08-2011 om 18:00:01.... Fer, #Cabral en #Clasie. Het gaat hier om het opwaarderen van het salaris, NIET om het verlengen van de contractduur. #Feyenoord reageer retweet
Die verhoging zal meer een signaal zijn denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Snap ik niet?
Waarom zou je in godsnaam deze salarissen verhogen maar niet het contract?
Cabral en Clasie kan ik enigszins begrijpen, die willen ze misschien wat belangrijker maken, maar Fer, die gozer gaat toch weg...
Begrijpelijk in ieder geval wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus jij vindt dit wel prima gedrag van Fer ?
Ik vind het onbeschoft gedrag van Fer en snap ook niet echt dat je als Feyenoord-supporter zoiets prima vindt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
En Happel, je bent zelf een stumper. Niet omdat je mij stumper noemt, maar omdat je anderen erop aanspreekt en zelfs laat bannen als ze persoonlijk worden.
Ik heb gewoon een andere mening dan jij, meer niet. Daar hoef je niet om te gaan schelden. Ik praat geen pedofilie goed of zo, ik begrijp het wel als Fer niet twee jaar bijtekent, that's all.
Is voice-over gebanned?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Begrijpelijk in ieder geval wel.
En Happel, je bent zelf een stumper. Niet omdat je mij stumper noemt, maar omdat je anderen erop aanspreekt als mod en zelfs laat bannen als ze persoonlijk worden.
Ik heb gewoon een andere mening dan jij, meer niet. Daar hoef je niet om te gaan schelden. Ik praat geen pedofilie goed of zo, ik begrijp het wel als Fer niet twee jaar bijtekent, that's all.
Zou je dat niet lekker achter de schermen besprekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En Happel, je bent zelf een stumper. Niet omdat je mij stumper noemt, maar omdat je anderen erop aanspreekt als mod en zelfs laat bannen als ze persoonlijk worden.
"Prima" is misschien wat te zwaar uitgedrukt. Ook ik heb natuurlijk liever dat hij bijtekent en dat Feyenoord én nog een jaar van 'm profiteerd én een transfersom ontvangt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het onbeschoft gedrag van Fer en snap ook niet echt dat je als Feyenoord-supporter zoiets prima vindt.
Mwah, als ik voor de schermen op die manier aangesproken wordt mag ik er ook best voor de schermen even op reageren vind ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou je dat niet lekker achter de schermen bespreken
Beukering ook niet..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ga je nou mij verantwoordelijk houden voor de acties van anderen. Mooier moet het niet worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is maar wat je een scheldwoord noemt. Snap werkelijk niet dat na zulke woorden van Fer er nog mensen zijn die het allemaal wel best vinden dat hij niet bijtekent. Hart voor de club heeft die. Hou toch op.quote:Ik heb gewoon een andere mening dan jij, meer niet. Daar hoef je niet om te gaan schelden. Ik praat geen pedofilie goed of zo, ik begrijp het wel als Fer niet twee jaar bijtekent, that's all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |