Dit dus. Zo naïef om te denken dat een speler zoveel van een club houdt als een supporterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan houd je alleen 11 supporters over die op het veld mogen staan.
Nee hoor, zo'n Stefan de Vrij wil (zonder zichzelf weg te cijferen) de club ook vooruit helpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan houd je alleen 11 supporters over die op het veld mogen staan.
Wat een grap. Als de Vrij een aanbieding van Twente had gekregen met een afspraak dat hij veel speeltijd zou krijgen, had hij nu het rode shirt van Twente om zijn nek hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor, zo'n Stefan de Vrij wil (zonder zichzelf weg te cijferen) de club ook vooruit helpen.
Maar zo'n Wijnaldum was dus in de winterstop al bezig met PSV, Fer had ongetwijfeld ook andere dingen aan zijn hoofd. En nu de Twente lonkt kan hij ineens de sterren van de hemel spelen.
Het een sluit het ander niet uit.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een grap. Als de Vrij een aanbieding van Twente had gekregen met een afspraak dat hij veel speeltijd zou krijgen, had hij nu het rode shirt van Twente om zijn nek hoor.Niet voor niets tekent hij niet al te lang bij.
quote:
Werkt beide kanten op. Tuurlijk wil hij het beste voor zijn eigen carrière, maar hij heeft echt wel hart voor Feyenoord hoor. Anders tekende hij niet bij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Typisch het volgende:
Sowieso gaat de vergelijking met de Vrij en Fer niet op. De één is een stuk verder in zijn ontwikkeling dan de ander. Maar jullie hebben dus werkelijk de illusie dat Stefan de Vrij het voor Feyenoord doet en niet kijkt naar wat beter voor hem is?
Nee hij doet het omdat hij weet dat hij bij Feyenoord nog voldoende kan leren. En dat konden Fer, Wijnaldum en Castaignos ook nog.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Typisch het volgende:
Sowieso gaat de vergelijking met de Vrij en Fer niet op. De één is een stuk verder in zijn ontwikkeling dan de ander. Maar jullie hebben dus werkelijk de illusie dat Stefan de Vrij het voor Feyenoord doet en niet kijkt naar wat beter voor hem is?
Onzin. Waarom heeft Stefan zo lang gewacht met bijtekenen dan? Geef eens een bronvermelding voor je bewering Wijnaldum - PSV.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor, zo'n Stefan de Vrij wil (zonder zichzelf weg te cijferen) de club ook vooruit helpen.
Maar zo'n Wijnaldum was dus in de winterstop al bezig met PSV, Fer had ongetwijfeld ook andere dingen aan zijn hoofd. En nu de Twente lonkt kan hij ineens de sterren van de hemel spelen.
Dat is heel wat anders dan:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee hij doet het omdat hij weet dat hij bij Feyenoord nog voldoende kan leren. En dat konden Fer, Wijnaldum en Castagnois ook nog.
Fer en Wijnaldum speelde al een aantal jaren in de grauwe middenmoot van de Eredivisie. Vind je het dan gek dat ze liever naar een (op dit moment) topclub gaan? Dan heb je gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen. Vanuit Volendam ga je liever naar NEC, van NEC liever naar Feyenoord en op het moment speel je hoger bij Ajax, PSV en FC Twente. Dus ik snap ze wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beperkte contractduur hangt mede af samen met de financiële situatie waarin de club verkeert. Een stuk voorzichtigheid van beide kanten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een grap. Als de Vrij een aanbieding van Twente had gekregen met een afspraak dat hij veel speeltijd zou krijgen, had hij nu het rode shirt van Twente om zijn nek hoor.Niet voor niets tekent hij niet al te lang bij.
Lees mijn post nog eens en try again.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beperkte contractduur hangt mede af samen met de financiële situatie waarin de club verkeert. Een stuk voorzichtigheid van beide kanten.
En de rest van je verhaal is gebaseerd op aannames. Als Stefan echt weg wilde had was gewoon gegaan, zaten op een zeker moment zelfs scouts van Arsenal voor hem op de tribune.
In mijn ogen moet je een transfer verdienen door te presteren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan:
[..]
Fer en Wijnaldum speelde al een aantal jaren in de grauwe middenmoot van de Eredivisie. Vind je het dan gek dat ze liever naar een (op dit moment) topclub gaan? Dan heb je gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen. Vanuit Volendam ga je liever naar NEC, van NEC liever naar Feyenoord en op het moment speel je hoger bij Ajax, PSV en FC Twente. Dus ik snap ze wel.
Ja gedaan, maar het blijft bullshit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens en try again.
Over aannames gesproken, ik heb geen aanbieding van Arsenal (of een andere club) voorbij zien komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beperkte contractduur hangt mede af samen met de financiële situatie waarin de club verkeert. Een stuk voorzichtigheid van beide kanten.
En de rest van je verhaal is gebaseerd op aannames. Als Stefan echt weg wilde had was gewoon gegaan, zaten op een zeker moment zelfs scouts van Arsenal voor hem op de tribune.
Als De Vrij net zulke signalen was gaan geven als Fer/Wijnaldum dan waren die clubs wel gekomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef eight het volgende:
[..]
Over aannames gesproken, ik heb geen aanbieding van Arsenal (of een andere club) voorbij zien komen.
Helemaal niet. Jij denkt werkelijk dat de Vrij een ''Feyenoord hart'' heeft? Dan zijn we snel uitgepraat, want dát is pas een grote aanname. Jij denkt dus dat Stefan ook was gebleven als hij bij Twente of PSV in de basis kon staan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja gedaan, maar het blijft bullshit.
Exact. Puur eigenbelang dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan:
[..]
Fer en Wijnaldum speelde al een aantal jaren in de grauwe middenmoot van de Eredivisie. Vind je het dan gek dat ze liever naar een (op dit moment) topclub gaan? Dan heb je gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen. Vanuit Volendam ga je liever naar NEC, van NEC liever naar Feyenoord en op het moment speel je hoger bij Ajax, PSV en FC Twente. Dus ik snap ze wel.
Nou, wat is er dan precies bullshit aan mijn eerste post van vandaag hier? Nu zeg je het zelfde alleen in andere woorden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Exact. Puur eigenbelang dus.
Laat dat nou juist zijn waar mensen zich aan storen, maar wat jij kennelijk niet kan of wil begrijpen.
Ik baseer die redenatie op feiten. Jij beweert dat hij ook naar Twente had kunnen gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jij denkt werkelijk dat de Vrij een ''Feyenoord hart'' heeft? Dan zijn we snel uitgepraat, want dát is pas een grote aanname. Jij denkt dus dat Stefan ook was gebleven als hij bij Twente of PSV in de basis kon staan?
Die garantie krijg je nergens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jij denkt werkelijk dat de Vrij een ''Feyenoord hart'' heeft? Dan zijn we snel uitgepraat, want dát is pas een grote aanname. Jij denkt dus dat Stefan ook was gebleven als hij bij Twente of PSV in de basis kon staan?
Dat je hele vraag nergens op slaat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:43 schreef Typisch het volgende:
[..]Dus, wat is je punt? Geen? Dacht ik al.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat je hele vraag nergens op slaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |