voice-overquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja chaos + [me=onlogisch]popcorn pakt.
[/me]
Maar is voice-over nou gebanned?
lekker rustig ffquote:
Staat een streep door zijn naam.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja chaos + [me=onlogisch]popcorn pakt.
[/me]
Maar is voice-over nou gebanned?
Het is in de eerste plaats een profvoetballer, die aan zichzelf denkt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je nou mij verantwoordelijk houden voor de acties van anderen. Mooier moet het niet worden.
[..]
Het is maar wat je een scheldwoord noemt. Snap werkelijk niet dat na zulke woorden van Fer er nog mensen zijn die het allemaal wel best vinden dat hij niet bijtekent. Hart voor de club heeft die. Hou toch op.
En jij denkt dat de stelling van Feyenoord dat ze hem niet laten gaan niet bedoeld is om het hard te spelen en eigenlijk een hogere transfersom af te dwingen? Nogmaals, Fer kan nu de confrontatie gaan zoeken om alsnog een transfer af te dwingen zoals vele anderen vaker met succes hebben gedaan, dus ja, respect dat hij het netjes probeert op te lossen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:26 schreef Happel het volgende:
Respect voor Fer, please.
Het is een verkapt dreigement om alsnog een vertrek te bewerkstelligen.
Ach, nog 2 weekjesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben blij als hij weg is. Die onrust...ik word er niet goed van.
Fer weet ook in welke situatie de club zit. Waarom moet hij louter uit eigenbelang dan toch de club de rug toe keren?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:18 schreef psychosomatic het volgende:
Ik heb begrip voor Fer's standpunt en kan me ook helemaal vinden in de redenatie van Feyenoord. Het is jammer dat een aantal mensen denken dat Fer de club iets verschuldigd is. Als dat zo was zou hij ook geen salaris moeten ontvangen. Bovendien heeft Feyenoord nu de kans om 4 miljoen te krijgen, maar kiezen ze er zelf voor om niet te verkopen.
Contracten zijn er in eerste instantie om je aan te houden en niet om bij te tekenen en dan maar hopen dat clubs bereid zijn om de hogere transfersom te betalen. Die jongen staat stil in zijn ontwikkeling en moet verder. Bij Feyenoord zal de situatie nog een hele tijd penibel blijven en in zo'n omgeving is het lastig om jezelf te ontwikkelen. Hij moet nu beter worden en niet over 5 jaar.
Zoals het er naar uit ziet dient Leroy nu professioneel z'n contract uit. Respect daarvoor, want menig speler zou alsnog een vertrek forceren, zeker na de shit die hij over zich heen heeft gekregen.
Ja, Fer is uitgeleerd bij Feyenoord. Welke van z'n medespelers gaan zijn spel naar een hoger niveau tillen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fer weet ook in welke situatie de club zit. Waarom moet hij louter uit eigenbelang dan toch de club de rug toe keren?
En niet dat hij hier nou de sterren van de hemel speelt, welnee. Sterker nog, meneer was (toen we hem het hardst nodig hadden) een jaar uit de roulatie en presteerde toen hij terugkeerde ook niets!
En nu moet HIJ-Fer zonodig vooruit kijken? Zijn sportieve ambities najagen? Meneer is uitgeleerd bij Feyenoord! HA!
Nou weet je wat, rot dan maar op ook naar die reserveduitsers. Kijken of hij Brama uit de basis speelt.
Als je niet weet hoe het is om een heel seizoen succesvol te zijn ben je niet uitgeleerd, bij Excelsior, RKC en de Graafschap is dat ook niet het geval.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ja, Fer is uitgeleerd bij Feyenoord. Welke van z'n medespelers gaan zijn spel naar een hoger niveau tillen?
En is Fer nu wel of geen waardevolle speler? Als hij niks voorstelt, waarom dan niet voor 4 miljoen verkopen? Waarom dat zo reageren als hij wil vertrekken?
Uitgeleerd bij Feyenoord ? Nog láááng niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ja, Fer is uitgeleerd bij Feyenoord. Welke van z'n medespelers gaan zijn spel naar een hoger niveau tillen?
En is Fer nu wel of geen waardevolle speler? Als hij niks voorstelt, waarom dan niet voor 4 miljoen verkopen? Waarom dat zo reageren als hij wil vertrekken?
Wat een gelul. Die jongen is helemaal niet uitgeleerd. Als hij een jaar lang gewoon de dragende speler van Feyenoord kan zijn is een vertrek logisch. In principe heeft hij nog niets laten zien, hij heeft alleen een geweldig talent.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof hij door zijn uitstekende spel deze transfer heeft afgedwongen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Feijenoord krijgt gewoon een mooie transfersom voor een speler die bij het legioen toch al omstreden is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:18 schreef psychosomatic het volgende:
Ik heb begrip voor Fer's standpunt en kan me ook helemaal vinden in de redenatie van Feyenoord. Het is jammer dat een aantal mensen denken dat Fer de club iets verschuldigd is. Als dat zo was zou hij ook geen salaris moeten ontvangen. Bovendien heeft Feyenoord nu de kans om 4 miljoen te krijgen, maar kiezen ze er zelf voor om niet te verkopen.
Contracten zijn er in eerste instantie om je aan te houden en niet om bij te tekenen en dan maar hopen dat clubs bereid zijn om de hogere transfersom te betalen. Die jongen staat stil in zijn ontwikkeling en moet verder. Bij Feyenoord zal de situatie nog een hele tijd penibel blijven en in zo'n omgeving is het lastig om jezelf te ontwikkelen. Hij moet nu beter worden en niet over 5 jaar.
Zoals het er naar uit ziet dient Leroy nu professioneel z'n contract uit. Respect daarvoor, want menig speler zou alsnog een vertrek forceren, zeker na de shit die hij over zich heen heeft gekregen.
Ik word zo godvergeten rotstervens teringziek van dat Feyenoord hart gezeikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als Fer echt een Feyenoord-hart heeft dan verlengt ie zijn contract met een paar jaar met een paar jaar, speelt ie 1 jaar en gaat ie dan weg. Dat levert Feyenoord een goede transfersom, en minder schulden, op. Desnoods tegen een gelimiteerde transfersom die nog enigszins redelijk is. Zoals Kuijt ooit deed.
Dan is Fer pas een echter Feyenoorder.
Owja hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:01 schreef eight het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Feijenoord krijgt gewoon een mooie transfersom voor een speler die bij het legioen toch al omstreden is.
Trouwens als Guidetti komt en Fer blijft wordt het wel nog een leuk seizoen.
Als spelers geen Feyenoord-hart hebben, of überhaupt geen binding met de club hebben mogen ze lekker opkankeren. Al die laffe broodvoetballers.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik word zo godvergeten rotstervens teringziek van dat Feyenoord hart gezeik
IGHAHIAIHWEQAIHIEAHIEKABIKBHBIKAh
\ghaHOeaOHABhbaI
BIAbIaesib
De opmerkingen van Fer vorige maand(en) sloegen nergens op, net als de reacties vd supporters.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Owja he![]()
Alle spelertjes die een transfer willen forceren: gewoon kutoperkingen maken over/tegen Feyenoord in de media, dan raak je van zelf omstreden en als beloning mag je dan vertrekken![]()
![]()
Nee inderdaad, lekker signaal geef je daarmee af man![]()
.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als spelers geen Feyenoord-hart hebben, of überhaupt geen binding met de club hebben mogen ze lekker opkankeren. Al die laffe broodvoetballers.
Dit dus. Zo naïef om te denken dat een speler zoveel van een club houdt als een supporterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan houd je alleen 11 supporters over die op het veld mogen staan.
Nee hoor, zo'n Stefan de Vrij wil (zonder zichzelf weg te cijferen) de club ook vooruit helpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan houd je alleen 11 supporters over die op het veld mogen staan.
Wat een grap. Als de Vrij een aanbieding van Twente had gekregen met een afspraak dat hij veel speeltijd zou krijgen, had hij nu het rode shirt van Twente om zijn nek hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor, zo'n Stefan de Vrij wil (zonder zichzelf weg te cijferen) de club ook vooruit helpen.
Maar zo'n Wijnaldum was dus in de winterstop al bezig met PSV, Fer had ongetwijfeld ook andere dingen aan zijn hoofd. En nu de Twente lonkt kan hij ineens de sterren van de hemel spelen.
Het een sluit het ander niet uit.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een grap. Als de Vrij een aanbieding van Twente had gekregen met een afspraak dat hij veel speeltijd zou krijgen, had hij nu het rode shirt van Twente om zijn nek hoor.Niet voor niets tekent hij niet al te lang bij.
quote:
Werkt beide kanten op. Tuurlijk wil hij het beste voor zijn eigen carrière, maar hij heeft echt wel hart voor Feyenoord hoor. Anders tekende hij niet bij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Typisch het volgende:
Sowieso gaat de vergelijking met de Vrij en Fer niet op. De één is een stuk verder in zijn ontwikkeling dan de ander. Maar jullie hebben dus werkelijk de illusie dat Stefan de Vrij het voor Feyenoord doet en niet kijkt naar wat beter voor hem is?
Nee hij doet het omdat hij weet dat hij bij Feyenoord nog voldoende kan leren. En dat konden Fer, Wijnaldum en Castaignos ook nog.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Typisch het volgende:
Sowieso gaat de vergelijking met de Vrij en Fer niet op. De één is een stuk verder in zijn ontwikkeling dan de ander. Maar jullie hebben dus werkelijk de illusie dat Stefan de Vrij het voor Feyenoord doet en niet kijkt naar wat beter voor hem is?
Onzin. Waarom heeft Stefan zo lang gewacht met bijtekenen dan? Geef eens een bronvermelding voor je bewering Wijnaldum - PSV.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor, zo'n Stefan de Vrij wil (zonder zichzelf weg te cijferen) de club ook vooruit helpen.
Maar zo'n Wijnaldum was dus in de winterstop al bezig met PSV, Fer had ongetwijfeld ook andere dingen aan zijn hoofd. En nu de Twente lonkt kan hij ineens de sterren van de hemel spelen.
Dat is heel wat anders dan:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee hij doet het omdat hij weet dat hij bij Feyenoord nog voldoende kan leren. En dat konden Fer, Wijnaldum en Castagnois ook nog.
Fer en Wijnaldum speelde al een aantal jaren in de grauwe middenmoot van de Eredivisie. Vind je het dan gek dat ze liever naar een (op dit moment) topclub gaan? Dan heb je gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen. Vanuit Volendam ga je liever naar NEC, van NEC liever naar Feyenoord en op het moment speel je hoger bij Ajax, PSV en FC Twente. Dus ik snap ze wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beperkte contractduur hangt mede af samen met de financiële situatie waarin de club verkeert. Een stuk voorzichtigheid van beide kanten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een grap. Als de Vrij een aanbieding van Twente had gekregen met een afspraak dat hij veel speeltijd zou krijgen, had hij nu het rode shirt van Twente om zijn nek hoor.Niet voor niets tekent hij niet al te lang bij.
Lees mijn post nog eens en try again.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beperkte contractduur hangt mede af samen met de financiële situatie waarin de club verkeert. Een stuk voorzichtigheid van beide kanten.
En de rest van je verhaal is gebaseerd op aannames. Als Stefan echt weg wilde had was gewoon gegaan, zaten op een zeker moment zelfs scouts van Arsenal voor hem op de tribune.
In mijn ogen moet je een transfer verdienen door te presteren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan:
[..]
Fer en Wijnaldum speelde al een aantal jaren in de grauwe middenmoot van de Eredivisie. Vind je het dan gek dat ze liever naar een (op dit moment) topclub gaan? Dan heb je gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen. Vanuit Volendam ga je liever naar NEC, van NEC liever naar Feyenoord en op het moment speel je hoger bij Ajax, PSV en FC Twente. Dus ik snap ze wel.
Ja gedaan, maar het blijft bullshit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens en try again.
Over aannames gesproken, ik heb geen aanbieding van Arsenal (of een andere club) voorbij zien komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beperkte contractduur hangt mede af samen met de financiële situatie waarin de club verkeert. Een stuk voorzichtigheid van beide kanten.
En de rest van je verhaal is gebaseerd op aannames. Als Stefan echt weg wilde had was gewoon gegaan, zaten op een zeker moment zelfs scouts van Arsenal voor hem op de tribune.
Als De Vrij net zulke signalen was gaan geven als Fer/Wijnaldum dan waren die clubs wel gekomen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef eight het volgende:
[..]
Over aannames gesproken, ik heb geen aanbieding van Arsenal (of een andere club) voorbij zien komen.
Helemaal niet. Jij denkt werkelijk dat de Vrij een ''Feyenoord hart'' heeft? Dan zijn we snel uitgepraat, want dát is pas een grote aanname. Jij denkt dus dat Stefan ook was gebleven als hij bij Twente of PSV in de basis kon staan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja gedaan, maar het blijft bullshit.
Exact. Puur eigenbelang dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan:
[..]
Fer en Wijnaldum speelde al een aantal jaren in de grauwe middenmoot van de Eredivisie. Vind je het dan gek dat ze liever naar een (op dit moment) topclub gaan? Dan heb je gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen. Vanuit Volendam ga je liever naar NEC, van NEC liever naar Feyenoord en op het moment speel je hoger bij Ajax, PSV en FC Twente. Dus ik snap ze wel.
Nou, wat is er dan precies bullshit aan mijn eerste post van vandaag hier? Nu zeg je het zelfde alleen in andere woorden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Exact. Puur eigenbelang dus.
Laat dat nou juist zijn waar mensen zich aan storen, maar wat jij kennelijk niet kan of wil begrijpen.
Ik baseer die redenatie op feiten. Jij beweert dat hij ook naar Twente had kunnen gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jij denkt werkelijk dat de Vrij een ''Feyenoord hart'' heeft? Dan zijn we snel uitgepraat, want dát is pas een grote aanname. Jij denkt dus dat Stefan ook was gebleven als hij bij Twente of PSV in de basis kon staan?
Die garantie krijg je nergens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jij denkt werkelijk dat de Vrij een ''Feyenoord hart'' heeft? Dan zijn we snel uitgepraat, want dát is pas een grote aanname. Jij denkt dus dat Stefan ook was gebleven als hij bij Twente of PSV in de basis kon staan?
Dat je hele vraag nergens op slaat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:43 schreef Typisch het volgende:
[..]Dus, wat is je punt? Geen? Dacht ik al.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat je hele vraag nergens op slaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |