abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 17 augustus 2011 @ 15:39:47 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100855652
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:32 schreef Stokstaart het volgende:
.
Meer geld betekent in dit geval eerder een spits kunnen kopen.
Waardigheid komt vanzelf weer met resultaten
Resultaten komen niet als je je aanjager op het middenveld verkoop zonder daar wat voor terug te mogen kopen. En ook geen spits: Van Geel gaf van de week duidelijk aan dat een eventuele transferopbrengst IN ZIJN GEHEEL zou moeten worden besteed aan schuldenaflossing, van onze vrienden van de knvb.

Hopelijk gaat Guidetti lukken, dat is huur en kan middels vrijgekomen salarisbudget.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_100855856
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:32 schreef Stokstaart het volgende:
.
Meer geld betekent in dit geval eerder een spits kunnen kopen.
Waardigheid komt vanzelf weer met resultaten
Zolang de KNVB blijft vinden dat transferopbrengsten direct naar aflossing van schulden moet gaan zal dit toch echt niet het geval zijn.

Dan moet je dus spelers behouden (of alleen tegen een echte hoofdprijs verkopen) om de resultaten te krijgen. Aangezien je geen versterking mag kopen....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_100856031
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Resultaten komen niet als je je aanjager op het middenveld verkoop zonder daar wat voor terug te mogen kopen. En ook geen spits: Van Geel gaf van de week duidelijk aan dat een eventuele transferopbrengst IN ZIJN GEHEEL zou moeten worden besteed aan schuldenaflossing, van onze vrienden van de knvb.

Hopelijk gaat Guidetti lukken, dat is huur en kan middels vrijgekomen salarisbudget.
Die schuld zal hoe dan ook afbetaald moeten worden.
Dus nu doen alsof je neus bloedt en je aanjager niet verkopen klinkt nobel, maar betekent gewoon dat de bestaande problemen voor je uit schuift.

Ik vind jouw stelling opgaan als Fer een doorlopend contract zou hebben. Maar volgend jaar gaat hij hoe dan ook weg.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_100857092
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dus nu doen alsof je neus bloedt en je aanjager niet verkopen klinkt nobel, maar betekent gewoon dat de bestaande problemen voor je uit schuift.

Ik vind jouw stelling opgaan als Fer een doorlopend contract zou hebben. Maar volgend jaar gaat hij hoe dan ook weg.
Misschien verlengt hij wel als we bij de winterstop nog in top 3 staan.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_100857206
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:14 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Op het woordje ''misschien'' kan je geen beleid voeren.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_100857234
quote:

[..]

Misschien komt Wijnaldum ook terug in de winter. Kan allemaal.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 16:22:19 #57
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_100857453
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:17 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Misschien komt Wijnaldum ook terug in de winter. Kan allemaal.
De eerste gesprekken met van Persie zijn ook reeds gevoerd door van Geel.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_100857508
Redknapp schijnt Ruiz niet meer te willen halen:

quote:
"Hij is een goede voetballer, maar we zoeken eigenlijk spelers voor een andere positie", zegt Redknapp tegen Sky Sports. "Ik denk niet dat het doorgaat."
Als na een negatief resultaat tegen Benfica die CL-miljoenen dan ook nog uitblijven zal dat ongetwijfeld invloed hebben op het bedrag dat Twente bereid is te gaan betalen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Moderator woensdag 17 augustus 2011 @ 16:24:57 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100857572
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En ik denk dat je met het totaal negeren van het sportieve aspect de kern van je bestaan als club onderuithaalt. Je moet het evenwicht in de gaten houden. Als je al 29 goals hebt verkocht (Luc en Wijnaldum) en je gaat nu ook nog je power op het middenveld verkopen terwijl je op koers zit qua schuldenaflossing, dan sla je in mijn ogen dóór.

Nogmaals (ik lijk Been wel ;) ) : onderschat niet hoe belangrijk het is, óók voor het volgende seizoen al, dat het dit jaar leuk is om voor Feyenoord te spelen. Dat het publiek zich weer vermaakt. Dat mogelijke sponsors zien dat de club weer lééft.
Balans! Niet alles verkopen omdat we schulden hebben. Fer in ieder geval alleen voor de absolute hoofdprijs en anders blijft-ie maar lekker wmb.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator woensdag 17 augustus 2011 @ 16:28:02 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100857702
quote:

[..]

Dat denk ik niet, maar dat moet ook niet de insteek zijn.

Het gaat erom dat je een elftal neer wilt kunnen zetten dat weer meedoet om play offs en tegelijkertijd kunt voldoen aan verdere schuldenafbouw. Met nog een huurspits erbij en Fer die blijft, heeft Feyenoord een team dat veel gaat winnen dit seizoen. En dat gaat zich terugbetalen.
Fer niet verkopen is NIET hetzelfde als 4 miljoen "weggooien". Da's echt veel te simpel.
pi_100857744
Nee, precies, daarom ook. Eerste twee wedstrijden zijn veelbelovend, zou het jammer vinden als een potentieel leuk seizoen naar de knoppen gaat.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 16:29:18 #62
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_100857756
FC Twente heeft nu al een bod geplaatst zonder dat Ruiz verkocht is en zonder dat er CL-inkomsten bekend zijn. Dat bod zullen ze dus heus wel handhaven.

Mocht Twente zich plaatsen voor de groepsfase van de CL, dan zal het hen weinig moeite kosten om die ¤5 miljoen op tafel te leggen. :) Iets zegt me dat deze transfer rond de 25e beklonken wordt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_100857859
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nee, precies, daarom ook. Eerste twee wedstrijden zijn veelbelovend, zou het jammer vinden als een potentieel leuk seizoen naar de knoppen gaat.
Sfeer in de groep is ook prima. En Fer wil natuurlijk indruk maken. Op Twente wel te verstaan.
Ben reuze benieuwd of hij nog de sterren van de hemel speelt als aan het einde van het liedje Martin zijn gedroomde transfer blokkeert en hij de rest van het seizoen bij ons blijft.
Groetjes, Ezio.
pi_100857931
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:29 schreef TC03 het volgende:
FC Twente heeft nu al een bod geplaatst zonder dat Ruiz verkocht is en zonder dat er CL-inkomsten bekend zijn. Dat bod zullen ze dus heus wel handhaven.

Mocht Twente zich plaatsen voor de groepsfase van de CL, dan zal het hen weinig moeite kosten om die ¤5 miljoen op tafel te leggen. :)
Daar zou ik na gisteren toch niet te zwaar op rekenen.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 16:36:15 #65
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_100858070
Ik zie Munsterman er wel voor aan om tot het laatste moment (31 augustus, 23.30u) te wachten met een toereikend bod waarvan hij weet dat Feyenoord het niet kan weigeren. Gewoon om het idee dat hij Feyenoord daar toch een hak mee zet omdat ze dan geen tijd meer hebben om zelf nog iets te doen op de transfermarkt en hij toch als morele winnaar uit de strijd kan komen.

Van Geel moet dit m.i. maar voor zijn door nu al vast aan te geven dat hij in de laatste week voor transfer deadline elke dag een half miljoen duurder wordt, o.i.d.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
  Moderator woensdag 17 augustus 2011 @ 16:49:28 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100858602
quote:
13s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:23 schreef Stokstaart het volgende:
Redknapp schijnt Ruiz niet meer te willen halen:

[..]

Als na een negatief resultaat tegen Benfica die CL-miljoenen dan ook nog uitblijven zal dat ongetwijfeld invloed hebben op het bedrag dat Twente bereid is te gaan betalen.
Dat hoort allemaal bij het spelletje. Als ie gaat roepen : OMG!!111 BEST PLAYER I'VE EVER SEEN11!!!1!!, dan is Ruiz opeens 5 miljoen duurder.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_100858630
Precies, als je een ding moet doen nu is alles negeren wat er in de media komt. :)
pi_100858761
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:36 schreef BusterPosey het volgende:
Ik zie Munsterman er wel voor aan om tot het laatste moment (31 augustus, 23.30u) te wachten met een toereikend bod waarvan hij weet dat Feyenoord het niet kan weigeren. Gewoon om het idee dat hij Feyenoord daar toch een hak mee zet omdat ze dan geen tijd meer hebben om zelf nog iets te doen op de transfermarkt en hij toch als morele winnaar uit de strijd kan komen.

Van Geel moet dit m.i. maar voor zijn door nu al vast aan te geven dat hij in de laatste week voor transfer deadline elke dag een half miljoen duurder wordt, o.i.d.
Scheelt dat Feyenoord sowieso van dat geld geen vervanger kan halen.
pi_100858857
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:53 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Scheelt dat Feyenoord sowieso van dat geld geen vervanger kan halen.
V Geel wil hem alleen laten gaan als hij een vervanger kan halen. Anders houdt hij hem liever zelf.
Tenminste dat stond maandag hier.........
Groetjes, Ezio.
pi_100859072
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

V Geel wil hem alleen laten gaan als hij een vervanger kan halen. Anders houdt hij hem liever zelf.
Tenminste dat stond maandag hier.........
Het bedrag wat eventueel opgehaald zal worden door een transfer gaat in ieder geval niet geherinvesteerd worden. Dus zou een vervanger gefinancierd moeten worden door de vvf of het moet huur/transfervrij zijn.
pi_100859558
We mogen niks dus alles is afhankelijk van investeerders. En die zijn de laatste tijd wel erg stil omtrend versterkingen. Zullen nog wel in de piepzak zitten m.b.t. Cissé.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:25:51 #72
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_100860078
Fer moet gewoon verkocht worden, volgens mij vergeten er een boel dat we nog steeds in categorie 1 zitten en de KNVB niet alles als zoete koek slikt.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:51:34 #73
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_100860961
Beter verkopen ze heel het 1e elftal gewoon en gaan we met de A1 spelen. Zijn we uit de schulden toch jongens, daarna zien we wel weer.... :')

Hou Fer gewoon, schulden moet je rustig afbetalen, er zijn al 2 goeie vertrokken, dus beter houden ze Fer om nog enigszins een normaal resultaat te halen aan het einde van dit seizoen. Hoezo zou Fer trouwens minder gaan spelen als de transfer niet doorgaat? Dan gooit ie toch z'n eigen ruiten in, dan ziet Twente een Fer die kutspeelt en hoeven ze hem ook niet meer.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_100861082
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:59 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet waarom we onze spelers niet gewoon vijf jaar vastleggen. Dat lukt ze bij Ajax wel, waarom hier niet?
Omdat je bij een miskoop er dan 5 jaar aan vastzit en niet 3. Een paar jaar terug liepen heel wat supporters te zeiken dat er te lange contracten werden afgesloten, waardoor als het financieel moeilijk ging het lastig was om de salariskosten in te perken. 3 jaar is gewoon een mooie termijn, maar je moet gewoon zorgen dat er een optie instaat voor 2 jaar.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_100861786
Fernando Torres. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')