abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100913487
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- Oke.
Mooi dat je het nu zelf ook inziet.
pi_100913538
quote:
5 Miljoen weigeren voor iemand met een jaarcontract die niet gaat bijtekenen? Wat voor spel speelt van Geel hier eigenlijk?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_100913600
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:46 schreef eight het volgende:

[..]

5 Miljoen weigeren voor iemand met een jaarcontract die niet gaat bijtekenen? Wat voor spel speelt van Geel hier eigenlijk?
Gewoon hard spelen, en ze blijven het vooralsnog steeds verhogen.
pi_100913643
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nou, wat is er dan precies bullshit aan mijn eerste post van vandaag hier? Nu zeg je het zelfde alleen in andere woorden.
*Zucht* Ik ga hier in de Leo Beenhakker modus van je gezeik.

Fer, vorig seizoen niks gepresteerd, daar wel over eens? . Heeft talent maar laat dat bij ons al een hele tijd niet zien. Is daarnaast ook nog de helft van het seizoen afwezig door een blessure. Gaat vervolgens in de media lopen roepen dat hij is *uitgeleerd* en koste wat koste weg wil.

Dan De Vrij, speelt een prima seizoen. Toont herhaaldelijk aan in wedstrijden dat hij met zijn 19 jaar een prima verdediger is/gaat worden. Speelt bijna het hele seizoen, wordt nog misbruikt als opkomende rechtsback, deert hem niet tekent toch bij.

Noem het dan geen clubliefde maar zelfreflectie.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_100913876
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

*Zucht* Ik ga hier in de Leo Beenhakker modus van je gezeik.

Fer, vorig seizoen niks gepresteerd, daar wel over eens? . Heeft talent maar laat dat bij ons al een hele tijd niet zien. Is daarnaast ook nog de helft van het seizoen afwezig door een blessure. Gaat vervolgens in de media lopen roepen dat hij is *uitgeleerd* en koste wat koste weg wil.

Dan De Vrij, speelt een prima seizoen. Toont herhaaldelijk aan in wedstrijden dat hij met zijn 19 jaar een prima verdediger is/gaat worden. Speelt bijna het hele seizoen, wordt nog misbruikt als opkomende rechtsback, deert hem niet tekent toch bij.

Noem het dan geen clubliefde maar zelfreflectie.
Tevens tekende hij nog bij onder Been. Dan teken je echt niet bij omdat je zo beter wordt, want onder Been is dat echt niet zo. Hij wilt Feyenoord gewoon wat beter maken en zo een toptransfer verdienen. Prima knul dus.
  Moderator donderdag 18 augustus 2011 @ 21:54:59 #256
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100913964
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:46 schreef eight het volgende:

[..]

Er is geen harde 5 miljoen geboden nog, maar 4 miljoen plus een constructie met bonussen.
De volgende stap, en dat gaat ook gebeuren, is een bod van 5 miljoen "in het handje". En dan gaat Fer alsnog weg.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_100913995
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Er is geen harde 5 miljoen geboden nog, maar 4 miljoen plus een constructie met bonussen.
De volgende stap, en dat gaat ook gebeuren, is een bod van 5 miljoen "in het handje". En dan gaat Fer alsnog weg.
Dan heeft Martin zijn doel uiteindelijk toch bereikt. :s)
pi_100914320
quote:
19s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:53 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Tevens tekende hij nog bij onder Been. Dan teken je echt niet bij omdat je zo beter wordt, want onder Been is dat echt niet zo. Hij wilt Feyenoord gewoon wat beter maken en zo een toptransfer verdienen. Prima knul dus.
Die Been heeft inderdaad een hoop verziekt.
Trainingstijden zijn inmiddels ook aangepast. Kan me wel weer voorstellen dat zo'n speler wegloopt omdat er een structureel gebrek is aan professionaliteit.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_100914530
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Die Been heeft inderdaad een hoop verziekt.
Trainingstijden zijn inmiddels ook aangepast. Kan me wel weer voorstellen dat zo'n speler wegloopt omdat er een structureel gebrek is aan professionaliteit.
Jup. Daarom is m.i. Castaignos weggegaan en hebben de transfers van Fer en Wijnaldum een extras stimulans gekregen.
Nu Ronald Koeman is ingestapt klimt de professionaliteit van Feyenoord met kleine stapjes weer omhoog.
pi_100914586
O en Typisch, over die schijnbaar toezegde garantie op speelminuten waar jij over begon he. Als hij bij Twente zo speelt als bij ons de afgelopen anderhalve seizoenen, dan zit hij onder Co ook gewoon in kleedkamertje 2 of zelfs 3. Want die Brama speelt wel al seizoenen lang en constant minimaal een 7. :W
Groetjes, Ezio.
  Moderator donderdag 18 augustus 2011 @ 22:07:00 #261
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100914606
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dan heeft Martin zijn doel uiteindelijk toch bereikt. :s)
Denk het wel. 10 miljoen voor twee spelers van wie het contract volgende zomer afloopt, en die nog niet écht bewezen hebben een hele grote te worden. Toch netjes. Beenhakker had ze voor minder dan de helft verpatst.

En mochten ze wél groot worden... sowieso pakt Feyenoord daarnaast voor Fer ook nog 5% van een doorverkoop naar het buitenland, en voor Wijnaldum geloof ik 4,75%.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_100914669
Ik denk dat Fer's transfer een opbloeiende Leerdam gaat opleveren.
pi_100914695
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Denk het wel. 10 miljoen voor twee spelers van wie het contract volgende zomer verloopt, en die nog niet écht bewezen hebben een hele grote te worden. Toch netjes. Beenhakker had ze voor minder dan de helft verpatst.
Die had 2,2 miljoen en een leuk doosje Cubaanse allang geaccepteerd.
pi_100914722
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Denk het wel. 10 miljoen voor twee spelers van wie het contract volgende zomer verloopt, en die nog niet écht bewezen hebben een hele grote te worden. Toch netjes. Beenhakker had ze voor minder dan de helft verpatst.
Ik denk dat je van Fer wel kan zeggen dat die écht heeft bewezen een grote te gaan worden. Wijnaldum daarentegen, puik werk Martin!
pi_100914730
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk dat Fer's transfer een opbloeiende Leerdam gaat opleveren.
Toch is dat wel een stille kracht hoor, onopvallend in het veld op een goede manier.
  Moderator donderdag 18 augustus 2011 @ 22:10:19 #266
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100914790
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die had 2,2 miljoen en een leuk doosje Cubaanse allang geaccepteerd.
En twee keer een mooi jofiaal TV-momentje, liefst in een gezellige ouwejongenskrentenbrood-sfeertje samen met Joop.
pi_100914872
quote:
19s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:05 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Jup. Daarom is m.i. Castaignos weggegaan en hebben de transfers van Fer en Wijnaldum een extras stimulans gekregen.
Nu Ronald Koeman is ingestapt klimt de professionaliteit van Feyenoord met kleine stapjes weer omhoog.
Luc is doodzonde, maar snap wel als de CL-winnaar jou belt en je bent 17 of 18 dat je dan besluit te gaan hoe dom ook.
Dat zei laatst die mafkees van Drenthe ook op tv, als Real Madrid of Inter bellen dan zeg je niet zomaar nee. Kans krijg je vaak maar een keer in je leven.

Gasten die er nu zitten lijken prima verstandhouding te hebben met de spelers. Alle drie ook met een eigen visie en persoonlijkheid en spelopvatting. Schril contrast met die Vlemmings waar je op dat vlak ook geen reet aan had.
Groetjes, Ezio.
pi_100914983
Als Van Geel 5 miljoen of meer voor Fer bij Jopie weet los te krijgen dan is hij een instant hero. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_100915039
quote:
19s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:09 schreef TheGreatHooD het volgende:

Ik denk dat je van Fer wel kan zeggen dat die écht heeft bewezen een grote te gaan worden. Wijnaldum daarentegen, puik werk Martin!
Wijnaldum is die 5M waarschijnlijk niet waard nee.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_100915064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:09 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Toch is dat wel een stille kracht hoor, onopvallend in het veld op een goede manier.
Ja, Leerdam wordt zwáár onderschat.

Wat dat betreft had Been toentertijd ook wel gelijk toen hij Leerdam liet staan en Fer op de bank hield..

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Luc is doodzonde, maar snap wel als de CL-winnaar jou belt en je bent 17 of 18 dat je dan besluit te gaan hoe dom ook.
Dat zei laatst die mafkees van Drenthe ook op tv, als Real Madrid of Inter bellen dan zeg je niet zomaar nee. Kans krijg je vaak maar een keer in je leven.

Gasten die er nu zitten lijken prima verstandhouding te hebben met de spelers. Alle drie ook met een eigen visie en persoonlijkheid en spelopvatting. Schril contrast met die Vlemmings waar je op dat vlak ook geen reet aan had.
Dit lijkt vooralsnog een gouden combo. Sowieso is het heel slim om 3 gasten met een eigen visie en eigen kijk op het voetbal wat aansluit op elkaar en elkaar ondersteund. Martin heeft vooralsnog alleen maar topwerk geleverd.
pi_100915678
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
O en Typisch, over die schijnbaar toezegde garantie op speelminuten waar jij over begon he. Als hij bij Twente zo speelt als bij ons de afgelopen anderhalve seizoenen, dan zit hij onder Co ook gewoon in kleedkamertje 2 of zelfs 3. Want die Brama speelt wel al seizoenen lang en constant minimaal een 7. :W
Lees mijn post nog eens. Waar zeg ik dat Fer die garantie heeft gekregen? Ik had het over de Vrij.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:32:14 #272
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_100916111
Feeeeyeeeeenooooooord O+
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_100918036
SV Ried uit, altijd lastig. Als PSV met Wijnaldum de EL niet haalt pis ik echt in mijn broek van het lachen. Miljoenen subsidie uitgeven en dan nog niet kunnen winnen van een Oostenrijkse subtopper. :W
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_100919903
Wordt thuis gewoon 6-0, lekker boeiend verder :Z
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:43:50 #275
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100919977
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:05 schreef heiden6 het volgende:
SV Ried uit, altijd lastig. Als PSV met Wijnaldum de EL niet haalt pis ik echt in mijn broek van het lachen. Miljoenen subsidie uitgeven en dan nog niet kunnen winnen van een Oostenrijkse subtopper. :W

pas nou op! Straks zit dit hele topic vol met psv'ers om te beweren dat het geen subsidie was dat ze uit hebben gegeven.. :')
pi_100919990
Ga nu nog steeds stuk als ik me weer realiseer dat PSV 5 miljoen voor Wijnaldum heeft neergeteld en hij daar eigenlijk, net als vanavond, alleen maar in de weg loopt. Maar je hebt er 5 miljoen voor uitgegeven, dus hij mag de basis niet zomaar uit.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_100920083
Ik lach me pas kapot als hij uiteindelijk gewoon op rechts komt te staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100920474
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:45 schreef Caland het volgende:
Ik lach me pas kapot als hij uiteindelijk gewoon op rechts komt te staan.
Omdat?
pi_100920597
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Omdat?
Waarschijnlijk omdat Wijnaldum zelf het hardst van allemaal gelooft dat hij het spel kan maken, dat hij op 10 hoort, etc. Terwijl hij juist de eigenschappen heeft van een buitenspeler, en hij zou op die positie ook belangrijker voor het team zijn en tevens beter. Win-win, maar Wijnaldum is niet zo'n clevere jongen.
pi_100920619
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Omdat?
Omdat hij hier heletijd liep te kankeren omdat 'ie op 10 wou, en ik (en velen met mij) altijd hebben gevonden dat hij meer een flankspeler is en hij zich beter daarop kan richten. Een steekpass zal je hem nooit zien geven, al vulde hij de rol als komende 10 wel goed in het laatste half jaar.

Maar helemaal omdat hij zichzelf echt als een 10 ziet en ook met de belofte dat dat zijn plek wordt naar PSV is gegaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100920703
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Omdat hij hier heletijd liep te kankeren omdat 'ie op 10 wou, en ik (en velen met mij) altijd hebben gevonden dat hij meer een flankspeler is en hij zich beter daarop kan richten. Een steekpass zal je hem nooit zien geven, al vulde hij de rol als komende 10 wel goed in het laatste half jaar.

Maar helemaal omdat hij zichzelf echt als een 10 ziet en ook met de belofte dat dat zijn plek wordt naar PSV is gegaan.
En dat maakt het inderdaad dubbel zo leuk dat hij nu al zo door het ijs zakt bij PSV, en heel PSV trouwens met hem. Ik denk dat het vertrek van Wijnaldum bij Feyenoord wel eens een zegen zou kunnen zijn geweest.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:00:25 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100920805
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:57 schreef Cara het volgende:

[..]

En dat maakt het inderdaad dubbel zo leuk dat hij nu al zo door het ijs zakt bij PSV, en heel PSV trouwens met hem. Ik denk dat het vertrek van Wijnaldum bij Feyenoord wel eens een zegen zou kunnen zijn geweest.
Nouja, ik lees wel eens het PSV-topic door zo nu en dan. En daar denken velen echt dat hij de rol als spelmaker goed in kan vullen en dat hij voor de assists gaat zorgen. Nou post daar sowieso niet al te snugger volk, en dat is nog een understatement van jewelste, maar ik moet dan stiekem altijd wel lachen als ik dat zo lees.

Die gaan nog van een hele koude kermis thuiskomen. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100920961
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja, ik lees wel eens het PSV-topic door zo nu en dan. En daar denken velen echt dat hij de rol als spelmaker goed in kan vullen en dat hij voor de assists gaat zorgen. Nou post daar sowieso niet al te snugger volk, en dat is nog een understatement van jewelste, maar ik moet dan stiekem altijd wel lachen als ik dat zo lees.

Die gaan nog van een hele koude kermis thuiskomen. _O-
Het is erg makkelijk trollen daar ja.
Ik zou er een hele hoop voor over hebben om dit jaar boven PSV te eindigen, begin er langzamerhand een grotere irritatie voor te krijgen dan Ajax.
Het is toch eigenlijk van de gekke dat ik gewoon Ajax het kampioenschap meer gun dan PSV?
Mijn opa draait zich nog even om in zijn graf.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:10:17 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100921201
Ik heb trouwens even zitten denken, en stel dat Dirkie dit seizoen veelal op de bank komt te zitten... wellicht dat we hem dan volgend seizoen wel voor een schijntje kunnen overnemen. Een soort van herenakkoord tussen Liverpool en Dirkie zit er wel in, als dank voor de bewezen diensten ofzo.

Eerste wedstrijd zat hij er toch al naast?

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100921363
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof hij door zijn uitstekende spel deze transfer heeft afgedwongen.
Vorig jaar was het Meeuwis die de grote regisseur was op het middenveld, en niet Fer.
Zelfde met Wijnaldum, jarenlang moeten wij alle beginnersfouten slikken, dikke tranen op het veld, als het weer een keer totaal niet lukte. En dan nu, out of the blue zijn ze klaar voor de top?

Je bent i.m.o. pas uitgeleerd bij een club als je een x periode de absolute uitblinker bent.
Wijnaldum heeft mij nooit weten te overtuigen en vond ik veel minder belangrijk dan Fer. Fer is vrij jong om op zijn positie een dragende speler te zijn en al helemaal in een kwakkelend team. Als Fer toch zo matig is, waarom dan zo heftig reageren als die jongen weg wil? Feyenoord kan nu dus 4 miljoen krijgen voor een in jouw ogen matige speler. Het lijkt mij dat je dan kritiek moet hebben op het feit dat Feyenoord hem niet voor dat bedrag wil verkopen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:21:25 #286
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_100921674
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens even zitten denken, en stel dat Dirkie dit seizoen veelal op de bank komt te zitten... wellicht dat we hem dan volgend seizoen wel voor een schijntje kunnen overnemen. Een soort van herenakkoord tussen Liverpool en Dirkie zit er wel in, als dank voor de bewezen diensten ofzo.

Dirkie Kuyt heeft wel vaak gescoord tegen De Graafschap volgens mij he. :')

Verder wel een topper, als we ooit nog eens zo'n spits hebben zou dat fantastisch zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_100921751
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:10 schreef Caland het volgende:

Volgend jaar, dan is hij dus 32. Ik weet niet of je zulke harde werkers op hun oude dag nog moet contracteren. Op een gegeven moment is zo'n lichaam op en krijgen die jongens allerlei blessures waar ze vroeger nooit last van hadden (niet altijd, maar vaak wel). Kuyt is denk ik niet zo'n speler die op z'n "oude dag" met minder fysieke arbeid nog steeds van grote waarde kan zijn voor het team door zich tactisch goed op te stellen enzo.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:24:24 #288
53267 TC03
pi_100921792
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:23 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Volgend jaar, dan is hij dus 32. Ik weet niet of je zulke harde werkers op hun oude dag nog moet contracteren. Op een gegeven moment is zo'n lichaam op en krijgen die jongens allerlei blessures waar ze vroeger nooit last van hadden (niet altijd, maar vaak wel). Kuyt is denk ik niet zo'n speler die op z'n "oude dag" met minder fysieke arbeid nog steeds van grote waarde kan zijn voor het team door zich tactisch goed op te stellen enzo.
Spelers zoals hij slijten niet snel. Ik denk zeker dat hij nog van waarde zou kunnen zijn.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:24:51 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100921809
Mwah,ik denk dat Kuyt in de Nederlandse competitie (ervan uitgaande dat die volgend seizoen wederom zwakker is geworden) wel nog tot z'n 34e meekan ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:27:02 #290
53267 TC03
pi_100921886
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:24 schreef Caland het volgende:
Mwah,ik denk dat Kuyt in de Nederlandse competitie (ervan uitgaande dat die volgend seizoen wederom zwakker is geworden) wel nog tot z'n 34e meekan ofzo.
Kuyt heeft een neusje voor de goal en een goed schot, dat is altijd makkelijk.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:31:17 #291
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100922055
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:23 schreef psychosomatic het volgende:

Kuyt is denk ik niet zo'n speler die op z'n "oude dag" met minder fysieke arbeid nog steeds van grote waarde kan zijn voor het team door zich tactisch goed op te stellen enzo.
Kuyt is ook weer niet alléén maar een harde werker hè. Dan doe je hem tekort. Hij stelt zich altijd slim op voor de goal, is kopsterk. Tuurlijk wordt het ietsje minder naarmate hij verder boven de 30 raakt, maar hij wordt in de zomer van 2012 pas 32. Zou geweldig zijn als....
pi_100922063
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:24 schreef Caland het volgende:
Als hij fit blijft wel.
pi_100922093
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Kuyt is ook weer niet alléén maar een harde werker hè. Dan doe je hem tekort. Hij stelt zich altijd slim op voor de goal, is kopsterk. Tuurlijk wordt het ietsje minder naarmate hij verder boven de 30 raakt, maar hij wordt in de zomer van 2012 pas 32. Zou geweldig zijn als....
Nee, maar het is wel hetgeen wat hem bijzonder maakt. Bizar eigenlijk.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:39:05 #294
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100922318
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:32 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel hetgeen wat hem bijzonder maakt. Bizar eigenlijk.
Dat altijd voorop gaan in de strijd is wel iets wat hem Liverpool en Oranje heeft bezorgd ja. Puur en alleen op zijn voetbalkwaliteiten had hij dat niet gered.
En dat knokken zal hij blijven doen, ook als hij 32 of 33 is. Voor de top (of semi-top, wat Liverpool is) komt hij zo langzamerhand misschien nét wat tekort, maar het zou geweldig zijn als hij zijn woorden dat hij bij Feyenoord terug wil keren waarmaakt. Ga je nog een paar jaar heel veel plezier aan beleven. Ook qua motiveren van jonkies, en laten zien dat je alles moet geven. ^O^
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:56:44 #295
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100922796
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:04 schreef Cara het volgende:

[..]

Het is toch eigenlijk van de gekke dat ik gewoon Ajax het kampioenschap meer gun dan PSV?

Ga je mond spoelen joh :S
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 01:26:08 #296
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_100923491
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat altijd voorop gaan in de strijd is wel iets wat hem Liverpool en Oranje heeft bezorgd ja. Puur en alleen op zijn voetbalkwaliteiten had hij dat niet gered.
En dat knokken zal hij blijven doen, ook als hij 32 of 33 is. Voor de top (of semi-top, wat Liverpool is) komt hij zo langzamerhand misschien nét wat tekort, maar het zou geweldig zijn als hij zijn woorden dat hij bij Feyenoord terug wil keren waarmaakt. Ga je nog een paar jaar heel veel plezier aan beleven. Ook qua motiveren van jonkies, en laten zien dat je alles moet geven. ^O^
Dat zou echt geweldig zijn _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:13:15 #297
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_100924374
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat zou echt geweldig zijn _O_
Hij wilde toch alleen komen als er weer een redelijk team stond/we meededen om het kampioenschap? :(
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:13:31 #298
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_100924381
Lapo, voor een of andere nachtjood weer een kut-tt verzint.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')