Genoeg talentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:51 schreef Equites het volgende:
Beter verkopen ze heel het 1e elftal gewoon en gaan we met de A1 spelen. Zijn we uit de schulden toch jongens, daarna zien we wel weer....
Sterker nog. Op het moment dat hij zichzelf helemaal in de kijker zet en transfervrij is heeft hij nog vele malen mooiere clubs in betere competities voor zich liggen. Hij speelt goed, niet omdat hij weg wilt, maar omdat hij gewoon goed is. Hij zal echt niet slechter gaan spelen als zijn transfer niet doorgaat.quote:Hou Fer gewoon, schulden moet je rustig afbetalen, er zijn al 2 goeie vertrokken, dus beter houden ze Fer om nog enigszins een normaal resultaat te halen aan het einde van dit seizoen. Hoezo zou Fer trouwens minder gaan spelen als de transfer niet doorgaat? Dan gooit ie toch z'n eigen ruiten in, dan ziet Twente een Fer die kutspeelt en hoeven ze hem ook niet meer.
Helemaal stil ligt het ook niet. Als ADO had meegewerkt hadden ze Immers betaald.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
We mogen niks dus alles is afhankelijk van investeerders. En die zijn de laatste tijd wel erg stil omtrend versterkingen. Zullen nog wel in de piepzak zitten m.b.t. Cissé.
Blijkbaar dachten de investeerders dat hij voor 750.000 op te halen was.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:16 schreef eight het volgende:
[..]
Helemaal stil ligt het ook niet. Als ADO had meegewerkt hadden ze Immers betaald.
Maar de tijd begint nu wel te dringen..
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:51 schreef Equites het volgende:
Beter verkopen ze heel het 1e elftal gewoon en gaan we met de A1 spelen. Zijn we uit de schulden toch jongens, daarna zien we wel weer....
Bij de Federal Reserve. 300 miljoen miljard.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoeveel zijn de schulden bij Feyenoord nou eigenlijk en bij wie hebben ze schulden?
17 miljoen bij de VvF.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoeveel zijn de schulden bij Feyenoord nou eigenlijk en bij wie hebben ze schulden?
'Misschien zou het daar aan kunnen liggen', hij weet helemaal niet waar het aan ligt zelfs. De prestaties zullen er echt niet slechter van worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:33 schreef Gert het volgende:
Eerst maar eens zien of ze niet minder zijn dan Heracles.![]()
Overigens is die laatste zin wel een signaal dat de spelersgroep gebaat is bij rust in de tent nu.
Precies, ik verbaasde me tegen Roda echt. Onfeyenoords werd er gespeeld. Althans, onfeyenoords afgaande op de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef Merkie het volgende:
Het is in ieder geval lang geleden dat ik een goede wedstrijd van Feyenoord heb gezien die niet enkel van opportunisme en een boel inzet afhing.
Als een speler dat noemt als mogelijke oorzaak dan is dat een signaal, en dat is hoe ik het noemde.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:07 schreef Sportex het volgende:
[..]
'Misschien zou het daar aan kunnen liggen', hij weet helemaal niet waar het aan ligt zelfs.
Duidelijkheid naar de spelers toe en vertrouwen is zeker belangrijk, dat zeker. Maar de onrust zoals het nu is geloof ik niet zo. Lijkt me een beetje giswerk van Cabral.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Als een speler dat noemt als mogelijke oorzaak dan is dat een signaal, en dat is hoe ik het noemde.
Die 'rust in de tent' heeft niet alleen met supporters te maken die zich roeren. Het gaat dan (vooral) ook om een technische staf die rust voor de spelers creëert door duidelijk, zelfverzekerd, rechtlijnig en integer te zijn.
En misschien denken we er weer heel anders over in oktober, maar het lijkt erop dat het huidige trainerstrio eindelijk wat structuur en zelfvertrouwen in de selectie weet te krijgen.
Elke club?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Merkie het volgende:
op een goede dag elke club in Nederland kan verslaan.
Eerste wedstrijd wonnen we toch gewoon met 3-1 van utrecht?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Merkie het volgende:
Ik heb wel het idee dat we een zeer goede staf nu hebben. Koeman weet met zijn ervaring echt wel wat er aan schort en wat er beter mee moet en kan denk ik best hard in zijn oordeel zijn (dat moet ook). Van Bronckhorst en Van Gastel kunnen daarentegen individueel erg goed overweg met de spelers (als ik de media mag geloven), en zijn Van Gastel is sowieso een goede jeugdtrainer gebleken.
Zo opportunistisch, maar ik heb opzich wel hoop voor dit seizoen. Enkel en alleen omdat Feyenoord één wedstrijd goed speelde ja, maar de manier waarop zie ik niet zo vaak. Overigens denk ik ook dat zelfvertrouwen een sleutel is. Zo slecht als ze het vorige seizoen begonnen, dat kom je gewoon niet meer te boven met zo'n jonge groep. Misschien dat nu het omgekeerde bewerkstelligd kan worden, een beetje zoals in het eerste seizoen onder Been toen we 4e werden
.
Opzich is het trouwens wel een compliment waard voor de jeugdopleiding dat een elftal waarvan de meest recente aankoop alweer van twee jaar geleden dateert (Cissé) op een goede dag elke club in Nederland kan verslaan.
4-1 zelfs.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 04:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd wonnen we toch gewoon met 3-1 van utrecht?
Hij heeft het letterlijk over de teams in de Eredivisie per positie. Waarom zou dat verdraaid zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:44 schreef Cara het volgende:
Even opnemen voor Cabral, hij had het hier natuurlijk over de jeugdteams waar hij in speelde, maar dat is mooi verdraaid door VI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |