quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
typische fokker... op zo'n meet staat iedereen maar een beetje zich ongemakkelijk te voelen?quote:
Dat idee heb ik ook ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
typische fokker... op zo'n meet staat iedereen maar een beetje zich ongemakkelijk te voelen?
Ik zie ieder jaar wel zo'n bord met mensen voor de 24h tent maar ben er nog nooit naar toe gegaanquote:
quote:
van welk forum (of iets anders) zijn die meets dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:30 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zie ieder jaar wel zo'n bord met mensen voor de 24h tent maar ben er nog nooit naar toe gegaan
Van 't FOK!forumquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
van welk forum (of iets anders) zijn die meets dan?
Hehe. En dan niet even hallo zeggen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:30 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zie ieder jaar wel zo'n bord met mensen voor de 24h tent maar ben er nog nooit naar toe gegaan
Bovendien heb je tetten. Dat hebben de meeste fokkers ook niet. In ieder geval niet mensen die een meet moeten hebben om aan hun sociale behoeftes te komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb ze ook gezien, maar daar waren nogal wat mensen waar ik helemaal niets mee op heb. Dus. Mensen herkennen mij ook nooit, ik ben niet zo'n duidelijke fokker kennelijk. Mijn posts vallen nooit op.
Daar zou ik dan weer geen last van hebben, ben in het echt precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef guitarist het volgende:
Hja, FOK!meets, altijd leuk, de mensen met op het forum de grootste bek zijn in het echt het stilst.
Ik weet het niet, ben ik hier een irritant rot joch? Zo ja, dan ben ik in het echt ook hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer geen last van hebben, ben in het echt precies hetzelfde.
Drinkze!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:59 schreef friekin_ het volgende:
Vriend is thuis.
He wat is het fijn om dat te zeggen. Tijd voor wijn. Houdoe!
Ik heb alles in huis, behalve een klein koeltasje voor mn donderdagbier...quote:
dat denk ik wel ja. Inkopen doen, tas inpakken, tent ophalen en nog veel meer dingen die ik ben vergetenquote:
Zo lang je je kaartje maar hebtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef julian6 het volgende:
[..]
dat denk ik wel ja. Inkopen doen, tas inpakken, tent ophalen en nog veel meer dingen die ik ben vergeten
Ja, ook die emmers mojito voor 6420 muntjes ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die Groovetube waar het in het vorige topic over ging, is dat bij die plek waar je een paar jaar terug mojito's kon kopen?
Mooi, dan weet ik nu waar het is. Wist niet dat die tent een speciale naam hadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja, ook die emmers mojito voor 6420 muntjes ofzo
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Zechs het volgende:
Is de Groove Tube trouwens wat aan? Ik ben er meerdere malen langsgelopen, maar misschien dat het snachts nog wat vertier biedt
Nah niet echt volgens mij, wel ff gestaan maar beetje bouncen op tafels en way-overpriced wijven drankjes drinken is het nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Zechs het volgende:
Is de Groove Tube trouwens wat aan? Ik ben er meerdere malen langsgelopen, maar misschien dat het snachts nog wat vertier biedt
Mijn ervaringen met de Groove Tube zijn vooral dat ik er vaak langs ben gelopen. Een keer op de vrijdagmiddag zo'n duur drankje gehaald en verder niks eigenlijk. Oh ja, ik heb wel eens daar op het gras gezeten om te luisteren naar de muziek uit Bravoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Zechs het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Als ik dus echt niets meer te doen heb in de nacht maar het te vroeg vind om naar m'n tent te gaan zal ik er maar eens een kijkje gaan nemen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nah niet echt volgens mij, wel ff gestaan maar beetje bouncen op tafels en way-overpriced wijven drankjes drinken is het niet
Dan zit je toch al in die hoek dus kan je er best een kijkje nemen. Is dat ook niks dan ga je lekker tukkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef Zechs het volgende:
[..]
Als ik dus echt niets meer te doen heb in de nacht maar het te vroeg vind om naar m'n tent te gaan zal ik er maar eens een kijkje gaan nemen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nah niet echt volgens mij, wel ff gestaan maar beetje bouncen op tafels en way-overpriced wijven drankjes drinken is het niet
Meer is het niet*![]()
Vrijdagavond was nog mijn meest rustige avond, dus misschien dat ik even een kijkje neem. En één van die overpricede mojito's probeerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:56 schreef WeezerButler het volgende:
vrijdagavond draaien DJs St.Paul & Leroy Rey. Mixen FunkSoulHipHopPopRockDubStepHouse tot een fijne mix. Aanrader
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:07 schreef LatonOne het volgende:
maar ja, met als keuze bravo xray en india ben je toch al voorzien![]()
groovetube is vaak perfect snachts ff hangen met jointje om bij te komen.
kat leek ontsnapt trouwens, zat ie gewoon onder bed gelukkig. schrok me lam zo vlak voor lowlands
Ik vind de muziek daar altijd wat lafjes. Enige reden dat ik er in al die jaren ben geweest was om een cocktail te scoren of als wingman.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kennen jullie het (nog)? Van school? Die plek in de kantine waar alle coole kids bij elkaar staan?
Nou, op Lowlands is dat dus de Groovetube. De plek met de meeste BN-ers, de meeste negerts en de meeste lekkere wijven. En de muziek is altijd wel prima. Maar niet allemaal komen nu, anders wordt het te druk.
quote:
None of the above, maar tel mij daar maar bij op voor vrijdag. Idd de Jimmie Woo van Lowlands.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kennen jullie het (nog)? Van school? Die plek in de kantine waar alle coole kids bij elkaar staan?
Nou, op Lowlands is dat dus de Groovetube. De plek met de meeste BN-ers, de meeste negerts en de meeste lekkere wijven. En de muziek is altijd wel prima. Maar niet allemaal komen nu, anders wordt het te druk.
Dat dus iddquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:20 schreef kesselman het volgende:
de groove tube??
en ik raak de grond dan meestal niet!
Je nick is nosleep, maar je gaat nu slapenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef nosleep het volgende:
hoereeee!
Wie gaat mijn tas inpakken dan?
Ik kom net terug van werk, nu t/m dinsdag vrij. Truste!
das ook mijn planquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:36 schreef kikoooooo het volgende:
Zo wiet halen, wat stoli, en dan ben ik er klaar voor
Hehe. Ik ga maar naar 2 acts uit die lijst.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:00 schreef N-E-R-D het volgende:
Vandaag rustig tas inpakken, vanavond naar vrienden om vanaf daar morgen vroeg te vertrekken.
Artic Monkeys het populairst en de Bravo gaat druk worden tijdens James Blake. http://www.lowlove.nl/nie(...)onkeys/#comment-6046
Ja dat deed ik gister ook, maar weer nachtmerries dus ben alsnog niet uitgerust. Zal vanavond ook wel zo zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:45 schreef Der_Rudi het volgende:
Aan de andere kant, als je nu nog moe bent kun je vanavond op tijd naar bed toch?
5-HTP is ook een rustgevende slaapstimulatorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
IKR
Beter slaap ik donderdagnacht op LL wel even goed.
Oh dat is slim, dat heb ik toevallig ook nog liggen. Komt dat ook een keer op. (no sarcasm)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:49 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
5-HTP is ook een rusgevende slaapstimulator
Vervalste gado-gadoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:13 schreef AMDB het volgende:
http://www.speld.nl/2011/(...)chemuntjes-ongeldig/
Oei...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:19 schreef friekin_ het volgende:
heheheh.
En goed nieuws, ik mag op sollicitatiegesprek komen. Wel op maandag
Tieten vooruit en glimlachenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is maar voor een bijbaan, en is in cultuursector. Die zullen het echt wel begrijpen.
Die heb je binnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Baliemedewerkster bij theater. Puik baantje.
Blousje tot bovenaan dicht bam.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:25 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Tieten achteruit in case van een vrouw
Ik raad je aan om de rest van die site ook eens door te lezenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:24 schreef Lips het volgende:
Douchemuntjes omdat je anders maar 2 minuten mag douchen
Het is toch al 1 april geweest?
Is het de moeite jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik raad je aan om de rest van die site ook eens door te lezen
En je 'fro dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik douche sowieso nietop lowlands, baby poeder nuccah, baby poeder.
Die zijn er mooi ingestonkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:43 schreef N-E-R-D het volgende:
Mensen die hun douchemuntjes nog niet gekocht hebben
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:56 schreef TWP het volgende:
Eergister op ebay nog snel een douchemunt gekocht voor 16 euro. Moet wel uit Nigeria komen, dus hopelijk is het er op tijd.
Twijfel, geen karwei / benzinepomp in de buurt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:01 schreef vault_tec het volgende:
iemand een idee of ducttape bij de AH oid te krijgen is?!
waar een AH is, is ook een blokker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:02 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Twijfel, geen karwei / benzinepomp in de buurt?
Grotere AH volgens mij wel, HEMA bijvoorbeeld ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:01 schreef vault_tec het volgende:
Volgens mij niet, ook ooit naar gezocht. bouwmarktje dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:01 schreef vault_tec het volgende:
Glow in the dark verf?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:11 schreef Bakakame het volgende:
Iemand nog goede ideeën om een partytent te versieren zodat ik 'm 's nachts ook terugvind?
quote:
Oud mobieltje aan de top tapen en jezelf bellen als je terug komtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:11 schreef Bakakame het volgende:
Iemand nog goede ideeën om een partytent te versieren zodat ik 'm 's nachts ook terugvind?
"Halloo??!! Met Tent!!"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Oud mobieltje aan de top tapen en jezelf bellen als je terug komt
Waarom rennen jullie allemaal rondjes?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef vault_tec het volgende:
biertje voor de persoon die mij spot <3
Die ene met dat zwarte shirtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef vault_tec het volgende:
biertje voor de persoon die mij spot <3
Tikkertje jwt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom rennen jullie allemaal rondjes?![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik steek nu mijn hand in de lucht...
dan sta je rond 5 uur op de camping ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:38 schreef MaJo het volgende:
We gaan morgen toch met de auto, geen zin in drukte in de trein en de bushoe laat gaat het parkeerterrein open? Is een uur of twaalf op de dijk vroeg genoeg?
Dan zal je vast nog wel drukte hebben op de dijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:38 schreef MaJo het volgende:
We gaan morgen toch met de auto, geen zin in drukte in de trein en de bushoe laat gaat het parkeerterrein open? Is een uur of twaalf op de dijk vroeg genoeg?
sta je wel flink achteraan, wij waren vorig jaar laat (10-11 uur) voor ons doen stonden we halverwege de dijk ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:38 schreef MaJo het volgende:
Ah dat is best primaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
dan sta je rond 5 uur op de camping ofzo
Mötley Crüe +1quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:10 schreef willemwaus het volgende:
http://www.vimeo.com/27502962#
![]()
TittyTwister
Vorig jaar zijn wij om half 11 vertrokken om iets meer dan een uur later in 't harde aan te komen met de trein. Toen waren wij om 3 uur al op het terrein. Is het echt zo druk met de auto's? enige keer dat ik met de auto ben gekomen was ik om half 4 weggegaan en stond ik om 6 uur op de camping. Het voordeel van uit het noorden komenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:40 schreef willemwaus het volgende:
[..]
sta je wel flink achteraan, wij waren vorig jaar laat (10-11 uur) voor ons doen stonden we halverwege de dijk ofzo
Nou, ik denk het niet...vorig jaar waren we er om 15:00-16:00 en toen hadden we nog maar net plek.quote:
Dat denk ik trouwens niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
dan sta je rond 5 uur op de camping ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet...vorig jaar waren we er om 15:00-16:00 en toen hadden we nog maar net plek.
Ik denk dat 11:00-12:00 prima is hoor. Ik hoop alleen dat je er eerder bent dan 17:00. En ik denk wel dat dat het geval is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
OhHoe laat komen jullie aan? Ik denk trouwens dat als we er om 12 uur zijn dat we wel iets eerder op het terrein zijn. We kunnen ook eerder weggaan maar zoals ik al eerder zei heb ik ook niet zo zin om eeuwen op de dijk te wachten. Wat is de meest ideale tijd dan om aan te komen zodat je om een uur of 3 op het terrein bent?
ik snap dit niet, waar is het nieuwsbericht waarin die douchemuntjes worden geïntroduceerd?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:13 schreef AMDB het volgende:
Ja dat dacht ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat 11:00-12:00 prima is hoor. Ik hoop alleen dat je er eerder bent dan 17:00. En ik denk wel dat dat het geval is.
Ik heb geen flauw idee maar wij zijn later. We zijn pas om 12:00 in de Meern(reken maar later)
Ik hoop op 16:00 op de camping maar ja
Zoals ik al eerder zei: check ook de rest van die site, dan wordt het wel duidelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik snap dit niet, waar is het nieuwsbericht waarin die douchemuntjes worden geïntroduceerd?
en waar kan je ze kopen?
Uitverkochtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik snap dit niet, waar is het nieuwsbericht waarin die douchemuntjes worden geïntroduceerd?
en waar kan je ze kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Nederlandse versie van "The Onion"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:13 schreef AMDB het volgende:
aha een garpquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: check ook de rest van die site, dan wordt het wel duidelijk.
marktplaats men!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
en waar kan je ze kopen?
Goed idee, ga er denk ik ook maar eentje halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:59 schreef AMDB het volgende:
Toch maar even een klein vouwkrukje gekocht bij de Action, kost helemaal niks zo'n ding daar, nog geen 2 euro en je zit toch beter
zat net een broodje te eten en ging opzoeken wat likdoorns waren. Gadverdammequote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:01 schreef MaJo het volgende:
Dat mensen in dat verhaal trappenDat interview met de man met likdoorns geeft toch al aan dat het nep is
Broodje aap, 2 bonnen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
zat net een broodje te eten en ging opzoeken wat likdoorns waren. Gadverdamme
Is het wat?quote:
Plan! Ik wilde de vrijdag toch in de India door brengenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
jij krijgt een biertje van mij als ik je zie![]()
![]()
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik denk dat je er beter niet heen kunt gaan, als ik zo naar je posts kijk.
Zie mijn postquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?Maar denk inderdaad dat het niet echt mijn ding is
Die omschrijving klonk wel goed, maar heb even geluisterd en toch niet echt mijn dingquote:
Niet gelezen, sorry. Wat was je vraag?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die omschrijving klonk wel goed, maar heb even geluisterd en toch niet echt mijn ding
Trouwens, had nog gevraagd om je TOOL tatoeage maar daar heb je niet op gereageerd
Goeie toevoeging, zeker rond deze tijd. Heerlijk wakker wordenquote:
Hilarisch inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:08 schreef MaJo het volgende:
Wel grappig door 3FM ken ik al allemaal nummers van o.a. Graffiti6, Friendly Fires, Will and the People en Crystal Fighters
quote:
Miles zeker even bekijken inderdaad. Je gaat toch tegen beter weten in hopen op een TLSP nummertjequote:
1 uur dacht ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:32 schreef vault_tec het volgende:
Hoelaat gaat het muziek terrein open op vrijdag? geen zin in om in de rij te staan en fucked up te moeten missen...
Oja, ook zeer mooi.quote:
Zal wel weer 505 met de monkeys worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Miles zeker even bekijken inderdaad. Je gaat toch tegen beter weten in hopen op een TLSP nummertje
Maar die komt nietquote:
het doet me wel echt beineuwen naar BBC, het heeft me nooit zo kunnen boeien maar dit is wel heel lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:44 schreef TWP het volgende:
[..]
HeldDe remix van Jack Steadman staat hier nu keihard aan.
Plagequote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:44 schreef MaJo het volgende:
We kunnen ook om een uur of 9 al op de dijk staan maar dan sta je sowieso te wachten tot je het terrein op mag dus dat heeft ook weinig zin. Ik denk als we er om 12 uur zijn en dan om 5 uur op het terrein is dat ook prima
Heb trouwens ontdekt dat Crystal Fighters naast Plage meer toffe nummers hebben
Wild Beasts, saaie Liam.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef TWP het volgende:
Oke, wie verlost mij uit mijn lijden?
Wild Beasts (garantie voor een echt topoptreden, maar al 3 keer eerder gezien) vs. Beady Eye (geen garantie voor topoptreden, maar wel erg benieuwd naar).
Jij hebt ook front- en backstage toegang? Ik kom je vast nog wel ergen tegen, doen we een biertje!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Crystal Fighters, live echt een rommeltje
Zeker waar, jij bent voor Kink heen? Biertjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Jij hebt ook front- en backstage toegang? Ik kom je vast nog wel ergen tegen, doen we een biertje!
Dan stel je het nog voorzichtig. Ik zou hem nog even aanzetten als er nog tijd voor is!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:50 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik heb die plaat van Wild Beasts nog niet eens geprobeerd. Volgens mij moet ik me schamen
Vooruit, even Daft Punk afluisteren en hij gaat aan. Lijkt me geen band waarbij je 1 nummertje opzet en het dan meteen snapt wel?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan stel je het nog voorzichtig. Ik zou hem nog even aanzetten als er nog tijd voor is!
Nee inderdaad. Heb je wel eerder wat van ze geluisterd? Want ze zijn nu al bij plaat nummer 3.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Vooruit, even Daft Punk afluisteren en hij gaat aan. Lijkt me geen band waarbij je 1 nummertje opzet en het dan meteen snapt wel?
Ja en ja!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker waar, jij bent voor Kink heen? Biertjes
wat livesetjes bij Jools en op Glasto, maar niks van plaatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Heb je wel eerder wat van ze geluisterd? Want ze zijn nu al bij plaat nummer 3.
Aphex Twin & The Offspring ook...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
O
M
G
Ik zie net dat Loefah overlapts met Fake Blood én Zombie Nation.
Hoe die eruit ziet en waar die zitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:24 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Niet gelezen, sorry. Wat was je vraag?
Ja boeiuhhhhh, AT ftwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Aphex Twin & The Offspring ook...
Ga naar Trentemøller, serieus. Crystal Fighters komen toch nog wel op 100000 festivalletjes hier in het land en anders doen ze vast nogw el 1000 clubtours.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:55 schreef Junkie het volgende:
Lamb en Interpol ook.
Trentmoller en Crystal Fighters ook.
Ah oke. Hoewel ik de 2e plaat beter vind is de 3e meer 'poppig' en misschien dus wel beter om als eerste te luisteren. De eerste plaat is al helemaal extravagant dus die zou ik dan voor het laatst bewaren. Daar spelen ze live ook maar een nummertje van.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:53 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wat livesetjes bij Jools en op Glasto, maar niks van plaat
Is voor mijn tijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja daar ga ik dus ook heen, maar had offspring wel willen zien. Stukje jeugd sentiment.
Ben al begonnen met Smother, klinkt tot nu toe niet als ik wat me gaat pakken voor ik na LL ga. Sowieso niet iets wat je op een festival moet beluisteren, maar dat kan ik mis hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Ah oke. Hoewel ik de 2e plaat beter vind is de 3e meer 'poppig' en misschien dus wel beter om als eerste te luisteren. De eerste plaat is al helemaal extravagant dus die zou ik dan voor het laatst bewaren. Daar spelen ze live ook maar een nummertje van.
Dat is niet hilarisch, maar meer dat ik denk al die bandjes niet te kennen en ze dan dus toch kenquote:
In een dag Wild Beasts door krijgen is misschien iets te snel ja. En beter dan in de bovenzaal van Paradiso gaat het niet worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ben al begonnen met Smother, klinkt tot nu toe niet als ik wat me gaat pakken voor ik na LL ga. Sowieso niet iets wat je op een festival moet beluisteren, maar dat kan ik mis hebben.
quote:
Ik ga zeker wat vaker proberen als ik terug ben. Die stem intrigeert mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:59 schreef TWP het volgende:
[..]
In een dag Wild Beasts door krijgen is misschien iets te snel ja. En beter dan in de bovenzaal van Paradiso gaat het niet worden.
Had je handje wel vastgehouden hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga naar Trentemøller, serieus. Crystal Fighters komen toch nog wel op 100000 festivalletjes hier in het land en anders doen ze vast nogw el 1000 clubtours.
?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had je handje wel vastgehouden hoor.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is voor mijn tijdEn als ik dat ga bekijken ga ik alleen maar aan m'n ex denken en weet niet of ik daar zo vrolijk van ga worden _o-
Gaaf! Met name met die uitleg erbijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Favo nummer is H. slaat op de invloed die mijn vriendin op mij heeft (zo zie ik het en voor ik haar kende was dit al een van mijn favo nummers). Grappig is dat haar naam ook met een H. begint. Kwam uit een duistere periode in mijn leven en zij was de persoon waardoor mijn hart weer geopend is (zoals in het nummer wordt omschreven.
Klinkt een beetje raar allemaal maar TOOL![]()
Ben ook nog jong en mocht niet van mijn moeder, dus haar gechanteerd maar de rest van mijn familie heeft hem nog nooit gezien daarom is die zo klein
Mooi zeg! Zo wordt zo'n kleine tattoo wel ongelofelijk veel waard.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Favo nummer is H. slaat op de invloed die mijn vriendin op mij heeft (zo zie ik het en voor ik haar kende was dit al een van mijn favo nummers). Grappig is dat haar naam ook met een H. begint. Kwam uit een duistere periode in mijn leven en zij was de persoon waardoor mijn hart weer geopend is (zoals in het nummer wordt omschreven.
Klinkt een beetje raar allemaal maar TOOL![]()
Ben ook nog jong en mocht niet van mijn moeder, dus haar gechanteerd maar de rest van mijn familie heeft hem nog nooit gezien daarom is die zo klein
Elk jaar volgens mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef Gridlok het volgende:
Staat die Shiffmacher er weer met zijn tattoo setje?
Ik had vorig jaar bijna een camera onder m'n voet laten zetten daar. Maar toen bedacht ik me dat ik met mezelf had afgesproken om over een tattoo minstens 3 jaar na te denken dus toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef Gridlok het volgende:
Staat die Shiffmacher er weer met zijn tattoo setje?
Haha dan neem ik mijn tekenblok mee just in case.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Elk jaar volgens mijWil er nog steeds eens heen voor een tattoo maar weet nog steeds niet wat ik wil
Onder je voet? o_O zie je toch niks vanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar bijna een camera onder m'n voet laten zetten daar. Maar toen bedacht ik me dat ik met mezelf had afgesproken om over een tattoo minstens 3 jaar na te denken dus toch maar niet gedaan.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef WalterSobchak het volgende:
Telefoon opladen:
http://www.liveleak.com/view?i=cc3_1313458405
Op je rug ofzo toch ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Onder je voet? o_O zie je toch niks van
Ja maar daar zal ik ook niks zetten. Ik denk dat ik daar gewoon in de buurt ga zitten en voor mensen tats tekenen voor bier.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Op je rug ofzo toch ook niet
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef WalterSobchak het volgende:
Telefoon opladen:
Voor Placebo een asbak op je hart, sowiesoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:08 schreef vault_tec het volgende:
Om nog even door te gaan met die tattoo omdat die ook een beetje voor mijn vriendin staat en ik jong ben en het over kan komen als een domme actie: dit is het niet. Ben 20 en wilde al 3 jaar een TOOL tattoo![]()
Wil er ook nog 1 van placebo en NiN
Sleeve-achtig idee? of allemaal los.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:08 schreef vault_tec het volgende:
Om nog even door te gaan met die tattoo omdat die ook een beetje voor mijn vriendin staat en ik jong ben en het over kan komen als een domme actie: dit is het niet. Ben 20 en wilde al 3 jaar een TOOL tattoo![]()
Ik vind hem juist erg doordachtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:08 schreef vault_tec het volgende:
Los, allemaal rechter arm. H. op mijn linker omdat in 3.5 jaar die ik met mijn vriendin ga altijd rechts van haar heb gelopen en altijd mijn linker hand in haar hand hebquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sleeve-achtig idee? of allemaal los.
Handen vermijden, zelfde als nek/gezicht. Heb je dikke kans dat je er spijt van krijgt omdat je er een baan niet door krijgtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Los, allemaal rechter arm. H. op mijn linker omdat in 3.5 jaar die ik met mijn vriendin ga altijd rechts van haar heb gelopen en altijd mijn linker hand in haar hand hebHeb teveel over die tattoo nagedacht ondanks dat die zo klein is
Ik vind het juist onwijs tof dat het zo veel symboliek heeft. Juist dat maakt het zo mooi. Er zijn genoeg mensen die zomaar ergens een bloemetje neer laten zetten 'omdat ze het mooi vinden'.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Los, allemaal rechter arm. H. op mijn linker omdat in 3.5 jaar die ik met mijn vriendin ga altijd rechts van haar heb gelopen en altijd mijn linker hand in haar hand hebHeb teveel over die tattoo nagedacht ondanks dat die zo klein is
Ik word procesoperator. Is een tekort aan maar handen laat ik pas na mijn 25ste doen als ik een baan heb en het dan nog wil en vrouwlief het ermee eens is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Handen vermijden, zelfde als nek/gezicht. Heb je dikke kans dat je er spijt van krijgt omdat je er een baan niet door krijgt.
" Jobkillers "
Aw das liefquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zon kleintje op je linkerpols is makkelijk te verbergen, horloge oidquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Handen vermijden, zelfde als nek/gezicht. Heb je dikke kans dat je er spijt van krijgt omdat je er een baan niet door krijgt.
" Jobkillers "
Ik heb een Windroos op mijn binnenarm zonder betekenis, gingen in Berlijn naar een tattooshop en allemaal iets laten zetten, nog steeds geen spijt van.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik vind het juist onwijs tof dat het zo veel symboliek heeft. Juist dat maakt het zo mooi. Er zijn genoeg mensen die zomaar ergens een bloemetje neer laten zetten 'omdat ze het mooi vinden'. Di
Ik doe altijd een vest / trui aan tijdens het eten. In de zomer is dat nogal kut ivm warm weer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zon kleintje op je linkerpols is makkelijk te verbergen, horloge oid
Ik wil ook nog een paar dingen alleen omdat ik ze mooi vind. Zwart hartje met daarin een dollar teken (dollar teken is dan nog huidskleur)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb een Windroos op mijn binnenarm zonder betekenis, gingen in Berlijn naar een tattooshop en allemaal iets laten zetten, nog steeds geen spijt van.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind hem juist erg doordachtLoop al jaren met het plan om een Beatles tattoo te nemen maar durf het niet
Ben jij tattoeerder?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha dan neem ik mijn tekenblok mee just in case.
Nee dat vind ik eng.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha kom maar langs als ik me shop open.
Kom ik ook wel langs, heb nog een paar kleine dingen waarbij je je best moet doen om het te verneukenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha kom maar langs als ik me shop open.
Hoe ziet een IS eruit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil een tattoo ergens die iets met fotografie en iets met het leven te maken heeft. Zit nu te denken aan IS (image stabilisation) maaruhhhh ja ik verander elke keer weer van gedachte.Wilde dus eerst een cameraatje gewoon. Kan ook AF doen (autofocus en m'n ouders' namen beginnen daarmee) maaruuuuuuuuuuuuh ja lalalala doei ik ga naar appie
Jaaa, meer broodjes aap!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef WalterSobchak het volgende:
Telefoon opladen:
Haha ik wil uitbetaald worden in Grolsch blikken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kom ik ook wel langs, heb nog een paar kleine dingen waarbij je je best moet doen om het te verneuken![]()
Vanavond naar vrienden toe, pre party en dan morgen naar lowlands![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:17 schreef Bol_Wan het volgende:
Even de Lonely Island opzetten om in die melige Lowlands-sferen te komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |