quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
typische fokker... op zo'n meet staat iedereen maar een beetje zich ongemakkelijk te voelen?quote:
Dat idee heb ik ook ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
typische fokker... op zo'n meet staat iedereen maar een beetje zich ongemakkelijk te voelen?
Ik zie ieder jaar wel zo'n bord met mensen voor de 24h tent maar ben er nog nooit naar toe gegaanquote:
quote:
van welk forum (of iets anders) zijn die meets dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:30 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zie ieder jaar wel zo'n bord met mensen voor de 24h tent maar ben er nog nooit naar toe gegaan
Van 't FOK!forumquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
van welk forum (of iets anders) zijn die meets dan?
Hehe. En dan niet even hallo zeggen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:30 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zie ieder jaar wel zo'n bord met mensen voor de 24h tent maar ben er nog nooit naar toe gegaan
Bovendien heb je tetten. Dat hebben de meeste fokkers ook niet. In ieder geval niet mensen die een meet moeten hebben om aan hun sociale behoeftes te komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb ze ook gezien, maar daar waren nogal wat mensen waar ik helemaal niets mee op heb. Dus. Mensen herkennen mij ook nooit, ik ben niet zo'n duidelijke fokker kennelijk. Mijn posts vallen nooit op.
Daar zou ik dan weer geen last van hebben, ben in het echt precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef guitarist het volgende:
Hja, FOK!meets, altijd leuk, de mensen met op het forum de grootste bek zijn in het echt het stilst.
Ik weet het niet, ben ik hier een irritant rot joch? Zo ja, dan ben ik in het echt ook hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer geen last van hebben, ben in het echt precies hetzelfde.
Drinkze!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:59 schreef friekin_ het volgende:
Vriend is thuis.
He wat is het fijn om dat te zeggen. Tijd voor wijn. Houdoe!
Ik heb alles in huis, behalve een klein koeltasje voor mn donderdagbier...quote:
dat denk ik wel ja. Inkopen doen, tas inpakken, tent ophalen en nog veel meer dingen die ik ben vergetenquote:
Zo lang je je kaartje maar hebtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef julian6 het volgende:
[..]
dat denk ik wel ja. Inkopen doen, tas inpakken, tent ophalen en nog veel meer dingen die ik ben vergeten
Ja, ook die emmers mojito voor 6420 muntjes ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die Groovetube waar het in het vorige topic over ging, is dat bij die plek waar je een paar jaar terug mojito's kon kopen?
Mooi, dan weet ik nu waar het is. Wist niet dat die tent een speciale naam hadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja, ook die emmers mojito voor 6420 muntjes ofzo
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Zechs het volgende:
Is de Groove Tube trouwens wat aan? Ik ben er meerdere malen langsgelopen, maar misschien dat het snachts nog wat vertier biedt
Nah niet echt volgens mij, wel ff gestaan maar beetje bouncen op tafels en way-overpriced wijven drankjes drinken is het nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Zechs het volgende:
Is de Groove Tube trouwens wat aan? Ik ben er meerdere malen langsgelopen, maar misschien dat het snachts nog wat vertier biedt
Mijn ervaringen met de Groove Tube zijn vooral dat ik er vaak langs ben gelopen. Een keer op de vrijdagmiddag zo'n duur drankje gehaald en verder niks eigenlijk. Oh ja, ik heb wel eens daar op het gras gezeten om te luisteren naar de muziek uit Bravoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Zechs het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Als ik dus echt niets meer te doen heb in de nacht maar het te vroeg vind om naar m'n tent te gaan zal ik er maar eens een kijkje gaan nemen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nah niet echt volgens mij, wel ff gestaan maar beetje bouncen op tafels en way-overpriced wijven drankjes drinken is het niet
Dan zit je toch al in die hoek dus kan je er best een kijkje nemen. Is dat ook niks dan ga je lekker tukkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef Zechs het volgende:
[..]
Als ik dus echt niets meer te doen heb in de nacht maar het te vroeg vind om naar m'n tent te gaan zal ik er maar eens een kijkje gaan nemen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nah niet echt volgens mij, wel ff gestaan maar beetje bouncen op tafels en way-overpriced wijven drankjes drinken is het niet
Meer is het niet*![]()
Vrijdagavond was nog mijn meest rustige avond, dus misschien dat ik even een kijkje neem. En één van die overpricede mojito's probeerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:56 schreef WeezerButler het volgende:
vrijdagavond draaien DJs St.Paul & Leroy Rey. Mixen FunkSoulHipHopPopRockDubStepHouse tot een fijne mix. Aanrader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |