das ook mijn planquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:36 schreef kikoooooo het volgende:
Zo wiet halen, wat stoli, en dan ben ik er klaar voor
Hehe. Ik ga maar naar 2 acts uit die lijst.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:00 schreef N-E-R-D het volgende:
Vandaag rustig tas inpakken, vanavond naar vrienden om vanaf daar morgen vroeg te vertrekken.
Artic Monkeys het populairst en de Bravo gaat druk worden tijdens James Blake. http://www.lowlove.nl/nie(...)onkeys/#comment-6046
Ja dat deed ik gister ook, maar weer nachtmerries dus ben alsnog niet uitgerust. Zal vanavond ook wel zo zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:45 schreef Der_Rudi het volgende:
Aan de andere kant, als je nu nog moe bent kun je vanavond op tijd naar bed toch?
5-HTP is ook een rustgevende slaapstimulatorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
IKR
Beter slaap ik donderdagnacht op LL wel even goed.
Oh dat is slim, dat heb ik toevallig ook nog liggen. Komt dat ook een keer op. (no sarcasm)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:49 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
5-HTP is ook een rusgevende slaapstimulator
Vervalste gado-gadoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:13 schreef AMDB het volgende:
http://www.speld.nl/2011/(...)chemuntjes-ongeldig/
Oei...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:19 schreef friekin_ het volgende:
heheheh.
En goed nieuws, ik mag op sollicitatiegesprek komen. Wel op maandag
Tieten vooruit en glimlachenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is maar voor een bijbaan, en is in cultuursector. Die zullen het echt wel begrijpen.
Die heb je binnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Baliemedewerkster bij theater. Puik baantje.
Blousje tot bovenaan dicht bam.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:25 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Tieten achteruit in case van een vrouw
Ik raad je aan om de rest van die site ook eens door te lezenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:24 schreef Lips het volgende:
Douchemuntjes omdat je anders maar 2 minuten mag douchen
Het is toch al 1 april geweest?
Is het de moeite jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik raad je aan om de rest van die site ook eens door te lezen
En je 'fro dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik douche sowieso nietop lowlands, baby poeder nuccah, baby poeder.
Die zijn er mooi ingestonkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:43 schreef N-E-R-D het volgende:
Mensen die hun douchemuntjes nog niet gekocht hebben
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:56 schreef TWP het volgende:
Eergister op ebay nog snel een douchemunt gekocht voor 16 euro. Moet wel uit Nigeria komen, dus hopelijk is het er op tijd.
Twijfel, geen karwei / benzinepomp in de buurt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:01 schreef vault_tec het volgende:
iemand een idee of ducttape bij de AH oid te krijgen is?!
waar een AH is, is ook een blokker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:02 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Twijfel, geen karwei / benzinepomp in de buurt?
Grotere AH volgens mij wel, HEMA bijvoorbeeld ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:01 schreef vault_tec het volgende:
Volgens mij niet, ook ooit naar gezocht. bouwmarktje dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:01 schreef vault_tec het volgende:
Glow in the dark verf?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:11 schreef Bakakame het volgende:
Iemand nog goede ideeën om een partytent te versieren zodat ik 'm 's nachts ook terugvind?
quote:
Oud mobieltje aan de top tapen en jezelf bellen als je terug komtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:11 schreef Bakakame het volgende:
Iemand nog goede ideeën om een partytent te versieren zodat ik 'm 's nachts ook terugvind?
"Halloo??!! Met Tent!!"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Oud mobieltje aan de top tapen en jezelf bellen als je terug komt
Waarom rennen jullie allemaal rondjes?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef vault_tec het volgende:
biertje voor de persoon die mij spot <3
Die ene met dat zwarte shirtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef vault_tec het volgende:
biertje voor de persoon die mij spot <3
Tikkertje jwt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom rennen jullie allemaal rondjes?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |