Goeie toevoeging, zeker rond deze tijd. Heerlijk wakker wordenquote:
Hilarisch inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:08 schreef MaJo het volgende:
Wel grappig door 3FM ken ik al allemaal nummers van o.a. Graffiti6, Friendly Fires, Will and the People en Crystal Fighters
quote:
Miles zeker even bekijken inderdaad. Je gaat toch tegen beter weten in hopen op een TLSP nummertjequote:
1 uur dacht ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:32 schreef vault_tec het volgende:
Hoelaat gaat het muziek terrein open op vrijdag? geen zin in om in de rij te staan en fucked up te moeten missen...
Oja, ook zeer mooi.quote:
Zal wel weer 505 met de monkeys worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Miles zeker even bekijken inderdaad. Je gaat toch tegen beter weten in hopen op een TLSP nummertje
Maar die komt nietquote:
het doet me wel echt beineuwen naar BBC, het heeft me nooit zo kunnen boeien maar dit is wel heel lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:44 schreef TWP het volgende:
[..]
HeldDe remix van Jack Steadman staat hier nu keihard aan.
Plagequote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:44 schreef MaJo het volgende:
We kunnen ook om een uur of 9 al op de dijk staan maar dan sta je sowieso te wachten tot je het terrein op mag dus dat heeft ook weinig zin. Ik denk als we er om 12 uur zijn en dan om 5 uur op het terrein is dat ook prima
Heb trouwens ontdekt dat Crystal Fighters naast Plage meer toffe nummers hebben
Wild Beasts, saaie Liam.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef TWP het volgende:
Oke, wie verlost mij uit mijn lijden?
Wild Beasts (garantie voor een echt topoptreden, maar al 3 keer eerder gezien) vs. Beady Eye (geen garantie voor topoptreden, maar wel erg benieuwd naar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |