Uitverkochtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik snap dit niet, waar is het nieuwsbericht waarin die douchemuntjes worden geïntroduceerd?
en waar kan je ze kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Nederlandse versie van "The Onion"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:13 schreef AMDB het volgende:
http://www.speld.nl/2011/(...)chemuntjes-ongeldig/
aha een garpquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: check ook de rest van die site, dan wordt het wel duidelijk.
marktplaats men!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik snap dit niet, waar is het nieuwsbericht waarin die douchemuntjes worden geïntroduceerd?
en waar kan je ze kopen?
Goed idee, ga er denk ik ook maar eentje halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:59 schreef AMDB het volgende:
Toch maar even een klein vouwkrukje gekocht bij de Action, kost helemaal niks zo'n ding daar, nog geen 2 euro en je zit toch beter
zat net een broodje te eten en ging opzoeken wat likdoorns waren. Gadverdammequote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:01 schreef MaJo het volgende:
Dat mensen in dat verhaal trappenDat interview met de man met likdoorns geeft toch al aan dat het nep is
Broodje aap, 2 bonnen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
zat net een broodje te eten en ging opzoeken wat likdoorns waren. Gadverdamme
Is het wat?quote:
Plan! Ik wilde de vrijdag toch in de India door brengenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
jij krijgt een biertje van mij als ik je zie![]()
![]()
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik denk dat je er beter niet heen kunt gaan, als ik zo naar je posts kijk.
Zie mijn postquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?Maar denk inderdaad dat het niet echt mijn ding is
Die omschrijving klonk wel goed, maar heb even geluisterd en toch niet echt mijn dingquote:
Niet gelezen, sorry. Wat was je vraag?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die omschrijving klonk wel goed, maar heb even geluisterd en toch niet echt mijn ding
Trouwens, had nog gevraagd om je TOOL tatoeage maar daar heb je niet op gereageerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |