quote:
Ik ga zeker wat vaker proberen als ik terug ben. Die stem intrigeert mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:59 schreef TWP het volgende:
[..]
In een dag Wild Beasts door krijgen is misschien iets te snel ja. En beter dan in de bovenzaal van Paradiso gaat het niet worden.
Had je handje wel vastgehouden hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga naar Trentemøller, serieus. Crystal Fighters komen toch nog wel op 100000 festivalletjes hier in het land en anders doen ze vast nogw el 1000 clubtours.
?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had je handje wel vastgehouden hoor.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is voor mijn tijdEn als ik dat ga bekijken ga ik alleen maar aan m'n ex denken en weet niet of ik daar zo vrolijk van ga worden _o-
Gaaf! Met name met die uitleg erbijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Favo nummer is H. slaat op de invloed die mijn vriendin op mij heeft (zo zie ik het en voor ik haar kende was dit al een van mijn favo nummers). Grappig is dat haar naam ook met een H. begint. Kwam uit een duistere periode in mijn leven en zij was de persoon waardoor mijn hart weer geopend is (zoals in het nummer wordt omschreven.
Klinkt een beetje raar allemaal maar TOOL![]()
Ben ook nog jong en mocht niet van mijn moeder, dus haar gechanteerd maar de rest van mijn familie heeft hem nog nooit gezien daarom is die zo klein
Mooi zeg! Zo wordt zo'n kleine tattoo wel ongelofelijk veel waard.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Favo nummer is H. slaat op de invloed die mijn vriendin op mij heeft (zo zie ik het en voor ik haar kende was dit al een van mijn favo nummers). Grappig is dat haar naam ook met een H. begint. Kwam uit een duistere periode in mijn leven en zij was de persoon waardoor mijn hart weer geopend is (zoals in het nummer wordt omschreven.
Klinkt een beetje raar allemaal maar TOOL![]()
Ben ook nog jong en mocht niet van mijn moeder, dus haar gechanteerd maar de rest van mijn familie heeft hem nog nooit gezien daarom is die zo klein
Elk jaar volgens mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef Gridlok het volgende:
Staat die Shiffmacher er weer met zijn tattoo setje?
Ik had vorig jaar bijna een camera onder m'n voet laten zetten daar. Maar toen bedacht ik me dat ik met mezelf had afgesproken om over een tattoo minstens 3 jaar na te denken dus toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef Gridlok het volgende:
Staat die Shiffmacher er weer met zijn tattoo setje?
Haha dan neem ik mijn tekenblok mee just in case.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Elk jaar volgens mijWil er nog steeds eens heen voor een tattoo maar weet nog steeds niet wat ik wil
Onder je voet? o_O zie je toch niks vanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar bijna een camera onder m'n voet laten zetten daar. Maar toen bedacht ik me dat ik met mezelf had afgesproken om over een tattoo minstens 3 jaar na te denken dus toch maar niet gedaan.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef WalterSobchak het volgende:
Telefoon opladen:
http://www.liveleak.com/view?i=cc3_1313458405
Op je rug ofzo toch ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Onder je voet? o_O zie je toch niks van
Ja maar daar zal ik ook niks zetten. Ik denk dat ik daar gewoon in de buurt ga zitten en voor mensen tats tekenen voor bier.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Op je rug ofzo toch ook niet
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef WalterSobchak het volgende:
Telefoon opladen:
http://www.liveleak.com/view?i=cc3_1313458405
Voor Placebo een asbak op je hart, sowiesoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:08 schreef vault_tec het volgende:
Om nog even door te gaan met die tattoo omdat die ook een beetje voor mijn vriendin staat en ik jong ben en het over kan komen als een domme actie: dit is het niet. Ben 20 en wilde al 3 jaar een TOOL tattoo![]()
Wil er ook nog 1 van placebo en NiN
Sleeve-achtig idee? of allemaal los.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:08 schreef vault_tec het volgende:
Om nog even door te gaan met die tattoo omdat die ook een beetje voor mijn vriendin staat en ik jong ben en het over kan komen als een domme actie: dit is het niet. Ben 20 en wilde al 3 jaar een TOOL tattoo![]()
Wil er ook nog 1 van placebo en NiN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |