Mja, dat is wel apart natuurlijk...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Beetje wel, zo pompeus ook, maar je zit wel in het hoofd van een man die zeker wel een genie was, ook al draaide hij volledig door.
Dat gaat over die werkelozen toch die gaan strippenquote:
Ja, ik lag dubbel bij die filmquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat gaat over die werkelozen toch die gaan strippen?
Had ik toch de goede voor. DIe is echt zo tofquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik lag dubbel bij die film
Dat stukje dat ze in de rij van de soos staan en er muziek op staat
Engelse humorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Had ik toch de goede voor. DIe is echt zo tof.
Dat klopt, het zijn aparte verhalenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
Het lijkt wel een andere cast dan deel twee![]()
En mijn schoolfoto is echt een drama, ik kijk scheel
Maar de prinses en de moeder zijn ook anders volgens mij. Of ja volgens mama.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klopt, het zijn aparte verhalen
Ik kon op een gegeven moment de film Shaun of the Dead woord voor woord meepraten.quote:
Alleen Edvard/Eddie is hetzelfdequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar de prinses en de moeder zijn ook anders volgens mij. Of ja volgens mama.
Oh heel logischquote:
Zie daar mijn probleem met al mijn foto's.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
Het lijkt wel een andere cast dan deel twee![]()
En mijn schoolfoto is echt een drama, ik kijk scheel
IMDBquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh heel logisch
Nja al zetten ze er een dansende aap neer ik zie het toch niet, ik zie dat nooit.
Wasdaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon op een gegeven moment de film Shaun of the Dead woord voor woord meepraten.
Ik zat er al, Simon Peggquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0365748/
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongens eentje is genoeg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze denken dat ik blond ben enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jongens eentje is genoeg.
Je bent er al bijna toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo weer verder met GV kijken
Ik wil het afhebben voor mijn vakantie
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Schat hij staat al bijna op mijn pcquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Je hebt 'm al gevonden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat hij staat al bijna op mijn pc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Je hebt 'm al gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Al gezienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
Ow en Zero, Hitler the Rise of Evil is wel een aanrader volgens Ian en mij
Uhuh ook bijna binnen om nog eens te zien, ik ben dol op mijn nieuwe pc enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Al gezien. Ook een sterke film inderdaad
.
Ghehequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh ook bijna binnen om nog eens te zien, ik ben dol op mijn nieuwe pc enzo
Slimmer dan de haarkleur.quote:
Ja snap ik ik zat te jankenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Begin straks met aflevering 2 van seizoen 4.
Was een hele schok hoor vanmiddag Siep
Die heb ik op dvd, die man speelt fucking geniaal ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ghehe.
Der Untergang was ook wel ruig.
Bruno Ganzquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik op dvd, die man speelt fucking geniaal ook
Gaat over?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:06 schreef Zeroku het volgende:
Hmmz. Kippenvel.
Black Butterflies. Geniale film.
Het was toch allang bekend voor seizoen 4 begon?quote:
Vrouw in Zuid-Afrika. Schrijft allemaal gedichten over haar leven etc. maar die vader is president van Afrika en verbied al die dingen om het allemaal te politiek geladen is.quote:
Ik leef meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was toch allang bekend voor seizoen 4 begon?
Dat sowieso, al zijn de meeste domme wijven die ik ken dan toch wel weer blond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooooohw, dat sowieso.
En alsof haarkleur wat zegt
Ow op mijn lijstjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vrouw in Zuid-Afrika. Schrijft allemaal gedichten over haar leven etc. maar die vader is president van Afrika en verbied al die dingen om het allemaal te politiek geladen is.
http://www.imdb.com/title/tt0906778/plotsummary
Wel vrij deprimerend.
ja en, ik mag doosje tegen lutte zeggen, vind haar een lief klein doosje en misschien neem ik haar wel van jullie over voor een schapelijk prijsjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey hey, let op je taal hè. Is wel mijn dochter.
Dat siert jou.quote:
Jonguhhhh de meeste blondjes zijn geverfde brunettesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat sowieso, al zijn de meeste domme wijven die ik ken dan toch wel weer blond.
Maar Lutte is onbetaalbaar toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en, ik mag doosje tegen lutte zeggen, vind haar een lief klein doosje en misschien neem ik haar wel van jullie over voor een schapelijk prijsje
Potjesblondquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat sowieso, al zijn de meeste domme wijven die ik ken dan toch wel weer blond.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Jonguhhhh de meeste blondjes zijn geverfde brunettes
Okee, okee jongens de boodschap komt over.quote:
ja maar ik heb dat toch allemaal niet meegekregenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was toch allang bekend voor seizoen 4 begon?
dat is waar, misschien kan ik een betalingregeling treffen met de *ouders* elke maand een leuk bedrag en als ik 80 ben heb ik Lutte gekochtquote:
Ik vreet geen Thais eten meer sinds die kutloempia.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
hihi... en die Tippi wan is een kutwijf
Ze zit bij jou wel goed, dat welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is waar, misschien kan ik een betalingregeling treffen met de *ouders* elke maand een leuk bedrag en als ik 80 ben heb ik Lutte gekocht
Nee, das omdat ik dat nog niet gehaald heb schatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vreet geen Thais eten meer sinds die kutloempia.
Dat heeft zo zijn redenen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
AaaaaaaaahwWaarom heb jij nog geen vriendin zeg?
mijn oudste zoekt een tippi Wanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik heb dat toch allemaal niet meegekregen
Ik ben pas gaan kijken, toen Ian en Siep er over begonnen
Whahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, das omdat ik dat nog niet gehaald heb schat
grmbl. Kut tippi wan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, das omdat ik dat nog niet gehaald heb schat
Jij tachtig? Dat duurt nog zestig jaar!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is waar, misschien kan ik een betalingregeling treffen met de *ouders* elke maand een leuk bedrag en als ik 80 ben heb ik Lutte gekocht
*wacht wel netjes op zijn beurt*quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik werd ook gewoon boos op Tippi.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik heb dat toch allemaal niet meegekregen
Ik ben pas gaan kijken, toen Ian en Siep er over begonnen
hey er mag een prijskaartje aan hangen he aan je oor,quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij tachtig? Dat duurt nog zestig jaar!!
Jij kan Ian een handje gevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werd ook gewoon boos op Tippi.![]()
Zat soms gewoon te schelden voor de TV.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Siep zegt op msn: "Hitler is binnen"
Gezelly
benny hoeft niet te betalenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind overigens dat Benny voorrang heeft en korting hoort te krijgen, als we Lutte toch gaan verkopen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Gezelly
komt ie doen dan bij Siep.de gaskraan nakijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Gezelly
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind overigens dat Benny voorrang heeft en korting hoort te krijgen, als we Lutte toch gaan verkopen.
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komt ie doen dan bij Siep.de gaskraan nakijkenohhhhhh dat ik dat zomaar zeg ik ga me even schamen in een hoekje nu.....
Er is vandaag wel iets gedaan met die douche van d'r. Ik vertrouw dit voor geen centimeter, ik heb een grote neus en mijn opa zat in een kampquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komt ie doen dan bij Siep.de gaskraan nakijkenohhhhhh dat ik dat zomaar zeg ik ga me even schamen in een hoekje nu.....
nee Benny haal die post even weg, ohhhhhh erg toch even een pleister pakkenquote:
Ik wou al zeggen, ben geen hoer! En wil mijn bloednieteigen vader me ook nog een hoer met korting maken!quote:
Ik smack hem wel even vrijdagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ben geen hoer! En wil mijn bloednieteigen vader me ook nog een hoer met korting maken!
Ja, je bent blauw nu?quote:
let op je woorden, dat heet een Temeierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ben geen hoer! En wil mijn bloednieteigen vader me ook nog een hoer met korting maken!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vreet geen Thais eten meer sinds die kutloempia.
Ik dacht dus wat liefs te zeggen door je vriendje korting en voorrang te geven, maar ik hoor het al weer. Ik ga wel beltegoed voor je halen ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
De nieuwe iPhone mag wel na die opmerkingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dus wat liefs te zeggen door je vriendje korting en voorrang te geven, maar ik hoor het al weer. Ik ga wel beltegoed voor je halen ofzo.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alsof dat een raar woord isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Toverheks het volgende:
Dat was jij toch ian, die vroeg wat een temeier was??? of haal ik weer alles door mekaar
Ik kan het nette woord niet schrijven en mijn auto correct is van de waps, dus maar even lekker zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
let op je woorden, dat heet een Temeiervraag maar aan Ian
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werd ook gewoon boos op Tippi.![]()
Zat soms gewoon te schelden voor de TV.
quote:
Ik weet wel wat een temeier is, schat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Toverheks het volgende:
Dat was jij toch ian, die vroeg wat een temeier was??? of haal ik weer alles door mekaar
slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga overigens richting mijn nest, dochters zijn vermoeiend.
Denk je dat je alles gehad hebt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Whehehehe![]()
Dus ik was blij dat ze het huis uitgegooid werd door SJERROL
Whehehe, nu lees ik dat die bitch terugkomt
Ik kan het niet aan hoor
Okee, okee, jezus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
De nieuwe iPhone mag wel na die opmerking
Ik wil hem ook graag zien jaquote:
Ik doe niks met mijn telefoonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dus wat liefs te zeggen door je vriendje korting en voorrang te geven, maar ik hoor het al weer. Ik ga wel beltegoed voor je halen ofzo.
dan was jij het niet, iemand vroeg me toen die dag jeweettoenwehetgelzellighaddenmetzijnalle wat een temeier wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet wel wat een temeier is, schat.
Toen ik zag dat Tippi terug kwam ben ik naar de keuken gelopen terwijl ik "AH NEE HE" schreeuwde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Whehehehe![]()
Dus ik was blij dat ze het huis uitgegooid werd door SJERROL
Whehehe, nu lees ik dat die bitch terugkomt
Ik kan het niet aan hoor
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed ik ga wandelen met Kyra en dan ga ik verder met mijn verslaving
welterusten voor straks
3D is ook grappig. Alleen jammer van de nasynchronisatie. But hey, altijd een reden voor verbeteringquote:
Verslaving? Wat moet ik zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
welterusten voor straks
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik zag dat Tippi terug kwam ben ik naar de keuken gelopen terwijl ik "AH NEE HE" schreeuwde.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
welterusten voor straks
Rene heb jij msn op je telefoon?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:21 schreef Renesite het volgende:
Iedereen slaapze! Ik kan nog niet slapen. Drukke gezellige dag
Tschussquote:
Reneeeequote:
Wat denk je zelf?quote:
Ja, weet ik veel. Van de ene op de andere dag was ik ook gehosseld door Patwick!quote:
Ik word niet gehosseld, omdat vrouwen zogenaamd geëmancipeerd en gelijk willen zijn maar wel rustig blijven afwachten tot ze worden versierd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Van de ene op de andere dag was ik ook gehosseld door Patwick!
Ow ja dan heb ik het makkelijker met een man, zeg maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word niet gehosseld, omdat vrouwen zogenaamd geëmancipeerd en gelijk willen zijn maar wel rustig blijven afwachten tot ze worden versierd.
Het is nog echt waar ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow ja dan heb ik het makkelijker met een man, zeg maar.
*uhuh
Ik heb hem Kuna gegeven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
Patrigue wil je het geld in kronen of in dollars?
Ja ik ook wel, beetje naar altijd weer als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef ValHallen het volgende:
Wat heb ik toch een grafhekel aan treinkoppers.
Inderdaad, je hebt er niet alleen je naasten mee maar ook de machinist + duizenden pissige reizigers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, beetje naar altijd weer als dat gebeurt.
Honderden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt er niet alleen je naasten mee maar ook de machinist + duizenden pissige reizigers.
Nooit last van gehad. Alleen bij Oisterwijk. De aids van Brabant.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eindhoven dus knooppunt dus flinke vertragingen overal.
Dat is Helmond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nooit last van gehad. Alleen bij Oisterwijk. De aids van Brabant.
Heel EHV lag plat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ligt natuurlijk aan welk spoor, maar kan makkelijk in de duizenden lopen als er meerdere treinen stil gelegd moeten worden.
quote:
Na Breda gaat het aardig achteruit jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
De aids van Brabant is west-Brabant.
En dat is niet eens Roosendaal dus Roosendaal alsnogquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb echt een graftyfushekel aan alles wat daar ligt. Breda kleurloze stad, Bergen op Zoom had zijn gloriedagen tijdens Napoleons tijd en het enige goede uit Roosendaal is Frans Bauer.
Daar heb ik Hans Wiegel eens ontmoet. Verder tyfus.quote:
Waarin we onze dorpen gingen spammen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef Patje1987 het volgende:
Haha ken je dit topic nog?
Het algemene Brabant bashtopic
Die zet ik eventjes in mijn foboxz.quote:
quote:
Dat bowlinggedoe in Eindhovenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef Patje1987 het volgende:
Haha ken je dit topic nog?
Het algemene Brabant bashtopic
Kan zo op een tegeltje.quote:
Ik herinner me nog een dameselftal waarvan de helft mislukt was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en toen de Brakelse Boys of wat was het, die voetbalgroep foto's._!
Dijkse Boys uit Helmondquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en toen de Brakelse Boys of wat was het, die voetbalgroep foto's._!
De rooie klets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:53 schreef Patje1987 het volgende:
Lees eens verder als ik los ga tegen dat wijf: "Hou gewoon je janksmoel"
Ik herinner me nog een soap in een klein dorpje in Zeelandquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een dameselftal waarvan de helft mislukt was.
O god ja, allemaal wijven met pittige kapsels en ballonbuiken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een dameselftal waarvan de helft mislukt was.
Ho, de Capital of Sealand.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een soap in een klein dorpje in Zeeland
I'm inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:52 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Om 0:00 gaan we allemaal een topic maken met deze in de OP
Topic staat klaar, aftellen geblazenquote:
Mag ook wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:55 schreef iBenny het volgende:
Facebook blokkeert links voor Google+ -invites
Bah.quote:
Ja, dat hebben teveel mensen. Ik ga m'n best doen te komen. Morgen/donderdag uitsluitsel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:03 schreef Patje1987 het volgende:
Hey maar Martin ik moet wel wenen hoor als jij zaterdag niet komt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
Martin, als de wiedeweerga naar het Brabotopic.
Meteen keert iedereen zich tegen ons ook hèquote:
Just like the old days.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meteen keert iedereen zich tegen ons ook hè
Allicht.quote:
Denk je?quote:
Ik heb het nooit idioter meegemaakt eigenlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk... denk dat je dat zelf ook wel weet
Echt nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het nooit idioter meegemaakt eigenlijk.
De soort vanuit TAL georganiseerde Brabant revolutie door Zeroku, VH, Bella en Patje?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt niet? Ik vind het nu wel meevallen hoor, maar misschien is dat ook wel omdat ik snap waar het over gaat
Niet de eerste keer dit nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
De soort vanuit TAL georganiseerde Brabant revolutie door Zeroku, VH, Bella en Patje?
Ik ben een newbie he.quote:
quote:
Ohja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
losse bestanden voor de ondertiteling
Seven Samurai al gezien?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:09 schreef Zeroku het volgende:
Weer wat ruige films aan het binnenhengelen.
Precies de film die ik nu aan het binnenhalen ben, wtfquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Precies de film die ik nu aan het binnenhalen ben, wtf.
Ja er staat softsubs muxed, maar er zit geen .srt bij, dus ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]!
Maar een briljante film, behoort tot mijn alltime favorieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook wel fucking geil.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:21 schreef Zeroku het volgende:
Holy fuck. Hoe groot is dat bestand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook wel fucking geil.
38.74 gig.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Holy fuck. Hoe groot is dat bestand?
Waar?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DaaayumDat gaat nooit passen.
Ah. Zondequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laptop. Heb wel externe harde schijf maar geen 38 gb vrij op mijn vaste.
Heb maar besloten dat ik ze per 5 binnenhaal. Ik kijk te weinig Aziatische films de laatste tijd. En ik zie daar Kitano staan en dat is echt een goddelijke regisseurquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah. Zonde. Ik ben 'm aan het binnenhalen. Gaat wel even duren denk ik
.
half dagjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah. Zonde. Ik ben 'm aan het binnenhalen. Gaat wel even duren denk ik
.
Ligt aan de seeds.quote:
Ziet er niet uit idd. Beter hadden ze per regisseur een mapje gemaakt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:42 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan weer een beetje jammer.
Jep, maarja kan ik zelf ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ziet er niet uit idd. Beter hadden ze per regisseur een mapje gemaakt.
Ik laat ze er op staan totdat mijn harde schijf vol zit. Dan beslis ik welke eruit gaan en welke mogen blijvenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep, maarja kan ik zelf ook.
Wat doe je eigenlijk met films die je gezien hebt? Verwijderen? Ik twijfel voor als ik ze ooit nog een keer wil zien.
wat een lange dag en wordt mooi weer en je bent nog heel verkouden, ik ga aan je denken en stuur je in gedachten mijn glimlachquote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:43 schreef Kally het volgende:
Ik heb geen zin vandaag pas kwarr voor 5 klaar
echt ben heus wel wat gewend maar het is echt een takkeherrie ze hebben heel raamkozijn eruit getikt en nu wordt er een nieuwe in getikt en gisteren heb ik me de pleuris hier gewerkt alles was wit van de stof door die gaten in de muur die ze aan het boren waren. vandaag gaan ze de gaten schoon spuiten en dan van die balletjes erin issolatie en dan opnieuw metselen, en dat stof geel overal in mijn huis terwijl ze alleen hiernaast beneden en 1 hoog hebben gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:44 schreef Kally het volgende:
Heks je mag best klagen over herrie hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |