Ik dacht dus wat liefs te zeggen door je vriendje korting en voorrang te geven, maar ik hoor het al weer. Ik ga wel beltegoed voor je halen ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ben geen hoer! En wil mijn bloednieteigen vader me ook nog een hoer met korting maken!
De nieuwe iPhone mag wel na die opmerkingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dus wat liefs te zeggen door je vriendje korting en voorrang te geven, maar ik hoor het al weer. Ik ga wel beltegoed voor je halen ofzo.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ben geen hoer! En wil mijn bloednieteigen vader me ook nog een hoer met korting maken!
Alsof dat een raar woord isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Toverheks het volgende:
Dat was jij toch ian, die vroeg wat een temeier was??? of haal ik weer alles door mekaar
Ik kan het nette woord niet schrijven en mijn auto correct is van de waps, dus maar even lekker zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
let op je woorden, dat heet een Temeiervraag maar aan Ian
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werd ook gewoon boos op Tippi.![]()
Zat soms gewoon te schelden voor de TV.
quote:
Ik weet wel wat een temeier is, schat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Toverheks het volgende:
Dat was jij toch ian, die vroeg wat een temeier was??? of haal ik weer alles door mekaar
slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga overigens richting mijn nest, dochters zijn vermoeiend.
Denk je dat je alles gehad hebt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Whehehehe![]()
Dus ik was blij dat ze het huis uitgegooid werd door SJERROL
Whehehe, nu lees ik dat die bitch terugkomt
Ik kan het niet aan hoor
Okee, okee, jezus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
De nieuwe iPhone mag wel na die opmerking
Ik wil hem ook graag zien jaquote:
Ik doe niks met mijn telefoonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dus wat liefs te zeggen door je vriendje korting en voorrang te geven, maar ik hoor het al weer. Ik ga wel beltegoed voor je halen ofzo.
dan was jij het niet, iemand vroeg me toen die dag jeweettoenwehetgelzellighaddenmetzijnalle wat een temeier wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet wel wat een temeier is, schat.
Toen ik zag dat Tippi terug kwam ben ik naar de keuken gelopen terwijl ik "AH NEE HE" schreeuwde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Whehehehe![]()
Dus ik was blij dat ze het huis uitgegooid werd door SJERROL
Whehehe, nu lees ik dat die bitch terugkomt
Ik kan het niet aan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |