Gaat over?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:06 schreef Zeroku het volgende:
Hmmz. Kippenvel.
Black Butterflies. Geniale film.
Het was toch allang bekend voor seizoen 4 begon?quote:
Vrouw in Zuid-Afrika. Schrijft allemaal gedichten over haar leven etc. maar die vader is president van Afrika en verbied al die dingen om het allemaal te politiek geladen is.quote:
Ik leef meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was toch allang bekend voor seizoen 4 begon?
Dat sowieso, al zijn de meeste domme wijven die ik ken dan toch wel weer blond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooooohw, dat sowieso.
En alsof haarkleur wat zegt
Ow op mijn lijstjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vrouw in Zuid-Afrika. Schrijft allemaal gedichten over haar leven etc. maar die vader is president van Afrika en verbied al die dingen om het allemaal te politiek geladen is.
http://www.imdb.com/title/tt0906778/plotsummary
Wel vrij deprimerend.
ja en, ik mag doosje tegen lutte zeggen, vind haar een lief klein doosje en misschien neem ik haar wel van jullie over voor een schapelijk prijsjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey hey, let op je taal hè. Is wel mijn dochter.
Dat siert jou.quote:
Jonguhhhh de meeste blondjes zijn geverfde brunettesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat sowieso, al zijn de meeste domme wijven die ik ken dan toch wel weer blond.
Maar Lutte is onbetaalbaar toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en, ik mag doosje tegen lutte zeggen, vind haar een lief klein doosje en misschien neem ik haar wel van jullie over voor een schapelijk prijsje
Potjesblondquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat sowieso, al zijn de meeste domme wijven die ik ken dan toch wel weer blond.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Jonguhhhh de meeste blondjes zijn geverfde brunettes
Okee, okee jongens de boodschap komt over.quote:
ja maar ik heb dat toch allemaal niet meegekregenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was toch allang bekend voor seizoen 4 begon?
dat is waar, misschien kan ik een betalingregeling treffen met de *ouders* elke maand een leuk bedrag en als ik 80 ben heb ik Lutte gekochtquote:
Ik vreet geen Thais eten meer sinds die kutloempia.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
hihi... en die Tippi wan is een kutwijf
Ze zit bij jou wel goed, dat welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is waar, misschien kan ik een betalingregeling treffen met de *ouders* elke maand een leuk bedrag en als ik 80 ben heb ik Lutte gekocht
Nee, das omdat ik dat nog niet gehaald heb schatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vreet geen Thais eten meer sinds die kutloempia.
Dat heeft zo zijn redenen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
AaaaaaaaahwWaarom heb jij nog geen vriendin zeg?
mijn oudste zoekt een tippi Wanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik heb dat toch allemaal niet meegekregen
Ik ben pas gaan kijken, toen Ian en Siep er over begonnen
Whahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, das omdat ik dat nog niet gehaald heb schat
grmbl. Kut tippi wan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, das omdat ik dat nog niet gehaald heb schat
Jij tachtig? Dat duurt nog zestig jaar!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is waar, misschien kan ik een betalingregeling treffen met de *ouders* elke maand een leuk bedrag en als ik 80 ben heb ik Lutte gekocht
*wacht wel netjes op zijn beurt*quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik werd ook gewoon boos op Tippi.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik heb dat toch allemaal niet meegekregen
Ik ben pas gaan kijken, toen Ian en Siep er over begonnen
hey er mag een prijskaartje aan hangen he aan je oor,quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij tachtig? Dat duurt nog zestig jaar!!
Jij kan Ian een handje gevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werd ook gewoon boos op Tippi.![]()
Zat soms gewoon te schelden voor de TV.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Siep zegt op msn: "Hitler is binnen"
Gezelly
benny hoeft niet te betalenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind overigens dat Benny voorrang heeft en korting hoort te krijgen, als we Lutte toch gaan verkopen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Gezelly
komt ie doen dan bij Siep.de gaskraan nakijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Gezelly
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind overigens dat Benny voorrang heeft en korting hoort te krijgen, als we Lutte toch gaan verkopen.
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komt ie doen dan bij Siep.de gaskraan nakijkenohhhhhh dat ik dat zomaar zeg ik ga me even schamen in een hoekje nu.....
Er is vandaag wel iets gedaan met die douche van d'r. Ik vertrouw dit voor geen centimeter, ik heb een grote neus en mijn opa zat in een kampquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komt ie doen dan bij Siep.de gaskraan nakijkenohhhhhh dat ik dat zomaar zeg ik ga me even schamen in een hoekje nu.....
nee Benny haal die post even weg, ohhhhhh erg toch even een pleister pakkenquote:
Ik wou al zeggen, ben geen hoer! En wil mijn bloednieteigen vader me ook nog een hoer met korting maken!quote:
Ik smack hem wel even vrijdagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ben geen hoer! En wil mijn bloednieteigen vader me ook nog een hoer met korting maken!
Ja, je bent blauw nu?quote:
let op je woorden, dat heet een Temeierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ben geen hoer! En wil mijn bloednieteigen vader me ook nog een hoer met korting maken!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vreet geen Thais eten meer sinds die kutloempia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |