half dagjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah. Zonde. Ik ben 'm aan het binnenhalen. Gaat wel even duren denk ik
.
Ligt aan de seeds.quote:
Ziet er niet uit idd. Beter hadden ze per regisseur een mapje gemaakt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:42 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan weer een beetje jammer.
Jep, maarja kan ik zelf ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ziet er niet uit idd. Beter hadden ze per regisseur een mapje gemaakt.
Ik laat ze er op staan totdat mijn harde schijf vol zit. Dan beslis ik welke eruit gaan en welke mogen blijvenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep, maarja kan ik zelf ook.
Wat doe je eigenlijk met films die je gezien hebt? Verwijderen? Ik twijfel voor als ik ze ooit nog een keer wil zien.
wat een lange dag en wordt mooi weer en je bent nog heel verkouden, ik ga aan je denken en stuur je in gedachten mijn glimlachquote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:43 schreef Kally het volgende:
Ik heb geen zin vandaag pas kwarr voor 5 klaar
echt ben heus wel wat gewend maar het is echt een takkeherrie ze hebben heel raamkozijn eruit getikt en nu wordt er een nieuwe in getikt en gisteren heb ik me de pleuris hier gewerkt alles was wit van de stof door die gaten in de muur die ze aan het boren waren. vandaag gaan ze de gaten schoon spuiten en dan van die balletjes erin issolatie en dan opnieuw metselen, en dat stof geel overal in mijn huis terwijl ze alleen hiernaast beneden en 1 hoog hebben gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:44 schreef Kally het volgende:
Heks je mag best klagen over herrie hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |