Ow ja dan heb ik het makkelijker met een man, zeg maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word niet gehosseld, omdat vrouwen zogenaamd geëmancipeerd en gelijk willen zijn maar wel rustig blijven afwachten tot ze worden versierd.
Het is nog echt waar ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow ja dan heb ik het makkelijker met een man, zeg maar.
*uhuh
Ik heb hem Kuna gegeven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
Patrigue wil je het geld in kronen of in dollars?
Ja ik ook wel, beetje naar altijd weer als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef ValHallen het volgende:
Wat heb ik toch een grafhekel aan treinkoppers.
Inderdaad, je hebt er niet alleen je naasten mee maar ook de machinist + duizenden pissige reizigers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, beetje naar altijd weer als dat gebeurt.
Honderden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt er niet alleen je naasten mee maar ook de machinist + duizenden pissige reizigers.
Nooit last van gehad. Alleen bij Oisterwijk. De aids van Brabant.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eindhoven dus knooppunt dus flinke vertragingen overal.
Dat is Helmond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nooit last van gehad. Alleen bij Oisterwijk. De aids van Brabant.
Heel EHV lag plat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ligt natuurlijk aan welk spoor, maar kan makkelijk in de duizenden lopen als er meerdere treinen stil gelegd moeten worden.
quote:
Na Breda gaat het aardig achteruit jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
De aids van Brabant is west-Brabant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |