En dat is niet eens Roosendaal dus Roosendaal alsnogquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb echt een graftyfushekel aan alles wat daar ligt. Breda kleurloze stad, Bergen op Zoom had zijn gloriedagen tijdens Napoleons tijd en het enige goede uit Roosendaal is Frans Bauer.
Daar heb ik Hans Wiegel eens ontmoet. Verder tyfus.quote:
Waarin we onze dorpen gingen spammen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef Patje1987 het volgende:
Haha ken je dit topic nog?
Het algemene Brabant bashtopic
Die zet ik eventjes in mijn foboxz.quote:
quote:
Dat bowlinggedoe in Eindhovenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:49 schreef Patje1987 het volgende:
Haha ken je dit topic nog?
Het algemene Brabant bashtopic
Kan zo op een tegeltje.quote:
Ik herinner me nog een dameselftal waarvan de helft mislukt was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en toen de Brakelse Boys of wat was het, die voetbalgroep foto's._!
Dijkse Boys uit Helmondquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en toen de Brakelse Boys of wat was het, die voetbalgroep foto's._!
De rooie klets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:53 schreef Patje1987 het volgende:
Lees eens verder als ik los ga tegen dat wijf: "Hou gewoon je janksmoel"
Ik herinner me nog een soap in een klein dorpje in Zeelandquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een dameselftal waarvan de helft mislukt was.
O god ja, allemaal wijven met pittige kapsels en ballonbuiken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een dameselftal waarvan de helft mislukt was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |