Niet de eerste keer dit nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
De soort vanuit TAL georganiseerde Brabant revolutie door Zeroku, VH, Bella en Patje?
Ik ben een newbie he.quote:
quote:
Ohja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
losse bestanden voor de ondertiteling
Seven Samurai al gezien?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:09 schreef Zeroku het volgende:
Weer wat ruige films aan het binnenhengelen.
Precies de film die ik nu aan het binnenhalen ben, wtfquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Precies de film die ik nu aan het binnenhalen ben, wtf.
Ja er staat softsubs muxed, maar er zit geen .srt bij, dus ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]!
Maar een briljante film, behoort tot mijn alltime favorieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook wel fucking geil.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:21 schreef Zeroku het volgende:
Holy fuck. Hoe groot is dat bestand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook wel fucking geil.
38.74 gig.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Holy fuck. Hoe groot is dat bestand?
Waar?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DaaayumDat gaat nooit passen.
Ah. Zondequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laptop. Heb wel externe harde schijf maar geen 38 gb vrij op mijn vaste.
Heb maar besloten dat ik ze per 5 binnenhaal. Ik kijk te weinig Aziatische films de laatste tijd. En ik zie daar Kitano staan en dat is echt een goddelijke regisseurquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah. Zonde. Ik ben 'm aan het binnenhalen. Gaat wel even duren denk ik
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |